Onko sinulla ruma mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonagold
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jonagold

Vieras
Onko täällä ketään jolla on omasta mielestään ulkonäöltään ruma mutta muuten ihana, luotettava, rakas mies? Itselläni on todella hyvännäköinen mies ( yli 10 v yhdessä ) mutta joillain tutuillani on mielestäni todella rumia miehiä joten mietin kehtaako kukaan tuollaista myöntää? Itse olin kauan sitten ruman mutta mukavan miehen kanssa enkä silloin kehdannut myöntää etten pitänyt hänen ulkonäöstään. Kehtaako ylipäänsä kukaan?

No ei ole tuota tilannetta, mutta kaverini (naispuolinen) on mielestäni ruma ja todella ylipainoinen, kun taas hänen miehensä on ihan kivannäköinen. Ihmettelen, itä näkee vaimossaan :).

[QUOTE="tjaa";29619135]No ei ole tuota tilannetta, mutta kaverini (naispuolinen) on mielestäni ruma ja todella ylipainoinen, kun taas hänen miehensä on ihan kivannäköinen. Ihmettelen, itä näkee vaimossaan :).[/QUOTE]

Sama vika mulla, oon ruma ja mies on ihan kivannäköinen.

Mutta oot kyllä uskomattoman paska "kaveri", jos todella tuota ihmettelet.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Sama vika mulla, oon ruma ja mies on ihan kivannäköinen.

Mutta oot kyllä uskomattoman paska "kaveri", jos todella tuota ihmettelet.

No en kai mä tuota kaverini kuullen ihmettelisikään! Ajatuksiahan saa olla kaikilla vaikka minkälaisia, eri asia sitten, loukkaanko muita puhumalla niistä ääneen - ääliö! Vai etkö muka itse ikinä ajattele negatiivisesti kenestäkään?? Täydellinen taidat siinä tapauksessa olla :laugh: !

kuulostaa varmaan julmalta, mutta en olisi alkanut seurustelemaankaan ruman miehen kanssa... Tosin en ikinä ole pitänyt niitä tyttöjen mielestä suosituimpia kundeja mitenkään ihanina, vaan ajattelin että miehessä pitää olla ihan jotain muuta. ja joskus kävi niinkin että alkuun piti miestä hyvännäköisenä, mutta kun ukosta paljastui täysi munapää niin ulkonäköllä ei ollut mitään merkitystä ja sitten oli tietysti ylläreitä toisinpäin. Mut siis joo...oma mies ei ole ruma vaan just hyvä :)

Kyllä mäkin olen miettinyt joskus jonkin parin kohdalla, et jos esim nainen on kaunis ja mies ruma, et mitä tuo nainen näkee tossa ukossa, et sais paljon paremman ja sit toisinpäin. Mut kauneushan on katsojan silmissä....

No en kai mä tuota kaverini kuullen ihmettelisikään! Ajatuksiahan saa olla kaikilla vaikka minkälaisia, eri asia sitten, loukkaanko muita puhumalla niistä ääneen - ääliö! Vai etkö muka itse ikinä ajattele negatiivisesti kenestäkään?? Täydellinen taidat siinä tapauksessa olla :laugh: !

Höpsis, se tekee susta paskan "kaverin" kun ajattelet noin.

Mun mielestä on kummallista että edes ajattelet noin, itse ainakin valitsen kavereikseni ihmisiä joissa on hyviä piirteitä, ominaisuuksia joista pidän, joten miksi ihmettelisin sitä ett' joku toinenkin ihminen arvostaa samoja ominaisuuksia?

Ja ei, en todellakaan ajattele ystävistäni noin rumasti.

En ymmärrä miksi se pitäisi tunnustaa? Jos esteettisyys on niin tärkeä asia että pitää kertoa että joku ei ulkonäöltään miellytä miksi valita puoliso joka ei miellytä. Jos taas muut ominaisuudet on tärkeämpia miksi kommentoida ulkonäköä.

Höpsis, se tekee susta paskan "kaverin" kun ajattelet noin.

Mun mielestä on kummallista että edes ajattelet noin, itse ainakin valitsen kavereikseni ihmisiä joissa on hyviä piirteitä, ominaisuuksia joista pidän, joten miksi ihmettelisin sitä ett' joku toinenkin ihminen arvostaa samoja ominaisuuksia?

Ja ei, en todellakaan ajattele ystävistäni noin rumasti.

Joo, mutta et koskaan voi olla 100% varma, etteikö joku sinunkin "ihanista kavereistasi" ajattelisi jotain ilkeää SINUSTA. Ihmiset vaan ovat sellaisia. Mutta eihän ketään tarvitse varta vasten loukata, vaan käytöstavat voi olla, vaikka esim. minäkin pitäisin kaveriani suorastaan rumana. Luonteeltaan hän on mukava ja siksi olemmekin kavereita. Niin, ja minä ainakaan en valitse kavereitani ulkonäön perusteella, ne hyvät ominaisuudet ovat luonteessa :). Kaverini ei koskaan tarvitse tietää, mitä mieltä olen hänen ulkonäöstään - joten kenenkään ei tarvitse pahoittaa mieltäänkään - hyvin yksinkertaista ;).

Olen ollut ruman miehen kanssa. Tosin suhteen aikana en ajatellut häntä rumana, hän oli PARAS! Eron jälkeen tajusin että hitto on muuten ruma ukko.

Joten se on katsojan silmissä, ihastuminen ja rakastuminen vaikuttaa hyvin paljon miten sen ulkonäön näkee.

[QUOTE="tjaa";29619213]Joo, mutta et koskaan voi olla 100% varma, etteikö joku sinunkin "ihanista kavereistasi" ajattelisi jotain ilkeää SINUSTA. Ihmiset vaan ovat sellaisia. Mutta eihän ketään tarvitse varta vasten loukata, vaan käytöstavat voi olla, vaikka esim. minäkin pitäisin kaveriani suorastaan rumana. Luonteeltaan hän on mukava ja siksi olemmekin kavereita. Niin, ja minä ainakaan en valitse kavereitani ulkonäön perusteella, ne hyvät ominaisuudet ovat luonteessa :). Kaverini ei koskaan tarvitse tietää, mitä mieltä olen hänen ulkonäöstään - joten kenenkään ei tarvitse pahoittaa mieltäänkään - hyvin yksinkertaista ;).[/QUOTE]

No miten sä voit ihmetellä mitä mies näkee vaimossaan, jos rouvalla on sinunkin mielestäsi mukava luonne+ muut hyvät ominaisuudet?
Miksi sille miehelle on pakko olla ulkonäkö se tärkein kriteeri?

Voi olla että ilmaisit itseäsi huonosti/väärin, mutta tuo kirjoittamasi oli kyllä todella ällöttävästi sanottu/ajateltu omasta ystävästä.

Kyllä mä uskon että omatkin ystäväni ovat arvottaneet omaa ulkonäköäni, mutta en kyllä usko että joku heistä ihmettelisi edes itsekseen mitä mieheni näkee minussa. :/

No miten sä voit ihmetellä mitä mies näkee vaimossaan, jos rouvalla on sinunkin mielestäsi mukava luonne+ muut hyvät ominaisuudet?
Miksi sille miehelle on pakko olla ulkonäkö se tärkein kriteeri?

Voi olla että ilmaisit itseäsi huonosti/väärin, mutta tuo kirjoittamasi oli kyllä todella ällöttävästi sanottu/ajateltu omasta ystävästä.

Kyllä mä uskon että omatkin ystäväni ovat arvottaneet omaa ulkonäköäni, mutta en kyllä usko että joku heistä ihmettelisi edes itsekseen mitä mieheni näkee minussa. :/

Kiva jutella "täydellisen ihmisen" kanssa. Ihmiset ovat pohjimmiltaan ilkeitä - johan sen tällä palstallakin aistii. Tällä pariskunnalla on kyllä isoja ongelmia, joten oikeasti ihmettelen, mikä heidät pitää yhdessä: lapset ja 20 vuoden "tapa" nimeltä avioliitto ilmeisestikin. Ja ilmaisin ajatukseni juuri kuten tarkoitus olikin - ja rehellisin sanoin, eli sanomalla, mitä kaverini ulkonäöstä ajattelen. Pointti on se (taas kerran), että en kaveriani loukkaa sanomalla hänelle tätä. Mielestäni se, mitä ajattelen, ei tee minusta paskaa kaveria. Älä menetä yöuniasi miettimällä ihmisten ilkeyttä! Öitä!

Mulla on melkein kaikki miehet olleet ällörumia oikeastaan.
Varmaan olen niin ruma itse, etten ole tavallisen näköisiä saanut.
Eipä ne kyllä kultakimpaleita olleet luonteeltaankaan.

[QUOTE="tjaa";29619265]Kiva jutella "täydellisen ihmisen" kanssa. Ihmiset ovat pohjimmiltaan ilkeitä - johan sen tällä palstallakin aistii. Tällä pariskunnalla on kyllä isoja ongelmia, joten oikeasti ihmettelen, mikä heidät pitää yhdessä: lapset ja 20 vuoden "tapa" nimeltä avioliitto ilmeisestikin. Ja ilmaisin ajatukseni juuri kuten tarkoitus olikin - ja rehellisin sanoin, eli sanomalla, mitä kaverini ulkonäöstä ajattelen. Pointti on se (taas kerran), että en kaveriani loukkaa sanomalla hänelle tätä. Mielestäni se, mitä ajattelen, ei tee minusta paskaa kaveria. Älä menetä yöuniasi miettimällä ihmisten ilkeyttä! Öitä![/QUOTE]

Oot ihan oikeassa, jokainen meistä valitsee oman kusipäisyytensä asteen. Joku antaa itselleen luvan olla totaalisen ilkeä mulkero, niin palstalla kuin täälläkin. Mutta hei, pakko ei ole. Ainakaan omia ystäviä kohtaan, se on jo tosi limaista kuspäisyyttä.

Tuostakin tekstistä huokuu se ettet "kaveriasi" arvosta, kuten aiemmastakin. Omapa on asiasi jos kaveria haluat näytellä, mutta joku selkäranka pitäisi olla joka bitsillä.

Hyvää yötä!

Oot ihan oikeassa, jokainen meistä valitsee oman kusipäisyytensä asteen. Joku antaa itselleen luvan olla totaalisen ilkeä mulkero, niin palstalla kuin täälläkin. Mutta hei, pakko ei ole. Ainakaan omia ystäviä kohtaan, se on jo tosi limaista kuspäisyyttä.

Tuostakin tekstistä huokuu se ettet "kaveriasi" arvosta, kuten aiemmastakin. Omapa on asiasi jos kaveria haluat näytellä, mutta joku selkäranka pitäisi olla joka bitsillä.

Hyvää yötä!

:laugh: Tais sit kuitenkin mennä ne yöunet tälläkin "bitsillä", voi raukkaa :laugh:
(pakko oli vielä kurkata sun vastaus, kun tunnut ottavan niin henk.koht....taisi osua arkaan paikkaan!)

[QUOTE="tjaa";29619290]:laugh: Tais sit kuitenkin mennä ne yöunet tälläkin "bitsillä", voi raukkaa :laugh:
(pakko oli vielä kurkata sun vastaus, kun tunnut ottavan niin henk.koht....taisi osua arkaan paikkaan!)[/QUOTE]

tuitui. :)

Komeus on katsojan silmässä. Kaverini mies on ruma ja laiha. Mielestäni ällöttävä anorektisen näköinen. Kaveristani komea. Oma mieheni on mielestäni komea ja kaverini sanonut suoraan ettei ole hänen makuunsa.

Itse olen kaunis ja mieheni olen ihan ehdottomasti halunnut. Toivottavasti on ruma muiden silmissä ettei vie sitä multa :D No ei se kyllä ole. Ja lihaksikas ihana kroppa.

Itse haluan miehen enkä mitään ken barbieta. Kerran oli juttua yhden vähän jopa kauniin miehen kanssa. Alkoi ahdistaa vaikka synkkasi tosi hyvin. Iho sileä, karvaton...nojoo...koin vähemmän miehekkäksi siis.

Itse kaipaan miehessä jotain särmää.

Toki liika särmä on myös liikaa. Leuaton urpon näköinen ei kyllä koskaan voi olla komea.

Oon aina pitänyt rumankomeista ihmisistä. Vaihto-oppilaana seurustelin pojan kanssa josta paikalliset ystäväni sanoivat "se on ihan mahtava kaveri mutta niin ruma" (pojassa oli intiaaniverta ja suurin osa paikallisista syrji intiaaneja häpeilemättä). Yhden miesmissinkin kanssa vähän säädin teininä, mutta se oli ohi kun kaverin pinnallinen luonne tuli ilmi komeudessaan.
Luonne on mulle tärkein ja se että pitää itsestään ja läheisistään huolta.

Minun mieheni on varmaankin monen mielestä rumahko, tai sanotaan ei niin klassisen komea. Itse olen kylläkin mielelläni meistä se kauniimpi puolisko. Ja minusta minun mieheni on niin syötävän söpö, etten kyllä toiseen vaihtaisi!
Luonnehan se on mikä ihmistä kaunistaa tai sitten ei. Liikakilot tai kirveellä veistetyt piirteet ei merkkaa mitään, kun sydän on puhdasta kultaa.

No tavallaan juu. Itse siis pidän miestäni kiehtovan näköisenä ja miellyttävänä jne, mutta sana kummallisen näköinen voisi eniten kuvata jos katson ns ulkopuolisen silmin. Miksi pitäisi "kehdata" myöntää tuollaista? :D Tässä toki se ero, että minä en pidä häntä varsinaisesti rumana tai luotaantyötävänä, en silloin pystyisi seurustelemaan.

En esim pystyisi pariutumaan ylipainoisen kanssa, mutta siinä kyse onkin jo elämäntavoistakin, ei sattumanvaraisesta geenistä joka ohjaa toiselle suipommat korvat. :D
En pidä saavutuksena sitä, että syntyy komeana joten en osaa oikein sitäkään arvostaa sen kummemmin, jos löytää sattumoisin sellaisen komean miehen. Niin moni muu asia painaa siinä onko mies hyvä, että sokeudun tuollaiselle.

Ja ei en ole mikään ruma epätoivoinen "otan kenet vaan jos edes jonkun saan" selittelemässä joka varmaan tulee tästä nyt mieleen. :D

on - mutta onneksi en itsekään ole kaunis. Lapset varmaan syyttää meitä aika mojovasti jahka pääsevät siihen ikään kun ulkonäöllä on jotain merktystä. Tai sitten he "pelastuvat" pinnallisilta puolisoilta...

Noon, minulla ja miehelläni on samanlainen huumorintaju ja samat arvot ja samanlainen suhtautuminen rahaan. Olemme riidelleet ehkä noin 6 kertaa 14 vuoden aikana.