Lämmin kiitos Haidi kutsusta! Kyllä tämä porukka kuulostaa niin kotosalle että.
Olen Kangasniemeltä, Ruokomäen kylästä. Entä sie? Etelä-Savosta sieki mutta jos ymmärsin, niin vähän kauempaa?
Ollaan asuttu nyt kaksi vuotta ja täytyy sanoa että maalla on mukavaa!!!!!!
Tulin Yrttimaalta ja ihan litskumärkä koko tyttö. Vettä tulee ko aisaa mutta ko pitäis saada jotaki aikaseksi ja vapaapäivät ei kato ilmoja ja onhan tuo terapiaa...
Tuossa tuli tommonen teksti vastaan ja te tulitta niin mieleen että!!! Älkää ymmärtäkö vaan väärin! Teksti sopii minuun ainakin niin passelisti ja voihan joku olla eri mieltä. Haluan nyt kuitenki kirjottaa sen teillekki. Voihan se olla tuttu jollekki ennestäänki.
Tärkeintä elämässä on nöyryys ja intohimo.
Mitä teetkin, tee takapuoli savuten,
syöksy siihen suorin vartaloin kahella kierteellä, koska vain siten lunastat itsekunnioituksesi
Ja jos kaadut, nouse ylös, pane heftaa polveen ja etene taas. Jos kaadut aina vain, ajattele, että kukaan ei kaadu niin komeasti kuin minä, niin suoraan mahalleen ja näköalapaikalle, Sillä autuaita ovat ne, jotka osaavat nauraa itselleen, koska heiltä ei tule hupia puuttumaan.
Aino Suhola
Taisi Äitikulta sen mulle antaa. Hi hi. Nyt vaihtaan kuivat ja kun en viellä raskaana ole (valitettavasti) niin taidan yhden huurteisen (tai kaksi) juopasta ja touhuta jotain sadepäivään sopivaa. Mukavaa iltaa kaikille mitä nyt sitte touhusítteki. En pysty muistamaan, mutta kaikkea kivaa se oli. Ainaki hetkeksi hiljenee Kangasniemi

))