Arka aihe, onko lapsesi ruma?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äidin silmissä kauniita :heart: muiden silmissä varmaan ihan taviksia. Sen kyllä myönnän että syntyessään nuo kolme nuorinta oli semmosia ripakinttuja että. :ashamed: Rakkaita muttei tosiaan kaunokaisia :D

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Missa kaikki rehelliset ihmiset luuraa?

Onko ainut rehellinen vastaus se, että ei ole kauniit lapset? Mitä olen kuvaketjuja nähnyt niin aika totuudenmukaisia vastauksia täällä on.

En ole kuvaketjua nahnyt, mutta todella harva lapsi tuolla toreilla ja turuilla nayttaa kauniilta. En nyt kovin montaa lapsia rumaksikaan sanoisi, mutta taviksia on varmaan 95% lapsista, kauniita muutama prosentti.

mun lapset ei ollu vauvana kauniita. monet vauvat ei ole.
esikoinen rupes kaunistuun vasta 3 vuotiaana kun isänsä piirteet rupes häviään.. nyt se on pieni kopio minusta ja hyvinkin kaunis tyttö :D
ja taitaa olla poikanikin ihan kauniita,ainakin tällähetkellä.
se miltä näyttää lapsena ei kerro mitään miltä näyttää aikuisena. mä ainakin olin aika ruma ankanpoikanen lapsena. omasta mielestäni.

minulla on kaksi ruskeasilmäistä tummatukkaista poikalasta joilla suorat nätit hampaat ja kauniin muotoiset kasvot! mitä isän lapsuuden kuvia olen katsellut voi odottaa että kun maitohampaat lähtee ja tilalla on liian isot rautahampaat pienessä suussa, eli ikää noin 8-10v eivät ole enää niin kauniita, MUTTA teineinä ja sitä vanhempana sit taas varmasti niin hyvän näköisiä poikia/miehiä että!

Kyllä kai jokainen on vähän puolisoa valitessa katsonut ulkonäköä. Ei kai silloin lapsista tule rumia, vaan ne saa just ne piirteet, mitkä geenien mukaan tuleekin. Tietty jos aattelee itte olevansa susiruma ja että mieskin on ällötys, niin sitten en ihmettele, jos ei lapsetkaan miellytä. Mutta silloinkin voi olla vika katsojassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Onko ainut rehellinen vastaus se, että ei ole kauniit lapset? Mitä olen kuvaketjuja nähnyt niin aika totuudenmukaisia vastauksia täällä on.

En ole kuvaketjua nahnyt, mutta todella harva lapsi tuolla toreilla ja turuilla nayttaa kauniilta. En nyt kovin montaa lapsia rumaksikaan sanoisi, mutta taviksia on varmaan 95% lapsista, kauniita muutama prosentti.

Olen täysin eri mieltä koska jokainen on omalla tavallaan kaunis. Jokainen lapsikin siis.

Olen täysin eri mieltä koska jokainen on omalla tavallaan kaunis. Jokainen lapsikin siis.

Taviksesta tai rumasta ei tule "tavallaan kaunista" vaikka kuinka katsoisi. Harvaa aikuista ihmista voi myoskaan pitaa kauniina, ehka sopona/hyvannakoisena.

Mä en ole koskaan nähnyt yhtään söpöä tai kaunista vastasyntynyttä vauvaa.

Kyllä niistä suurimmasta osasta kuitenkin tulee ihan ihmisen näköisiä viikkojen, kuukausien, viimeistään vuosien kuluessa.

Meidän lapset ei ole mitenkään susirumia, mutta ei mitenkään poikkeuksellisen kauniitakaan. Ihan taviksia.
Ja noissa kolmessakin on mun mielestä eroa, yksi on omaan silmään kauniimpi kuin muut.

Yleensäkin lapsia on mun mielestä siinä kuin aikuisiakin, rumia, kauniita ja sitten niitä ihan keskivertoja taviksia.
Olen myös huomannut, että monesta rumasta lapsesta on tullut varsin kaunis aikuinen.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mä en ole koskaan nähnyt yhtään söpöä tai kaunista vastasyntynyttä vauvaa.

Mun tytär oli mun mielestä syntyessäänkin heti kaunis. Heti sillä hetkellä kun hän tuli ulos (oli kurottautunut nähdäkseni) näin, että hän oli täydellinen ja ihana. :heart: Sanoin heti ensimmäiseksi kätilölle, että hän on juuri niinkuin pitikin olla. :heart: :heart: Tuntui oudolla tavalla, kuin olisi katsonut peiliin ja tullut ehjäksi.

Taviksesta tai rumasta ei tule "tavallaan kaunista" vaikka kuinka katsoisi. Harvaa aikuista ihmista voi myoskaan pitaa kauniina, ehka sopona/hyvannakoisena.

'Kauneus on katsojan silmissä'. Jotkut ihmiset näkevät kauneutta kaikkialla minne katsovat. Jotkut taas näkevät rahaa kaikkialla. Ja jotkut jotain muuta...

Jokaisella ihmisellä on kauniita piirteitä. Joten ihan tavallinen ja rumakin on omalla tavallaan kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Miten määritellään RUMA lapsi tai ihminen? :/

No sehän on jokaisen omasta mausta kiinni.
Sama kuin kaikessa muussakin. Joku tykkää vaikka yhdenlaisesta villatakista ja verhoista, toisen silmää ne ei miellytä yhtään. Jonkun mielestä kaunista on järvimaisema, toisen mielestä metsä, kolmas pitää öistä kaupunkia kauniina...

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Miten määritellään RUMA lapsi tai ihminen? :/

Jokainen määrittelee rumuuden itse. Toisen mielestä ruma voi olla toisesta kaunis ja toisinpäin.

Jos kauneuden käsitettä laajentaa vähän avarammaksi, niin kaikilla on paljon parempi mieli. Mutta on ihmisiä, jotka haluaa pitää kauneuden ahtaana.

Yhteistyössä