Auttakaa! 12-vuotiaan painosta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Must tuntuu eetä oon lihava kun luen tätä sivustoo oon 155 pitkä 40-42kg painava nyt en oo punninnu hetkeen ja vietän aktiivista elämää käyt salilla lenkkeilen kävelen pari kilsaa päivittäin ja käyt uimassa pitäisköhä alkaa laihduttaa kun mahassakin istuessa näkyy makkaroita apua!
 
Tässä linkissä lasten painoindeksilaskuri. Esim. aloittajan tyttö on sen mukaan täysin normaalipainossa.

Minun 170 cm pitkä poika painaa 47 kg. Juuri kutsuntatarkastuksessa laitettiin lääkärin toimesta A-mieheksi. Ihmettelen kovasti. Kyllähän se painavat ostoskassit mulle kantaa, mutta miten se kantaa pitkillä marsseilla 30 kg kampetta mukanaan?
 

Similar threads

V
Viestiä
8
Luettu
296
A
S
Viestiä
1
Luettu
332
V
S
Viestiä
1
Luettu
355
Aihe vapaa
hiukan ylipainoinen itsekkin..
H
Ä
Viestiä
11
Luettu
484
V

Yhteistyössä