Arka aihe, onko lapsesi ruma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omat naen tietysti suloisina ja kauniina, mutta en maailman kauneimpina lapsina kuitenkaan.
Mutta kai ne muidenkin mielesta ovat kauniita kun kahta on pyydetty lapsimalliksi (ei suostuttu) ja paivittain niita kuulee kehuttavan :)

Mä pelkäsin, että mun tytöstä tulee ruma ottaen huomioon hänen lähtökohtansa, mutta hän on oikein nätti ja pysähdyttää ulkopuolisiakin söpöydellään :) Tiedän kuitenkin rumiakin lapsia, enkä pidä heitä sen huonompana vaikkeivät olekaan maailman söpöimpiä ;)

Kauneimpia ne omat on. :heart:

Tosin aika harvat vauvat musta ovat kauniita, söpöjä kylläkin. Siinä 1v-2v välillä alkaa näkemään paremmin minkä näköinen isona tulee olemaan..tosi voimakkaat piirteet nyt tietty näkee jo vauvasta.

Toinen lapsokaiseni oli syntyessään aika surkean näköinen: sininen ja näppyläinen. Ensimmäinen kun oli jo alusta alkaen täydellinen: pitkä, solakka ja kauniit pitkät silmäripset. Oli siis aika surkea tunne havaita että ei kykene pitämään omaa lastaan täydellisenä :( Mutta onneksi nyt puolitoistakuisena alkaa jo näyttääkin kauniimmalta ja kun vauvaiho sekä näpyt häviävät, minulla on kaksi täydellistä pientä prinsessaa.

Yhteistyössä