S
Sussu.
Vieras
Heippa.
olen kohta 12 vuotias ja olen noin 140cm pitkä.painan 46.7
ja minulle on sanottu terveys tarkastuksessa että olen hiukan yli painoinen?
Haluaisin saada itseni kesäksi kuntoon.olisiko se mahdollista?
esimerkiksi kukaan poika ei tykkää minusta kun minun paidasta pursottaa makkarani
AUTTAKAA MINUA!!! PYYDÄN
(
olen kohta 12 vuotias ja olen noin 140cm pitkä.painan 46.7
ja minulle on sanottu terveys tarkastuksessa että olen hiukan yli painoinen?
Haluaisin saada itseni kesäksi kuntoon.olisiko se mahdollista?
esimerkiksi kukaan poika ei tykkää minusta kun minun paidasta pursottaa makkarani