Olenko yli-painoinen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sussu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sussu.

Vieras
Heippa.
olen kohta 12 vuotias ja olen noin 140cm pitkä.painan 46.7
ja minulle on sanottu terveys tarkastuksessa että olen hiukan yli painoinen?
Haluaisin saada itseni kesäksi kuntoon.olisiko se mahdollista?
esimerkiksi kukaan poika ei tykkää minusta kun minun paidasta pursottaa makkarani :(AUTTAKAA MINUA!!! PYYDÄN :((
 
No ei sun tarvitse laihduttaa, sinähän kasvat vielä pituutta! Ainut mitä kannattais tehdä, on vähentää turhaa herkuttelua, jos sitä harrastat. Otat vaikka herkkupäivän kerran viikossa, muut päivät ole ilman. Lapsen pyöreys lähtee kyllä iän myötä pois, ei se mitään lihavuutta ole vaan ihan normaalia. Mulla oli sama juttu ja yläasteella pituutta tuli lisää ja pyöreys vain katosi, vaikken tehnyt mitään, sitten olinkin jo normaalipainoinen. Älä turhaan stressaa vielä tuossa iässä painosta, ehdit kyllä myöhemminkin :)
 

Similar threads

Yhteistyössä