V
vieras aloittaja
Vieras
Olen tapaillut parisen kuukautta erästä miestä. Tai kai voisi sanoa, että me seurustellaan. Hän on liian unelmaa ollakseen todellinen; nipistykset eivät kuitenkaan ole minua herättäneet vielä, vaikka olen koettanut herättää itseäni. 
Esimerkiksi pari päivää sitten kävelimme kaupungilla käsikkäin ja kuljimme hääliikkeen ohi ja hän lempeästi tökkäisi minua kylkeen ja katsoi hymyillen silmiini. Useampana treffikertana olemme käyneet kultasepänliikkeissä, sillä hän etsii minulle juuri sopivaa sormusta (ei kihlasormusta, vaan lahjaksi).
Vietämme aikaa yhdessä erittäin paljon. Näemme suunnilleen joka toinen päivä ja puhumme netissä tms. päivittäin tuntikausia. Hän ei pelkää näyttää tunteitaan julkisesti ja hän välittää minusta monella tasolla - kantaa huolta terveydestäni, turvallisuudestani ja jopa hoitaa ruokaostoksia puolestani! Hän laittaa usein viestejä minulle kertoen miten paljon tykkää yms.
Hän on vienyt jalat altani täysin! Onko näitä unelmamiehiä muitakin, kun palstalta saa lukea niin negatiivisia asioita? Kysyn siksi, että olenko vain satumaisen onnekas vai tämä olla tottakaan?! :heart:
Esimerkiksi pari päivää sitten kävelimme kaupungilla käsikkäin ja kuljimme hääliikkeen ohi ja hän lempeästi tökkäisi minua kylkeen ja katsoi hymyillen silmiini. Useampana treffikertana olemme käyneet kultasepänliikkeissä, sillä hän etsii minulle juuri sopivaa sormusta (ei kihlasormusta, vaan lahjaksi).
Vietämme aikaa yhdessä erittäin paljon. Näemme suunnilleen joka toinen päivä ja puhumme netissä tms. päivittäin tuntikausia. Hän ei pelkää näyttää tunteitaan julkisesti ja hän välittää minusta monella tasolla - kantaa huolta terveydestäni, turvallisuudestani ja jopa hoitaa ruokaostoksia puolestani! Hän laittaa usein viestejä minulle kertoen miten paljon tykkää yms.
Hän on vienyt jalat altani täysin! Onko näitä unelmamiehiä muitakin, kun palstalta saa lukea niin negatiivisia asioita? Kysyn siksi, että olenko vain satumaisen onnekas vai tämä olla tottakaan?! :heart: