I
Inkku
Vieras
Tässä yksi hullu nainen lisää... Haidikin kypsyttelee asioitaan ja varmasti jonkinlainen päätös löytyy, mutta tärkeintä tietysti on seisoa sitten päätöksensä takana olkoon se mikä tahansa. Olette kuitenkin pystyneet olemaan saman katon alla ja lomailemaankin yhdessä, joten kyllähän sekin jotain kertoo. Äitykällä on raskaat ajat meneillään, mutta niin kuin sanoit, et voi kuin odottaa, jos toinen kerran ei saa suutaan auki. Kyllä sekin hetki tulee ja saatte toivottavasti puhutta asiat auki. Turhauttavaa on jos tuntuu siltä, ettei kaikkia asioita käsitellä. Kiiruskalla on ikävä kumppani tuo migreeni. Toivottavasti olet saanut täsmälääkkeitä, jotka purevat nopeasti. Mites Iltaruskon avioelämä on alkanut sujumaan?
Mama on sitten samassa veneessä (tai hän taitaa olla traktorissa) kuin minä, työt nimittäin alkoivat eilen. Nyt iski jotenkin paniikki siitä, että eihän tässä ole enää paljoakaan työpäivä jäljellä ennen ä-lomaa. Olen aina ollut erittäin työorientoitunut ihminen, mutta vasta nyt on pieneen päähäni edes pälkähtänyt, että mitä tuleva loma oikeastaan tarkoittaa. En toki pelkää uran tms. puolesta, mutta silti pieni pelko persiissä mietityttää. Tavoitteena on pitkä hoitovapaa, mutta aika sitten näyttää millaista on vauva-arki. Ootteko te olleet pitkiä vapaita vauvojenne jälkeen kotona? Millaisia kokemuksia?
Mama on sitten samassa veneessä (tai hän taitaa olla traktorissa) kuin minä, työt nimittäin alkoivat eilen. Nyt iski jotenkin paniikki siitä, että eihän tässä ole enää paljoakaan työpäivä jäljellä ennen ä-lomaa. Olen aina ollut erittäin työorientoitunut ihminen, mutta vasta nyt on pieneen päähäni edes pälkähtänyt, että mitä tuleva loma oikeastaan tarkoittaa. En toki pelkää uran tms. puolesta, mutta silti pieni pelko persiissä mietityttää. Tavoitteena on pitkä hoitovapaa, mutta aika sitten näyttää millaista on vauva-arki. Ootteko te olleet pitkiä vapaita vauvojenne jälkeen kotona? Millaisia kokemuksia?