Sunnuntaita arvon ladyt! Vai nyt alkoi sitten se aika, jolloin suomalaisten identiteettiä ei enää paina menestymättömyys Euroviisuissa. Olisin kyllä mielummin ottanut MM:n jääkiekossa kuin voiton Lordilla Euroviisuissa. Mutta täähän on vain mun mielipide

Onnea voittajille joka tapauksessa.
Reissusta on palattu ja toivottavasti oli viimeinen ennen äitiyslomaa. On aika raskasta jo pelkästään matkojen vuoksi ja sitten vielä paikan päällä työt painaa niin, että niitä pitää tehdä yötä myöten. Yritä siinä sitten olla stressaamatta ja ajatella positiivisesti. Tulipa perjantaina mieleeni, että jos aloitan loman 50 päivää ennen laskettua aikaa ja otan kaikki lomat ennen sitä, olisin jo juhannusviikolla pois töistä. No katsotaan miten lomat saadaan sovitetuksi. On vähän vaikeuksia, kun yrittävät töissä siirtää kesälomaani mahdollisimman pitkälle, kun minä taas haluaisin pitää sen silloin, kun vielä olen vireessä enkä viimeisilläni, jolloin ehkä jaksan vain makoilla kotisohvalla.
Torstaina tapahtui sitten se, mitä olen jo vähän aikaa odottanut eli vauveli antoi ensimmäiset kunnon potkunsa. Onhan niitä kutkutteluja jo tullut parin viikon ajan, mutta nyt siis ekat tunnistettavat muksautukset. Tuntuu tosi hyvältä!
Mama, jos sillä sun anopillasi on kauheesti ylimääräistä siivousenergiaa, lähetä tänne. Täällä olis paljon tehtävää. Ja Onnelin tuloa täälläkin odotellaan kuumeisesti. Nyt se ainakin on lähempänä kuin koskaan :-D Äitykällä on nyt sitten oikea draivi menossa, kun viikkotapaamisiakin on tiedossa. Niin meilläkin tehtiin, kun ollaan eri paikkakunnalla töissä. Terveisiä myös Haidille, Kiiruskalle, Iltatähdelle, Sinille, Kliivialle ja ketä kaikkia nyt onkaan linjoilla. Taitaa mennä eri ketjujen ystävät sekaisin, mutta lämpimiä ajatuksia kaikille. Lämmöllä ajattelen aina myös Anukia...