Avasiko joku eilen jo sen olohuoneketjun? Vai joko kansa väsähti kuvaketjuihin?

Turkilmas
Turkilmasen lattia on nätti mutta muutoin ei kyllä sytytä.Aika kammottavat nuo sohvien päällä olevat rievut ja ahtaan näköistä.

Ne rievut tosiaan on ihan karmeat. Mutta vielä karmeammat on niiden alla olevat sohva ja nojatuolit joita ei saa puhtaiksi. Kyttään koko ajan sopivia irtopäälisiä noihin, mutta päättäminen on hitsin hankalaa. Nytkin sain hyvän linkin nettisivuille, jossa myydään erilaisia päälisiä. Iski kuitenkin taas epävarmuus että onko nekään meille sopivat.

Ahdasta meillä ei mielestäni ole. Mistä sulle tulee moinen mielikuva?
 
IhaNainen
Ihanaisella on upeat sohvat! Sohvapöytäkin sopii hyvin sohviin. Muokkaisin ehkä tuota muuta sisustusta hiukan. Laittaisin paksut (puuvilla/ pellava tms.) ruskeavalkoiset verhot (mieluiten vanhaa kangasta, mutta uusvanhakin käy), neliskanttisen valkoisen maton ja valkoisia sohvatyynyjä. Nuo pikkutaulut ja julisteen vaihtaisin maisematauluun/ tauluihin. Kukkaruukut vaihtaisin. Lisäisin valkoisen ja ruskean lisäksi ehkä myös jotain tehosteväriä: turkoosi esim. raikastaisi huonetta.
Jep, meillähän kävi niin, että mulla oli maailman ihanin sohva joka sopi täydellisesti muotonsa puolesta noihin pyöreisiin mattoihin. Sitten meidän poika syntyi ja puklasi sen sohvan pilalle. Löysin huutiksesta noi ihanuudet, ja nyt me tarvittaisiinkin yksiväriset verhot ja matot (vanha sohva oli yksivärinen ruskea). Musta meidän olkkarissa on nyt liikaa erilaisia kuoseja, verhot pitäisi olla yksiväriset ja tyynyjen kanssa (niitä on oikeasti paljon enemmän, en tiiä missä ne ton kuvan ottamisen aikaan oli), mutta mä en keksi sopivaa väriä. Tavallaan tykkään toista beigestä, mutta tavallaan se on tosi tylsä. Itse oon miettinyt oranssia, mutta auttakaas tekin keksimään mitkä olis kivoja tehostevärejä.

Kukkaruukut on mitä on, mä en ikinä muista ostaa uusia ja noi on ihan väärän värisiä ja ikivanhoja. :( Yksi kukka on jopa oikeen värisessä ruukussa, wohoo! :D
 
Otin kuvat justiinsa kesken siivouksien, että ne on sen näkösetki sitte :D
Ja mulla on sänky olohuoneessa, joten tulee palanen makkariaki...
Ja kyllä, siellä on kuollut kukka parvekkeella.
Ja kyllä, tv taso ja sohvapöytä on eriparia.
Ja kyllä, meillä on ahdasta :D
nii ja kyllä, matto on liian pieni :p









 
no voi jeesus
Miten Rieputarallaa kehtaa edes kommentoida muiden koteja "kriittisesti" kun omansa on ihan kamala sekoitus halpaa ja vielä halvempaa ja hyvin huonosti yhdisteltyä rojua?
Missä meillä on ollut kunnia nähdä sinun kotisi?(jos näin niinku sua matkisin )

Ei sillä et ymmärtäisin,miks jonku mielestä ruman kodin omaava ihminen ei sais kommentoida muiden koteja..
Useammat kun kuitenkin löytävät omasta kodistaankin niitä kohtia joihin eivät ole tyytyväisiä.Oishan neki jutut tietty pitäny JOKAISEN muistaa kirjottaa kuvansa alle,eikö?
 
IhaNainen
Onnikeijulla on ihana koti! Mä oon ihan fiiliksissä noista matkalaukuista, aivan ihanat. <3 Lamppu ja olkkarin "pöytä" on myös ihania. Meilläkin on tv-taso ja pöytä eriparia, tosin mua se häiritsee suunnattomasti, sun eriparisuus taas ei. :)
 
"harmaa"
Ne rievut tosiaan on ihan karmeat. Mutta vielä karmeammat on niiden alla olevat sohva ja nojatuolit joita ei saa puhtaiksi. Kyttään koko ajan sopivia irtopäälisiä noihin, mutta päättäminen on hitsin hankalaa. Nytkin sain hyvän linkin nettisivuille, jossa myydään erilaisia päälisiä. Iski kuitenkin taas epävarmuus että onko nekään meille sopivat.

Ahdasta meillä ei mielestäni ole. Mistä sulle tulee moinen mielikuva?
Ootko koettanu höyrypesuria?
Mä sain sellasella meidän vanhan "sotkasohvan" puhtaaks.Mitäs se materiaali ny on..edellisellä sivulla tais olla sellanen sohva(raitaset nojatuolit oli myös kuvassa )

Sit siihen päälle sellanen likaa hylkivä suihkute.
 
Otin kuvat justiinsa kesken siivouksien, että ne on sen näkösetki sitte :D
Ja mulla on sänky olohuoneessa, joten tulee palanen makkariaki...
Ja kyllä, siellä on kuollut kukka parvekkeella.
Ja kyllä, tv taso ja sohvapöytä on eriparia.
Ja kyllä, meillä on ahdasta :D
nii ja kyllä, matto on liian pieni :p









Ihana :heart:

Mun yhdellä tutulla on hyvin samantyylinen koti ja siellä on oikein viihtyisää.
 
Ihania koteja :heart: Näistä saa kivoja ideoita omaan sisustamiseen! :)

Laitetaan nyt kuvan meidänkin pienestä olohuoneesta, tää on väliaikainen asunto ennen oman ostamista niin ei kamalasti olla panostettu, vaikkakin ihan viihdytään :)

Höh, laitetaan sit linkkeinä kun ei muuten toimi :(

Aijaa.com - 7253965.jpg

Aijaa.com - 7253966.jpg

Aijaa.com - 7253970.jpg
On kyllä kivan näköstä. Piristävä tuo oranssi. :)
 

Yhteistyössä