Aurinkovauvat *37*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varttuneet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varttuneet

Vieras
Tässä jännääkin jännempi ketju Aurinkovauvoja... yhdellä aurinkoisella rv40 täynnä...joten nyt porukalla jännätään...uutta ,muille potkua antavaa jäsentä Pikku-Onnelia:)

(tänään on takunnut tämä toiminta täällä ,joten näitä 37ketjuja voi olla kaksi...käytetään tätä)

Joo, kyllä on unet karisseet tossa eka erää seuratessa. Huh huh...ei kun jatkuu. Kyllä Onneli reppana on ihmeissään kun äiti ei meinaa paikallaan pysyä.
Ja mies repukka on niin väsy puun taimien istutuksesta, että mitenkähän tossa käy, jos yöllä pitää lähteä....

No niin johan tämä toimii...niin kun näkyy täällä ollu tänään ongelmia tämän ketjun toimimisen kanssa.
jatketaan siis tässä...
Jääkiekkoa ei täällä katota ,eikä muutakaan urheilua...formuloita lukuunottamatta. Minä en sitäkään oikeestaan katso ,mies kylläkin.
Riehu vaan äippä pelin tahtiin niin pääset yöllä lähtemään ,kyllä siinä mieheltä puuntaimet unohtuu ja väsymys myös.

Mama ,jokos teillä on synttäribileet ohi ja pikkumies väsyksissä ,vai vieläkö jaksaa polkee fillarilla pitkin tuvanlattiaa...ring ring:)?

Lauantaita, tulipahan Orimattilan sateita käytyä katsomassa, Joensuussakin satelee, vai jossain kuitenkin on aurinkoinen lauantai kirjoituksista päätellen? Me tuossa oltiin rompetorilla pyörähtämässä, ja sitten mentiin vielä Lahteen, käytiin vähän kaupoilla ja syömässä, sitten ukkokullalle tulikin jo hoppu jääkiekko-ottelua seuraamaan, ja minua kun se ei jaksa kiinnostaa, joten minä täällä otin pienet päiväunet, nyt pää ihan sekaisin ja tässä ihmettelen, että mitä sitä pitäis tehdä, vai eikö mitään? Ajattelin jo ketjulle tullessani, että onpas ollut paljon juttua lauantaiksi, kun monesti on ollut niin hiljaista viikonloppuisin, ehti jo käväistä mielessä, että jokos se Onneli olisi ilmestynyt, mutta jos vaikka sunnuntai lapseksi tähtää?
Onnenpotku äipälle, kyllä se lähtöpäivä jossain vaiheessa koittaa, kukaan ei kai ole jäänyt kokonaan tulematta ;=)

Iltaa. juhlat on juhlittu! Anoppi oli taas vaihteeksi niin vauhdissaan että hittaampia rupes heikottamaan.... mutta niinhän se sanonta kuuluu että; *Jos anoppi on vireä niin miniä on kireä* ja tämähän kyllä pitää paikkaansa.
Onneksi paikalla oli myös minun vanhempani jotka loivat lämpöä ja tunnelmaa pelkällä olemassaolollaan...
Että päivä pulkassa ja Suomikin pronssiotteluun..
Huomenna sitten onkin ampumakilpailut, täältä katsoen idänsuunnalla. Joten nettipimentoon syöksyn taas. Mut heti täytyy mulle ilmoittaa jos Onneli on päättänyt lopettaa Äipän kanssa kämpän vuokrasuhteen......
hyvvee yötä.. enkelin siipien havinaa ja kaikkea, kaikkea hyvää....

Minä toivon, että Onneli starttaa liikkeelle sen aamukahvin ja hyvin nukutun yön jälkeen. Itse lähdin yöllä liikkeelle kahden ja puolen tunnin unilla ja kun päivä ehti iltaan ennenku lapsonen syntyi, niin alkopa siinä olla virrat emännästä vähissä. Joo vaan sehän on tunti, kaksi ja homma äipällä ohi, ammattilainenhan hän synnyttämisessä on!
Minä se sain nauttia miehen seurasta vain yhden yön ajan, kun oli pakollinen meno ja taas aamuja lasketaan keskiviikkoon, voi tätä elämän kevättä!! *kyynelsilmässä täällä*

Mamalle onnea kilpailuun, voitto kotiin! Samaa en tiedä sanonko Lordille =) Kreikassa ollessani kyselin josko ovat siellä nähneet bändin, vastaus oli: nähty ei oo mutta kuultu sitäkin enemmän. Vaan musiikki kuin ruokakin ym. ovat makuasioita eikä niistä sovi kiistellä.

Illanrauhaa teille ja hyvänyön enkeleitä!!

Huomenta! aikainen lintu madon nappaa....
Ampumakilpailut ja itäinen suomi kutsuu.
Hyvää sunnuntaipäivää akikille jotka sattuvat täällä pörräämään......
LORDI sitten voitti ja nyt on koko Suomi sekaisin....

Kukkuu, täällä vaan kurkitaan.
Onnea Mamalle kisoihin ja TODELLA ON SUOMI SEKAISIN, voi hurja...otti ja meni voittamaan euroviisut.
Voipahan mainita sitten Onnelille isona, mitä merkittävää sattui hänen syntymävuotenaan.

Jaaha, tänään on sirkuskerhon kevätesitys ja sinne on yritettävä, esiintyyhän kuopus siellä ja varmaan mökkeilyä satoi tai paistoi.

Eletään jännityksessä!

Uskomaton juttu! Nukahdin kun alkoivat pisteitä antamaan ja piti oikein hieroa silmiä kun heräsin ja huomasin Suomen johtavan. Unta luulin näkeväni. Ja tulihan sieltä Kreikastakin tekstiviesti yöllä: ""Hallelujah :)"" Olivat nekin tykänneet kun 12 pojoo kerta antoivat.

Juu äippä eletään jännityksessä!

Hallelujah...täältäkin ,niin ne vaan törkyturvat voiton nappasivat...tytön kanssa katsotiin kisa loppuun saakka ,muun porukan vedellessä sikeitä.
Kp8 ja limaa tulee niin että livettää...nyt on selvääkin selvemmät ovis-sellaiset kyseessä ,laskeskelin sitä tuonne kp:lle13 tuon lyhyen kierron mukaan ja eiköhän näillä eritteillä niin olekkin...äitykkää mites on siellä livakkaa?:):):)
Tänäaamuna oli niin yökköolo ,että taitaa tässä kierrossa taas kunnon pms:kin iskeä.

Äippä siellä vielä kurkistelee...kiva kiva. Joko sinua alkaa rassaamaan tämä meidän kyttääminen? Itse ainakin meinasin hermostua kun LA meni kuopukselta yli ja puhelin soi monta kertaa päivässä ja aina sieltä kuului vastatessa...että vieläkö se siellä on. Aivan varmasti olisin mielummin ollut jossain muualla kun siellä kotona vastaamassa siihen puhelimeen.

Äitykälle vielä kun käskäissä mennään ,että mitenkä se on sinun ensiviikonloppusi...onko mies saatavilla ,meinaan vaan taannoiseen puheluun ,että jos meinataan olla yhtäaikaa laitoksella ,täytys ukkos olla käsillä...tai sit mulla pitää olla oviksen aikaan kamala päänsärky...heh... hee:)!

Mama ,annahan luotien lentää ja ruudin kärytä...voitto kotiin!
Muillekkin hyvät sunnuntaipäivän köllikät!

Haidi-pieni: kyllä ukko ""käsillä"" eli saatavilla on, jopa ke-su ja jos merkit näyttää hyviltä, niin jopa ke-ma tarvittaessa. Eli nyt panostetaan! Aika loppuu nimittäin kohta kohdallani :) kesä on lyhyt! Ja syksyllä haaveilut on haaveiltu, se on raja siellä.

Sunnuntaita arvon ladyt! Vai nyt alkoi sitten se aika, jolloin suomalaisten identiteettiä ei enää paina menestymättömyys Euroviisuissa. Olisin kyllä mielummin ottanut MM:n jääkiekossa kuin voiton Lordilla Euroviisuissa. Mutta täähän on vain mun mielipide :-) Onnea voittajille joka tapauksessa.

Reissusta on palattu ja toivottavasti oli viimeinen ennen äitiyslomaa. On aika raskasta jo pelkästään matkojen vuoksi ja sitten vielä paikan päällä työt painaa niin, että niitä pitää tehdä yötä myöten. Yritä siinä sitten olla stressaamatta ja ajatella positiivisesti. Tulipa perjantaina mieleeni, että jos aloitan loman 50 päivää ennen laskettua aikaa ja otan kaikki lomat ennen sitä, olisin jo juhannusviikolla pois töistä. No katsotaan miten lomat saadaan sovitetuksi. On vähän vaikeuksia, kun yrittävät töissä siirtää kesälomaani mahdollisimman pitkälle, kun minä taas haluaisin pitää sen silloin, kun vielä olen vireessä enkä viimeisilläni, jolloin ehkä jaksan vain makoilla kotisohvalla.

Torstaina tapahtui sitten se, mitä olen jo vähän aikaa odottanut eli vauveli antoi ensimmäiset kunnon potkunsa. Onhan niitä kutkutteluja jo tullut parin viikon ajan, mutta nyt siis ekat tunnistettavat muksautukset. Tuntuu tosi hyvältä!

Mama, jos sillä sun anopillasi on kauheesti ylimääräistä siivousenergiaa, lähetä tänne. Täällä olis paljon tehtävää. Ja Onnelin tuloa täälläkin odotellaan kuumeisesti. Nyt se ainakin on lähempänä kuin koskaan :-D Äitykällä on nyt sitten oikea draivi menossa, kun viikkotapaamisiakin on tiedossa. Niin meilläkin tehtiin, kun ollaan eri paikkakunnalla töissä. Terveisiä myös Haidille, Kiiruskalle, Iltatähdelle, Sinille, Kliivialle ja ketä kaikkia nyt onkaan linjoilla. Taitaa mennä eri ketjujen ystävät sekaisin, mutta lämpimiä ajatuksia kaikille. Lämmöllä ajattelen aina myös Anukia...

Lämmin onnitteluhalaus Inkulle potkuista =)

ja ps. helatorstaita on kiittäminen pitemmästä vapaasta, munapalleroisen irtoaminen saattaa kyllä tapahtua vasta viikonlopun jälkeen ja jos se tapahtuu oikealta puolelta ja jos se tötterö on tukossa ja jos..... voi hyvä ihme kuitenkin, on tää sellaista, että pois pitäs jo heittää, vaan siinä se on tekeminen kun on puolitoista vuotta tahkonnut, sehän on tullut jo ihan refleksiksi. No täytyypä toivoa molemmin puolista ovista taas ja että nyt olisi joku kulkija paikalla ja siitä ovesta sisään astuisi;)

Kivvaa sunnuntain jatkoo kaikille!

Huomenta!
Ei mennyt ammunnat ihan nappiin eilen, liekkö *kohdistusharjoituksissa* jotain vikaa??????
Onneksi leijonat sentään sen pronssin nappasivat.
Tälläiset pätkäviikot on mukavia kun saa ihan luvan perään yhden päivän huilia tuolla keskellä viikkoa. Muutenkin työfiilarit on nollassa, mut eikun pakertamaan...töitä.
Toiset täällä ovista pongailee....
Eilen illalla kävi meillä vieraita. Niillä on suloinen 2v tyttö, voi että, mikä taapero. Äiti oli ollut 45v kun tyttö syntyi. Kyllä se vaan uskoa haaveisiin tuo kun *näkee* esimerkin siitä että vanhempanakin voi onnistua! Hymyä huuleen siskot, viikko alkaa. Ehkä minunkin lievä matalapaine alkaa hävitä, pikkuhiljaa....

Kiitos mama taas tsempistä, ihanasta esimerkistä, että mahdollista on meillekin vielä raskautua! Minäkin tapasin yhden ystäväni, joka nuorimmaisen kanssa oli kaupassa eilen, siinä tuumailtiin ja hän sanoi olleensa 44 v kun poika syntyi.
Ammu seuraavalla kerralla sitten paremmin, jooko :)
Hus pois kaikilta matalapaineet! Aurinkoista mieltä kaikille!

Huomenet

Hyvänen aika äitykkä ,noin monta päivää SAAT pitää miehen luonasi...wau... no sehän tietää sit sitä ,että turha on äitykkää linjoilla huhuilla...hih...siellä se vessassa vettä laskee hanasta:)..mahtaa tyttö ihmetellä ,että kylläpä niillä on aina likaset hiukset...ha haa!

Missäs äippä... joko se nyt on Onneli antanut lähtöpassit?

Inkulle kiitokset terkuista ja onnittelu EA:n potkuista:)

Mamalla ollut vieraita urakalla...ei se ihme että ohi ampuu:)
seuraavalla kerralla sitten.

Sateisissa merkeissä alkaa tämä viikko täällä ,niin on harmaata ,että plääh.
Hyvin joutaisi vaikka ""föönailee"" kun olisi ukko kotona ,vaan eipä ole ,illalla sitten rättiväsyneenä tulee ja nukahtaa... ei helevetti muuten nukaha siitä pien huolen tällä viikolla. Viimeksi meni ihan harakoille kun ei oviksesta ollu mitään hajua.

Hyvässä alussa olevaa viikkoa jokkaiselle!
Täällä sitä vaan ollaan. TOssa kone ei oikein vörkkinyt aamusta, nyt vasta pääsen päivittämään olemiseni ja itseasiassa poistun saman tein, mökille.
Alamme siellä äitini kanssa siivoamaan, jos vaikka Onneli saisi potkua.....turha kuvitella???

Mutta ihanaa että Inkku tunnet jo kunnon potkut, niitä saatkin nyt sitten seurata jonkun aikaa,kivaa!

Voi rakkaat ystävät, kun osaisin jotenkin lohduttaa teitä ovisten ja haaveilujen ja kaiken tämän hässäkän keskellä, mutta suokaa anteeksi, minä vaan en löydä nyt sanoja. MIetteissä te olette jokainen ja teille ihan jokaiselle toivon sydämestäni tämän raskauden ihanuuden ja ajoittain myös kurjuuden.
Mitään muuta kun ei voida, kuin toivoa ja taas toivoa.

Tänään on aurinkoinen ja kohtalaisen lämmin päivä, nautitaan kukin tavallamme siitä, ja ammennetaan energiaa.

No hyvä, että on hulatorstai ja ehkä oviksen paikka mahdollisimman monilla. Eikös teillä useampikin sattunut tässä kierrossa menemään lähes samaan tahtiin? Kyllä kohta tärppää, ihan on sellainen tutina täällä.

Meillä on perjantaina rakenneultra ja vähän se taas jännittää. Toivottavasti kaikki on kuitenkin kunnossa. Milloinka se Mannan 4D olikaan?

Kyllä siellä äipän talossa on varmasti talo tip top sekä sisä- että ulkopuolelta ja pakastin täynnä herkkuja. Niin ahkerana hän on kevätkuukausina ollut. Meillä on kevät kulunut hitaasti edistyvän remontin kanssa. Nyt taitaa olla tämä osuus 98 %:sti tehty, sillä vain katto- ja lattialistat puuttuvat. Niitä pitäisi ostaa ja katkoa sopiviksi palasiksi ja vielä laittaa paikalleenkin. Joskus pienet asiat tuntuvat ylitsepääsemättömiltä, kun oikein laiskottaa. Peiliin pitäisi katsoa, ei se syy mistään muualta löydy.

Ai niin, meille saapui hääkutsu lauantaiksi 22.7. Taisi olla juuri se Aurinkovauvatapaaminen samaan aikaan. Ja juuri kun pääsin kehumaan, ettei koko kesäksi ole juhlia tiedossa. Katsotaan nyt menemmekö sinne häihin vai emme. Ei kannata kuitenkaan siirtää tapaamista, kun se kuitenkin sopii suurimmalle osalle porukasta. Voitte lähettää videkuvaa mun kännykkääni, sillä siellä häissä ei ole mitenkään mahdollista olla yhtä hauskaa kuin teillä.

No nyt se muistui mieleen ,että äipältä piti kysymäni. Jossain vaiheessa oli puhetta grillikauden aloituksesta ja sinä äippä puhuit että olet kasvisten ystvävä... annappa nyt minulle ohje grillattavista kasviksista/juureksista...mitä grillaat ja miten...käytätkö mitä mausteita jne.
Mulla alkaa tuo liha ja makkara tökkii ,joten uusia tuulia kaivattaisiin. Eilen lihan kylkiäisenä grillasin tomaattia ja paprikaakin olen kokeillut ,hyviä ne ovat mutta jotain puuttuu??? Olen ne ihan suoraan vaan parilalle heittänyt.

Joo yritän kaikkeni, että häät siirretään :-D
Mutta ei vielä laiteta kirvestä kaivoon, sillä emme ole päättäneet mennäänkö sinne. Kyseessä on mieheni serkun häät, joten hänen mielipiteellään on suuri merkitys. Pitää ilmoittautua muutaman viikon sisällä.

Hardrockia maanantaita!

Pahoittelut etten ehdi nykyään tänne kovin usein ja nytkin vain pikaisesti... :( Taas ollaan kollegan tuuraajana ja se tietää karseeta vipinää. Onneks itselläkin on vaan tynkäviikko eli to-pe sitten vapaata.

Minulle kelpasi kyllä Lordin voitto ja biisikin oli ihan hyvä. Ei hävettänyt yhtään Suomen puolesta, ennemminkin nauratti ja ihmetytti miten ne sen tekivät! Protestiääniä taisi olla suurimmaksi osaksi, mutta väliäkö sillä. Hyvää mainosta Suomelle kun saadaan tänne viisut ensi vuonna! Ja ennen kaikkea toivoisin kisan käytävän Rovaniemellä niin tulisi pohjoinen tutuksi. Pronssi jääkiekossakin oli ihan jees saavutus! Ruotsalaisilla on taito tallella, se vaan on niin vaikka kismittäähän se kun ne jo saivat olympiakultaakin!

Inkulle onnitteluhalit Toivo-Annelin ensimmäisestä vienosta potkusta! Tosi mahtava juttu! Me mennään huomenna siihen 4D-ultraan klo 16.40 eli kertoilen sitten kuulumisia. Inkku jännää perjantaista rakenneultraa ja äippä Onnelin maailmaan tuloa! Huh, kyllä jännitetään kaikki mukana ihan täysillä. Joko ois tullu lähtö tänään kun ilmakin on niin hieno??

Kivaa viikonalkua kaikille ja plussatuulia tietenkin!

Yhteistyössä