Avasiko joku eilen jo sen olohuoneketjun? Vai joko kansa väsähti kuvaketjuihin?

Turkilmas
Mä koitin etsiä meidän olkkarista kuvia, mutta olen varmaan hävittänyt enimmät. Tämmöisiä kuitenkin löytyi:

Tämä on takan takaseinä ja tuo vitriinikaappi on vielä keittiön puolta. Tuo seinä on kuitenkin ainut, mikä rajaa keittiön olkkarista:



Ja sitten takka:



Takan jälkeen tulee oviaukko meidän makkariin ja sen jälkeen pieni kulmaus. Sitten ollaankin ikkunaseinällä, jossa nykyään on 2 nojatuolia. Sohva on nykyään takan vieressä jakamassa tilaa olkkarin ja keittiön välillä. Siitä en nyt löytänyt kuvaa :/



Meidän makkarin oviaukkoa vastapäätä on telkkari. Se on korkealla lipaston päällä ja sen vieressä on matalampi pöytä, tämmöinen:

 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";22816771]Muistaakseni Jotexilta on tuo päällinen:)[/QUOTE]

Okei. Paitsi ettei mulla ole aavistustakaan mikä sellainen Jotex on :D. Siis joku liike jossain vai nettikauppa?
 
Onko tylsää
Niinku ois kaks eri puolta,musta ja valkoinen.

Mä niin tykkäisin jos tuo musta hylly ois ruokapöydän takaisella seinällä,ja valkoinen sohva sille hylly seinälle.Näkyis noi ikkunat.
Nojatuli sohvan paikalle:D

Oon meinannut laittaakin niin, mutta tossa hyllyssä on niin paljon elektroniikkaa että tulee johto-ongelma kun ei ylety rasioihin sähköt.. :)
Mies ei oo siks suostunu :)
 
[QUOTE="woody";22817027][/QUOTE]

Valokuvaikkuna on ihana!
Mun mielestä noitten muittenkin taulujen kehysten pitäis olla valkoisia, jotenkin hyppää nyt silmille.
Muuten oikein kaunis, ei yhtään mun tyyliä (en osais kuvitella asuvani tuollaisessa kodissa) mutta kuvaa on mukava katsella.
 
Turkilmas
Ipodilla otin taas kuvat ja yhtä pirun huonoja kuin aina ennenkin. En mä ainakaan ole saanut kuin ulkona sopivassa valaistuksessa hyviä kuvia sillä, vaikka piti olla parempi kamera tuossa. Tai sitten vika on kuvaajassa :D. Pitää varmaan ihan oikeesti ostaa jo se kamera, eihän tollasia kuvia katsele erkkikään...
 

Yhteistyössä