Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei ole. En ole toistaiseksi vielä rumaa lasta nähnyt. ihmisen rumentaa yleensä luonne,ei ulkoinen olemus.
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Kyllä jokainen on sen verran narsisti, että ihailee ihmistä, jossa näkee omia piirteitään. Täten siis kukaan ei voi nähdä lastaan rumana.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oonko mä ainoa, jonka mielestä on olemassa myös ei-niin-kauniita vauvoja/lapsia vai eikö muut kehtaa myöntää? Omia ei vielä ole, mutta varmaan niitä sitten tulee maailman söpöimpinä pidettynä niin kuin jokainen näköjään tekee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seera:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oonko mä ainoa, jonka mielestä on olemassa myös ei-niin-kauniita vauvoja/lapsia vai eikö muut kehtaa myöntää? Omia ei vielä ole, mutta varmaan niitä sitten tulee maailman söpöimpinä pidettynä niin kuin jokainen näköjään tekee.![]()
Et todellakaan ole ainoa. Olen huomannut etta aiti-ihmiset jarestaan ajattelevat etta kaikki lapset ovat jos ei nyt kauniita, niin kivan nakoisia. Mutta lapsettomien piireissa voimme rehellisesti myontaa etta, ihan niinkuin aikuisissakin, lapsissa on myos ei-niin-kauniita, useat jopa hyvinkin epamiellyttavan nakoisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oonko mä ainoa, jonka mielestä on olemassa myös ei-niin-kauniita vauvoja/lapsia vai eikö muut kehtaa myöntää? Omia ei vielä ole, mutta varmaan niitä sitten tulee maailman söpöimpinä pidettynä niin kuin jokainen näköjään tekee.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Oonko mä ainoa, jonka mielestä on olemassa myös ei-niin-kauniita vauvoja/lapsia vai eikö muut kehtaa myöntää? Omia ei vielä ole, mutta varmaan niitä sitten tulee maailman söpöimpinä pidettynä niin kuin jokainen näköjään tekee.![]()
Avauksessa kysyttiin onko OMA vauvasi ruma. Harva oikeasti pitää omia lapsiaan rumina, koska heitä RAKASTAA. Rakkaus saa rumemmankin ihmisen näyttämään kauniilta =)
Mutta kyllä maailma on täys ei niin kauniita ihmisiä, ikään katsomatta. Joukkoon mahtuu siis ns alien-vauvojakin.