Arka aihe, onko lapsesi ruma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä on sanottu, että poikani näyttää vammaiselta epäsikiöltä. Toisaalta häntä on sanottu myös suloiseksi nappisilmäksi. Tiedä sitten, mikä on totuus. Itse kallistun tuon jälkimmäisen vaihtoehdon puoleen.

Ei mulla ole rumia lapsia. Persoonallisen näkösiä saattavat toki olla, mutta ei mitään hirviöitä. Lapsemme muistuttavat meitä vanhempia ( enimmäkseen isäänsä ). Eikä kumpikaan meistä ole ruma, vaikka palstalaiset niin väittäisivät.

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Kyllä jokainen on sen verran narsisti, että ihailee ihmistä, jossa näkee omia piirteitään. Täten siis kukaan ei voi nähdä lastaan rumana. ;)

Entä jos lapsissa ei näe (tai näy) piirteitä itsestään? Mun on pakko sanoa, että nuorin on oikeasti ainoa meidän lapsista, jossa näen mitään piirteitä minusta ja minun suvustani ja hänessä niitä näkyy sitten enemmänkin.

Vauvana mun tyttö oli näin jälkeenpäin kuvia katsellessa,ehkä jokseenkin ruma...
Sellanen rääpäle,kalju ja korvat hörötti vielä vähän silloin.

Nyt oikee kaunotar.

Muut lapset olleet pienestä asti kauniita,tummia ja pitkähiuksisia,kolmella oikeat ihanat kiharat.Suloisia niin vauvoina kuin nyt isompina.

Musta luonne voi olla ruma,jokalapsessa on jotain kaunista.

Oonko mä ainoa, jonka mielestä on olemassa myös ei-niin-kauniita vauvoja/lapsia vai eikö muut kehtaa myöntää? Omia ei vielä ole, mutta varmaan niitä sitten tulee maailman söpöimpinä pidettynä niin kuin jokainen näköjään tekee. :)

Keskimmäinen tuntui vauvana ei niin kauniilta mutta nykyään on sekin komea niinkuin muutkin lapset. Komeita poikia mulla on. Keskimmäinen on kyllä saanut silti eniten kehuja suloisuudesta. Nuorin hiuksista.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Oonko mä ainoa, jonka mielestä on olemassa myös ei-niin-kauniita vauvoja/lapsia vai eikö muut kehtaa myöntää? Omia ei vielä ole, mutta varmaan niitä sitten tulee maailman söpöimpinä pidettynä niin kuin jokainen näköjään tekee. :)

Et todellakaan ole ainoa. Olen huomannut etta aiti-ihmiset jarestaan ajattelevat etta kaikki lapset ovat jos ei nyt kauniita, niin kivan nakoisia. Mutta lapsettomien piireissa voimme rehellisesti myontaa etta, ihan niinkuin aikuisissakin, lapsissa on myos ei-niin-kauniita, useat jopa hyvinkin epamiellyttavan nakoisia.

Viisi kaunista lasta. <3 Joku sanoi joskus, että teidänhän kannattais hommata lisää kun ovat niin erityisen kauniita. :D Monesti lapsia on ihailtu ihan kaupassa tms ja kyllähän se äidin sydäntä lämmittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Seera:

Et todellakaan ole ainoa. Olen huomannut etta aiti-ihmiset jarestaan ajattelevat etta kaikki lapset ovat jos ei nyt kauniita, niin kivan nakoisia. Mutta lapsettomien piireissa voimme rehellisesti myontaa etta, ihan niinkuin aikuisissakin, lapsissa on myos ei-niin-kauniita, useat jopa hyvinkin epamiellyttavan nakoisia.

Mä voin äiti-ihmisenäkin myöntää, että kaikki lapset eivät ole kauniita.

Mutta omani ovat :D

Avauksessa kysyttiin onko OMA vauvasi ruma. Harva oikeasti pitää omia lapsiaan rumina, koska heitä RAKASTAA. Rakkaus saa rumemmankin ihmisen näyttämään kauniilta =)
Mutta kyllä maailma on täys ei niin kauniita ihmisiä, ikään katsomatta. Joukkoon mahtuu siis ns alien-vauvojakin.

Mun lapsi on ainakin kaunis :) niinkuin vanhemapansakkin :D
Ihan oikeesti, poikaa on luultu monesti kauniin ulkonäkönsä vuoksi tytöksi (vaikka on lyhyt "poika"tukka)

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:

Avauksessa kysyttiin onko OMA vauvasi ruma. Harva oikeasti pitää omia lapsiaan rumina, koska heitä RAKASTAA. Rakkaus saa rumemmankin ihmisen näyttämään kauniilta =)
Mutta kyllä maailma on täys ei niin kauniita ihmisiä, ikään katsomatta. Joukkoon mahtuu siis ns alien-vauvojakin.

Huomasin kyllä, mitä otsikossa kysyttiin, mutta vastauksissa joku sanoi, että ei ole rumaa lasta nähnyt, niin tulin ihmettelemään tänne ääneen. :)

Yhteistyössä