Aurinkovauvat *53*

  • Viestiketjun aloittaja Kiiruska*
  • Ensimmäinen viesti
Haidi75
Päivää
Kyllä se mama on nyt jonkun muun kun minun flunssa teillä ,sillä minulta tämä ei lähde millään:( Tänään olen ollut pakosta liikenteessä ja jo silmiä kirvelee (merkki siitä et lämpö nousee taas) kuumetta ei varsinaisesti ole ollut koko aikana.
Vaskuliitti voi huonosti samoin minä...uusia oireita kehittelee, ihorikkoa tälläkertaa ja nyt sit seurataan suurennuslasilla ,että ei säärihaavaksi mene...voi #¤(?)(/¤%C...rumia sanoja. Täytyy yrittää kerätä voimia maanantaiksi jos pääsisi kouluun lähtemään.
Viikonloppuja vaan kaikille:)
 
Kiiruska*
Voihan vitalis, kun on kurjia kuulumisia Haidilla ja Mamalla, paranemista teille molemmille vaan toivottelen, ei kai siinä auta muu kuin aika, taudit aina ottavat aikansa. Kiva kuulla Mannan ja Emilin kuulumisia :)
Ja niin täällä on kevät selvästi tuloillaan, vesiräntäkelit, mutta maaliskuuhun kuuluu nämäkin, kevättä kohti ollaan menossa ilmiselvästi...
Mukavaa matkaa äipän joukoille, vaikket enää näitä toivotuksia ehdikään vilkuilemaan ;)
Ei kai tässä sen ihmeempiä, perjantai fiilistelyä kotihommien ja siivouksien lomasta lähettelen!
 
Haidi75
Lauantai huomenet
Unet ovat kortisonin myötä kadonneet, voisin valvoa vuorokaudet läpi??? Näin oli viimeksikin ,kummallisia nappeja...luulisi että jo tämä räkätauti kaataisi sänkyyn, mut ei?
Kiiruska meinaa että kevät jo koputtelee:) meillä satoin eilen illalla lunta todella sakeesti ,joten ei ole vielä kovin keväinen tunnelma.
Voi vitsi äippä pesueineen on siellä jossain kaukana lämpimässä...huoh!
Kuinkas mama voi, nitistikö räkätauti miten pahasti?

Eilen oli taas sellanen mietintä päivä, pohdiskelin asiaa jos toistakin monelta kantilta ja teki mieli sanoa miehelle ,että mitäs jos jatkettaisiin yritystä tässä samalla ,kun ei yhtään tiedä mihin tää omatilanne kallistuu vielä. Ristiriitaisia ajatuksia...aikaa menee hukkaan, uskoisin että tärppi ei noin vain kävisi kun kiertokin huitelee herraties missä. No tää on taas tätä itsensä kanssa kamppailua...niin kun tiiätte kun kovasti tekee jotain mieli:(
Vielä en suutani avannut, katsotaan meneekö tää mielenhäiriö ohi, vai jääkö vaivaamaan pahemmin???
Tänään täytyy vähän yrittää painia imurin kanssa, jos vain suinkin jaksaisi koko kämpän käydä läpi, edes silleen puolihuolimattomasti...sekin olis jo jotain!

Toivottelee lauantaita kaikille halien kera:)))))
 
mama*
Täällä on voimat ihan loppu ja pää on räkää täys, soitin jo ensineuvoonkin että oisko mitään, niin käskettiin juoda kolme litraa jotakin lämmintä juomaa ja panadolia. yes! Ja sitten olenkin kaiken juomisen kunniaksi oksentanut ja oksentanut. Niin, siis, ihan kotimehua ja teetä olen lipittänyt:))
Mut mää meen niistämään...
 
Haidi75
Voi mama ,samassa veneessä ollaan, mulla tätä jo viikko takana eikä loppua näy...toivottavasti selviit vähemmällä. Saakos sitä raskaana ollessa edes käyttää räkätaudissa mitään nenäsuihkettakaan...ei vissiin? Muisti pätkii ei jaksa muistaa niin pitkän ajan taakse kun joskus on raskaana ollut. Mulla lihasoppa kiehuu ja vaniljaviinerit on uunissa...tuskin itse syön ,mut jotain piti tässä touhuta...ei jaksa enää maatakkaan koko aikaa.
 
mama*
Huomenta. Ihan kuin olis pikkasen helpompi jo tänään, tän flunssan kanssa. Toivottavasti nyt hellittää kun huomenna on mentävä töihin. Ei tässä paljon ole uskaltanut nenäsumutteita käyttää:)
piti oikein herätä aikaisin kun on toi miesten viiskymppinen tv.ssä. Ja hetki hiljaista talossa:)
Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille.
 
Kiiruska*
Sunnuntaita!
Eilinen meni ihan lentäenoli ihan kiva ja erilainen päivä ammattiyhdistysasian pyörteissä.
Tänään on sitten tälläinen tysähkö kotipäivä, no juu hyvähän on joskus olla vaan, eikä tehdä mitään *järkevää*...
Mamakin paranemaan päin, se on hyvä juttu, ja eiköhän tuo pahoinvointikin ole tässä vaiheessa kuitenkin ihan *hyvä* merkki, ja kertoo, että pikuihmisellä on olettavasti kaikki hyvin siellä ? toivottavasti haidikin siitä taas tokenee...
Ja se siitä minun keväät tunnelmoinnista, täällä on sellainen liukumiina peilikeli, ettei vois pahempaa toivoa, ei huvita edes kävelylenkille lähteä tuonne ulos, joten tässä sitä ihmetellään, pullataikina tuolla keittiössä nousee itsekseen, meinasi sekin homma jäädä ajatukseen, kun oli talosti sokeri melkein loppu, mutta eiköhän tuo löytämäni määrä kuitenkin tuohon taikinaan riitä, ja mummin-mehuakin kipaisin kellariusta juuri, paina tulee yksi pikkuvierads äitinsäkanssa käymään, joten postus tästä leipomispuuhiin...
 
Kiiruska vielä
Siis mitä minä oikein kirjoitin? Tarkoitus oli kuitenkin... että kipaisin hakemassa kylmä-kellarista mummin tekemää viinimarjamehua, kun pian tulee yksi pikkuvieras äitinsä kanssa käymään meillä, että näin on ymmärretävämpi tämä tarina...
 
mama*
Huomenta! Toivottavasti kiiruskan pullat onnistu! Vieraat nauttivat varmasti ihan kympillä pullistasi:))
Mitenhän Haidin kintut voi?? Toivottavasti parempaan suuntaan ....
Missäs muut luuraa?? ai niin Äippä pesueineen nauttii etelän lämmöstä:) Mut missäs muut?
No mulla kutsuu työt, jatkuu...
 
Kiiruska*
Touhukasta maanantaita täältäkin toivottelen, taas on toinen harkkari teillä tietämättömillä, plääh... mä en jaksa kohta näitä nuoria ollenkaan, aikuiopiskelijat sentään ovat aikalailla säntillisiä, toki niissäkin on poikkeuksia, mutta pääsääntöisesti hyviä... Juu pullat onnistui, ei nyt ihan vimpanpäälle, mutta kyllä ne tarpeensa ajoivat, oli muuten reipas eskarilainen tämä *kaveri*, toivottavasti jatkossa saamme hänestä oikein mukavan seuramiehen ;-))) Oikeasti hän oli meille ihan vieras, mieheni oli tämän äidin aikaisemmin kertaalleen tavannut, ja minä en kumpaakaan, jännää mutta varmaan antoisaa toivon ainakin, että tästä kehittyy vielä jotain "suurta", tämä on erään yhdistyksn kautta hankittu *kaveri*.
Nyt on kuitenkin arki ja täysi tohina siellä ja täällä, mutta kun tämän päivän vedän läpi täpinöillä, on sitten vuorossa parinpäivän breikki kaikkeen tähän arkiseen tohinaan. Mukavaa maanataita kaikille, ja toivotellaan samalla koko viikkoakin, kun en tiedä, milloin tänne taas ennätän kaikilta touhuiltani?
 
Kiiruska*
Nyt mä yksin täällä höpöttelen, no ei se mitään, käyhän se näinkin ;-))) Seuraaviin pariinpäivään minua ei sitten näykään täällä häritsemässä teitiin rauhaa... Milloinkas siis mihin kellonaikaan se maman seuraava ultra olikaan, että mihinaikaan pitää ihan tosissaan jännätä, en minä unohda näitä tärkeitä juttuja, vaikka en tämän maan kamaralla olisikaan, kaikesta huolimattta hengessä mukana? Pääsikös se Haidi jo kuluun tänään, mitenkäs vointi on, tuuppas kertomaan, kun ennätät? Äipän pesue siellä auringossa, vai golfkentälläköhän he lienee? Mihinkäs se iltarusko on taas livahtanut? Ja Inkku ja Toivokin jo varmaan aamutoimistaan ehtivät pian kuulumisiaan kertomaan? Minä täällä jo juttukaverteita odottelen "tylsään" hetkeen päivästä...
 
Inkku-64
No huomenta, huomenta! Vaikka alkaakin olla jo keskipäivä. Toivo ottaa ensimmäisiä tirsojaan, joten äiti heti koneelle kahvikupin ääreen. Iltapäiväunet pitääkin sitten hyödyntää siivotessa. Miten voikin huusholli likaantua muutamassa päivässä näin paljon??? Taitaapi täällä asua sottaista porukkaa.

Vai on flunssa oikein riepotellut ketjulaisia viikonlopun aikana. Voi, voi! Toivottavasti Haidilla ja Mamalla on parempi olo tänään. Ilmeisesti M. on kuitenkin jaksanut lähteä töihin? Pahoinvointi ei kyllä tarvitsisi mitään lisämausteita flunssasta, kun olo on jo muutenkin karmea. Höh ja pöh. Ja niin kuin M. kirjoitti, niin raskaushan ei ole sairaus, vaan sen pahoinvoinnin pitäisi muka tosta vaan kestää. Ei kun saikkua vaan kehiin, jos olo ei parane. Lähtikö Haidi kouluun tänään? Kiiruskalla on sitten ollut aktiviteetteja viikonloppuna noin ammattiyhdistystoiminnan puitteissa. Mitäs opit viikonlopun aikana?

Meillä oli sellainen mukavan laiska viikonloppu. Käväistiin eilen jopa ulkona syömässä. Hyvinhän se meni, vaikka uskoisin, että se on vielä helpompaa sitten kun Toivon voi istuttaa syöttötuoliin. Nyt pitää pitää koko ajan sylissä, jos ei viihdy hereillä ollessaan vaunuissa. Me täällä harjoitellaan edelleen kääntymistä. Sängyssä Toivo on jo mennyt ympäri "alamäessä", joten kaitpa hän kohta sen tekee lattiallakin. Mites muuten Emilin liikkuminen on lähtenyt käyntiin?

Mukavaa viikonalkua kaikille. Kademielellä ajattelen Äippää aurinkoa ottamassa merenrannalla, kylmä drinkki kädessään... Huoh!
 
mama*
Hienoa Kiiruska että *kaveri-homma* onnistui. Toivotaan että saatte Kaverista vielä paljon iloa elämäänne!! Huomenna saa ultraa jännittää heti aamupäivällä klo 9.20 on aika.
Pahoinvointi ei ole vielä niin paha kuin voisi olla, en tiedä onko se hyvä vai huono asia:)) Mutta pahoinvointi on riittävä tekemään olosta aika kamalaa varsinkin yhdistettynä korvasärkyyn ja tajuttomaan nuhaan ja yskään.....
Onneksi on yli puolet vuoden töistä jo tehty, niin ei tarvitse nyt ihan kamalasti rääkätä itseään vaan voi tyyttyä rutiineihin:)
Rutiinityöt odottaa...pakko yrittää tehdä.....
 
Haidi75
Huomenta
Kyllä se Haidi eilen kouluun lähti ja illalla tiesi siellä olleensa...jaloissa oireet vaan pahenee...perkele sanon kun en muuta voi!!! Odotan edelleen sinne erikoislääkärille pääsyä ,jonne siis piti jo viime perjantaina päästä. Räkätauti ei hellitä sekään...varmaan kohta heittää keuhkokuumeeksi senkin:(
Että hyvin täällä kulkee...kyllä tällä kiukulla vielä pääsee eteenpäin jonkin matkaa:)
Nyt töppöstä jalkaan ja tuonne tiepuoleen odottelee kyytiä...pois alta risut ja männynkävyt!!!
Mukavaa päivää koko akkalaumalle:)
 
Inkku-64
Hyvä, että sisua Haidilta löytyy. Sitä nyt tarvitaan tuollaisessa "moniongelmaisessa" tilanteessa. Milloinka sulla onkaan se erikoislääkäri?

Mama taitaa olla just nyt siellä ultrassa. Täällä odotellaan kuumeisesti uutisia. Voin ihan hiukan kuvitella ne pelon, jännityksen ja toivottavasti valtavan onnen tunteet, joita käytte läpi.

Voi, voi kun se Kiiruska on nyt sitten nettipimennossa. Ontuu ketju, kun ei vakikaveria kuulu eikä näy :) Sinua tarvitaan täällä !
 
mama*
No hei!
Iloiset uutiset: siellä pikku-viitonen sinnittelee täysillä kyydissä mukana. Kasvanut on ihan niinkuin pitääkin ja syke näkyi hienosti. Seuraava käynti kahden viikon päästä.
rv7+4, ja LA on 18.10.2007. Onpas pelottavaa kirjoitaa nuo tuohon. Mutta yritän nyt huokaista hetkeksi:) Kiitoksia myötäelämisestä, ilman tätä ketjua tulisin varmasti ihan hulluksi kun se ei ole kaukana nytkään:)) Omananpainen viesti nytkin.....palataan:))
 
mama*
Kiitos Tuuli, Kliivia ja Inkku! Hauska yhteensattuma tuo Toivon ja Pikku-Viitosen LA))
Toivottavasti Toivo toisi meille ripauksen tuuria ja pikkuinen pysyisi kyydissä:))
Hassua että lääkärikin pelkäsi niin kovasti sitä ultraamista että kun syke näkyi niin hän oikein hihkaisi että KATSO! hyvä etten pudonnut pöydältä:)) Ja huomasin kuinka silmät kostui...itse nyt kuitenkin itkin ihan vuolaasti:))
Mies ei vielä uskaltautunut mukaan kun raukka pelkää niin kovin, mutta sitten parin viikon kuluttua sanoi lähtevänsä, silloin onkin tosi kova paikka jos asiat eivät ole hyvin. En halua sitä kokea yksin kun ollaan nyt jo ehditty elättelemään toiveita.
Mutta nyt tämä pessimisti kuitenkin ajattelee että kaikki on hvyin:)) ja kaikki mene hyvin:) Tälläisiä mietteitä täällä.
 
Haidi75
Täältä hehkutus 100 lasissa mamalle...hienoo hienoo:))) ihania kuuumisia:)
Mulle olivat ajan lähettäneet erikoislääkärille ja se viruu 15.3. voi hitto ,ei pahemopi päivä vois olla, tuona päivänä on myös näytönarviointikeskustelu...että ei puutu taas vauhtia ja stressiä siltä päivältä...grrrr, aamulla 8 tuo keskustelu joka vie aikaa n. 2h sit tukka putkella suunta kohti kaupunkia, et ehtii tuonne lääkäriin! Kumpaakaan aikaa en kyl mee vaihtamaan...en halua et näyttöarviointi aikaistuu tai lääkäri aika viruu vielä pidemmälle.
Tää on vaan taas niin syvältä, kun ei jaksais mitään tehdä...olo ei kohene ja pitäs vaan jaksaa istua tunnilla jne. oletettavasti seuraava harjottelujakso jää aloittamatta silloin kun pitäisi ja siirtyy mahdollisetsi kesälle??? Ei vielä tarkempaa tietoa?

 
mama*
Huomenta! ja kiitos Fatima ja Haidi. Kaikki rukoukset ja enkelit ja tarrat on nyt tarpeen:)
Mites Fatiman pikkuinen??
Haidi menee eteenpäin apinanraivolla. Miten sun lääkäriaika voi mennä noin kauaksi?? Ihminen on puolkuollut ja sitten hommaa venytetään vaan??
Tänne ei mitään ihmeitä:) Pikkuhiljaa alan palata maanpinnalle eilisen leijailun jälkeen. ja tuttu epävarmuus hiipii...
työt ei muuten kiinnosta yhtään...voisin karata kotiin.....Päivänjatkoja!
 
Iltarusko67
Kirjotin otsikolla keskenmeno??? En nyt jaksa kirjottaa sitä tähän uudelleen mutta käykö joku lukemassa ja jos osaa jotaki asiaan sanoa??? Olen ite aivan uupunut enkä jaksa ajatella mitään järkevää....
 

Yhteistyössä