V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missa kaikki rehelliset ihmiset luuraa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka uskaltaa myöntää, että oma lapsi on ruma?
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missa kaikki rehelliset ihmiset luuraa?
Onko ainut rehellinen vastaus se, että ei ole kauniit lapset? Mitä olen kuvaketjuja nähnyt niin aika totuudenmukaisia vastauksia täällä on.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missa kaikki rehelliset ihmiset luuraa?
Onko ainut rehellinen vastaus se, että ei ole kauniit lapset? Mitä olen kuvaketjuja nähnyt niin aika totuudenmukaisia vastauksia täällä on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missa kaikki rehelliset ihmiset luuraa?
Alkuperäinen kirjoittaja >:/:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka uskaltaa myöntää, että oma lapsi on ruma?
Tästä vois nostaa uuden topikin. Kuka uskaltaa myöntää, olen vajaa-älyinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missa kaikki rehelliset ihmiset luuraa?
En ole kuvaketjua nahnyt, mutta todella harva lapsi tuolla toreilla ja turuilla nayttaa kauniilta. En nyt kovin montaa lapsia rumaksikaan sanoisi, mutta taviksia on varmaan 95% lapsista, kauniita muutama prosentti.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missa kaikki rehelliset ihmiset luuraa?
En ole kuvaketjua nahnyt, mutta todella harva lapsi tuolla toreilla ja turuilla nayttaa kauniilta. En nyt kovin montaa lapsia rumaksikaan sanoisi, mutta taviksia on varmaan 95% lapsista, kauniita muutama prosentti.
Olen täysin eri mieltä koska jokainen on omalla tavallaan kaunis. Jokainen lapsikin siis.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä en ole koskaan nähnyt yhtään söpöä tai kaunista vastasyntynyttä vauvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Miten määritellään RUMA lapsi tai ihminen? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Taviksesta tai rumasta ei tule "tavallaan kaunista" vaikka kuinka katsoisi. Harvaa aikuista ihmista voi myoskaan pitaa kauniina, ehka sopona/hyvannakoisena.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missa kaikki rehelliset ihmiset luuraa?
Olen täysin eri mieltä koska jokainen on omalla tavallaan kaunis. Jokainen lapsikin siis.
Taviksesta tai rumasta ei tule "tavallaan kaunista" vaikka kuinka katsoisi. Harvaa aikuista ihmista voi myoskaan pitaa kauniina, ehka sopona/hyvannakoisena.
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Miten määritellään RUMA lapsi tai ihminen? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Miten määritellään RUMA lapsi tai ihminen? :/
Jokainen määrittelee rumuuden itse. Toisen mielestä ruma voi olla toisesta kaunis ja toisinpäin.