Avasiko joku eilen jo sen olohuoneketjun? Vai joko kansa väsähti kuvaketjuihin?

[QUOTE="vieras";22815930]No mikähän vika sotkan ja suomisoffan huonekaluissa on??? Eiköhän niitä löydy melko useasta kodista ja mun mielestä ihan kivan näköisiä![/QUOTE]

No kaikkien mielestä ne eivät ole kivan näköisiä. :) Löytyy varmasti useasta kodista, mutta itse en ottaisi.
 
"harmaa"
verhot liian vaisut ja mummomaiset, peili ja ikkunakarmi ei sovi yhteen, pienet valokuvakehykset ei kuulu seinille, pyöree sohvatyyny - kauhee, kukat vanhanaikaset, telkkarin yläpuolella oleva taulu liian vaisu, tuoli liian lähellä telkkaria, lamppu..ei vaan sovi siihen. ehkä liian himmee.
Mä osaisin niin kuvitella tuohon tilaan ruskean tai harmaan sohvan,sellasen "rouheen" :D
Sopis nuihin verhoihinkin.

Ja musta taas on kiva et sohvan päällä olevat jutut ovat erilaisia keskenään,pikkukuvien alle siirtäsin ton mekkosen ku se kert kuvassa esiintyy.
 
Tää on kyllä aivan ihana huone, vaikka itse kyllästyisin tuohon mattoon ehkä aika nopeasti. Ja kasveja kaipaisin myös. EHdoton kohokohta: Block-valaisin :p
Mulla on varasuunnitelma että siirrän ton maton tytön huoneeseen kun alkaa itseä kyllästyttämään ;) Mä kyllä haaveilin siitä aika kauan että kyllä mä sitä varmaan jonkun aikaa kestän :D
Mä en oikeen oo mikään viherpeukalo vaan onnistun tappamaan kätevästi kaikki kasvit ja nyt kun tuli toi kissa niin se tappaa taatusti kaikki mitkä mun jäljiltä on jäänyt kitumaan... Mut näkyyhän tossakin hei yks anopinkieli :xmas:
 
Ai niin ja se pyöreä sohvatyyny - huomasin koko karmeuden vasta nyt, kun siitä mainittiin :LOL:. Se siis ei ole siinä normaalisti, vaan piilossa tuolla arkussa. Mies vaan kaivaa sen aina esiin telkkaria katsoessaan... eikä koskaan muista panna sitä takaisin piiloon :D.
 
"vieras"
Minun makuuni liian tunkkaisen näköistä ja ahdistavaa.. Mutta pääasia että itse pitää :)
hyi hitto että puistatti tuo alempi kuva... kävin joskus muinoin töiden takia erään skitsofreenikon kotona, ja siellä oli just tollaset tuolit ja pöytä...poltti sisällä ja koko mökki haisi paskalle (jota saattoi oikeesti löytyä esim noista tuoleista)...hyisaatana. mutta jos tuolla tuoksuu esim vaniljainen tuoksukynttilä, niin miksei =)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22816241]hyi hitto että puistatti tuo alempi kuva... kävin joskus muinoin töiden takia erään skitsofreenikon kotona, ja siellä oli just tollaset tuolit ja pöytä...poltti sisällä ja koko mökki haisi paskalle (jota saattoi oikeesti löytyä esim noista tuoleista)...hyisaatana. mutta jos tuolla tuoksuu esim vaniljainen tuoksukynttilä, niin miksei =)[/QUOTE]

jaahans ei sitte onnistunu linkitys, mutta jos jäi epäselväksi niin keittiönoidan olkkarista kyse.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";22816241]hyi hitto että puistatti tuo alempi kuva... kävin joskus muinoin töiden takia erään skitsofreenikon kotona, ja siellä oli just tollaset tuolit ja pöytä...poltti sisällä ja koko mökki haisi paskalle (jota saattoi oikeesti löytyä esim noista tuoleista)...hyisaatana. mutta jos tuolla tuoksuu esim vaniljainen tuoksukynttilä, niin miksei =)[/QUOTE]
Ei polteta sisällä eikä tuoleissa ole paskaakaan :D Mutta toi skitsofrenia..hmm... olen kyllä miettinyt, miksi 45 vuotta hillityissä ja neutraaleissa asunnoissa asuttuani yks kaks päätin tehdä kaiken toisin. Samaan aikaan tein paljon muutakin radikaalia elämässäni, mitkä kaikki eivät ympäristöäni miellyttäneet, mutta sopeutuivat "hullutuksiini" kyllä, kun eivät muutakaan voineet. Pitäisiköhän käydä lääkärissä?

Alempi kuva on vanha, remontin keskeltä otettu ja nojatuoleissa on nykyisin yksiväriset ruskeat päälliset. Joskaan ei enää kauaa, kunhan pääsen käymään Etolassa :D
 
Hui kun on pelottava toi alimmaisen kuvan taulu ja noi esineet tossa hyllyn päällä. Kissa on ihana ja jotenkin värimaailma viehättää mua =)
pelottavia? :D noi lohikäärmeet pöydällä ja vitriinissä on ihan mun lemppari esineitä, mun miekan lisäksi :D ja tykkään myös tuosta kuvasta, vaikka lohikäärme siihenkin sopisi paremmin, ja sellainen siihen tuleekin kun löydän mieluisan
 
"eee"
Tirlittani: takan sivulla olevat taulut ovat ihan liian korkealla, eivät ole katselukorkeudella. Kauhee boordi, saisko seinät ihan yksivärisiksi maalattua/tapetoitua? Tosi ylhäällä nurkassa joku epämääräinen nurkkahylly, se pois... Sohvat karmeet.
Muuten tosi kivoja juttuja, esim. tv-taso, lattia, matot kivoja! Yleisilme tumma mutta tunnelmallinen.
 
IhaNainen
Tässä meidän sekava ja kirjava olkkari.





Haluaisin yksväriset verhot, koska nyt kun meille tuli noi "uudet" (50v vanhat) sohvat, niin meno on liian kuviollista, ottaa silmään.
 
"eee"
Neith vois laittaa samanväriset säilytyslaatikot noihin hyllyihin, olis selkeämpi kokonaisuus eikä noin kirjava. Taulut taitaa olla ihan makuasia... :D Aika goottia.

Marylla *auts* karmeeta, toi lastulevyalttari, kirjavat pikku tilpehöörikrääsät ja viuhkat ja kaikki... Mutta kiva jos itse viihtyy, erilaisia ihmisiähän me kaikki ollaan ja eri asiat miellyttää silmää. :)
 
Mistä as ifin olohuoneen matto on??

wicked maryllä ketjun KAMALIN olkkari, sori vaan..
no ei yllätä tämä mielipide :D
Kuten tuolla aiemmin sanoin ,kaikkea sekaisin, osa kamoista Ikeasta, osa Sotkasta osa Hobby Hallista, osa saatu, esim vitriini astioineen.
Mutta niin kauan kun tuolla itse kehtaa istua eikä vieraat pyörry kynnykselle, se kelpaa kyllä mulle
En tosiaan ole mikään sisustaja-ässä :)
 
"tirlittani"
[QUOTE="eee";22816383]Tirlittani: takan sivulla olevat taulut ovat ihan liian korkealla, eivät ole katselukorkeudella. Kauhee boordi, saisko seinät ihan yksivärisiksi maalattua/tapetoitua? Tosi ylhäällä nurkassa joku epämääräinen nurkkahylly, se pois... Sohvat karmeet.
Muuten tosi kivoja juttuja, esim. tv-taso, lattia, matot kivoja! Yleisilme tumma mutta tunnelmallinen.[/QUOTE]

Kiitos mielipiteestäsi. Minusta on tosi kiva kun viitsitte kommentoida. Itse tosiaan sitä tulee sokeaksi valinnoilleen kun niitä joka päivä katselee :).

Tapetti on alkuperäinen ja kamala boordeineen :ashamed:. Mietin katon maalaamista kuultovalkeaksi vai mikä väri sopisi lattian kanssa...? ja tapettien vaihtoa vaaleaksi niinikään...Sopisikohan tuohon meidän olohuoneeseen yksi tehosteväriseinä vai kannattaako vain laittaa joku hillitty vaalea tapetti, kun se tehosteväriseinäjuttu menee kuitenkin taas pois muodista...

Kiitos myös sinulle, joka sanoit, että ovi tulisi peittää...Jos hankkisin kokopitkän verhotangon ja laittaisin kolme verhoa, niin silloinhan tuo ovikin poistuisi näkyvistä :). Kyllä se on käytössä talvellakin eläinten takia.

Sohvat on jonkun mielestä karmeat, mutta AH niin mukavat löhöillä ja nahka on hyvä pitää puhtaana. Uuden sohvakaluston hankkiminen olisi muutenkin liian iso menoerä nyt...

Muiltakin kommentteja kiitos :D!
 
[QUOTE="eee";22816445]Neith vois laittaa samanväriset säilytyslaatikot noihin hyllyihin, olis selkeämpi kokonaisuus eikä noin kirjava. Taulut taitaa olla ihan makuasia... :D Aika goottia.

Marylla *auts* karmeeta, toi lastulevyalttari, kirjavat pikku tilpehöörikrääsät ja viuhkat ja kaikki... Mutta kiva jos itse viihtyy, erilaisia ihmisiähän me kaikki ollaan ja eri asiat miellyttää silmää. :)[/QUOTE]

mä nimenomaan rakastan sitä kirjavaa krääsää ja viuhkoja, suurin osa on saatu lahjana, tuliaisina matkoilta jnpp :)
olkkari on mun näköinen, vähän kaikkea sekaisin, ei mitään yhteneväistä tyyliä :)
 

Yhteistyössä