Avasiko joku eilen jo sen olohuoneketjun? Vai joko kansa väsähti kuvaketjuihin?

Kivan oloisia olohuoneita teillä.
Keittiksen olohuonekin on näköjään tosi värikäs, voisi olla mulle liika...

Meidän olohuoneessa ei oo mitään sisustuksellista niin en sitä kuvaa, se on niin perustylsä kun vaan voi olla...
Kukaan ei halua nähdä sitä dvd määrää mikä meidän olohuonetta "koristaa", isäntä niitä keräilee ja katselee, en minä.
 
"eee"
Rieputarallaan sohva on kyllä aikas sotkakamaa :D Karmee plyysi. Mun mielestä ei kyllä oikein voi muitten olohuoneita sanoa värien sekamelskaksi jos oma olkkari on ihan samanlaista sekamelskaa, anteeksi nyt... Nuo kaikki kirjat ja esillä olevat tavarat tekevät sekavan ja rauhattoman näköiseksi.

Kiekuvan kanan verhojen pitäis tosiaan yltää lattiaan asti, ovat hassut keskeneräisinä.
 
"eee"
Harmajalla upeat puitteet, kun on uusi (tai vastikään rempattu?) kämppä. Aika mahtipontinen tyyli näköjään tulossa, olkaa varovaisia ettei mene överiksi :) Verhot hiukan bordellimaiset, mutta taitaa johtua tuosta valaistuksesta/kameran salamasta, tuskin ovat livenä ihan tuon näköiset.
 
[QUOTE="eee";22814324]Rieputarallaan sohva on kyllä aikas sotkakamaa :D Karmee plyysi. Mun mielestä ei kyllä oikein voi muitten olohuoneita sanoa värien sekamelskaksi jos oma olkkari on ihan samanlaista sekamelskaa, anteeksi nyt... Nuo kaikki kirjat ja esillä olevat tavarat tekevät sekavan ja rauhattoman näköiseksi.

Kiekuvan kanan verhojen pitäis tosiaan yltää lattiaan asti, ovat hassut keskeneräisinä.[/QUOTE]

Mä oon niiiiin samaa mieltä sun kans tuosta sohvasta. Mutta miehen mielestä siinä on niin hyvä pötköttää, ettei se oo suostunut tähän mennessä keskustelemaankaan.

Ja mitä tuohon sekamelskaan tulee, on meillä sentään seinät valkoiset ja verhot & matto vaaleat. Se rauhoittaa jo kummasti ;).
 
"eee"
Anneka66:lla nätin vaalea, skandinaavinen koti. Verhot ehkä hiukan pistävät silmään, kun muualla ei tuota mustaa väriä juuri ole. Tv-taso taitaa olla hiukan vanhempaa tekoa?
 
Harmaja
Miksi ihmeessä kauniit ikkunat on peitetty ihan turhaan :(? Valaisin on upea :heart:. Millaiset kalusteet ja matto tulossa?
Kiitos :)
Verhot siksi kun asumme mäen päällä ja alhaalla menee tie josta näkymä tähän tilaan.Kesällä ei ollut verhoja eikä laiteta kaihtimia, itsekin tykkään avoimista ikkunoista!

Kalusteet sitten kun vastaan tulee juuri hakemani.Musta nahkasohva tai tietty harmaan sävy käy.Matto sitten sen mukaan.
 
[QUOTE="eee";22814428]Anneka66:lla nätin vaalea, skandinaavinen koti. Verhot ehkä hiukan pistävät silmään, kun muualla ei tuota mustaa väriä juuri ole. Tv-taso taitaa olla hiukan vanhempaa tekoa?[/QUOTE]

Joo, tv-taso sekä vastakkaisella seinustalla olevat vitriini + taso ovat reilun 10 vuoden takaisia hankintoja. Mutta sopivat melko ajattomina kotiimme vieläkin muiden kalusteiden vaihduttua. Kiitos kommentista! =)
 
Meidän olkkari, kesällä otettu toinen kuva mutta samanmoista on vieläkin ikkunoista näkyviä maisemia lukuunottamatta =)




Ruokailutila on myös samaa tilaa, nykyään seinällä on iso Marimekon Kaivo-kankaasta tehty taulu, mutta muuten samanmoista:

 
Ilmeisesti minä siis aloitan. Meidän olkkari eilen - vai oliko se toissapäivänä :D. Olkaa hyvä ja ihastelkaa ja kommentoikaa :D. Ja laittakaa omat olkkarinne esiin myös.




Pakko sanoa että toi teidän sohva on jo niin kamala että se on jotenkin söpö ja sympaattinen =) Ja näyttää siltä että siinä on mukava pötkötellä.
Pöytä ja tv-taso on kivat! Ja kirjat on aina plussaa, niistä tulee kodikas fiilis ja ne kertoo aina omistajistaan jotain.
 
"eee"
As ifin olkkari on IHANA! Ehkä jotain laittaisin tolle telkkariseinälle, taulua tms? Muuten tosi upee! Ihan ku Ikean kuvastosta (ja tämä on kehu, musta ne on upeesti stailattuja ;)) Ja itsekin järjestän kirjat just noin...
Keittiökuva on niin pikkuinen etten osaa sitä kommentoida. :)
 

Yhteistyössä