Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mä olen rumin ja piste.
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Itse itserakkaus kiittää ja kumartaa :hug:
Profiilissas oli ennen lähikuva. Nätti muuten olet !
Kiitos vaan =) . Itse asiassa tulikin jossain vaiheessa mieleen ettei täällä tarvi tosiaan kenenkään luulla että olen ruma. Sen voi ihan varmaksi todistaa profiiliin katsomalla![]()
. Ja olen mä tänne laittanut niitä possukuviakin itsestäni... B)
Miks muuten menit vaihtaa profiiliin toisen kuvan ? Höh. Se oli hyvä ja selkeä.Nyt olet pieni pisteKatsos muuten mun profiiliin
![]()
Piparminttu, oletko syntynyt 60 luvulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuliko kakka:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mä olen rumin ja piste.
Sulla on itsetuntokriisi. Oot ennenkin ilmoitellut olevasi ruma, vaikket edes ole. =kriisi. Kriiseily on turhaa energian haaskaamista, lopeta se.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:Alkuperäinen kirjoittaja Tuliko kakka:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Mä olen rumin ja piste.
Sulla on itsetuntokriisi. Oot ennenkin ilmoitellut olevasi ruma, vaikket edes ole. =kriisi. Kriiseily on turhaa energian haaskaamista, lopeta se.
tämä on ku suoraan Dr Philistä"stop doing that."
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Scartlett-79, hellalettas tuli mielee