Aurinkovauvat *43*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitykkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä yksi hullu nainen lisää... Haidikin kypsyttelee asioitaan ja varmasti jonkinlainen päätös löytyy, mutta tärkeintä tietysti on seisoa sitten päätöksensä takana olkoon se mikä tahansa. Olette kuitenkin pystyneet olemaan saman katon alla ja lomailemaankin yhdessä, joten kyllähän sekin jotain kertoo. Äitykällä on raskaat ajat meneillään, mutta niin kuin sanoit, et voi kuin odottaa, jos toinen kerran ei saa suutaan auki. Kyllä sekin hetki tulee ja saatte toivottavasti puhutta asiat auki. Turhauttavaa on jos tuntuu siltä, ettei kaikkia asioita käsitellä. Kiiruskalla on ikävä kumppani tuo migreeni. Toivottavasti olet saanut täsmälääkkeitä, jotka purevat nopeasti. Mites Iltaruskon avioelämä on alkanut sujumaan?

Mama on sitten samassa veneessä (tai hän taitaa olla traktorissa) kuin minä, työt nimittäin alkoivat eilen. Nyt iski jotenkin paniikki siitä, että eihän tässä ole enää paljoakaan työpäivä jäljellä ennen ä-lomaa. Olen aina ollut erittäin työorientoitunut ihminen, mutta vasta nyt on pieneen päähäni edes pälkähtänyt, että mitä tuleva loma oikeastaan tarkoittaa. En toki pelkää uran tms. puolesta, mutta silti pieni pelko persiissä mietityttää. Tavoitteena on pitkä hoitovapaa, mutta aika sitten näyttää millaista on vauva-arki. Ootteko te olleet pitkiä vapaita vauvojenne jälkeen kotona? Millaisia kokemuksia?

Huomenet, hoitovapaasta voin heti vastata, että olin kotona kunnes "vauvani"täytti kaksi vuotta, minä olin silloin jo ihan valmis töihin, ja lapsi meni sitten päiväkotiin, en olisi ihan vauvaa halunnutkaan viedä, nyt olen ajatellut tai pitäisikö jo kirjoittaa menneessä aikamuodossa, että olisin varmaan saman kuvion tehnyt kakkosenkin kanssa, jos ei sitten vielä pidemmällä kaavalla, mutta toisaalta minä en oikein kuitenkaan ole sellaien kodin pikku hengetär, että työssä on kuitenkin muutakin ajateltavaa ja touhua, ki ihan toinen, jos on useampi alle kouluikäinen kaitsettavana, mutta kun minulla oli tuo yksi ainut, ja nämä on myös yksilö kohtaisia valintoja, kukin tyylillään...
Voimia erityisesti äitykälle ja elämän iloa, taas meille on valjennus uusi ja aurinkoinen kesäpäivä, ja kaikille jaksamista muuten vaan!

Inkulle ja Kiiruskalle kiitosta taas tsempistä! Ihania ootte!

Hoitovapaasta Inkku: meikä oli äitiys- ja hoitovapaalla siihen asti kun lapsonen oli noin 2 v 9kk, johtuen mm. mun sen aikaisesta työstäni ja kyllä luulen, että olisin muutenkin hoidellut mahdollisimman pitkään babyä kotosalla. Ja vielä senkin jälkeen hän oli "kotihoidossa" noin vuoden verran minun aloitettua työt.

Huomenta täältäkin! Äitykälle voimia ihan miljoonakiloa! Sen verran olen oppinut äitykkää tuntemaan ettei todellakaan tuo odottaminen ole helppoa!!
toivotaan että, se *kaveri* kypsyy ja saa suun auki! Pääsette jatkamaan sitten elämää eteenpäin joko yhdessä tai erikseen. Aika näyttää!
Inkulle senverran että kuopuksen kanssa olin kotona vuos ja neljäkuukautta.Tuntui hyvältä lähteä töihin. Mutta jos menneistä haaveista olisi tullut totta olisin jäänyt kokonaan pois töistä ja aloittanut sitten oman *firman* kun lapset olisivat menneet kouluun. No elämä viskelee ja nyt olen tosi onnellinen että lapsi on päiväkodissa, on kavereita ja oppii kaikkea uutta jokapäivä. Myös lapsen sosiaaliset taidot ovat todella hyvät, leikki sujuu kaikkien kanssa hienosti. Keskellä korpea kun ei ole leikkikavereita, ja sisarukset ovat jo siirtymässä maailmalle. huah. Tälläinen ratkaisu meillä.
Kyllä tää työ nyt meinaa tökkiä oikein tosissaan, pomokin oli kannustava ja kertoi eilen että, tämän vuoden budjetti alkaa olla kasassa joten ei se ainakaan motivaatiota lisännyt, Olisi narrannut että, puolet puuttuu niin olis maman helmat hulmahtaneet ihan toisella tavalla:))
Auton huolto tänään: 48000 km mittarissa ja vajaan vuoden vanha auto: on tullut kuitenkin tehtyä muutakin kuin palstailtua!!!! Hyvää päivänjatkoa kaikille!!!!!

Tänään meni unet pitkäks kun ei puhelin piipannut:)
Tätiä ei näy , eikä minkäänlaisia kolotuksia ole havaittavissa ,et se olis tulossakaan ,eli pitää alkaa listaamaan asioita paperille ,huomista gynereissua varten...muistaisi kaikesta mainita jne. On se tuo "alavärkki" sellanen kapistus ,että vaikka sitä yrittää olla huomioimatta näin niin kun näissä lisääntymiseen liittyvissä asioissa ,niin kyllä se jotain aina keksii ,järkätä mietittävää ,ettei unohtumaan pääse...p**kele!

Remppa hyvällä mallilla...hyvä ahkera minä:) tarttis alkaa mättää seinälle takaisin siinä olleet tavarat...peili ,taulut jne.
Illalla isännän kanssa yhteistuumin maalattiin...nopeemmin valmis ,mikä sopii minulle "kaikki heti minulle kiitos" ihmiselle oikein hyvin.
Nyt vaan näyttää kun yksi kohta kämppää loistaa uutuuttaan ,että kaikki muutkin paikat pitäs laittaa ns. vasaran alle:)
Saiskohan tässä samalla "remontoitua" tämän liitonkin kun näitä nurkkia täällä asunnossa aletaan puunata???
Tuolla olis pöntössä vielä paljon pakkelia ,millä tasottaa suhteesta syvät reijät ja pahat montut ,mutta jostain pitäs sit löytää helevetin karkeeta "santa ,eli hiomapaperia" millä saisi hiottua nuo tasotetut kuprut ihan sileeks...et olis pöytä kokonaan puhdas. Tätä jos ei välillä tee reijät ja montut vaan pahenee ja loppupelissä ollaan sit ihan käyttökelvottomia molemmat ,liitto lohkee lopullisesti ,eikä sitä paikkaa enää sit millään teipillä ,liimalla tai laastilla.

Iltapäivää...nyt piti tulla tänne kun tuossa sain itselleni naurut aikaiseksi etsimällä kadonnutta nimiareenaa ,vanhoista viesteistä. Menin niin paljon taaksepäin viesteissä kun pääsin ja nyt ehdotan ,että äitykälle täytyy joku kunniamainita tehdä...heh heh hee:)
Miksikö? No siksi ,että viestejä selatessani lähes kaikissa ketjuissa äitykkä on sanonut viimesen sanan ,ennen uuden ketjun tekoa ja aika monta ketjua myös aloittanut:) hyvänä kakkosena tulee mama ja toiset sitten sikinsokin perässä:)

Tässä tulee nyt sit tämä erikoismainita äitykälle:

Myönnettäkööt yllä mainitulle henkilölle "AURINKOVAUVOJEN KUNNIAKIRJA"
viisaista ja vähemmän viisaista jutuista ,näppäristä näpeistä ,hyvistä nauruista ja ennen kaikkea hänen olemassa olostaan ja meidän kaikkien kuuntelemisesta ,auttaen, niin iloissa kun suruissakin.
Ole hyvä äitykkä olet tämän ansainnut:)

Allekirjoittaen Haidi ... muut lyökööt puumerkkinsä tähän ketjun jatkuessa:)

Minäkin allekirjoitan mukisematta tuon äitykälle myönnetyn kunniakirjan, saatiinhan tällekin päivalle ja tähän jonoon huumorinkukka kukkimaan, kiitos sinulle siitä Haidi! Joko olet sitä super-hiekkapaperia käynyt hankkimaan?

Terve kiiruska...en oo hankkinu vielä ,ei sitä varmaan mistään saa ,ite se on vissiin tehtävä...mutta miten? Keräänkö kiviä ,murskaan ne apinanraivolla ,sekotan murut liimaan ja laitan ne sit johonkin paperimattoon kiinni? Sillä kun alkas voitelee niin kyllä kuprut oikeis:)
Ehkä tuo on kuitenkin vähän huono toteuttaa. Parempi koittaa ottaa asian kanssa aikaa ja yrittää puhua asiat halki. Pakko tässä on kuitenkin välillä huumorillakin irrotella ,ettei liian synkäksi vedä. Liian pitkään kun v*ituttaa ,niin sit v*ituttaa jo sekin ,että on liian pitkään v*ituttanut.
Tulipa monta Veetä...hyi hyi ,mut näin se vaan on.

Nyt laitan koneen kiinni ja alan valmistautua henkisesti huomiseen gynereissuun...se onkin taas kova koitos ,koepaloja leikellään jne. ja kysymyksiä olis niin paljon selvitettävänä ,että olettaa saattaa, puolet jää taas selvittämättä.
Gynekuulumisia kerron torstaina...jos jotain kerrottavaa on.

Allekirjoitus täältäkin! Tulin just lenkiltä ja mies käski kokeilemaan toimiiko nettiyhteys:))))) toimiii! Joku lahopää kaivinkonekuski oli katkaissut tukun kaapeleita niin että keskustassa ei toimi edes matkapuhelimet nääs. Mut sellaista sattuu..... on se vaan kumma kun äiti tähän istahtaa niin heti on jono takana oottamassa vuoroa. Luovutan. Nyt saunaan ja , huomenna onkin keskisuomen reissu! hyvää viikojatkoja kaikille ja enkeleitä ja haleja ja voimia. Niitä kaikkia me kyllä tarvitsemme!!! Hyvää yötä!

Voi hyvät hyssykät, tämä täällä ihan suu auki kattoo tota kunniakirjaa :o
Kiitos vaan ja kovasti! Kylläpä te yllätitte Haidi, Kiiruska ja Mama, senkin naiset isolla ännällä!!! Täältä tulee haleja, haleja ja vielä kerran haleja! Kiitos teille, että pidätte mua elämän syrjässä kiinni, kun elämä murjoo!

Muillekin elämän murjomille haleja ja voimia!
Ja kaikille hyvän yön enkeleitä! Rakkaita ystäviä olette!
*poistuu paikalta heittäen sen turvapeiton päälle taas*

Aamuja kaikille ja aurinkoista taas, on tämä ihan oikeesti uskomatonta tämä auringon määrä tänä kesänä. Vieläkin ollaan hoomoilasena tämän suuren kunnianosoituksen edessä :O Kyllä täällä ketjussa osataan! Siksi täältä ei tahdo lähteä pois, vaikka joka kerta kun klikkaa ittensä sisään, niin miettiipihän sitä Vauvahaaveet-sanaa, yhyy!
Kiitos Haidi kun oot niin uskomattoman ihana tyyppi, kaikkee keksitkin, mieletön mielikuvitus, hih, hih!
Hyvää reissua sinne lääkäriin, toivotaan että selviätte molemmat hengissä :)))))

Minä aloitan tän päiväni laulellen, laulamista kun rakastan, kaunis laulu on elokuvasta Tyttö sinä olet tähti. Ollaan tänään tytöt tähtiä!

Tällainen pieni tyttö
helposti häviää.
Jos tuuli tarttuu hiuksiin,
voi kauas lennähtää.

Pidä musta kii,
älä päästä koskaan.

Tällainen pieni tyttö
helposti unohtuu.
Kun ei sanottua saakaan
"Älä mee."
ovi sulkeutuu.

Ehtotottmasti äitykälle kunniamaininta ja -kirja. On se sellainen tsemppaaja ollut näissä haaveiluissa. Tietäisitpä vaan, miten kolahti aikanaan "pikku-äiti", kun toisen raskauden alussa olin aivan paniikissa ja pelkäsin pahinta. Äitykkä soitteli ja totesi varmuudella kaiken menevän hyvin. Ja niinhän on mennytkin. Sana oikeaan aikaan on tosiaan mannaa sielulle.

Jännityksellä odotellaan Haidin gynekuulumisia. Toivottavasti kaikki tulokset ovat nyt tulleet ja lääkäri osaa vielä tulkitakin niitä.

Kiitos kaikille hoitovapaakokemuksista. Näyttää siltä useat pitävät ainakin jonkin verran hoitovapaata. Niinhän minäkin olen alustavasti suunnitellut, mutta aika näyttää mitä elämään kuuluu siinä vaiheessa. Nyt tuntuu siltä, että meidän vauvaa hoidetaan kotona täysi-ikäiseksi asti :-D

Jos vauvahaave-palsta tuntuu liian rankalta paikalta keskustella, pitäisikö siirtyä jonkin muun otsikon alle? Ei ole tarkoitus kuitenkaan kiertää veistä kenenkään haavassa ja ainakin minä ainakin haluaisin jatkaa juttuja ihan muissakin merkeissä. Tosin Ellien alla tuntuvat kaikki otsikot olevan jotenkin rajaavia. Voitaishan sitä avata jokin suljettu keskustelupiirikin. Mielipiteitä?

Kiitos Inkku sullekin! Hyvä jos olen voinut auttaa sinua! Ilo on ollut minun :)
Juu itekki mietin tota vauvahaave-palstaa ja taidettiin siitä Kiiruskan kanssa silloin tavatessamme jutellakin, että mihin sitä kuulutaan. Mutta en tarkoittanut, että täältä singahdetaan pois, en, jokaisella on eri elämäntilanne ja kuten sanottu, ei koskaan tiedä elämän tarkoitusta ja sitä mitä on huominen, mitä se tuo tullessaan. Hyvänä esimerkkinä Iltaruskon uusi äitiys! Aikoinaan tämä vauvahaaveilu on yhdistänyt meidät kaikki, saattanut meidät yhteen! Ja minusta täällä haaveilijoissa on siistii porukkaa, ei kauheesti mitään pervoja, hih, hih! Minä voin kyllä täällä ihan hyvin pysyä, nyt vaan sana vauva on aika arka sana minulle, vaan kuten sanottu: tää akka vielä sen joku päivä nauraen sanoo! Se on saletti!
Iloa kaikkien päivään!

Huomenet, äitykkä puhuu taas asiaa, näin minäkin tällähetkellä koen... vauva sanakin sattuu sydämeen, mutta en halua teistä eroonkaan joutua, minun puolestani voidaan täälläkin jutella, vaikka ihan niitä näitä...
Tänään meinasi kiltiltä tytöltä kirosana päästä aamulla kun tulin ulos, pyöräni oli kadonnut, sinä mokoma mikä yön aikana kulkupelini veit , toivottavasti todella tarvitsit sitä, tuota vanhaa tunturia... no toivottavasti ei toimi "uudella omistajalla" ollenkaan, mullakin renkaat tuppasi toisinaan tyhjenemään omine aikoineen, mutta nyt on vähän hoppu...

Röyhkeä juttu tuo Kiiruskan polkupyörän ryöväys. Nyt sitten iltalenkillä katselemaan ojanpohjia. Sieltä niitä omistajastaan eksytettyjä kulkupelejä löytyy. Kai joku on tarvinnut kotimatkakseen kulkuneuvon ja sitten tarpeettomana hylännyt sen.

Hei! Pikkuhiljaa alan palailemaan... kiitos teille kaikille myötätunnosta, tuesta ja sympatiasta. Itkien luin viestejänne... Tätä kokemusta en unohda. Mutta se, mikä ei tapa, se vahvistaa :) Pitää yrittää ajatella positiivisesti, jokin tarkoitus tälläkin oli
Erityis-kiitokset äitykälle ja turvapeitolleen, se on ollut enemmän kuin tarpeen ja sen alla on ollut hyvä nukkua :)

Onpa joku ollu höpö! Hyi, hyi! No mä luulen, että jonku konnankoukku sille pyöräilijälle tapahtuu, jos vaikka irtoo istuin :))))) on siinä rangaistusta kerrakseen ku yrittää ilman istuinta fillaroidan rosmo eteenpäin!

Samaan aikaan Kliivian kanssa linjoilla. Voi ystävä pieni siellä, tervetuloa tänne särkyneiden sydänten hotelliin! Onhan se ollut sinulla varmasti rankkaa, eikä kokemusta tarvitse koskaan unohtaa, aika vie siltä kivun pois! Kiitos kiitoksista, ajatuksissani olet! Ja ilon päivä tulee sinullekin! Yhdessä nauramme kaikkien niiden kanssa, joita elämä on nyt "mätkinyt" olan takaa!!!! Haleja!

Onni on uusi pyykinpesukone :) siellä se pörrää pesuhuoneessa. Mitenhän ennen vanhaan tultiin ilman toimeen? Mitenhän Haidin reissu, mittää ei oo kuulunu?
Kaikille iltojen iloja!

Minäkin täällä kirjotan ilolla sen kunniakirjan Äitykälle!!!!!
Kyllä sie sen oot ansainnu ja kunniamaininta kaikille aurinkovauvoille!!!! Oletta ollu suuri tuki ko tuo elämä lusikalla antaa ja kauhalla ottaa.....
Musta tuntuu että tämä paikka on turvallinen ympäristö kirjotella asioita.... Ei ole tunkemassa kaiken maailman hörhöt juttuineen.... Tiiättä mitä tarkotan!

Mulla on vähän nyt tämmöstä matalalentoa..... Vie kuulema aikansa kun toipuu ja niinhän se on että surrakki pitäis mutta ko se nyt ei vaan oo niin helppoa....
Tilanne on nyt se että vahva vaan on oltava ja lapset etusijalla. En halua romahtaa nyt kun me ollaan heidän elämän tuki ja turva. Tekis vaan välistä vaan kiljua ja raivota!!!!! Itkeä ja huutaa niin että tuntuu!!!! Onneksi on tukiverkot olemassa ja tuo ukkokulta on niin suuri tuki että en kai aikasemmin ymmärtänykkään kuinka iso asia se on.
Meijän perheessä sitte muutenki tapahtuu.... Mun vanha kummitäti ryöstettiin kotona. Hän asuu omakotitalossa yksin.Hän on ollu varovainen eikä ole ovea tuntemattomille avannu.... Sitte kuulu hakkaamista ja huutoa oven takaa.... Hän luuli että jollaki oli oikea hätä. Avas oven, romaani nainen änkes sisään, kaksi samalla lisäksi. Kahden pidellessä yksi sitten tyhjensi kukkaron jne. Kyllä on kamalaa!!! Liki 90v. nainen ei ole enää kotonaan turvassa!!! Ihme että ei saanu sydänkohtausta!!! Piti tuohon ikään tulla ja nyt joutuu kokemaan tuommosta!!!!
Nyt painun pehkuihin. Käperryn sen Äitykän peiton alle ja toivotan kaikille hyvää yötä!!!!!

Siunaa Jeesus pientä lasta,
Hukkaan vaaraan joutumasta,
anna rauhassa levätä aamulla taaskin herätä!
Siunaa Jeesus Äitykkää, Kiiruskaa, Haidia, Inkkua, Mannaa, Kliiviaa, Iltaruskoa, Äippää ja kaikkia hyviä ihmisiä!
Aamen

Kiitos Iltarusko! Mitenkähän saisit tuon kiljumisen ja raivoamisen, huutamisen ja itkemisen hoidettua, koska jos siltä tuntuu, se on tehtävä! Elä piä sisälläsi! Voisiko joku hetken tuurata ja menisit metsään "raivaussahan" kanssa?
Ja uskomatonta on ihmisten röyhkeys ja ilkeys, käydä vanhuksen kimppuun, se on raukkamaista, kehittymättömän ihmisen toimintaa!

Mamalle kiitos iltarukouksesta, ilimankos nukutti niin hyvin!

Iloenkeleitä kaikkien päivään!

Perk#/&#&(/&%¤¤%)?(/&¤¤#"¤))/&%¤#%/*&%¤#&¤&/...siinä tiivistettynä eilinen gynereissu...se perkeleen "tervaskanto" (40vgynenä ollu mies) sai minut niin kuikun partaalle ,että repeen kohta kahtia.
Mitään tolokkuu ei tullu mihinkään ,ei veriasioihin eikä muuhunkaan.
Tämä totesi ,että nainen sinulla on kolme lasta ,ei tämä ole ollenkaan kamalaa ,että on myös kolme km...p*rkele ,vai ei oo kamalaa ,3 päräkkäistä km...no eipä joo olekkaan ,ihan mukavaahan se on ollut:(
Heillehän se on arkipäivää toisten km ja muut vaivat...liukuihihnaa...kenestäkään ei tarvii välittää oikeesti kun saa vaan ovesta pihalle ja kerran kuussa tilipussi kilahtaa.

Kierron kerroin olevan sekaisin ,kun terolut tauolle jäi ,tivasin koska voisin menkoja odotella (ei näy vieläkään kp37) ,että aloitanko uuden kuurin vuodon saamiseksi aikaan. Tähän tuli niinkin hieno vastaus ,että sama kun vettä kaivoon kantaisi...siis hänen mielestään on aivan turhaa noita teroja käyttää niistä ei mitään hyötyä ole. Voi räkä ,kun niistä nimenomaan mulle on hyötyy ollu monessakin mielessä ja miski hänen kolleega niitä olisi määrännyt aikanaan jos niillä ei mitään teksi???

Täytyy yrittää saada tämä kiukku laantumaan ja katseltava sitten kaikessa rauhassa taas asioita ,yrittää ottaa yhteyttä aikaisemmin minua hoitaneeseen lääkäriin (hankalaa julkisella ,mutta onnistuu kun osaa vetää oikeesta narusta ,ja senhän osaan vanhasta muistista)

En siis edelleenkään tiedä paljon enempää kun gynelle mennessä ,vaan käännän vaikka jokaisen kiven ja kannon ,mutta selvitän asiat se on saletti.
Autto lääkäri siinä tai ei! Onneksi siellä on muutama hommansa osaava hoitaja ja heiltä kyllä apua ja auttamishalua löytyy...käyn siis heidän kimppuunsa seuraavaksi.

Hitsi sentään Haidi, kun sulla on ollut vaikea tie noiden km:n syyn selvittämiseksi. Onneksi nainen on sitkeää sorttia, joten paina vaan päälle, jotta jokin tolkku tulee juttuun. En voi ymmärtää, että joku lääkäri voi edes ajatella, että 3 keskenmenoa ei ole muka lähes mitään!!!! Hyvä kuitenkin, että saat asiasta adrenaliinia, jonka voimalla pääset eteenpäin.

Iltaruskolle myös minä antaisin neuvon purkaa jollakin tavalla tunteitaan, sillä ei ihminen jaksa olla vahva jatkuvasti, vaikka uskomattomiin suoritukseen pystyykin. Mamalle kiitos kauniista ajatuksista ja Äitykälle puhtoisia pesuja uudella koneella. Joko Kiiruskan pyörästä on tehty näköhavaintoja? Kliivialle myös lämpimiä terkkuja. Manna, twistaako Erkki edelleen vai onko tilanpuute hiljentänyt tahtia?

Kiitos Mama iltarukouksesta. Käet ristissä ollaan oltu iltasin. Ehkä se auttaa... Ja ainaki tuo vähän lohtua.
Voi Haidi ko oon pahoillani ko ei tuo sun asia paljon edenny... Taitaa lääkärissä olla vähän vikkaa... Kuulostaa siltä että mie en ainakaan haluais mennä hänen vastaanotolle. Ymmärrän kiukkus oikein hyvin!! Mennään yhessä mettään ja kiljutaan ja raivotaan, jos tuo helpottas.
Ollaan oltu yhteyessä koko ajan ammattiauttajien kanssa niin lasten ko omien tuntemusten kanssa. Tiiän tasan mitä tässä käyään läpi ja mitä on ootettavissa mahollisesti. Se vaan on niin että ei se ole ainakaan mulla sillalailla että ko mulla olis hetki aikaa kaikesta, niin sillon just olis tarve surra.... Ne hetket tulee ihan yllättäen, varottamatta. Eikä meillä tunteita peitellä mutta kaikkea ei pienten tartte nähä.
Remppa- Haidi on ollu ahkera!!!! Me ollaan lohkastu pikkusille oma huone meijän makkarista. Seinät on pystyssä ja nyt pitäis miettiä väri!
Että ossaa olla vaikeaa.... Tyttö ja poika, 6ja 7v. En halua mitään vaaleanpunasta tai vaaleansinistä. Semmonen joka sopis molemmille... Huone on n.20m 3.3m korkea ja iso ikkuna. Ei tartte miettiä että joku väri pienentää huonetta. Oisko joku oranssin sävy semmonen useamman värin sekotus hyvä? Sillee tupsuttelis useitä sävyjä päälekkäin....Siihen vois yhistää punasen eri sävyjä, puu kävisi siihen hyvin....Ajattelen semmosia vanhoja sävyjä. Auttakaa siskot!!!! Tyyli on semmosta puolapuut, vanhat pulpetit ym. vanhaa.... Lapsilta kysyn sitte ko mulla on vaihtoehtoja. Ihan en ehkä aivan anna heijän päättää.... Yksi lapsista (14 v.) ko halus mustaksi huoneensa.... Ehkä hän vaan kiusas. Ei oo uutta tässä perheessä että äitee koitellaan. Miekö oon aika tarkka kaikista tommosista asioista....
Viikonloppuja jo kaikille toivottelen, lähemmä mökkeilemään anoppilaan huomenna. En varmaan pääse koneelle enää (ellen illalla viä kerkeä) Sentään joku vielä toivottaa tervetulleeksi vaikka on tuota katrasta ; )))) Saavat lapset kurpoa järvessä sydämmensä pohjasta ja eipä tarvi ite täällä kotona katella kaikkia tekemättömiä hommia... Anoppi niin ihanasti kutsu "tuoreen miniän" ja muun poppoon kylään. Taitaa kohta loppua nämä kesäset viikonlput.Nautitaan nyt tästä intiaanikesästä!!!
Ihanaa viikonloppua kaikille!!!! Lämmin halaus kaikille!!!!!!