Jos saan vastata yhtä provosoivasti kuin mitä ap aloitti, niin minä sanoisin että on tosi juntti lista: kaikkea ulkolaista eikä sesongista tietoakaan. Nykyään katsos lähiruoka ja sesonkiajattelu on in ja osoittaa että on perillä asioista :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä tiedän junttiperheen, joka oikeesti ei tee muista aineksista ruokia kuin jauhelihasta, lihapullista tai nakeista. Viikon jokaisena päivänä. Mun mielestä edes lapsille vois tehdä jotain muuta välillä, vaikka äidillä on kala-allergia olevinaan.
Ihan ajattelin antaa mammoille vinkkejä kuinka viikon ruokalistan voi koota ilman roskaeineksiä ja prosessoitua matskua.
Aamupalalla syödään luonnonjugurttia, hunajaa, mysliä, pähkinöitä, puuroa, paahtoleipää, luomuappelsiinimehua (kannattaa oikeasti maistaa, tosi hyvää!), luomumunia jne. Eli ihan perussettiä. Lounas syödään töissä/päikyssä. Viikonloppuna voi tehdä vaikka chevre-tomaattikeittoa, bouillabaissea, jättikatkarapuwokkia, puna-ahvenrullia, lämpimiä salaatteja jne. Mitä milloinkin mieleen tulee. Iltapalaksi vaikkapa tuoretta itseleivottua leipää ja marinoituja kasviksia ja teetä.