Clomittaret 2013

Heipparallaa...

Tervetuloa uusille :wave:, tsemppiä piinaajille ja pahoittelut negoja ja huonoja uutisia saaneille :hug: Itse kuulun valitettavasti noista viimeisimpään jengiin...

Meillä tilanne on se, että viime viikolla tehtiin eka (ja vika) aikas vaikea ja kivulias inssi. Mahdollisuudet tärppiin aika olemattomat (pesun tulos huono).
En taida piinailijoihin edes liittyä, kun ei ole yhtään sellainen olo, että ihmettä tässä olisi tapahtumassa...
Varmaan jää ekaksi ja vikaksi clomikierroksikin, mutta listalla voin keikkua nyt ainakin tän kierron loppuun asti, sit olis matka ivf/icsi-jonoon...
Tällaista sulattelemista täällä suunnassa.
 
Kyllä sitä niin usein miettii miten tämä voi olla niin helevatan vaikeeta, kun kuitenkin aika luonnollisesta tapahtumasta puhutaan. Eihän näille ongelmille mitään voi, mutta vetää kyllä mielen aina niin matalaksi.....
Mun siskolla on kaksi poikaa ja heidän kanssa vietetty aika ei koskaan paranna näitä fiiliksiä...
Odottelen sitä päivää että voidaan kaikki yhdessä saada hyviä uutisia :)
Mä toivon nyt saavani loppu viikosta tai ensi viikon ihan alussa hyviä uutisia progesteroni testeistä, joihin menen keskiviikkona.

Mut saa laittaa listaan seuraavilla tiedoilla :

Emiliaani.....21/29-32.....ya 09/12....2.c......1.lapsi 28v.
 
Voi hitsi vieteen ompas apee tunnelma täällä ja tosi kurja kun epäonnisuus tuntuu seuraavan meitä. Murr. sais kääntyä tää meidän onni.

Hydra
, mihin ihmeeseen se folli olis voinut kadota jos ei olis puhjennut? Ompa jännä tilanne. Toivotaan nyt, että kivut ja vuodot johtuisi ovulaatiosta ja nyt punainen väri katoisi koko loppu vuodeksi. Onneksi olitte lauantaina läheisissä tunnelmissa. Toivotaan että siellä olisi kyytiläinen lähdössä matkaan. Ihan hyvän oloista hotoa tunnut saavan julkiseltakin. :)

Mojito: Pahoittelut huonosta pesutuloksesta. :hug: Eihän se silti mahdottomuus ole ja toisaalta joskus on hyvä olla ei niin kovin toiveikas niin sitten jos tärppääkin niin ainakin yllättyy. :) Toisaalta ivf/icsi pääsee ainakin hyviin tuloksiin. :)

emiliaana: Vaikeaa kyllä välillä on, mutta eiköhän se sieltä vielä tärppää. Teillä onkin aika nopeasti saatu clomit mukaan yritykseen, mainitsitko jo vai meniko multa ohi, mutta oliko teillä jokin syy taustalla? Minulla on erilainen kokemus sisaruksien lapsien kanssa olosta. Aina kun heitä näkee ja viettää aikaa tuntee itsensä tärkeäksi jollekkin ja näin ollen ajattelee, että saa olla jollekkin edes se mukava aikuinen ja tuntui aivan ihanalta kun veljen tytär 4v. kertoi rakastavansa minua ja halasi. Mutta ystävien lapset saavat sen kateuden tunteen nousemaan, onneksi ei siaruksien lapset.

apsu: Mulla on ihan sama ihmetys päällä, että missä vika? Ovuloin, munajohtimet auki, hyvä limakalvo joka kierrossa ja mihen sperma hyvälaatuista. Missä meiän vaavi viipyy? Ei vaan pysty ymmärtämään, et miksi se vaavi ei tule? Kuitenkin 2 alkanutta raskautta eikä yhtään elävää lasta. :/ Voi kun se joskus vielä onnistusi, pakkohan se on. Paljon jaksuja sinne! :hug:

Puppeli: Pahoittelut huonoista ultrakuulumisista. :hug: Toivotaan, että clomit toimii isommalla annoksella.

Grill ja Inessa: Onnittelut oviksista, ja en osaa kyllä inessa sanoa miten mahatauti vaikuttaa hedelmöittymiseen. toivotaan ettei vaikuta. :)

Täällä ei mitään uutta. Hieman on ehkä sellainen olo, että ovis olisi pikku hiljaa tulossa. En tiedä. Mies on töiden puolesta työmatkalla loppu viikkoon, että huonolta näyttää meneekö ohi koko ovis, mutta sitten menee. Saapa olla jännittämättä. Jotenkin odotan kyllä jo kovasti syksyä ja alkavia hoitoja. Jotenkin haluan uskoa, että kaikki järjestyy ja meillekkin se pikkuinen vielä suodaan toisaalta huomaan, että ajattelen välillä että voihan elää onnellisena ilman lapsiakin. Sen lupaan itselleni, että jos meille ei ivf myötä raskaus ala, niin ei aijo koko loppu elämääni sitä surra. Elän täysillä ja nautin siitä mitä on muuten elämä menee ohi. Mutta kyllä kaikki järjestyy vielä. :)
 



Tiistai 11.6.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
jenni_noora....60/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
skorppari82..39/??..............yv2,5............hoitotauko.......pco,1.lapsi
tarana......34/27........yk15..................2.c..........pco,1.lapsi,25v
Mimmuskainen_..32/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
Malla84.....32/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
dots..........29/31.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
-minävain-.....28/30..............yk6.........1.t+c...................1lapsi
marianna87....27/28-29.....ya 11/12.........2.c..............pco ja 26v.
takkuapina.......26/30-40.............ya2/12....3.c...............pco,1.lapsi,26v
Karamelli81.....25/28.............ya4/12..........5.c.....................2.lapsi
Kazu87..........23/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
Miyaka.........22/32-34..........ya06...........3.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
Mojito..........22/30-35........ya12/11........1.c+ins.............1.lapsi, 26v.
Emiliaani.........21/29-32.....ya 09/12....2.c......1.lapsi 28v.
hiulu.........kp 21/28-32.........yk 2............2.c + pr..............2.lapsi
Vauva haaveissa... 16/32....ya 4/13.....3. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Hydrangea..16/29-44..ya1/12...6.ax2+mp+pr+2.ins+l+m..pco,1.lapsi,27v
inessa_........16/30............yv6....... .2.c+.t........pco, keliakia..2.lapsi,27v
Grill...........15/30-32.......ya9/11 yk21......1.c......endo 1.lapsi 22v
Pumppeli.......13/?.......ya01/11......1.c......pco,2.lapsi,30v
Niian.....11/27-28......yk9/ya4/2011....tk(2.c+1.pu).....selitm.1.lapsi,26v
Seemi............6/28-41.......ya11/09......2.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
apsu............3/30..............ya 01/12......g+irr...............pco,2.lapsi,30v
Hipsunpöpsy...2/32.............yk20............(c+l).................2.lapsi,34v.

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, Ambrosia85, hanzku_91


Piinailijat
Mimmuskainen_ dpo 13
marianna87 dpo 12
apsu dpo 11
Karamelli81 dpo 11
takkuapina dpo 8
hiulu dpo 7
dots dpo 5
Miyaka dpo 3
Grill dpo 2




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Hydrangea ja Niian
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa että joku jaksaa olla kuitenkin positiivinen :)
Ja kyllähän tässä itselläkin on ihan positiivinen fiilis ja innolla odottaa tulevaa ja mitä tapahtuu, välillä tulee vaan epätoivoinen olo.
Mulla ei silleen toisten lapsista tule kateutta, varsinkaan siskon, mutta asiaa ajattelee enemmän, mitä enemmän on lasten seurassa.
Mun miehellä on ennestään 3 lasta, joten jos meille ei tärppää, niin on ainakin lapsipuolia, vaikkei se sama asia olekkaan. Ja nämä lapset on jo yli 10 v, mutta kumminkin.

Niian: Clomit saatiin suht nopeasti sen takia että heti kun menin tutkimuksiin kadonneiden menkkojen takia, mulla todettiin lievä pco ja progesteroni arvo oli ihan minimaalinen. Lääkärin mukaan oli ihan turha pitkittää odottelua, koska ovis ei tulisi ilman.

Nyt mennään näillä ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan :)
 
On muuten aika jäätävät kivut ja kouristelut lugejen jäljiltä.. Kunnon kökköjä valuu siteeseen.. |O no, huomenna taas tuplaclomit ja nokka kohti uusia pettymyksiä. Onneksi on esikoisen 2v synttärit pian, saa muuta mietittävää.
 
Meillä on hipsunhöpsy samanikäiset esikot. Kaksi tulee meilläkin täyteen. Onneksi on tuo pikkuinen olemassa vaikka toisen kaipuuta se ei vähennä on uskomatonta että tässä touhussa on kerran onnistuttu! Täälläkin vuoto tosi runsasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Hipsunpöpsy
Eikö kuule, tuntuu pöyristyttävältä ettei toinen nappaakaan. Koko ajan vaan miettii, onko jokin erilailla kuin esikkoa yrittäessä, no-kolmisen vuotta ikää on lisää. Ja se kilpparin vajaatoiminta. Yritittekö kauan esikoista? Me yritettiin 4/2010-9/2010 luomuna ja 10/2010 sain clomit josta esikko sai alkunsa. Lottovoittoa suurempi asia jonka ymmärtää oikeasti vasta nyt kun tokaa on tehty 11/11 alkaen..ja edelleen tehdään...
 
Saako itkeä? Minä alan olemaan niin totaalisen loppuunpalanut tän asian suhteen kohta, en ymmärrä mikä tästä niin luonnollisesta asiasta tekee näin helkutin vaikeaa. Tätiä kylään odotellessa :'( Kuhan tuo vuoto taas alkais niin pitää soittaa ja kysyä, että mitenkä edetään tässä kesän aikana, tuskimpa mitenkään. Vastaus on varmaan, että yritä laihduttaa vähän ja jatketaan sitten kesän jälkeen, en tiedä auttaisko kun vähän itkua vääntäis puhelimessa kun tuntuu niin pahalle tämä pelkkä odottaminen ja odottaminen. Ympärillä lapsia syntyy ja ilmotuksia, että meille tulee vauva satelee kuin vettä taivaalta ja minä itken kotona, että miksi kaikki muut saa oman pienen ja me jäädään ilman.
Viimeksi eilen illalla meinattiin ukon kanssa saada riita aikaseks kun sille itkin ja toinen vaan hokee, että kyllä me saadaan vauva. Joo ensimmäinen vuos, toinen vuos meni tuolla lauseella ihan hyvin, mutta vittu tämä viides yritysvuosi niin ei enää mene prkl. Kaikki vaan kyselee no pitäiskö teidänkin tehdä, kun ei niitä vauvoja tehdä niitä saadaan ja kun kaikki ei vaan voi saada :'( En oo halunnut kaikille kertoa tästä kun en jaksa sitä jatkuvaa kyselyä ja utelua sitten kokoajan. Pahinta on kun pidät pientä vauvaa sylissä ja sitten joku töksäyttää, että eikö oliskin mukava tuollainen pikku nyytti, koita siinä sitten pitää naama peruslukemilla ja olla itkemättä omaa huonoa onnea asian suhteen :'(

Anteeksi purkautuminen, alko vaan niin tympäsemään tämä jatkuva yritys ja joo tein eilen dpo12:lla testin ja niin puhdas nega ettei usko kukaan :'( Turhaan yritän edes toiveita enää herätellä, ei se siitä tule plussaksi muuttumaan vaikka kuinka toivoisin, pysyn nyt kuitenkin piinailijoissa sen aikaa kunhan täti päättää kyläillä :(
 
Mulla on varmaan toisinpäin tää miksi kakkonen ei ota tullakseen tai sitten jotain periytyvää. Vanhempani ovat sekundaari lapsettomia, selittämättömiä käsittääkseni. Jostain syystä sitä ei kuitenkaan ikinä ajatellut, että niin voisi itsellekin käydä. Meillä esikoinen tuli "puolivahingossa", tervetullut toki jo oli ja ehkäisy lopetettiin, mutta tärppäsi heti. Esikoisen jäljiltä mulla oli jo heti synnytyksen jälkeen -1kg vrt. raskautta ennen ja vielä imetys vei lisää. Kaikenkaikkiaan painan yli 10kg vähemmän kuin 4vuotta sitten, veikkaan että toi laihtuminenkin on sekoittanut elimistöä...Selittämätöntä joka tapauksessa. Meidän lääkäri tykkää lääkkeeistä, clomit ja pregnylin ja luget kirjoitti vaikka mihinkään niistä ei kai olisi välttämätöntä tarvetta, kaikkeen sanonut vain "meillä on tapana määrätä". Luget oon jättänyt käyttämättä nyt jo toistamiseen, kun limis oli inssissä 11mm. Apsu ja niian Täällä myös kaikki hyvin, mutta ei vaan tärppää. Nyt ei millään jaksaisi odottaa piinapäiviä, kun inssin tehnyt lääkäri sanoi kaiken olevan erinomaisesti, folli 23mm juuri puhkeemaisillaan, sperma loistavaa ja limakalvokin paksu. Mutta niin oli viime kierrossakin, inssissä oli silloin kaksi follia, toisessa ovulaatio käynnissä ja toisessa alkamaisillaan ja mitään ei tapahtunut, paitsi kierto jäi lyhyeksi :/

Dpo 7
 
inessa, mulla olis jotenkin sellainen mielikuva, että joku oli tässä ketjussa aiemmin mahataudissa oviksen aikaan, tallettelut jäi vähiin ja silti tärppäs. Toivottavasti niin kävis teilläkin. :)

Mimmuskainen, juu, on siitä kyllä romantiikka kaukana, kun mielessään vaan ajattelee, että vois jo lopettaa. :D Ite kanssa epäilen, että kivut johtui ovulaatiosta.

Pumppeli, pahoittelut huonoista ultrakuulumisista. :(

Mojito, pahoittelut. :hug: Ei vielä kannata kuitenkaan täysin menettää toivoa.

Niian, sulla on asenne kohdallaan! :) Meillä tulee aivan kohta pillereiden lopettamisesta kaksi vuotta. Jotenkin se alkuinnostus ja vauvakuume on jo laantunut. Välillä mietin, että haluanko tätä enää oikeastaan. Luulen kanssa, että lopullinen päätös lopettaa hoidot tekisi varmasti kipeetä, mutta voisin olla onnellinen näinkin.

Mimmuskainen, jaksamista. :hug: Miten teillä hoitojen ja lääkityksen laita, kun tuossa sun rivillä ei ole mitään, enkä jaksa nyt muistaa mitä olet kertoillut? Ehkä oikean hoidon löytyminen toisi teillekin pian vauvan.

ON: Päätin, että ei tässä mitään piinailtavaa ole. Oviksesta kun ei ole varmuutta, kun en sitä edes testeillä bongannut. Lisäksi mahdollisen tärppihetken ympärillä meillä on ollut seksiä vaan kerran, joten se siitä. Lisäksi eilen puuhastellessa tuli verta oikein kunnolla. Nyt vaan aloitan loman tästä lapsettomuusasiasta ja hoitoihin palataan syksyllä.
 
Ajattelin kun tässä hommassa ei kuitenkaan ennen syksyä tapahdu taas mitään, kun ilman lääkkeitä en ovuloi ollenkaan, niin tuskin jaksan täällä joka päivä käydäkään listaa päivittämissä. Joten toivottavasti Niian jaksaa päivittää listaa yksin tai saa siihen kaverin. :)

Mut voi siis poistaa listan päivittäjistä. Listalla voin nyt toistaiseksi roikkua ainakin vuodon alkuun asti.

Aurinkoista kesän jatkoa kaikille ja paljon plussia piinailijoille. :)
 
Pahoittelut pumppeli ja mojito! :( :hug:
Tsempit uuteen kiertoon joutuneille!
Mimmuskainen: Tuli niin paha mieli sun puolesta... :'( Koita jaksaa, vaikka ei se helppoa ole! :heart:
Hydra: Tsempit silti! Ja kyllä mäkin tuota listaa voin päivitellä, mutta kun työkoneella en jostain syystä pysty pitkiä viestejä tänne lisäämään, niin se ei töissä onnistu eli aina vasta iltaisin.
 
Ja sitten omasta ultrasta: Kaikki oli ok. Limis oli hyvä ja keltarauhanen löytyi, eli niistä päätellen ovis on tosiaan tapahtunut pari päivää sitten. Lääkäri sanoi myös, ettei ole mitään syytä epäillä, että olisi irronnut useampi kuin yksi munasolu. Joten jos ei tästä kierrosta tule tulosta, niin jatketaan samalla annostuksella. Endo-rakkulat oli pysyneet saman näköisinä, joten lääkityksen ei pitäisi ainakaan kovasti ärsyttää sitä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: dots ja Hydrangea
Tosi tutuilta hiulu, Hipsunpöpsy ja apsu kuulostaa teidän kakkoshaaveet ja siihen liittyvät odotukset ja pettymykset. Meillä esikoinen täyttää syksyllä 4vuotta. Hän sai alkunsa luomusti, pillerit lopetin noin 1,5 vuotta ennen tärppiä. Kun aktiivista yritystä ei ollut ihan niin pitkään, niin ei käynyt mielessäkään että meillä olisi joku ongelma. Näin jälkikäteen ajatellen, jos olisimme ihan normaaleja, niin olisi sen pitänyt tärpätä jo aiemmin. Ja kun aloitettiin yrittämään kakkosta noin 2,5 vuotta sitten, luultiin että se olisi ihan helppo juttu. Eli korkealta on tultu ja kovaa. Tutkimuksiin ja hoitoihin lähtöäkin venyteltiin aika pitkään, koska emme uskoneet että siellä mitään vikaa löytyisi, koska yksi lapsi jo on, ja toinenkin raskautuminen vuosi sitten, joka kuitenkin päättyi kekskenmenoon. Nyt harmittaa ettei lähdetty tutkimuksiin aiemmin, olisi monirakkulaiset munikset huomattu aiemmin ja hoidot olisi voitu aloittaa aiemmin.
 
Moikka!

Täällä olis uusi tuleva clomitar. Osa teistä tietääki miut jo Hoitountuvikot -ketjusta :) Oon vähän aikaa seurannut tätä palstaa aavistaen tulevan mm. niukkojen vuotojen perustella ja oikeassa olin..

Elikkä miulla todettiin eilen ovulaatiohäiriö ultrassa. Kp 13 ei ollut johtofollia. Isoimmat 9mm ja toinen justiinsa sentin vaikka pitäisi olla liki kahta. Yleensä oon kyllä saanu ovisplussan testiin kp 15, mutta tiiä sitten onko rakkula ikinä kehittyny ihan kunnolla saati et sieltä jotain irtoais. Aika karu ylläri, etten välttämättä oo ovuloinu ikinä vahvoista oireista ja plussatesteistä huolimatta :( Sekin ihmestyttää ja kummastuttaa, et lääkäri sanoi heti alkuunsa bonganneensa hyvät ovulaatiolimat, mutta sitten koko saamarin johtofollia edes ollu eli ovis ei ole lähelläkään :confused:

Lääkäri meinas et voisin aloittaa parin päivän päästä uudelleen oviksen testailun ja jos saan vielä plussan ja menkat alkaa about 14 päivää siitä, todennäköisesti ovuloin kuitenkin. Tämä kierto sitten vaan vähän pitenee. Normaalisti kierto on 27-30 päivää, mutta nyt pitäisi olla vähintään 32 päivää. Saas nähdä, miten käy.

Sen verran taustoja, että perjantaina tulee mittariin 28v ja mies on 37v. Mie haaveilen esikoisesta, mutta miehellä on edellisestä suhteesta 4,5v tytär. Miehen simpat tutkittiin jo tuon edellisen suhteen aikana ja kaikki oli ainakin tuolloin ok. Miehen pitää kuitenkin nyt uusia näyte (onhan tuosta edellisestä jo 5v aikaa eikä oo sitäpaitsi enää ihan nuori kolli) ja pääsen aloittamaan clomit ens kiertoon jos mies on edelleen ok. Oon taustalla siihen saakka. Sen verran vielä, että miulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja siihen liittyen erittäin korkeat vasta-ainetasot. Lisäksi minulla epäillään endoa ja pääsenkin laparoskopiaan syksyllä jos sitä ennen ei ole tärpännyt.
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea Oli ouhe, että kevät menee luomuna, kun kuitenkin ovuloin ja clomit aiheutti mulle aivan hirveen päänsäryn ja kun meistä ei mitään syytä ole löydetty miksei lapsia voitais saada niin on kuulemma todennäköstä, että luomuna tulisin raskaaksi, niin sadan vuoden päästäkö? :'(

No kunhan nyt täti tulee kylään valitettavasti taas niin pitää soitella sinne naistenpuolelle ja kysellä, että mitäs nyt sitten tehdään.

Onko mulla mitään toivoa enää plussaan kun kp12 oli nega? :(
 
Moikka ja tervetuloa StellaI tännekkin puolelle! Hyvä, että siellä alkaa syyt selvitä sillä onhan sellaista parempi hoitaa kun tiedetään mitä hoidetaan. Tai ainakin minun mielestäni. Toivotaan, että saatte hyvää hoitoa ja onnistuneen lopputuloksen. <3

Grill: hienoa, että ultrassa tilanne näytti hyvältä. Nyt pidetään peukkuja! :)

Hydra
: Ymmärrän hyvin sun turhautuneen olon. :( Oliko se nyt sitten niin, että teillä hoiot jatkuu jos nyt ei tärppiä tule vasta syksyllä? Toisaalta uskon, että on hyvä hengästää ja hakea uutta virtaa yritykseen ja eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka keho salaa toimisikin sillä aikaa kun mieli lepää! (mä tahdon uskoa niin ;) Hyvää lomailua, mutta tule aina kertomaan miten menee kun siis siltä tuntuu. :)

Hiulu: Joo minustakin selittämättömyys on kaikista pahinta tässä, voi kun olisi jokin syy mitä hoitaa. (monta sellaista olen kyllä yrittänyt keksiä) Mutta uskon vakaasti siihen, että jos ei ole isoa vikaa niin kyllähän sen vaavin on joskus pakko tulla, on vain tosi paskaa et kaikki muut saa nauttia vauvoistaa, vauvamasuista yms. sillä aikaa. Hirmuisti voimia piinapäiviin, toivotaan että se tärppi tulee! :)

Mimmuskainen: Pahoittelut negasta! :( Voi, hitsi kun siellä on käyty pitkä tie ja sanat alkavat tuntua tyhjiltä.Oletteko ajatelleen, että kokeilisitte järeämpiä hoitoja esim. ivf:ää? Hirmuisesti voimia sinne synkkiin ajatuksiin.

Emiliaani: Toivotaan, että siellä clomit tekevät tehtävänsä ja pian plussan. :)

Mulla olis ehdotus, nyt kun meidän ahkerin super päivittäjä Hydra alkaa pitämään lomaa ja minunkin täällä oleilu on säännölisen epäsäännöllistä, että aletaan kaikki vuorollamme päivittämään listaa, eli ei välttämättä päivitetä ihan joka päivä, mutta jos kaikki yrittää päivitää joskus niin eiköhän se muutaman kerran viikkon päivity? Mitä mieltä?
 



Keskiviikko 12.6.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
jenni_noora....61/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
skorppari82..40/??..............yv2,5............hoitotauko.......pco,1.lapsi
tarana......35/27........yk15..................2.c..........pco,1.lapsi,25v
Mimmuskainen_..33/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
Malla84.....33/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
dots..........30/31.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
marianna87....28/28-29.....ya 11/12.........2.c..............pco ja 26v.
takkuapina.......27/30-40.............ya2/12....3.c...............pco,1.lapsi,26v
Karamelli81.....26/28.............ya4/12..........5.c.....................2.lapsi
Kazu87..........24/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
Miyaka.........23/32-34..........ya06...........3.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
Mojito..........23/30-35........ya12/11........1.c+ins.............1.lapsi, 26v.
Emiliaani.........22/29-32.....ya 09/12....2.c......1.lapsi 28v.
hiulu............ 22/28-32.........yk 2............2.c + pr..............2.lapsi
Vauva haaveissa... 17/32....ya 4/13.....3. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Hydrangea..17/29-44..ya1/12...6.ax2+mp+pr+2.ins+l+m..pco,1.lapsi,27v
inessa_........17/30............yv6....... .2.c+.t........pco, keliakia..2.lapsi,27v
Grill...........16/30-32.......ya9/11 yk21......1.c......endo 1.lapsi 22v
Pumppeli.......14/?.......ya01/11......1.c......pco,2.lapsi,30v
Niian.....12/27-28......yk9/ya4/2011....tk(2.c+1.pu).....selitm.1.lapsi,26v
Seemi............7/28-41.......ya11/09......2.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
apsu............4/30..............ya 01/12......g+irr...............pco,2.lapsi,30v
Hipsunpöpsy...3/32.............yk20............(c+l).................2.lapsi,34v.
-minävain-......3/30..............yk7..........2.c+t?...................1lapsi

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, Ambrosia85, hanzku_91
StellaI

Piinailijat
Mimmuskainen_ dpo 14
marianna87 dpo 13
apsu dpo 12
Karamelli81 dpo 12
takkuapina dpo 9
hiulu dpo 8
dots dpo 6
Miyaka dpo 4
Grill dpo 3




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Grill ja Niian
 
Viimeksi muokattu:
Mimmuskainen: Mä testasin negan vielä kp14 vaikka kierron pituus normaalisti 28-30 päivää. Sitten ajattelin että nega mikä nega ja heivasin toiveet ja aloin odottelee tätiä. Tajusin vasta kp 34 ettei vuotoa tullut ja päätin testata vielä: plussahan sieltä pärähti! Eli ei oo vielä toivo mennyt. Ja niin mäkin ajattelin, että jos ei vikaa ole löytynyt ja yv 3 aika huonolta näyttää. Clomeihin oli kova usko ja kova pettymys kun kolme kiertoa hyvällä vasteella mutta ei mitään. Ympäriltä kuulin että " kun lopettaa yrittämisen niin sitten tärppää". Ois tehnyt mieli huutaa päin naamaa et tiedätkö kuule et tässä on yritetty nussia kellon tarkasti ja tehty kaikki poppaskonstit ja oltu myös yrittämättä vaan ei vekaraa kuulu! Taukokiertoon läksin hengähdystauko-asenteella, inssiä suunnittelin vielä yksityisellä clomiavusteisena mutta ensikäynti julkiselle oli jo varattu. Kuinka ollakkaan, tärppi taukokierrosta ns luomuna (okei clomit vaikutti elimistössä vielä varmaan ja kilpparilääkitys oli tuottanut osaltaan tulosta). Siis: Haluan sanoa että älä heitä kirvestä kaivoon vaikka se on välillä pirun vaikeaa toistuvien pettymysten jälkeen. Ihmeitä tapahtuu joka päivä ja jos ei tapahdu, lääketiede on kehittyneempää kuin isoäitiemme aikaan. Lapsettomuutta on ollut aina vaikka siitä ei ole juurikaan puhuttu mutta onneksi nyt puhutaan ja lääkkeitä on joka lähtöön :)

Hempukkainen ja Nappula 15+5
 
  • Tykkää
Reactions: dots ja Hydrangea
Hempukkainen No tuskimpa tässä ihmeitä tapahtuu enää, mutta aina on hyvä elättää toivoa viimiseen asti :D Ja sitten tipahtaa taas korkeammalta takaisin maanpinnalle. Olis vaan niin paljon helpompaa sulattaa kaikkien tuttujen raskaus uutiset ja pienet vauvat kun odottais itsekin vauvaa :( Eniten ärsyttää kun tuntuu välillä, että muut tulee jo pelkästä katsomisesta paksuks.. En vaan jotenkin usko, että ollaan koskaan "kokonaisia" miehen kanssa jos ei lasta ole, mulle lapsensaaminen merkitsee todella paljon ja miehen kanssa ollaankin puhuttu, että kun edes saatais se yksi ja sen yli menevät on vaan sitten plussaa, mutta meille riittää yksikin, ei sen pitäis olla liikaa vaadittu, että sais edes yhden kerran elämässä kokea äitiyden ja isyyden <3
 
  • Tykkää
Reactions: Hempukkainen

Yhteistyössä