M
"minävain"
Vieras
Siis no miä oonn 12v ja 153cm painan 32kg ja olen alipainoinen mutta nyt ei voi mun tilantees syyttää ikää että se on yleistä sillä olen ollut aina painoin esikoulus 15-16kg ja ei se vakavaa ole vaikka alipainoinen olisi jos se ei heitä hirveästi ja minä uskon että sinä olet aivan normaalipainoinen