Avasiko joku eilen jo sen olohuoneketjun? Vai joko kansa väsähti kuvaketjuihin?

"eee"
Ihanaisen sohvat on kyllä oikeen myrkynvihreen riemuvoitto, aika hallitsevat........ Pikkutaulut ja koirataulu liian korkealla seinällä, ja koirataulunkin vois ehkä kehystää, ei olis niin julistemainen.
 
"tirlittani"
Vingun vieläkin huomiotanne...:D

Takan vieressä on semmoinen tyhjä "kolo", jolle en keksi oikein mitään käyttötarkoitusta...Mitä te sinne laittaisitte? Siis ei tuolle puolelle, jossa on lelulaatikot, vaan tuolle toiselle?

Nyt siellä on piilossa kamala kirjahylly...Minusta kirjat saisivat olla esillä mutta se hylly on niin karmea, että hilasin sen piiloon :D
 
IhaNainen
Hauskat nuo sohvat =)
Onks tuolla nurkassa lattialla kaukalossa Ikean Knappa-lamppu?
Mä siirtäisin mattoa niin että sohvapöytä olisi symmetrisesti sen päällä.
Joo, lamppu meni eilen illalla sinne kun pakotin miehen vielä iltakymmenen aikaan vaihtamaan olkkariin lampun kun olin siivonnut ja järjestänyt uudelleen olkkaria. :D (minäkö diktaattori?)
Matto yleensä on vähän symmetrisemmin, mutta se aina kummasti seilaa ympäri asuntoa. :D
 
IhaNainen
[QUOTE="eee";22816488]Ihanaisen sohvat on kyllä oikeen myrkynvihreen riemuvoitto, aika hallitsevat........ Pikkutaulut ja koirataulu liian korkealla seinällä, ja koirataulunkin vois ehkä kehystää, ei olis niin julistemainen.[/QUOTE]

Haha, se sohva on ruskea, ei yhtään milliäkään vihreä. Ne on musta ihanat, ehkä ihanimmat mitä mulla on koskaan ollut, ja ihan tosi mukavat istua. Musta taulut on ihan hyvällä korkeudella, muuten ne osuis päähän kun nojaa sohvalla liikaa taakse päin.
 
[QUOTE="eee";22816445]Neith vois laittaa samanväriset säilytyslaatikot noihin hyllyihin, olis selkeämpi kokonaisuus eikä noin kirjava. Taulut taitaa olla ihan makuasia... :D Aika goottia.

Marylla *auts* karmeeta, toi lastulevyalttari, kirjavat pikku tilpehöörikrääsät ja viuhkat ja kaikki... Mutta kiva jos itse viihtyy, erilaisia ihmisiähän me kaikki ollaan ja eri asiat miellyttää silmää. :)[/QUOTE]

:) noi säilytys lodjut on vähän eriparia, mutta en osaa päättää mikä olis paras :D
 
Keittiönoita
Haha, silloin kun noi sohvat tänne kuukaus sit tuli, niin mullekin tuli sellanen olo että siirryin aikakoneella 60-luvulle. :D Aamulla piti hetken aikaa hieroa silmiä kun heräs eikä heti muistanut et sohvat on vaihtunu. Mutta 60-luku on mun suosikki aikakausi, mä tykkään. <3
Systerin appivanhemmilla oli tuollaiset 70-luvun alussa :D Noi on ihanat!!!!
 
Goofy
Mä pidän tavallaan kliinisestä sisustuksesta ja siitä että esim tavarat on joko pyöreitä tai kulmikkaita. Lehdissä ne on ainakin kivoja. Rieputarallaan olkkarissa on just sellasta asuttavan näköstä epäsymmetrisyyttä. Jos sohvan tilalle kuvittelen vaalean kulmikkaan sohvan vaikutelma muuttuu heti. Mielestäni tosi kivan näköstä! As iffillä taas nuo jännät terävät värit kiinnostavia. Jollain toisella oli tummaa ja muutama sininen väriläiskä ja sekin toimii. Etenkin kun väri on kirkas eikä esim lila tai muu tummanpuhuva.

Kukat on mulle valtava haaste sisustuksessa. Tavallaa Pidän niistä mutta ilman niitä huone olis paljon selkeämpi, etenkin kun värimaailma on ruskean ja vaalean sävyinen ja sisustuksessa paljon eksoottisia(?) soittimia ym...
 
[QUOTE="vieras";22816627]Pink Lily:n sisustuksesta sohva, taulu ja tapetti on sellaisia etten hirveästi pidä. Muutan ihan kiva:)[/QUOTE]

Taulu on matkamuisto pariisista ja tapetti on munkin mielestä aika nou nou. Mutta, olkoon nyt sen aikaa kun lapset kasvaa niin sit valkkaan mieleiseni :D
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";22816651]Tässäpä meiltä pieni otos:
[/QUOTE]

Hei! Näyttää tosi kivalta. Itse asiassa tykästyin tuohon sohvanpääliseen sen verran, että kyselisin mistä se on ostettu? Mun täytyis hankkia pääliset meidän sohvaan ja tuoleihin, mutta en ole löytänyt mieluisia.
 
Ihanaisella on upeat sohvat! Sohvapöytäkin sopii hyvin sohviin. Muokkaisin ehkä tuota muuta sisustusta hiukan. Laittaisin paksut (puuvilla/ pellava tms.) ruskeavalkoiset verhot (mieluiten vanhaa kangasta, mutta uusvanhakin käy), neliskanttisen valkoisen maton ja valkoisia sohvatyynyjä. Nuo pikkutaulut ja julisteen vaihtaisin maisematauluun/ tauluihin. Kukkaruukut vaihtaisin. Lisäisin valkoisen ja ruskean lisäksi ehkä myös jotain tehosteväriä: turkoosi esim. raikastaisi huonetta.
 

Yhteistyössä