Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Mulla just sama tilanne kuin Jennylillä! Tänään se pläjähti, elämäni ekaa kertaa! Oltiin eilen ja seuraavan kerran voidaan olla vasta torstaina :(
Sun kyllä kannattaa olla tänään ja viel huomenna, jos vaan jaksatte ja on mahdollista!
 
Jennyli: Hienoa B) Eikös se paras tärppipäivä oiskin vasta huomenna. Mutta kannattaa varmaan tänäänkin hyödyntää jos vaan onnistuu :hug:
Meitä ainakin polilta kehotettiin touhuamaan ovisplussaa seuraavana päivänä silloin clomi kierrossa.
 
Meillä on yleensä hempeilty plussapäivänä ja sitä seuraavana ja viimekierrossa kyllä näytti tepsivän ;)
Mä oon taas jostain lukenu että (muistaakseni lapsettomuusklinikan sivuilta) että plussapäivä olis paras mutta seuraavakin kannattanee hyödyntää ;) Meillä kun ajoittuu iltaan nää hempeilyt niin ei uskaltais pelkästään huomiseen turvautua :/ Mutta toivotaan parasta...peukut myös sinne toista viivaa vailla++++++++++++ :heart:

Mitäs mieltä ootte jos aloittaisin terot tässä kierrossa?! Voisko se olla haitaksi jos ajattelee että limis oliskin nyt vaikka kunnossa ja muutenkin kaikki ok? Voisiko se ns. turhaan otettuna olla haittaava?
 
Jennyli: Tuskin on teroista haittaa, uskoisin että päin vastoin! onnea o-plussasta! :heart:

Mä suunnittelin cb:n digitestiä jo, vaikka tarkoitus oli olla ihan hälläväliä-asenteella.. :LOL: Ois kai se varmaan ihme jos tässä kierrossa tärppäis, kun lääkäri meinas että terot vaikuttaa muutaman kk päästä ja olen vahvasti sitä mieltä että kp15 on liian aikaisin aloitettu, kun kierto on luomusti 32. Siis, jos ajattelee, että terot estää oviksen liian aikaisin aloitettuna. no anyway, papatulokset oli ainakin luokkaa 1, eikä merkkejä tulehduksista.
 
Jennyli Onnea ovisplussasta! Tänään ja huomen vaan petipuuhia :whistle: Ja terot vaan sitten kehiin, eiks ne oo sulla aikaisemmillakin kierroilla olleet käytössä? Muuten oon käsittänyt että lugesteron on "puhdasta" progesteronia ja terot synteettistä, sen vuoksi kai teroista puhutaankin haittaavana liian aikaisin otettuna. Hitto, mä tosiaan käyn vähän vajaalla kun avasin sivut ja näin sun testikuvan niin luulin että oot plussannut, siis r-testillä, oikein kuule syrämestä otti ja melkein kiljaisin kunnes ymmärsin luetun :LOL:

minime Anteeks, oon nyt tosiaan hieman pihalla kaikkien jutuista :ashamed: mutta syötkö vain teroja vai tuleeko sullakin clomit käyttöön myöhemmin? Ja siis tosiaan nopeella päässälaskulla sullahan ois ovis kp 18 tienoilla jos luteaalivaihe on sen 14 päivää, joten sun tulis aloittaa tosiaan terot vasta oviksen jälkeen..vai onko gynelläsi ajatuksena saada kiertosi teroilla lyhenemään?

Mä sitten sekosin täläkin kierrolla vaikkei todellakaan ois pitänyt :headwall: Eli eilen siivouksen lomassa alkoi ihmeellinen nippailu alavatsalla, vähän niinkuin menkkakivut, ei kauheen kivulias, mutta kuitenkin sellainen että piti siivous aina keskeyttää ja illalla lämpö oli romahtanut 36,1c...tänä aamuna taas 37c...ja mä sitten sain päähäni, että tää on nyt kyllä kiinnittymisdippi lämmöissä ja kipu kiinnittymiskipua :eek: Joopa joo, koskaan en oo mitään kiinnittymiskipua tuntenut oikeilla plussakierroilla , enäänhän tästä puuttuis se kiinnittymisvuoto, joista paljon puhutaan mutta harvalla se sitä käsittääkseni on :whistle: Ja tänään sitten tilasin oikein tukkupaketin mammaksilta herkkistestejä, vaikka niitäkin päätin olla tilaamatta :whistle: Ja tosiaan syy miksi en usko tältä kierrolta plussaa on toi mun sairastuminen oviksen aikaan ja se, että munis on irronnut oikeelta puolelta, joka ei oikein kunnolla pelitä, siis aukiolotutkimuksessa ei saatu täyttä selvyyttä että onko torvi auki vai ei.. Perskules kun oon luupää :headwall: :headwall:

Ai niin tohon peitonheilutukseen oviksen ajankohtaan, FF sanoo että petipuuhia tulis olla 3 päivää ennen ovista jatkuen päivän oviksen jälkeen, eli yhteensä 5 päivänä :p Mut käytäntö voikin olla sit eri kuka pystyy :whistle:
 
On se kivaa kun muutkin sekoilee...sekoillaan yhdessä
:LOL:

Emppu
mulla on ollut terot käytössä säännöllisen epäsäännöllisesti. Viimekierrossa (jossa plussasin ) ei ollut käytössä. Eikä niitä suoranaisesti vakikäyttöön mulle määrättykään,kai!
Kummallinen koko alamaha jomotus ollu tänään,tai sellanen paineen tunne munasarjoissa...siis molemmissa vaikka aiemmin vaan vasen oireillu! Ehkä sieltä vielä joku irtoo :heart:
Toivottavasti Emppu teoriasi olisi totta ja kiinnittyminen tapahtunut+++++++++ :heart:
Ja kyllä sekoaisin minäkin jos r-testiin tuollaisen viivan saisin kuin tänäaamuna ;) :D Siihen suuntaan ollaan menossa ;)

Isäntä onkin just lataamassa akkuja päiväunilla...sen jälkeen viekoitteluoperaatio alkakoon ;) :whistle: :p


minime minäkään en oikein tajua miksi sulle on terot määrätty?! Kyllähän 32pvän kierto on vielä ihan normaali!! Ja jos sulla kerran ovis tapahtuu luonnostaankin niin mikä idis noilla teroilla on kun eihän ne ovulaatiota aikaan saa?!
Jos sulla on kova vauvakuume ja halu raskautua niin en mä kyllä niitä teroja kp 15 aloittais vaan vasta oviksen jälkeen! En mä ainakaan haluaisi missata niiden takia mahdollista tärppiä :$
 
Emppu: Voihan tuo kiinnitymisdippi olla kuitenkin mahdollinen.. ;)

Jennyli: Eikun viettelyhommiin!! Eihän noin hienoa o-plussaa voi missata! :)

Joo ja noista teroista.. Eli mulla on välillä aina yli 40 päivän kiertoja, eli luultavasti silloin ei ovis tapahdu ollenkaan. Näitä kiertoja on nykyään suht harvoin, kolmen/neljän kk välein. Kuitenkin lekuri oli sitä mieltä, että terot vois herättää omat hormoonit "toimimaan" säännöllisemmin. Puolen vuoden resepti mulla on, mutta lääkäri sanoi että jos ei mitään muutosta/raskautta ole tapahtunut muutaman kierron jälkeen niin hän pistää lähetteen polille.. Eli tässä pitäisi useita kuukausia syödä teroja vain kierron tasaamisen ja lyhentämisen takia, koska mun mielestä raskaus on aika mahdoton toive. En tiedä ajatteliko lääkäri sitten, että ovis alkaa jossain vaiheessa tapahtumaan kp14..?? Äh, vaikeeta ja tulipa vielä sekava tekstikin!! :saint:
 
Emppu Waude, oikein Metallican keikalle, olikos helppo saada liput? :p Voi toivottavasti sulla olis kiinnittymiskipuja :heart:

Duffy Voi kurjuus, toivottavasti saisitte oviksen hyödynnettyä ens kerralla paremmin :)

Jennyli Mahtava ovisplussa! hieno homma! Ihanaa, että sulla kroppa käynnisty heti km:n jälkeen! :) Kovasti tärppi onnea! :heart:

Toista viivaa vailla Plussa tuulia myös sinne! :wave:

Tänne ei ihmeempiä, limaisuus hävinnyt oikeestaan kokonaan, eikä mitään tietoa mistään nippailuista yms. Joten enpä usko ovikseen tässäkään kierrossa :ashamed: Saas nähä minkä hormoonihoidon saan seuraavaksi..
 
Huomenta :wave:

Woihan ny, tänään pläjähti komee ovisplussa myös (liuskaan, digistä en tiedä )!! :whistle: :eek: :kieh:
Mihinkäs näistä nyt luottaminen?! Eilen sain isännän sitten väkisin peittojen heilutukseen joten tänään ei taida enää onnistua rukoilemallakaan :/ :saint:
No ovis kun ovis mutta digitestin varmistus olis ehkä sittenkin ollu tarpeen!!

Nyt pitäis suunnata töihin 3 pvän sairasloman jälkeen. Äitini tulee kohta ja hoitaa poikia tämän päivän. Onneksi molempien vanhemmat asuu lähellä =)
 
Jennyli Oho, tuohon en kyllä osaa sanoo mitään, jos ovisplussia paukkuu tuohon tahtiin :D Mistä sulla nuo liuska testit on tilattu/ostettu? Millon testailet niillä? Saako niillä testailla aamupissasta? Entäs miten muuten, pitääkö olla juomatta 2h ennenku pissii?

Tässä oon miettiny, että pystyisköhän sitä ens kiertoon kokeilla noita clomeja 3 tbl/pvä? Siis jos en kerkee saada mitään muuta hormoonilääkitystä siihen tilalle? Taaskin verikokeiden tulosten soittelu menee jonnekin kp 3 tienoille ja sitten sen gynen pitää konsultoida jotakin muuta gyneä 200km päässä, että mitä mun kans tehdään eli se tuskin kerkee saada selvyyttä seuraavaan kiertoon mennessä.. Tajusko kukaan? :D
 
Jennyli Pistähän kuvaa uudesta ovistikusta kun kerkeät. Mäkin tein vielä nyt aamulla, niin kyllä se viiva on haalistunut, mutta vahva se on silti verrattuna niihin kaikkiin muihin tikkuihin mitä oon tehnyt jo kp11 lähtien. Voin laittaa kuvaa kohta omistani.
 
Täällä jännätään inssi tuloksia vielä viikko. Tänne en pääse infoamaan ihan heti kun olen lomalla ensi viikon enkä tiedä miten pääsen netin ääreen. Testipäivän iltana lähdetään risteilylle Tukholmaan. Saas näähdä saanko olla kuivin suin :LOL: .
 
Toista viivaa vailla kyllä sulla on tämänpäiväinen testi jo haalenemaan päin! ;) Mulla taas tuli edelleen selkeesti kirkkaampi testiviiva kun kontrolli!! :whistle: Voin laittaa myöhemmin kuvaa.
Mut eilinen testi tais olla paikkaansa pitävä koska aamusta alkaen mulla on ollut tosi tärähdyskipeet munasarjat ja tän kivun oon yhdistäny irtoamisen jälkeiseksi jomotukseksi. Näin ainaki aina ollu ;) Kipu on tuntunu molemmilla puolilla (enemmän vas. ) eli tiedä vaikka oliskin molemmilta puolilta irronnu ja siksi tuo megamuhkee o-plussa?!
Ehkä tässä sitten jännäileen pääsee eilisiltaisella hempeilyllä ;) :D :heart:
Ehkä varmuudeksi yrittelen vielä isäntää lämmitellä mutta tiedän jo valmiiksi että sille tais jo riittää :whistle: :/ :saint:

Alisa mä en kyllä uskaltais ottaa ominpäin 3 clomia! Voiko sitä niin isolla annostuksella ottaa ylipään?! Jos tuokaan annos ei anna sulle vastetta niin luulisi että vaihtavat sulle toiset tropit?! Toivottavasti sulla koitenkin nyt ovis tapahtuis db++++++ :heart:
Mulla muuten käytössä fertestit jotka pitää tehdä aamupissasta! Nää on sopinu mulle parhaiten koska mulla on niin aktiivinen rakko!

Rosetalla onkin jännät ajat, toivottavasti pieni on tarttunut kyytiin+++++++++ :heart:
 
Voi eiiih!! :headwall: Tein nyt laimeesta päiväpissasta cb:n digitestin ja siihenkin pamahti plussa!!! :eek: Nyt mulla on kyllä jotenkin megapaljon LH:ta pissassa!! :whistle:
Kivut kuitenkin antaa ymmärtää että irtoominen tapahtui jo! Ei ymmärrä :snotty:
Pakko kai se on yrittää ukkoa suostutella...vaikka vastauksen jo tiedänkin :/

Tässä muuten kuvat jos mitään selvää saa (klikatkaa isommaksi ) ;) Yllä digi ja alla 3pvän liuskat joista eilinen plussa keskellä ja tää päivä yllhäällä.
 
Rosettalla on kunnon piinaviikko. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Toista viivaa vailla ja Jennylille tsemppiä ovikseen. Molemmilla näyttää oikein hyvältä, toivottavasti tämä olisi SE kierto :)

Vähän samoissa ajatuksissa ollaan myös täällä, o-testin viiva vahvistuu, ja luulen että huomenna voisi olla plussa testissä. Olen nyt käyttänyt noita mammaksin liuska- ja puikkotestejä (riippuen siitä missä testailee). Rupesin vain miettimään, että liuskaan en ole saanut plussaa, mutta puikkotestiin kyllä. Muutenkin tuntuu että noi liuskat näyttää mulla haaleampaa kuin puikkotestit. Voikohan niissä olla eroja? Joo, ja toki testaamiseen vaikuttaa moni asia, kun en todellakaan ole niitä samasta virtsasta tehnyt, vaan vähän vaihdellen, mutta vähän mietityttää. Aiemmin käytin noita kotitesti.fin testejä, mutta niistä en koskaan saanut haaleaa haamua kummempaa...

Muoks. Jännä juttu Jennylin ovistelu. Onko sulla yleensä selkeät irtoomiskivut? Meinaan vaan, että mulla noi tärähdyskivut ja nippailut tulee ennen ovista, ja itse ovis sitten ehkä "tasaisempana" kipuna? Mitäs jos jätät miehen tänään rauhaan ja varmistelette huomenna, kun jos eilen sait kuitenkin miehen kellistettyä, niin periaattessahan sen joka 2. pvä pitäisi riittää?
 
Mä luin just verkkoapteekin sivuilta, siitä kohdasta missä mainostetaan fertestejä, että ovistikku näyttää plussaa kun lh:ta on niin paljon kuin sitä on irtoamishetkellä, eli tosta lauseestahan vois päätellä, että Jennylin eilinen plussa ennusti oviksen ja ovis ois just nyt sitten päällä kun teit ton uuden testin. Eihän sen kyl yleensä pitäis kahtena päivänä näyttää plussaa mutta en mä muutakaan teoriaa keksi :wave:
Taidan yhtyä maikkis123:n mielipiteeseen että olisiko sellanen mahdollista Jennylille, että tänä iltana antasit miehen "levätä" ja huomenna sitten puuhailette? Kun tosiaan eilen jo olitte, ja jos tänään näyttää plussaa niin tulisipa se huomenna vielä varmisteltua jos ovis jostain syystä onkin vasta sitten. Koska jos tänään ootte niin huomenna saattaa miehes ainakin sanoo stopin :whistle: Mulla on nimittäin just samanlainen mies :D
 
Jennyli: Teillä kuulostais olevan vähän samanlaista ongelmaa kuin meilläkin.. Pitää yrittää tarkoin seurata milloin on ovis, kun ei meillä mies jaksa joka päivä touhuta. Siitähän se stressi vasta sit tuleekin kun miettii että riittiköhän ne kaks kertaa.. :ashamed: Mutta tuosta sun ovis plussasta, niin sehän on varmastikin tänään tahi huomenna, koska vielä näyttää plussaa. Eli eilisen ja huomisenhan pitäis riittää raskautumiseen! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toista viivaa vailla:
Mä luin just verkkoapteekin sivuilta, siitä kohdasta missä mainostetaan fertestejä, että ovistikku näyttää plussaa kun lh:ta on niin paljon kuin sitä on irtoamishetkellä, eli tosta lauseestahan vois päätellä, että Jennylin eilinen plussa ennusti oviksen ja ovis ois just nyt sitten päällä kun teit ton uuden testin. Eihän sen kyl yleensä pitäis kahtena päivänä näyttää plussaa mutta en mä muutakaan teoriaa keksi :wave:
Taidan yhtyä maikkis123:n mielipiteeseen että olisiko sellanen mahdollista Jennylille, että tänä iltana antasit miehen "levätä" ja huomenna sitten puuhailette? Kun tosiaan eilen jo olitte, ja jos tänään näyttää plussaa niin tulisipa se huomenna vielä varmisteltua jos ovis jostain syystä onkin vasta sitten. Koska jos tänään ootte niin huomenna saattaa miehes ainakin sanoo stopin :whistle: Mulla on nimittäin just samanlainen mies :D

Tuo teoria vois kyllä pitää hyvinkin paikkaansa! Mulla tosiaan on kyllä aina selkeet ovistuntemukset (vas. puolella aina kipeemmät) ja kasvukipu mulla on nippailua/vihlomista ja irtoomisen hetkellä/jälkeen tätä tärähdyskipua ja aika voimakastakin. Ja tää tärähdyskipu on tullu aina ovisplussaa seuraavana päivänä!! Myös limailua on ollu jo useempi päivä että kyllä nyt täytyy olla jo oviksen käsillä!! Mut hämmentävää on :whistle:
Katsotaan mitä mieltä mies tänään on...jos tyrmää ajatuksen niin kyllä mä sen ymmärrän koska 2 päivää tässä jo hyödynnetty ;) Meillä kun tuo hempeilypuoli ei yleensäkään oo näin aktiivista mut tärppipäivinä ollaan yritetty panostaa!
Sitä kun vaan panikoi ja hermoo tän asian kans ja haluais tietty hyödyntää niin hyvin kun mahdollista...mut eihän noi miehetkään mitään koneita oo ;)
 
Ängen tänne.
Jennyli: eikö miehesi halua usein?
Toivottavasti nyt oviksen aikaan kuitenkin.
Minulla kierto sekaisin vissiin.
Kp.38 menossa ja testi oli alkuviikosta negaa.
Onneksi ens torstaina on lääkärille meno, että näkee paremmin tilanteen sisätutkimuksessa.
 
Sehän siinä on kun miettii noita touhuilukertoja että riittääkö... Ja sitä että vieläköhän tuolta mieheltä irtois. :D Tuntuu välillä niin kauheelta olla kokoajan seksiä vailla. Sitten kun ei ole varma ovulaatiosta, niin kerrankin mies tuumas et eikös sulla pitänyt olla se jo viikko sitten, kun olin jo viikon sanonut, et "nyt musta tuntuu et se on tänään."
:LOL:
No mut nyt ainakin tiedän et ovis ON tänään, koska sain eilen elämäni ekan selvän ovisplussan ja tässä kierrossa on ollut apuna clomit. Tosin ei päästä hempeileen kuin vasta illalla myöhään, jos ukolta irtoo :LOL:
 
Toista viivaa vailla kuulostaa niin tutulta tuo sun kirjoitus :whistle: :LOL: Voi kun meillä oliskin seksiä jtp koko kierron niin ei tarttis päätään vaivata (tai saattaisin vaivata kuitenkin :whistle: ) mutta valitettavasti näin ei ole :/
Meillä tosiaan ehkä turhankin hiljaista sillä saralla ja meistä minä olen halukkaampi...siksi kai se välillä tuntuukin niin pahalta! Mut vauvan teossa mies on ollut kuitenkin mukana ja ollaan panostettu näihin parhaisiin tärppipäiviin. Myös siksi tikutan ovista!
Yleensä siis ollaan hempeilty ovisplussapäivänä sekä seuraavana ja viimeksi visiin siitä seuraavanakin (ja pieni yritti mukaan tarttua ). Tää nyt vaan vähän häiritsee kun en oo ennen saanu digiin 2pvänä plussaa...liuskaan kyllä sain viimeksikin!! Ehkä kuitenkin nää omat tuntemukset paras mittari...kipeetä tekee edelleen :$
 

Yhteistyössä