Avasiko joku eilen jo sen olohuoneketjun? Vai joko kansa väsähti kuvaketjuihin?

[QUOTE="neiti";22859566]arvostellaanpas nyt loputkin olohuoneet, jotka johonkin suuntaan heilautti:

woody - UPEA, ihana pöytä

wickedmary - ihan liian täydeltä vaikuttaa, levoton.

tike - liian laitettu, inhoan sisustustekstejä

fortune - myös hieman kaaottinen ja lastulevykamaa (vaikka sitähän pitkälti nykyin kaikki onkin, mutta korostuu huonekkalujen värien takia)[/QUOTE]

Olen ehdottomasti samaa mieltä sun kanssasi.. puuttuu vaan lisähuoneet (koska tavarastahan ei voi luopua!! ;D ) ja nuo huonekalut menee kyllä vaihtoon seuraavaan asuntoon muuttaessa. Paitsi sohva ja rahit. Ja kaoottinen varmaan myös siksi, että tila on niin suuri, jolloinka sitä on tullut täytettyä tällä roinalla. :)
 
Heehehheeee...

Vierailija Keskityin Tommyyn, enkä huomannut, että kirjahyllyni päällä on Euromarketin muovikassi? Muuten mukavan eletynnäköinen olohuone!
Joo meillä on noita pusseja molemmissa hyllyissä (neuleita, siis lähinnä keskeneräisiä töitä.. voishan ne tietty pistää johonkin laatikoihinkin, mutta ne on vaan jäänyt niihin pusseihin missä ostettu, mun neulomukset ylleensä valmistuu viikossa parissa ja sitten on taas uusi pussi hyllyssä.. tuo Euromarketin on toki siskon pussi, omani jemmasin) ja tuolla pianon alla on myös muovipussissa nuotit.. Onpahan lähellä. ;)
 
Viimeksi muokattu:
ulriika eleonoora
Rieputa, musta ne pilleritaulut makuuhuoneessa oli jo lähes ankeat. Sä varmaan näet niissä karkkeja? Mä näen lääkkeitä (en käytä itse että ei tarvi sitä kulunutta vitsiä alkaa laukoa).

Ja omasta olohuoneesta en laita kuvaa, kirkuisitte kun näkisitte meidän pienen tupakeittiön. En mäkään tätä valitsisi.
 
[QUOTE="vieras";22865292]Cappucino, miten sä saat pidettyä siistinä tuon olkkarin? Sohvat jne? Joudutko rajottaa lasten leikkimistä olohuoneessa paljonkin? Mietin vaan kun meillä on kämppä aina hujan hajan ja lähmäjälkiä täys, mutta mä olenkin hieman boheeminpuoleinen mamma![/QUOTE]

Hyvin saan pidettyä siistinä. Meillä on aina siistiä, enkä joudu rajoittamaan leikkejä. Toisaalta meillä ei oo kun yksi lapsi, mutta on kyl kaks koiraakin. Nahkasohvat on ehdoton sen takia, et voi pyyhkiä kostealla sotkut ja koirien kuratassujen jäljet. En ymmärrä miten lika tarttuisi noihin valkoisiin kalusteisiin :confused: Pitkänukkaisessa matossa taas ei tahrat tms. kovin helposti näy.
Lapsen huone on täynnä värejä! Eli on meillä väriäkin :)
 
Harmaja
[QUOTE="vieras";22865317]Uusi taso tekee ihmeitä. Isot kuviot tapetissa ja korkeat kalusteet toimivat aika heikosti yhdessä.[/QUOTE]

Aivan samoin ajattelen.Tuo lipasto kuuluu eteiseen mutta otettiin se tuohon hetkeksi kun ei viitsinyt lojuttaa lattialla tv:tä :) ei sovi lattiankaan kanssa yhtään....

Takan päällä oleva pokaali taas odottaa työhuoneen sisustamista :D sinne saa mennä miehen kaikki palkinnot sitten!Kiitos kommenteista :)
 
"smeagol"
Tästä tykkään tosi paljon!! Kiva väripilkku tuo limenvihreä huopa, itse ehkä laittaisin samanväriset tyynyt sohvallekin piristämään. :)

Mistä tuo lapsen nojatuoli on ostettu? Olemme juuri muuttamassa isompaan asuntoon toooosi ahtaasta asunnosta, ja joku tuollainen nojatuoli olisi kiva tuolle taaperolle.
nojatuolin on saanut esikko joskus lahjaksi ja olen sen nyt vaan päällystänyt uudestaan. tuollaisia pieniä tuoleja saa ainakin jyskistä.
on mulla ollu limet sohvatyynyt, mut vaihtelen niitä usein ku saa vähä pestä jotain jämejä poius, ni vaihtuvat aina eri värisesonkeina. :D
 
Rieputa, musta ne pilleritaulut makuuhuoneessa oli jo lähes ankeat. Sä varmaan näet niissä karkkeja? Mä näen lääkkeitä (en käytä itse että ei tarvi sitä kulunutta vitsiä alkaa laukoa).

Ja omasta olohuoneesta en laita kuvaa, kirkuisitte kun näkisitte meidän pienen tupakeittiön. En mäkään tätä valitsisi.
Ne on purkkatyynyjä :). Tietäisit tarinan taulujen taustalla, jos olisit viitsinyt lukea sen makkariketjun.
 
[QUOTE="katinka";23101463]Rieputarallaa, voisitko ajatella verhoiksi jotain luonnonvalkoista esim. pellavasekoite verhoja? Vois olla jotain paksua, laskeutuvaa materiaalia.[/QUOTE]

Sellaiset verhot mein olkkarissa kesällä onkin. Nyt talviverhot on tuollaiset maitokahvinväriset.
 

Yhteistyössä