Clomittaret 2013

Mulla sitten vihdoin tänä aamuna klo 06 ennen töihin lähtöä CB:n ovulaatiotesti näytti iloista hymynaamaa. Tulihan se sieltä! Kp on 19, eli aika myöhään taas.

Ihmettelen kyllä suuresti miten se clomien määrä per päivä ei vaikuta mitenkään??
1tab/pvä testi positiivinen kp18, 2tab/pvä testi postiivinen kp19.

Onko kellään muulla käynyt näin?
 
NiQ
Hydralle tulin toivottelemaan onnea huomiselle! Mä sain silloin ennen inssiä ohjeeksi pistää Pregnylin 40h ennen. Mä pidin sitä ihan liian aikaisena ja olin ihan varma että munis karkaa aiemmin. Ei se sitten vissiin karannutkaan, kun inssi onnistui odotetusti. Mäkin tunsin silloin ihan selkeesti oviksen kolmisen tuntia ennen inssiä. mutta kovasti tsemppiä :hug: :heart: Se on jo teidän vuoro!

Plussatuulia muillekin ihanille naisille tänne! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea




Maanatai 10.6.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
jenni_noora....59/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
skorppari82..38/??..............yv2,5............hoitotauko.......pco,1.lapsi
tarana......33/27........yk15..................2.c..........pco,1.lapsi,25v
Mimmuskainen_..31/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
Malla84.....31/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
Hipsunpöpsy...31/32.............yk19............c+l.................2.lapsi,34v.
dots..........28/31.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
-minävain-.....27/30..............yk6.........1.t+c...................1lapsi
marianna87....26/28-29.....ya 11/12.........2.c..............pco ja 26v.
takkuapina.......25/30-40.............ya2/12....3.c...............pco,1.lapsi,26v
Karamelli81.....24/28.............ya4/12..........5.c.....................2.lapsi
Kazu87..........22/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
Miyaka.........21/32-34..........ya06...........3.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
Mojito..........21/30-35........ya12/11........1.c+ins.............1.lapsi, 26v.
hiulu.........kp 20/28-32.........yk 2............2.c + pr..............2.lapsi
Vauva haaveissa... 15/32....ya 4/13.....3. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Hydrangea..15/29-44..ya1/12...6.ax2+mp+pr+2.ins+l+m..pco,1.lapsi,27v
inessa_........15/30............yv6....... .2.c+.t........pco, keliakia..2.lapsi,27v
Grill...........14/30-32.......ya9/11 yk21......1.c......endo 1.lapsi 22v
Pumppeli.......12/?.......ya01/11......1.c......pco,2.lapsi,30v
Niian.....10/27-28......yk9/ya4/2011....tk(2.c+1.pu).....selitm.1.lapsi,26v
Seemi............5/28-41.......ya11/09......2.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
apsu............2/30..............ya 01/12......g+irr...............pco,2.lapsi,30v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, Ambrosia85, hanzku_91


Piinailijat
Mimmuskainen_ dpo 12
marianna87 dpo 11
apsu dpo 10
Karamelli81 dpo 10
takkuapina dpo 9
hiulu dpo 6
dots dpo 4
Miyaka dpo 2
Grill dpo 1




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Hydrangea ja Niian
 
Viimeksi muokattu:
mavli ja NiQ, kiitoksia ihanat. :)

emiliaani, mulla ei ole Clomeista kokemusta, mutta Anazolien kanssa ekassa kierrossa ovis kp 20 ja tokassa kp 25. Kun kolmanteen kiertoon annos tuplattiin oviksen aikaistumisen toivossa, niin sitä ei tullut ollenkaan.

ON: Aamulla pikkuhuosunsuojassa pari tippaa punaista verta!? :( Seksiä ollut viimeksi lauantaina, mutta voisko olla siitä johtuvaa. Silloin seksi sattui ekaa kertaa niin paljon, että meinasin pyytää miestä lopettaa, mutta kestin sitten loppuun asti. Romanttista. Vielä kun pari tuntia jaksaisi odottaa lääkäriaikaa. Odotukset ei ole kauhean korkealla, mutta käydään nyt...
 
tänne voi korjata kp 2

Harmittaa ihan todella paljon ja suuret itse syytökset meneillään ku ei taas millään tunnu onnistuvan tämä touhu! Super hyvä sperma, tuplaovis mutta silti ei mitään. En yhtään tiedä miten tästä eteenpäin mennään, mutta seuraavaksi yhteyttä ottaa sairaala 24.6. niin saa tietää jatkosta.

emiliaani mulla se oviksen ajankohta on vaihdellut muutamalla päivällä aina ja ollut juurikin noissa päivissä kiertoa. Minulla ei annoksen nosto eikä pistokset ole aikaistaneet koskaan ovista.

Hydrangealletsempit lääkäriin! Toivottavasti vuoto on jostain pintahaavasta! Määrä on ainakin niin pien? Mullakin on kokemusta yhdyntäkivuista teini-iästä saakka...Se on todella masentavaa.
 
apsu ja Hipsunpöpsy, pahoittelut uudesta kierrosta. :hug:

ON: Ultrassa käyty. Mistäköhän sitä taas aloittais... No vaikka siitä, että ei tule inssiä tähänkään kiertoon. :(

Limis oli lääkärin mielestä hyvä, se oli nyt 6,5 mm. Oli siis kasvanut lähes 1 mm/vrk. Lääkäri huomasi myös pientä vuotoa, mutta sanoi että se ei tule limakalvolta, kun se näytti niin hyvältä rakenteeltaan. Vasemmalla ei näkynyt vastetta ja oikealla oli vain joku kuppanen 11 mm folli. Oikealta se toinen viime ultrassa ollut 15-16 mm folli oli siis kadonnut jonnekin. Lääkäri jäi ihmetteleen asiaa ja käski ultrattavaksi vielä uudelleen. Löysi sitten oikealta mahdollisen keltarauhasen. Käytti vielä dopleriakin ja sanoi, että sieltä kuului keltarauhaselle tyypillistä verenkiertoon liittyvää ääntä. Joten ovis oli jo joko tapahtunut tai jotain outoa. Sanoi, että pieni vuoto voisi olla ovulaatiovuotoa ja sen pitäisi loppua pian.

Ensin oli sitä mieltä, että jäädään odottamaan vuotoa ja otetaan progesteronikoe. Kun mainitsin, että se on kaksi kertaa jo otetta yksityisellä ja arvot on ollut ihan ok, mutta lutis on silti pahimmillaan ollut vain 6 päivää, niin lääkäri päättikin määrätä Luget loppukiertoon 1 kapseli aamuin illoin. Viimeks mulla oli 2 aamui illoin ja se piti hyvin vuodon pois. En tiedä, miks nyt sitten näin pieni annos. Tosin eri klinikka ja eri lääkäri tällä kertaa.

Jos ovis on tapahtunut, niin en ymmärrä että missä vaiheessa. Tein viikonloppuna testejä ja selkeää negaa näytti! Tosin en kahdessa edellisessäkään pistoskierrossa bongannut testeillä ovista. Onko pitokset sitten jotenkin muuttanut tilannetta. Viimeksi keskeytetyssä hoidossa isoin folli oli joku 22 mm vikassa ultrassa, mutta silti testi ei näyttänyt sinä aamuna plussaa.

Lauantaina oli seksiä ja silloin yhdyntä sattui niin vietävästi. Jäin pohtimaan, että olisiko ovis voinut olla jo silloin. Viimeksi kun kasvoi viisi follia, niin pelkkä ultraus sattui vikalla kerralla. Nyt kun lauantaina sinne työnnettiin jotain isompaa :p :saint: niin olisko se voinut ovishetkellä aiheuttaa kivut. Tästä lääkärillekin mainitsin ja hän vaan sanoi, että sitten ainakin ajoitus oli kohdillaan. Ei siis tyrmännyt mun pohdintoja. Sunnuntaina ei paneskeltu, kun ajateltiin kerätä varastoja inssiä varten.

Joten en tiedä sitten, että piinailisko tässä vai ei. :|

Ens kiertoon vaihtuu taas lääkkeet. Jätetään Anazol pois, kun se on vaan ohentanut mun limistä tuplattuna. Aloitetaan suoraan Gonal-F:llä kp 3 annoksella 37,5 iu. Tämä hoito sitten kesätauon jälkeen ja se on sitten vika OI-hoito insseineen. IVF-jono on kuulemma noin 3-4 kk, joten sinne tarvittaessa päästään vielä tän vuoden puolella, toivottavasti.
 
Hydra mä jo toiveikkaana hyppelin tänne kattomaan.. :( pahoittelut, ettei tämäkään kierto onnistanut, ainakaan suunnitellulla tavalla :hug: jospa te olisitte lauantaina saanu hyödynnettyä karanneen oviksen!
 
mavli, tietty plussaan näinkin mahkut vois olla, kun miehen simppatestitulokset on aina ollut hyviä, JOS ovis nyt tapahtui. En vaan ymmärrä, että missä välissä. Tai jos ei tapahtunut, niin minne ihmeeseen se johtofolli katosi?! Outo juttu.
 
Voi ei Hydra! :( Oon tosi pahoillani! :hug: Toivotaan nyt kuitenkin, että ovis olisi tosiaan ollut lauantaina.
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :hug: Sekä myös negoja testanneille! :(
ON: Minä sain (pienen taistelun jälkeen) lauantaina ovisplussan jo kp12. Luotto meni Andon/Sofin digitaaliseen o-testiin, mutta pc oli selkeä plussa ja parin tunnin päästä tehty cb-digi hymyili oikein iloisesti. Ovis on nyt ainakin hyödynnetty (la+su), mutta folliultrahan mulla on vasta huomenna! Kiitos juntin hoitajan... Mutta siis eipä siitä huomisesta taida mitään iloa olla.
 
Hydra: Jeps, toivotaan että jotain kerrottavaa olisi huomennakin. Kyllä mä olin aika varma, että se ultra menee mönkään. Oletin kyllä että ovis olis just ehkä huomenna, mutta kai nuo clomit sitten vähän aikaisti sitä. Ennen ei ole näin aikaisin ollut mulla ovista.
 
hydra Mulle ei aikoinaan pillerit sopineet ollenkaan vaan meni paikat niin kuiviksi ettei yhdyntä ollut oikeastaan mahdollista. Juoksin lääkäreillä ja hiedän vastaus oli, että olin liian nuori. Jossain vaiheessa nykyisen miehen kanssa seurustelun alussa mull aoli nivuset todellatodella kipeet ja niistä lääkärit sanoivat sne olevan honeymoontautia eli paikat vain hellänä paljosta panemisesta... Nykypäivänä oletan kaiken olevan toisiinsa liittyvää. Matalat estrogeeni tasot ongelmana kuivuudessa ja monirakkulaiset munasarjat ärtyneet sillon nivuskivuiksi. Tiedä sitä sitten. Edelleenkin välillä paikat turhan kuivina.
 
Grill, toivotaan, että sulla olis mitä mahtavin limis ja oikein mojova keltarauhanen huomenna ultrassa. :)

apsu, mäkin mietin tuota kuivuutta syyksi kivuille, kun estrogeeni on vissiin ollut niin matalalla, että limiskään ei kasva. Tosin ovislimaa on tullut kiitettävästi, joten kai sen luulisi jonkinlaisena liukkarina toimivan. Enpä tiedä.

hiulu, mukaan vaan. :) ya=yritys aloitettu, yv=yritysvuosi.

ON: Lisäisikö sitä nyt itsensä piinailijoihin vai ei? Elätteliskö turhia toiveita vai ei?
 
Hydra: Heh, kiitti! :) Mutta niin sun tilanne. Toisaalta haluaisin sanoa, että listalle siitä vain, mutta niin... En halua että teet mitään mikä ei tunnu hyvältä. : / Ajattelisin kuitenkin että teillä nyt luulisi olevan suht' hyvät mahdollisuudet!
Tervetuloa mukaan huilu! :wave:
Niin ja mullakin on silloin tällöin yhdyntäkipuja, mutta nyt kun tuo endo todettiin, niin mulla saatiin ne sillä selitettyä.
 
Heipähei kaikille

ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja muillekin huonoja uutisia saaneille.

Itselläkään ei mitkään huippuhyvät fiilikset ole, vaikkakin ovistestiin eilen plussan sainkin, eli nyt olisi ilmeisesti dpo 1 ??

Pääsi sitten kuitenkin yöllä vatsatauti iskemään ja nyt mietityttää että mitenköhän tässä käy... onko kellään kokemusta? Kun vatsatauti kuitenkin sekoittaa koko kropan muutenkin niin onko tuo ovis nyt sit menetetty vaikka sitä yritettiinkin kovasti tuossa viikonlopun aikana hyödyntää... ;)
 
Onnittelut oviksen bonganneille ja tsemppiä piinapäiviin!

Hydra: pahoittelut huonoista uutisista, mutta toivotaan että viikonlopun talletukset toisivat tuloksia.

Tarana: varmaan voit nyt yhtyä mun kaa ajatukseen, että uusi kierto on aina uusi mahdollisuus. Kun ei tosiaankaan ole mikään itsestäänselvyys että se edes alkaa. Pahoittelut negasta. Itse en jaksa enää ees testata, vähän on tuntemuksia että saattaisi vuoto kohta alkaa. Tai vaan toiveajattelua.

ON: uuden työpaikan myötä päädyttiin kesätauolle hoidoista. Saas vaan nähdä kun tulee se päivä, että vois ottaa femarin, että jääkö ne tosiaan ottamatta.

Kysymys kunnallisen käyttäjille: jos olette aloittaneet clomeilla/ femareilla, käyttäneet niitä sen 6 kiertoa, Niin mitä sieltä tarjotaan seuraavaksi?
 
  • Tykkää
Reactions: tarana
Hydrangea Mulla on kanssa välillä noita kipuja yhdynnän aikana ja nyt oon huomannut, että ne kivut ajottuu aina siihen kun oon saanut ovulaatiotestiin plussan, joten voisko ne kivut tosiaan olla sen takia kun ovulaatio tapahtuu =/ En tiedä, mutta välillä meinannut kyyneleet alkaa valumaan, niin aika romanttista :D
 
Ultrassa ei näkynyt johtofolleja. Toisella puolella suurin 8mm ja toisella puolella 9mm. Lisäksi limis vaan 4mm. Tuomio oli, ettei ovista tule tässä kierrossa. Seuraavaan kiertoon sitten tuplattiin clomi-annos kahteen tabuun kp 3-7. Paskat on fiilikset :'(

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

hydra ja Grill Mielenkiintoiset tilanteet teillä. En taida vielä pahoitella, kun toivoa vielä on :)
 

Yhteistyössä