Auttakaa! 12-vuotiaan painosta

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
Ylipainoinen 10.v
Hei. Oon nyt 10.v täytän pian 11 vuotta. Oon jotain 155-156cm & painoni on lähes 70kg. Tiedän että olen todella ylipainoinen. Mutta tässä katselin teidän keskusteluita tunsin et en ole ulkopuolinen :) Harrastan tanssia ja oon tosi notkea :) Mutta kumminkin koulussa haukutaan joskus mutta tässä yritän laihduttaa :)
 
"Pumpuli"
Moro! Olen tyttö, 12v (täytän ens helmikuussa 13v), pituuteni on jotain 148cm-150cm ja painoni 42kg-44kg (en tiedä tarkkaan, koska 2013 keväällä on tämän lukuvuoden terveystarkastus minun luokallani, eikä meidän kotona oleva puntari ole kovinkaan uudenaikainen tai muutenkaan hyvä näyttämään tarkkaa painoa). Olenko liian lihava? En harrasta mitään yleisurheilua, koska asun kaukana keskustasta, missä on kaikenmaailman urheiluseurat, kuntosalit yms. Käyn joskus metsässä juoksentelemassa ja kiipeilemässä. Joka aamu ja ilta kuntoilen musiikin tahdissa ja muutenkin kulutan aikaani jumpaten. Lihasmassaa minulta löytyy aika paljon. En kuitenkaan millään laihdu, vaikka kuinka kuntoilisin ja söisin vähemmän. Mikä neuvoksi? Muistattehan myös kertoa olenko normaalipainoinen tämän ikäiseksi ja pituiseksi. ;)
Kiitos teille!
 
sfgsdfg
[QUOTE="Jonne";27729028]158 cm pitkä ja 57kg painava:D Mut ei sille voi mitään läski mikä läski.(Oon 12v[/QUOTE]

Jos pysyt kolmekymppiseksi neitsyenä, niin susta tulee wizard. Hyvä alku jo!
 
Jenskulii
Hei!
Oon 12v ja painan vaan 33-34kg!! Ja vielä kun olin 11v painoin 29kg!!! ;( Mua pelottaa et mulla on anoreksia! mä kyl syön ja kuntoilen ja yritän lihottaa... en nää itteeni läskinä. Äiti sano et mun ei kannata tressata, mutta mua ahistaa, kun kaikki huomauttelee siitä! :(( Mun veli on 11v ja se painaa 26-27kg! Sitä se ei haittaa yhtään... :( mut mua säälittää mun veli sen puolesta... Voisko joku vastata ja antaa jotain vinkkejä? Mun serkkukin on 12v ja se sano et se näkee ittensä läskinä ja se painaa vaan 32kg! ja se sano et jos se painaa yli 30kg niin se kuolee, kun se luulee et hän on LÄSKI! vaikka hän on LAIHA!

Ps. Mun kaikki sukulaiset on tikkuja ;D oisko sukuvika? :D
 
"Jenskuuu"
Moro!
Eli oon 12v tyttö, ja painan vaan 33-34 :( Mä oon niin kade teille jotka painaa 35-40kg!!! mä en kestä sitä kun jotkut huomauttelee mun ali painosta tai mun ranteista tai reisitä... :( Äiti sano etten oo anorektikko ja ettei mun kannattais murehtia... Mut miten voi olla murehtimatta, kun joka päivä siitä koulussa huomautellaan... Voisko joku kertoo et oonko liian laiha ja et onko se vaarallista... Kun oon vähän lukenu täällä et 38kg on alipainonen.... Niin entä mä? :(( Mä syön ja urheilen ja yritän syödä paljon, mutta ei siitä tuu mitää ku kaikki on niin pakkopullaa! Oon onnellinen näin, mutta se sattuu kun jotku haukkuu laihaks ja yms....

Kiitos jos voisitte vastata <3
 
random tyyppi
poika. Nimittäin mulla on mittaa 157cm ja painan nyt pyhien jäljiltä yli 60kg!! Painoindeksi sanoo et oon ylipainoinen mut en jaksa laihduttaa!! Mä oon nimittäin aika laiska ja tykkään syödä:d Mä en kyl ees harrasta mitäään niin oon aika pyöree kun mä syön ja mässäilen joka päivä karkeilla mut en kuluta sitä niin lihoon koko ajan. Se näkyy vyötäröllä kun vyötärön ympärys mittakin on yli85cm! NORM. 160 farkuista ei mee nappi kiinni!.:D ja sitä isommat viel kiristää! itseasiaassa mä oon tosi laiska enkä vaan vähän laiska niin en oikeen tee mitään muuta kunpelaa boxilla ja syön läskistyttävii ruokii!mut ei se mua haittaa et oon läski enköhän mäsit joskus laihduta!
 
Watermeloni12
No tääl ois kans 12 v tyttö 167 cm ja paino 58-60 kg ja en usko ite mikskää hoikaks ja aina siie laudalle noustessa alkaa harmittaa .Oon kyl yrittäny iha tosissaan jättää näit herkkui pois ja en oo syöny niit,ja vaik syön sen verran ku jaksaa mulle valitetaan et syöt liian vähän ja sule käy koht samal taval ku salkkareitten iidalla.Onko normii olla ton painone..ois kiva jos joku sanois ,sais vähä itseluottamusta
 
oonkoläski
Olen 12 oon pitkä n.160cm ja painan 54kg ! Eli oonko ylipainoinen? Kaverit kyllä sanoo että olen laiha mutta en usko laihduin 2 kuukaudessa 12 kg mutta vihaan silti itseäni !!! Olenko siis ylipainoinen?
 
pabaa
Mä haluisin laihtuu bikini kuntoon kesäks painan melkee 60kg ja oon n. 168cm pitkä harrastan 5 krt viikossa voimistelua, mutta melkein joka kerta ennen treeneihin menoa tulee pakkomielle syödä suklaata. INHOAN OMAA VARTALOANI!!!!! saako joltain apua?
 

Yhteistyössä