Auttakaa! 12-vuotiaan painosta

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
12v tyttö
[QUOTE="tytsi";22758068]mä oon tyttö ja 12 vuotta oon 148.5 cm ja painan 29 kiloo muakin aina haukutaa kukkakepiks yms. mun kaksos sisko painaa mua jotain 11 kiloo enemmän mut on vaa 2.5cm mua pidempi eli ollaan tosi eri kokoset!! Syön kyl paljon ja hyvin oon urheillullinen ja vahva mut paino ei vaa nouse!! Eikä oo kiva olla nääin laiha ku ei oo rintoi ja haukutaan laudaks!!![/QUOTE]

ei kannata välittää on munki luokal yks tyttö joka painaa yhtä vähä sitäki haukuttii mut ei se välittäny. Oonko liian painava ku painan 42kg ja oon 158cm pitkä oon aika lauta???
 
"hepu"
Olen 12-vuotias tyttö ja olen 155cm pitkä ja painan 56kg. Tieden että olen TODELLA ylipainoinen mutta kuinka paljon?! auttakaa joku, tämä vaikuttaa elämääni suuresti. Olen hyvin kiitollinen jos joku auttaa <3
 
"Vieras"
Meillä 11-vuotias tyttö oli normi lääkärintarkastuksessa koulun puolesta syksyllä ja oli 161cm ja 50kg ja kuulemma tasasesti kasvaa eli ei mitään tarkkailua, tai puhuttu pluskäyristä.
 
"Hmmm"
Meillä tyttö 12v , 150cm pitkä ja painaa 34kg.Tosin on kilpa voimistelija ja treenaa 9krtaa viikossa, kurinalaista toimintaa, etten tiedä onko niin vertailukelpoinen normi teiniin...
 
"Hmmm"
[QUOTE="Hmmm";22790191]Meillä tyttö 12v , 150cm pitkä ja painaa 34kg.Tosin on kilpa voimistelija ja treenaa 9krtaa viikossa, kurinalaista toimintaa, etten tiedä onko niin vertailukelpoinen normi teiniin...[/QUOTE]

Ja lisään ettei ole ylimääräistä rasvaa vaan esim käsilihaksen on aika ....
 
"mimmu"
On tietenkin hyvä, ettei ylipainoa ole mahdottomasti, mutta pitää ymmärtää, että kaikki me olemme erilaisia. Meillä 10 vuotias poika, joka painaa 54 kiloa, mutta ei ole plösö, vaan urheilullinen, aktiivinen, liikunnallinen ja jäntevä. Onhan hänellä hieman pyöreyttä, mutta ei missään nimessä lihava. Kiloja ei KENEKÄÄN KOHDALLA VOI KATSOA TAULUKON MUKAAN. TÄRKEINTÄ ON TERVEYS, TERVEYS JA TERVEYS.
 
<jellu>
Juups, eli minä olen 15v tyttö, ja olen n. 171cm pitkä ja painan hieman päälle 76kg. Mä kesällä liikun paljon ja olen ulkona yms yms.. mut talvella sit noita kiloja tulee enemmän, ku ei voi ulkoilla niin paljo, ko kesällä. Olen hieman lihaksikas ja näin, mutta haluisin tietää : olenko minä läski?
 
Jare ja VilleGalle<3
[QUOTE="tytsi";22758068]mä oon tyttö ja 12 vuotta oon 148.5 cm ja painan 29 kiloo muakin aina haukutaa kukkakepiks yms. mun kaksos sisko painaa mua jotain 11 kiloo enemmän mut on vaa 2.5cm mua pidempi eli ollaan tosi eri kokoset!! Syön kyl paljon ja hyvin oon urheillullinen ja vahva mut paino ei vaa nouse!! Eikä oo kiva olla nääin laiha ku ei oo rintoi ja haukutaan laudaks!!![/QUOTE]
Mä oon n.150 cm ja painan 30kg , painoindeksi on 13.3
Eihän se kivaa oo ku on lauta ja vielä haukutaa laudaks, mulla sama;/
 

Yhteistyössä