Avasiko joku eilen jo sen olohuoneketjun? Vai joko kansa väsähti kuvaketjuihin?

[QUOTE="vieras";22814015]Ihana sohva!!! Onko se samettia?[/QUOTE]

No ei kyllä :D. Ikivanha Sotka-hirvitys, josta on pikimmiten päästävä eroon. Mies oli ostanut sen muutama kuukausi ennen kuin tavattiin, en raaskinut pakottaa luopumaan siitä heti alkuunsa. Nyt olen katsellut mokomaan riittävän kauan (6 vuotta), uuden sohvan aika koittaa ihan just :D.
 
"vieras"
No ei kyllä :D. Ikivanha Sotka-hirvitys, josta on pikimmiten päästävä eroon. Mies oli ostanut sen muutama kuukausi ennen kuin tavattiin, en raaskinut pakottaa luopumaan siitä heti alkuunsa. Nyt olen katsellut mokomaan riittävän kauan (6 vuotta), uuden sohvan aika koittaa ihan just :D.
Voi vitsi :D Ite olen yrittänyt metsästää samettisohvaa, just semmosta vähän 70-luvun tyylistä.. jytkyä. Liekö joku nostalgian kaipuu joka tekee niistä omaan silmään niin kutsuvia :) Mut, joo teil on kyl ihanan harmooninen olohuone.
 
Keittiönoita
Sekamelska oli turhan voimakas sana, Keittis. Mutta ymmärtänet mitä tarkoitan. Paljon voimakkaita värejä.
Tiedän, mitä tarkoitat :) Mun oli tarkoitus tämä väreillä leikkiminen jättää väliaikaiseksi, mutta kohta on kulunut jo 4 vuotta eikä mua edelleenkään huvita luopua väreistä :D Huomaan nauttivani suuresti, jos osun töistä tullessani siihen raitiovaunuun, jossa sisällä valot ovat värilliset ja vaihtuvat punaisesta keltaiseen, vihreään ja siniseen. Voisin istua siinä raitiovaunussa koko illan :D
 
"vieras"
Riepuska,sun taulut on aivan hurjan korkealla. Katselukorkeus on sohvan tasolta. Tulis kivempi fiilis tiputtamalla tauluja katselukorkeuteen ja laittaa ne jonkin sortin ruotuun. Se voi olla luova sekasotkukin, kunhan punainen lanka tai juju on mukana.

Ja ihan hyvällä tämä. Kotinne on tosi kodikas, lämmintunnelmainen ja viihtyisä. Pidän tavastasi sisustaa.
 
[QUOTE="vieras";22814167]Riepuska,sun taulut on aivan hurjan korkealla. Katselukorkeus on sohvan tasolta. Tulis kivempi fiilis tiputtamalla tauluja katselukorkeuteen ja laittaa ne jonkin sortin ruotuun. Se voi olla luova sekasotkukin, kunhan punainen lanka tai juju on mukana.

Ja ihan hyvällä tämä. Kotinne on tosi kodikas, lämmintunnelmainen ja viihtyisä. Pidän tavastasi sisustaa.[/QUOTE]

Mä tiedän, että nuo on turhan korkealla... mutta jos noita sohvan yläpuolella olevia juttuja pudottaa, sitten niihin hakkaa päätään, kun istuu sohvalla. Pikkutaulujen alle on vielä tulossa lisää kuvia, kunhan kehystys saadaan valmiiksi. Telkkarin takana oleva taulu on tuossa kohden siksi, että se peittää edellisen asukkaan taulu-tv-kiinnityksen jättämät rumat jäljet. Meillä on tarkoitus tapetoida olkkaria tässä kun ehditään, sitten pitää muutenkin katsoa nuokin paikat uudelleen. Kiitos vinkeistä siis :).
 

Yhteistyössä