Aurinkovauvat *37*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varttuneet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ONNEA!!!!!! ONNEA!!!! ONNEA!!!!
Onnea Isälle ja Äipälle ja koko perheelle pikkuisesta missinmität täyttävästä tytöstä!!!!!

Mama taas vääntää vettä rättiin ja pistää suunnitellut toimenpiteet täytäntöön tuossa myöhemmin päivällä!!!!

ONNEA ÄIPPÄ JA ISKÄ ,SEKÄ MUU PERHE ONNELIN SYNTYMÄSTÄ:)

Oli keskiviikko päivä arkinen ,vaan pieni tyttö muutti sen.
Tuli päivästä suuri ja ihmeellinen ,te varmasti aina muistatte sen.
Näilä sanoin toivottaa yksi ""haltiakummi"" Onnelin tervetulleeksi tähän maailmaan:)

Äitykän minulle puhelimessa suomin valtuuksin ,laitan tänne myös hänen onnittelunsa ,koska hän ei ole sivistyksen parissa ,eikä pääse koneelle.

Onnea paljon koko perheelle Onnelin johdosta:)

Iltarusko ,voisin vaihtaa juttua vaikka sähköpostissa ,asuinpaikkaa ym. tänne ei viitsi tietyistä syistä kirjoittaa. Koska minulla on tekaistu osoite voi sen tänne laittaa minski30@hotmail.com
Laitappa siis postia tulemaan... vastaan kun ehdin.

MIELETTÖMÄSTI ONNEA KOKO PERHEELLE!!!!!!!!
PRINSESSAHAN ON IHAN TÄYDELLINEN!!!!!!! EIKÄ TAIDA ISÄ OLLA AINOA EIKÄ VIIMEINEN KENEN SYDÄN SÄRKYY... ONNEA ONNEA ONNEA!!!!!! TÄMÄ SETEINEN JA KYLMÄ AAMU MUUTTUIKIN NIIN IHANAN AURINKOISEKSI JA LÄMPIÄKSI!!!

Mannalle myös ihanaa ikimuistoista päivää!!!! Kyllä tämä päivä on ihana!!!! Kaikille muille myös auringon lämpöä ja valoa. Haidi kiitos osoitteestasi. Kirjottelen tässä päivemmällä kunhan saa hetken rauhan. Talossa on tällä hetkellä 6 lasta jotka hinkuavat koneelle. Mun oli pakko vaan
käydä vilaseen.... :))))

Ihan pakko oli kiireessä tulla kurkkaamaan, joko nyt... ja olihan se, Onneli on syntynyt :)
Onnea äidille, onnea isälle, onnea pienelle perheenlisälle!

Tulkoon enkeli korkeudesta
tiellesi ruusuja taittelemaan
Tulkoon onnetar satujen maan
elosi kannelta soittelemaan

Lämpimästi onnitellen K

Ja vielä pitää Mannalle toivottaa huomiseen iloa ja auringonpaistetta :) Onnittelut tulevat sitten jälkijunassa, etukäteen en tohdi...

Ja kaikille muille heleätä helatorstaita ja aurinkoisia päiviä! Nyt alkaa muutaman päivän ""nettipimennys"", ihanaa! :)

Kaikkea ei tämä laho pääni muista... hyvänen aika sentään...
tänäänhän on mannan häät:)

Virtuaali Onnittelut täältä...tervetuloa avioliiton onnelliseen satamaan:):):)

Iltaruskolle...odotan postiasi ,mutta en ehkä pariin päivään pääse vastamaan ,olen tänään iltavuorossa ja huomenna koneen ulottumattomissa ja viikonloppuna nyt aina on jotain ,ettei ehdi tai pääse koneelle kun nuoriso kansoittaa sen.

Sydämen syvyyksistä lähtevät onnittelut Onnelin perheelle: äipälle, isälle ja sisaruksille! Ihanaa, että hänet on nyt onnellisesti saatu käsivarsille asti. Tätä vauvaa on tosiaan odotettu koko ketjunkin voimin ja nyt on odotukset palkittu. Mannaa... sinä oletkin sitten seuraavaksi vuorossa.

Kiitos isälle siviilirohkeudesta, kun uskalsit kirjoittamaan tällaiselle tätijoukolle, joka kaikesta huolimatta on ihan hyväntahtoinen poppoo. Taitaa siinä karsinkin mies murtua, kun vauvan saa vastaanottaa.

Voi elämänkevät...taisi nyt Haidilla mennä pää sekasin tuosta äipän ilouutisesta ,että toivottelin mannalle hääpäivää tänään... hittovie ,huomennahan se vasta on.
Sovitaanko manna ,että et lukenut tuota ,eikä kukaan muukaan ,jooko?

Unohtui tosiaan mainita Onnelin isukille ,että hieno oli kirjoitus...sielunisilmin näin sinut siellä aamuyön tunteina istumassa koneella suu maireassa hymyssä...sukat jalassa pyörien:)

Nyt poistuu ... työmaa kutsuu!

No jopas minä ajttelinkin, kun täällä mannalle onnitteluja jo satelee, että olenko minä päivästä erehtynyt?
Mutta siis huomenna...
Tulipahan tuossa muutama matto ja parveke pestyä, on tällä muorilla hyvät pyhäpäivän pujteet, mutta eikun lenkille tästä on lähdettävä, niin kauan kuun tuo aurinko jaksaa paistella, kylmähän tuolla ulkona on, mutta muistetaan vanhan kansan sanonta; ""jos urpona turkki päällä, niin kesäälä paita päällä"", että semmoista päivänjatko täältä...palaillaan taas ...

Täällä on toinenkin lahopää....! Huomiselle Mannalle onnea kun alttarille astut. Olihan se nyt varmaan huominen???
Voi mua ja mun lahoa päätä... Anteeks tuo erehys. Tais tuo rinsessauutinen sekottaa loputki rippeet tämän vanhan tätin yläkerrasta mutta ei kai se ihme ookkaan?? Niin ihanaa on kun noita vauvoja tulee!!!!! Ja meille kaikille kans, eikö vaan??? Monta vauvaa!!!!!

Haidi saat postia viä, ja ymmärrän hyvin tuon kun sanoit että teilläkin kone on varattu eikä vastausta heti ehkä tuu... Meillä on kaksi konetta vierekkäin eikä sekään tunnu riittävän. Meillä on aikaa kirjotella eikä hoppu mihinkään. Kiitos kun annoit osoitteesi!!!

Tulimme puumettältä ja nyt syömään. Pitäisi hakea vene ja tervata se. On tietysti mennyt vähän myöhäseksi mutta kun ei ole ollu aikaa... Ah sitä ihanaa tervan tuoksua!!!!!!

Lähetän teille kaikille nuuskauksen tervan tuoksua ja mietin että pitäiskö tervata tuo päärukkaki ko on niin laho???
:))))

Täällä on mama ihan sanaton.
Kävin viemässä Äipälle kukkaset aurinkovauvalaisten nimissä, niinkuin oli Äitykän ja Haidin kanssa sovittu.

Äippä ja Onneli lähettää terveisiä ja kiitokset AV.laisille.
Äippä palaa ruotuun muutaman päivän sisällä, kertoo sitten itse lisää...

Onneli on kaunis lapsi....... Äippä on sekaisin onnesta....
Ei, ei löydy nyt sanoja tämän enempään.

Kiitos mamalle kukkien viemisestä. Pohdiskelinkin joskus, että olisi kiva muistaa heitä, mutta vain pohtimiseksi jäi.

Olet myös etuoikeutettu, kun näit Onnelin ihan vastasyntyneenä. Nyt voi vain kuvitella (kun ei koskaan ole ollut siinä tilanteessa), että miltä äipästä ja tietysti koko perheestä tuntuu. Pitkä odotus ja tietysi kova jännitys on palkittu ihanalla vauvalla. Tämä antaa voimia uskoa omiin mahdollisuuksiin ja varmasti vahvistaa meitä kaikkia aurinkovauvalaisia. Vuoden päästä aurinkovauvoja on jo lähes tusina. Montakos niitä nyt on jo syntyntyt? Dooris, Krisse, Äippä ja kenet minä lahopää taas unohdin?

Kiitos sinulle mama, oli kaunis ajatus muistaa äippää meidän kaikkien puolesta! Valitsemasi kimppu oli varmasti kaunis, ja Onnelin ihanuutta en epäile hetkeäkään! Siunausta teidän kaikkien elämään lähetteen täältä siömät kyyneliin herkistyneinä...
Ja Onnelille vielä erikseen siunauksia ja enkeleitä elon tielle....

Tulkoon enkeli korkeudesta
tiellesi ruusuja taittelemaan
tulkoon onnetar satujen maan
elosi kannelta soittellemaan.

Opsis, vahingossa laitoin saman värssyn Onnelin matkalle, kun Kliivia oli jo aiemmin, niin ""vedän edellisen toistona pois"", anteeksi Kliivia, en ollut kunnolla lukenut , tai muistanut lukemaani, olin sen kyllä oikeasti lukenut, en tarkoittanut sinua kuitenkaan toistaa, mutta silti se tuntui jotenkin niin hyvältä... siis uusuiksi koko onnenruno meni täältä:
tämän lainaan pojalleni ostamastani konfirmaatiokortista, mutta mielestäni sopii myös vastasyntyneelle; ps.91.11
""HÄN ANTAA ENEKELEILLEEN KÄSKYN VARJELLA SINUA, MISSÄ IKINÄ KULJET...""

Taas tällä, yksinkö pidän ketjua pystyssä ja täytän tämän?

Tänään tahdon onnitella Mannnaa astumisesta avioliitton satamaan... ""Onni ja rakkaus on luotu kahden ihmisen jaettavaksi, elämä antakoon teille kauneintaan ja olkoon tienne rakkautta tulvillaan!""
Sateinen päivä täällä etelä-suomessa, mutta sade tuo onnea...

Huomenta! Ei Kiiruska et ihan yksin ole...täällähän minä.

Mannalle onnea hääpäivään ja loppuelämäksi!
*Älkää tuijottako toisianne vain silmiin, vaan katsokaa yhdessa samaan suuntaan*

Täällä töissä istuskelen hetken ja sitten syöksyn maakuntiin.
sataa, sataa, ropisee..... jne.
ei mitään uutta alla auringon.
Äippä varmaan kotiutuu Onnelin kanssa tänään.
Saame sitten lukea tuoreimmat kuulumiset.
Niitä odotellessa......

Onnelille, äipälle, iskälle ja koko perheelle:
”Hän on ystävä tähtien, enkelten,
hän on kevään kaunehin kukkanen,
hän on toivon nouseva, vehryt saari,
hän on auringon hohde ja sateenkaari.
Hänt´aina ma katselen ihailuin,
väliin kyynele-silmin, mut naurussa suin:
hän kaunis on, min´en tietää vois,
minä hetkenä ihminen kauniimpi ois.”
-Alpo Noponen-

Mannalle ja miehelleen:
”Elämä käy kuin korkeammaksi,
milloin ihmisen lasta kaksi
käsi kädessä, toistansa tukien,
katseesta toinen toisensa lukien
kasvavat yhdessä, kasvavat yhteen,
leikkaavat, sitovat yhteisen lyhteen.
Leipä ei kapea, leipä ei leveä.
Osansa saaneen käydä on keveä”
-Helvi Juvonen-

Eli sydämen täydeltä onnitteluita molempiin perheisiin täältäkin!

Omia kuulumisia sen verran että niitä ei kovastikaan ole ;) Oireita ei nimittäin ole ilmestynyt oikeastaan muuta kuin väsymys. Jossain vaiheessa pientä etomista, muttei enää sitäkään parin viikon jälkeen. Miehelle jo sanoin että jospa mulla onkin hormonihäiriö enkä oikeasti odotakaan… sitä varhaisultraa mietin, mutta siellä käynti aiheuttaisi sellaisen riskin, että tämän uutisen ensimmäisenä kuulisikin mieheni ex-vaimo enkä tosiaankaan halua niin käyvän. Hyvin olemme saaneet salaisuuden pidettyä, vaikka minulla on ollut monta tosi vaikeaa hetkeä kun olisi ollut niiiiiiiin hyvä paikka kertoa... Kesällä meillä on hyvä tilaisuus kertoa kun suurin osa sukulaisista on yhtä aikaa paikalla eräissä juhlissa, kun olen näillä näkymin vko 13. Tuntuu kovin kaukaiselta, toivotaan että sinne saakka päästään, kun niin paljon on ikävistäkin kokemuksista lukenut! Halaukset koko porukalle!

Mannalle laulaen epäviereisesti (kun ei muuta osaa): ""Hääpäivä on ja kahden ootte maailmassa, hälle ainaiseks jäät. Saat hard rockiin rakkaasi jo-oohtaa, kun teillä on häät..."" Lämpimät onnittelu hääpäivänänne ja kaikkea hyvää elämäänne avioparina!

Pitkä päivä takana, kun läksimme käymään cityssä ultrassa 150 kilometrin päästä, mutta mukavaa kuitenkin oli. Ihana vauveli siellä massussa on. Kätilö totesi, että lapsella on pyöreä pää ja mua rupesi naurattamaan, sillä olen tunnetusti pyöreäpäinen kun taas mieheni on erittäin kaitakasvoinen. Tältä osin lapsiraukka tulee siis äitiinsä. Kaikki tarkistettavat rakenteet olivat kunnossa, joten siltä osin voin huokaista helpotuksesta. Vauva oli alussa nenä selkärankaani päin ja kun istukka on edessä, ei ihmekään etten ole pariin päivään tuntenut kunnolla liikkeitä. Isompi ihme on ollut se, että olen niitä yleensäkään tuntenut. Ensin vauva siis oli erittäin ujona selkä ""ruutuun"" päin, mutta sitten alkoikin melskaus. Ympäri mentiin ja jalkoja viskottiin oikein kunnolla. Tuntui hyvältä nähdä liikkeet, vaikka rakenneultrassa ei pystykään enää näkemään koko vauvaa kerralla. Yksi iso askel on taas takana. Ensi viikolla sitten neuvolaan.

Kauankohan äippä on sairaalassa? Onko yleistä se kolme päivää vai onko sairaalakohtaista. Tietysti kokeneet äidit pääsevät aikaisemmin kotiin. On varmasti ihanaa kantaa nyytti kotiin.

Huomenta!
Inkku: On se vaan ihana nähdä aina pikkuinen siellä ultrassa. Hienoa että kaikki ok! Ne on niitä elämän tähtihetkiä!
Sairaala jossa äippä synnytti on sellainen että sieltä pääsee kotiin vaikka synnytyspäivänä jos haluaa ja tuntee että, pärjää. Äippä puhui jotain että pe lähtis kotiin mut en sitten tiedä. Eiköhän hän sitten tänne tule viestittämään kunhan Onnelin hoidolta malttaa. On se vaan sellainen mullistus elämässä että! Olkoon kokenut tai ei niin uusi elämä pistää ihmisen nöyräksi! Muu maailma unohtuu ja niinhän sen kuuluu ollakkin.
Me tästä suunnistetaan taas ampumakilpailuihin tänään. Siitä tulikin nyt tämänkesän juttu meille. Melkein joka viikonloppu jonnekkinpäin mennäään. Ihan kivaa.
Mut eipä mittään uutta alla auringon.
päivänjatkoja kaikille!

Yhteistyössä