Olenko yli-painoinen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sussu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sussu.

Vieras
Heippa.
olen kohta 12 vuotias ja olen noin 140cm pitkä.painan 46.7
ja minulle on sanottu terveys tarkastuksessa että olen hiukan yli painoinen?
Haluaisin saada itseni kesäksi kuntoon.olisiko se mahdollista?
esimerkiksi kukaan poika ei tykkää minusta kun minun paidasta pursottaa makkarani :(AUTTAKAA MINUA!!! PYYDÄN :((
 
Mielestäni olet aivan sopiva juuri tuon painoisena. Olet kumminkin noin nuori vielä ja pieni pyöreys katoaa iän myötä. Monta poikaa ehdit vielä haaviisi saada, joten älä turhaan panikoi :) Olet juuri hyvä tuollaisena! :)
 

Yhteistyössä