Avasiko joku eilen jo sen olohuoneketjun? Vai joko kansa väsähti kuvaketjuihin?

Harmaja


olohuonetta eri kantilta :) tuohon lipaston tilalle on tulossa musta,matala ja pitkä pöytä ja tv siirtyy seinälle.Kamala tuo kuva mutta kamera vetelee viimesiään niin en parempaakaan saa...
 
Suzyanne
Minä laitan ehkä meidän uudesta asunnosta kuvia sitten ensi kuussa, tästä nykyisestä, ahtaasta ja sekavasta luukusta en todellakaan laita. :xmas:

Meille tulee aika retrotyyliä, eli kaikki huonekalut on 25-100 v. Olkkarin verhot tulevat olemaan pitkät luonnonvalkoiset. Sohva iso, valtava, upottava kukallinen kasarisohva, jossa luonnonvalkoisella pohjalla jotain ruusuja, lintuja yms. Ja kaksi rahia samaa väriä. Tosin istumatyynyt on peitetty viininpunaisella kankaalla, että on vähän rauhallisemman näköistä. :cool: Ensin inhosin sohvaa, joka on miehen, mutta tykästyin, koska siinä on ihana löhötä, ja varsinkin kun vetää rahin kiinni sohvaan. :)

Tuon lisäksi sitten viininpunainen, iso, mukava nojatuoli jostain 80-luvulta, ja iso beige matto. Sohvaa vastapäätä matala tv-taso jonka päällä telkkari ja ehkä joku isompi koriste-esine.

Sitten noin sata vuotta vanha lipasto, ja vastakkaisella seinällä antiikkinen, iso puinen kaappi jonka ovissa on leijonan päät. Irtotavaraa ei tule uudessa olkkarissa juurikaan näkyviin, muuta kuin joku pöytälamppu ehkä lipaston päälle, ja hedelmäkulho tms., pari isompaa koriste-esinettä. Seinälle tulee pari vanhaa taulua.

Tällaista olen visioinut tulevan asuntomme olkkarista. :) Laitan kuvia ehkä ensi kuussa, kun olemme asettuneet taloksi.
 
"vieras"
Onhan siinä kakofoniaa kerrakseen, kun huoneesta löytyy värejä peräti neljä: valkoinen (ehdottomasti eniten), punainen, beessi ja ruskea :D. Ja noinkin hyökkääviä kaikki, beessikin oikein hyppää silmille ;).

Meidän huonekalut ON peräisin sieltä täältä: sohva ja nojatuoli (+ lipasto joka ei kuvissa näy) on miehen vanhoja, pikkukirjahyllyt mun mummolta perittyjä, iso kirjahylly ja rottinkiarkku mun vanha jne. Ainoastaan tv-taso ja sohvapöytä on nykyiseen asuntoon ostettuja. Silti olen tyytyväinen siihen, että olen onnistunut jonkinlaista harmoniaa tuohon tilaan luomaan, lähinnä tekstiileillä.

Äh, mitäs mä näitä tässä selitän, kommentista paistaa kauas, että sävy johtuu siitä, että kyseessä on Rieputarallaan olkkari. Muussa tapauksessa olisit muotoillut asiasi toisin.
Nimenomaan ei ole kyse nyt siitä, että kyse on juuri Rieputarallaan olohuoneesta, että muuten olkkari muutuisi jotenkin hienommaksi. Huoh!
Mielipiteitähän täällä kyseltiin ja mielestäni olohuoneenne on S E K A V A !
Ei minkäänlaista punaista lankaa sisustuksessa. KAIKKI huonekalut eri sarjaa ja eri sävyisiä.
Verhot kuin ne olisivat olleet väärän väristen kanssa pesussa ja värjäytyneet "likaisiksi".
 
Turkilmas
Keräsin "rätit" pois mööpeleiltä, vaihdoin sohvan ja nojatuolien paikkaa keskenään ja otin toisen matoista pois. Tuo yks matto on kyllä liian pieni tuohon tilaan. 2 taas tuntuu liian isolta. On varmaan pakko luovuttaa ja hankkia yksi isompi matto :(







 
"neiti"
arvostellaanpas nyt loputkin olohuoneet, jotka johonkin suuntaan heilautti:

woody - UPEA, ihana pöytä

wickedmary - ihan liian täydeltä vaikuttaa, levoton.

tike - liian laitettu, inhoan sisustustekstejä

fortune - myös hieman kaaottinen ja lastulevykamaa (vaikka sitähän pitkälti nykyin kaikki onkin, mutta korostuu huonekkalujen värien takia)
 
"Neith"
[QUOTE="vieras";22843059]Eikö teillä ihmiset ole kirjoja? Tai ette ilmeisesti pidä niitä olohuoneessa...[/QUOTE]

kyllä mulla ainakin on, ne on niissä harmaissa hyllyissä, niissä on ovet vaan edessä :)
 
Keräsin "rätit" pois mööpeleiltä, vaihdoin sohvan ja nojatuolien paikkaa keskenään ja otin toisen matoista pois. Tuo yks matto on kyllä liian pieni tuohon tilaan. 2 taas tuntuu liian isolta. On varmaan pakko luovuttaa ja hankkia yksi isompi matto :(







On muuten paljon parempi ilman "rättejä". Ei sillä, että olisi ollut huono niiden kanssakaan :).
 
"vieras"
[QUOTE="minä";22859450]



Kahdessa ekassa kuvassa meidän "kakkos"olkkari takkahuoneessa ja alakuvassa meidän varsinaisen olohuoneen takka.[/QUOTE]

HERRAISÄ noita kahta ekaa kuvaa :D:D:D

Kuin jostain kasarihotskun aulasta :D
 

Yhteistyössä