Auttakaa! 12-vuotiaan painosta

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
"minävain"
Siis no miä oonn 12v ja 153cm painan 32kg ja olen alipainoinen mutta nyt ei voi mun tilantees syyttää ikää että se on yleistä sillä olen ollut aina painoin esikoulus 15-16kg ja ei se vakavaa ole vaikka alipainoinen olisi jos se ei heitä hirveästi ja minä uskon että sinä olet aivan normaalipainoinen
 
12-vuotias tyttö
Oon 12v tyttö. Oon 151.8cm pitkä ja painan 30kg mua ärsyttää kun puhutaan koko ajan esim.terveydenhoitajalla, että olen liian laiha, vaikka syön ihan normaalisti.
 
"Epäonnistunut"
Oon 12w ja 55kilonen.
Ja 160cm
Oon elänyt kolmosluokalta asti siinä, että olen hiton läski mursu,hirvee läskikasa.
Onhan mä pullukka, reidet ihan """""" ja niin. Mut ongelma on se et kaikki sanoo et oo normi, en usko ja pidän itseeni läskinä mulla vaan ei oo itserakkautta, joskus vaan tuntuu et haluaisin itkee rasvat pois. En vaa pysty elää, siltä se tuntuu ku kaikki haukkuu "lvitun läskiksi"
Se tekee mut surulliseksi, kun tunnen itseni lihavaksi. Eikä auta sekään, et tääl nää tyypit kirjoittaa et "oon 12w ja painan 31kiloo
 
"Epäonnistunut"
[QUOTE="Epäonnistunut";28191743]Oon 12w ja 55kilonen.
Ja 160cm
Oon elänyt kolmosluokalta asti siinä, että olen hiton läski mursu,hirvee läskikasa.
Onhan mä pullukka, reidet ihan """""" ja niin. Mut ongelma on se et kaikki sanoo et oo normi, en usko ja pidän itseeni läskinä mulla vaan ei oo itserakkautta, joskus vaan tuntuu et haluaisin itkee rasvat pois. En vaa pysty elää, siltä se tuntuu ku kaikki haukkuu "lvitun läskiksi"
Se tekee mut surulliseksi, kun tunnen itseni lihavaksi. Eikä auta sekään, et tääl nää tyypit kirjoittaa et "oon 12w ja painan 31kiloo[/QUOTE]

Nii. Mä vaan en pääse eroon siitä tunteesta.
Tiiän et mun murrosikäkään ei oo kunnolla alkanut. Ja mul on joku sairaus polves en voi kuntoilla ja ...
 
"mä vaan"
Oon 12v tyttö pituutta jotai 158cm ja painoo 44kiloo. En ite aluks miettiny mitä painan, ja syönkö paljon, mut sitte tuli koulus semmost et kaikki muut ( paitsi mä ja yks tosi fiksu tyttö) Alko syödä tosi vähän. Ja siit seuras sitä, et mun annoksii katottiin ilkeesti ja kaikki Alko puhuu pahaa mun syömisest. Nyt syksyllä ku me välkällä nosteltiin toisiimme silleen et yks menee seisomaan muiden käsien päälle, Nii mä pyysin et mut nostettais. Eka kaikki katto toisiaan. Sitte yks tyyppi sano sen kaverille, et se aavistaa pahaa täst jutust ( se ajatteli et mä oon niin painava et se ei jaksa nostaa Mua) No yks mun kaveri kuitenki piti onneks mun puolia :) Tuli kuitenki nii paha mieli, et aloin syömään vähemmän, ja seuraamaan painoa.
 
Eki-setä
[QUOTE="mä vaan";28212705]Oon 12v tyttö pituutta jotai 158cm ja painoo 44kiloo. En ite aluks miettiny mitä painan, ja syönkö paljon, mut sitte tuli koulus semmost et kaikki muut ( paitsi mä ja yks tosi fiksu tyttö) Alko syödä tosi vähän. Ja siit seuras sitä, et mun annoksii katottiin ilkeesti ja kaikki Alko puhuu pahaa mun syömisest. Nyt syksyllä ku me välkällä nosteltiin toisiimme silleen et yks menee seisomaan muiden käsien päälle, Nii mä pyysin et mut nostettais. Eka kaikki katto toisiaan. Sitte yks tyyppi sano sen kaverille, et se aavistaa pahaa täst jutust ( se ajatteli et mä oon niin painava et se ei jaksa nostaa Mua) No yks mun kaveri kuitenki piti onneks mun puolia :) Tuli kuitenki nii paha mieli, et aloin syömään vähemmän, ja seuraamaan painoa.[/QUOTE]

Hienoa, että olet alkanut tarkkailla painoasi jo tuossa iässä, toki vanhempasi olisivat voineet tehdä sen jo aikaisemminkin. Sinulla on vielä toivoa!

Älä päästä itseäsi pulskistumaan. Seuraukset näkyvät mm. tällä palstalla. Ylipainoiset, katkerat ämmät, jotka eivät saa oikeaa rakkautta.

Painosi on nyt täydellinen. Syö terveellisesti. Vältä lihaa. Ja muista liikkua ulkona.
 
"mä vaan"
Alkuperäinen kirjoittaja Eki-setä;28213618:
Hienoa, että olet alkanut tarkkailla painoasi jo tuossa iässä, toki vanhempasi olisivat voineet tehdä sen jo aikaisemminkin. Sinulla on vielä toivoa!

Älä päästä itseäsi pulskistumaan. Seuraukset näkyvät mm. tällä palstalla. Ylipainoiset, katkerat ämmät, jotka eivät saa oikeaa rakkautta.

Painosi on nyt täydellinen. Syö terveellisesti. Vältä lihaa. Ja muista liikkua ulkona.
Kiitos, Eki-setä!!!!!
 
"vieras"
[QUOTE="Epäonnistunut";28191743]Oon 12w ja 55kilonen.
Ja 160cm
Oon elänyt kolmosluokalta asti siinä, että olen hiton läski mursu,hirvee läskikasa.
Onhan mä pullukka, reidet ihan """""" ja niin. Mut ongelma on se et kaikki sanoo et oo normi, en usko ja pidän itseeni läskinä mulla vaan ei oo itserakkautta, joskus vaan tuntuu et haluaisin itkee rasvat pois. En vaa pysty elää, siltä se tuntuu ku kaikki haukkuu "lvitun läskiksi"
Se tekee mut surulliseksi, kun tunnen itseni lihavaksi. Eikä auta sekään, et tääl nää tyypit kirjoittaa et "oon 12w ja painan 31kiloo[/QUOTE]

Aiaiai, vielä on toivoa. Lopeta ylensyönti NYT!
 
"typy"
oon 158 cm pitkä ja painan 42 kg.... Painoin viimeeks tän verra 9 vuotiaana... Täytin tänää 12 vuotta... Oonko liian laiha ja pitäskö hakeutuu hoitoo? ( Mulle o sanottu et pitäis mennä terapiaa...) Voisitteko vastata pliis... Tartteen apuu...:-(
 
"..."
On outoo lukee näit tekstei mis lukee oon 12w painan 30 kiloo. se ei ainakaa yhtää helpota 13 vuotiaan ihmisen oloo, jota haukutaan läskiks muutenkin, mitat 157/56. Mä en oo oikeestaan välittäny tosta, ku oon ihan lihaksikas ja tällee, mut kyl se saa miettimää vähä painoonsa, ku lukee et jotkut aikuiset ihmisetki on kirjotellu et 50 kilone 12w joka on n. 150 pitkä on läski.
 
12v
Moi oon jo pitkään miettiny et oonko ylipainonen vai normaali. Mun äiti on sanonu mulle että en oo yli painonen ja koulun terkkaki on sanonu et mun pituuteen verrattuna mun pitäisi painaa viel vähän enemmmän. Mutta silti musta tuntuu siltä että oon vähän pullukka ku mun vatsassa on pari semmodta makkaraa ku istun tai jotain ni ne oikeestaan saa mut ajattelemaan mut pulleeks. Painan 49kg800g ja oon 162cm pitkä ni sanokaa my joku ihmeessä oonko pullukka vai normaali pliiiiiiissssssss!!!!!!!
 

Yhteistyössä