Auttakaa! 12-vuotiaan painosta

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
VOI EI!
Oon 12 vuotias tyttö,ja painan 74kg....Liikun joka päivä koirienkaa mutta syön liikaa..MITÄ MUN PITÄS TEHDä ois kiva jos joku vastais.Näytän omasta mielestäni 50 kiloselta ja mua nostetaan reppu selkään ka kaikkee j akaverit väittää et oon kevyt...Johtuukose lihaksista koska läksi on pelkkää löllöö??
 
"heips"
Itse olin tuon ikäsenä saman pituinen mutta painoa vain 38. Ja yläasteenkin aloitin 40-kilosena. Mutta hyvin sitä painoa ja pituutta tuli sitten yläasteen loppupuolella enkä enää lukiossa ollut alipainoinen vaan hoikka mutta normaalipainoinen.

En sanoisi että lapsesi on mitenkään huolestuttavan laiha.
 
"Annika"
[QUOTE="tytsi";26043885]oon 11v 165cm ja 61kg, kai olen sopivan painoinen
muita näi pitkii 11vuotiaita?[/QUOTE]

en tiedä. Olen itse 12- vuotias ja olen 169 cm. Painan 47 kg.... Saatan olla HIUKAN alipainoinen.
 
LIIIIIIAN läski
Oon 12 vuotias tyttö ja oon noi 150cm pitkä ja painan noin 75kg ja alan harrastaa cheerledingii niin laihtuisinko sitten....Mulle riitäis 60kg ja olisin iha sika onnellinen :D
 
13vPoika
Itse olen 13 vuotias 172cm ja about 95 - 100 kilonen.. mutta hassu juttu siinä on se että en näytä yhtään lihavalta.. vaikka olenkin ihan KAUHEAN ylipainonen? :D Miten se on mahdollista? c:
 
"vieras"
Rakkaat lapset, jos pituus-, paino-, ruokailu-, liikunta- ja terveysasiat askarruttavat, niistä kannattaa keskustella omien vanhempien tai vaikkapa kouluterveydenhoitajan kanssa, eikä suinkaan kysyä täältä nettipalstalta, josta voi saada mitä omituisimpia vastauksia.
 

Yhteistyössä