Avasiko joku eilen jo sen olohuoneketjun? Vai joko kansa väsähti kuvaketjuihin?

lömöl
[QUOTE="tirlittani";22816464]Sopisikohan tuohon meidän olohuoneeseen yksi tehosteväriseinä vai kannattaako vain laittaa joku hillitty vaalea tapetti, kun se tehosteväriseinäjuttu menee kuitenkin taas pois muodista...
[/QUOTE]

mitä väliä on muodilla? sisusta kotisi oman mielesi mukaan, älä sen mikä on muodissa ja mikä ei...
 
"vau"
[QUOTE="woody";22817027][/QUOTE]

Todella, todella kaunis sohvapöytä ja myös tuo valkoinen kaappi! Minun ehdoton suosikkini tässä ketjussa muutenkin, mukavan persoonallinen ja kodikas :)
 
Paljon oli kauniita olohuoneita, mutta varmaankin kaikkein lähellä omaa makuani on Nanja82:n huone :heart:
Tykkään myös Wellen ja Nanna Ihanan sisustuksesta.
Turkilmasin koti myös toteutettu kivasti, ainoa etten pidä maton väristä, jotenkin "häviää" lattiaan. Mun mielestä joku muu väri mattoon olisi kivempi, esim. vaalea turkoosi?
Kivoja ja nättejä omassa tyylissään ovat woodyn, onnikeijun ja vieraan (s.10) kodit. Itse en vaan osaisi elää liian romanttisessa ympäristössä, vaikka ovatkin kauniita katsella. :)
Onko tylsää?:n olohuone myös kiva, paitsi etten tykkää mustasta nojatuolista. En oo vielä nähnyt hyvännäköistä mustaa nahkanojatuolia :D. Mun mies yritti tuoda mukanaan sellaisen yhteiseen asuntoomme... ei onnistunut :saint:
Myös Vaniljaisen kotiin voisin muuttaa, kunhan oranssi väri vaihdettaisiin johonkin muuhun.:)
Harmajan verhot on upeat! Mutta ehken peittäisi niillä noin kauniita ikkunoita.
 
Onko tylsää
Onko tylsää?:n olohuone myös kiva, paitsi etten tykkää mustasta nojatuolista. En oo vielä nähnyt hyvännäköistä mustaa nahkanojatuolia :D. Mun mies yritti tuoda mukanaan sellaisen yhteiseen asuntoomme... ei onnistunut :saint:

Minäkään en tykkää mustasta nojatuolista, mutta mies ei siitä luovu. No on siinä kumminkin todella hyvä imettää kun se keinuu.. :)
 
..
[QUOTE="Mira";22819913]Tsiisus että ihmiset ei osaa sisustaa :D Monta kuvaa oli mutta ainut mikä oli jees ja silmää sisustaa oli anneka 66, muitten oli vähän ei hyvää päivää :D[/QUOTE]

nämä kuvat on minusta ihanan tavallisia. Sisustuslehdet kun on joltain ihan eri planeetalta kun me tavalliset ihmiset...
 


Tuosta kirjahyllystä minä haluan joskus päästä eroon ja ostaa ihan toisenlaisen. Nuo seinät ovat tätä nykyä valkoiset, kattelen löytyiskö mulla kuvaa mistä ne vois näyttää.
Muutamia sotkuja mukana, älkää välittäkö.
 

Yhteistyössä