Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Huomenta!
Kotona ollaan...toinen pojista kuumeessa :/

Minime juu minä oon syöny teroja 1-2tbl pvä. Mulla on terot määrätty tiputteluun ja välillä ollu progesteroni liian matala. Eikä toi 1tbl välttämättä pitäny tiputtelua poissa! Mut suurin syy mun tiputteluun tais olla ovuloimattomuus koska ovulaatiokierroissa ei oo yhdessäkään tiputellu!

Alisa suosittelen kyllä että tikuttelet ovista ;) Itse oon aloittanu tikuttelun kp 10-12! Onko sulla mitä o-testejä?

).( Tuhru loppui eikä taas tietookaan mistään!! :headwall: Eilen oli selkeetä o-limaa mutta tänään o-testi haalee nega (ei se huippu niin pian ohi mee). Eikä muutenkaan ole sen kummempia ovisoireita. Että tervetuloo vaan menkat ja PIAN! Sitten mut saa laittaa taas takas listallekin ;)

Tulinpa omanapailemaan... Oon ollu niin jännityksessä niiden verikokeiden tulosten takia, etten ole oikein viitsinyt täälläkään pyöriä.
Kävin siis ultassa todetun pco:n takia verikokeissa ja äsken soitin tuloksia.
Lääkäri ei ollut katsonut niitä vielä, mutta terveydenhoitajan mukaan kaikki pitäisi olla kunnossa! B) Prolaktiini ja kilpirauhasarvot ok. Lh oli 1.9 (kävin siis kp4) ja fsh 1.5. Eiks toi Fsh oo kuitenkin vähän matala...? Kattelin vaan jostain, että viitearvo olis ollu siinä vaiheessa 2.8-11.3 U/l.
Sitä myös ihmettelin ja kysyinkin hoitajalta, että eikös pco:ssa pitäisi olla Lh:n ja Fsh:n ero paljon suurempi ja hänkin vain totesi vähän ihmetellen, että pitäisi...
Sanoi, että verikokeiden myötä ei tule mitään jatkotoimenpiteitä ja jatkan vain niiden lääkkeiden syömistä mitä lääkäri on määrännyt.

Purmeli, mulla oli fsh 1.9 ja lääkärin mielestä ihan hyvä, jostain lukenu että sen pitäs olla alle 2, jos on yli niin voi vaikeuttaa raskaaksituloa, tätä ei vaan perus terveyskeskuslääkärit tiedä. Ei munkaan työterveyslääkäri ollu ikinä kuullukkaan moisesta! Gynet vissiin tietää tosta.

Nyt on tämä tyttö ihmeissään. Vuoto on edelleen ruskeaa, sellasta limansekaista, ei oo kuukautiskipuja juurikaan, pikku nippailuja. Raskaustesti oli negatiivinen aamulla. Aloinm iettimään, että voisko olla että se keltarauhasen määrä oiski sit ollu liian matala...sehän tekee tuhrun, mutta ku toisaalta tää mun naama on tosi hyvänä nyt, tissit on kipeät jne. Paska mikä tilanne taas :kieh: ei kai se auta ku testata keskiviikkona uudestaan.

Mä en osaa sanoo noista verikokeista kyllä mitään :/ Yritin kaivaa omat lappuseni esiin mutta niissä ei ollut kuin muutama lukema (vaikka kaikki otettiin) eikä tota fsh:ta ollenkaan. Luki vaan että LH-SFH taso hieman PCO:hon viittaava!

Duffy mä painin täällä samantyyppisen ongelman kanssa! 2päivää tuli tuhrua mut tänään ei mitään. Eilen alkoi limailu jota on ollu tänäänkin mutta o-testi negaa! Oonkin miettiny että tuleeko tällaista limaa myös ennen menkkoja?
On tää ihan peestä kyllä :kieh:

Jennyli, ei oo yleensä tällasta tullu, joso n tullu tuhrua niin sitä on tullu tosi vähän ja sit on alkanu kunnon vuoto. Ja aina on ollu kunnon kuukautiskivut. Tällaset "kuukautiset" mulla on joskus ollu, mut sillon oon aatellu, että ois ovuloimaton kierto! Mä oon nyt ihan sekasin tän kanssa. Yleensä ku kuukautiset alkaa, loppuu tissikivut ja rinnat kutistuu takasin. Mut nyt ne on melkeen kipeemmät ja ei ne oo mihkään kutistunu! jotenki en raskauteen usko, ois kai se rfsu.n testi näyttäny jo nyt.

Toivotaan duffy että raskaana olisit :heart: Josko se 25-herkkä testi ei vaan vielä näytä?! CB:n testit on minusta hyviä ja näyttää jo ennen menkkoja plussaa vaikka ei olekaan ns. herkkä testi.

Ehkä mä odottelen sitten vaan menkkoja |O Mulla nimittäin oli nännit ihan törkeen kipeet pian km vuodon jälkeen ja sen perusteella ovis olis voinu olla sillon. Lämmötkin kun on huidellu 37 pitkän aikaa. Nyt nännikipu on hellittänyt ja ihokin on huonommassa kunnossa joten...
Mut tälläset limat saa kyllä taas ajatukset ihan sekaisin :whistle: Olis pitäny vaan aloittaa ne terot kp 15 niin olis saanu menkatkin aikaiseksi normaaliin aikaan!

Tässä hermoillessani tein nettiostoksia...CB:n digitesti, herkkiä r-testejä ja foolihappolisää lähti tulemaan :D

Jennyli, mulla on kyllä ollu lämmöt kaks iltaa matalammalla. Oviksen jälkeen ne oli 37-37.2, illalla mitattuna, mut nyt sit ollu 36.5 et siksiki jotenki meni usko et oisin raskaana. En sitten tiedä voiko ne heitelle vaikka oiski raskaana. Mä taidan ostaa sen clearbluen testin, se on ainaki luotettava. Toivotaan, että sullaki tasaantus nuo hormoni-hässäkät. Kyllähän se km laittaa varmasti hormonit ja koko kropan sekasin, mutta eiköhän ne pian tasaannu. Mun työkaveri sai km:n rv8, yhden kierron odottivat ja sitä seuraavasta tärppä heti uudestaan =) Toivotaan, että teilläki tärppää pian taas :)

Duffy ++++ :whistle: Jospa sittenkin olisit... Täti pysyköön loitolla! ;)

No, mä vähän ihmettelin, kun se hoitaja luetteli niitä arvoja ja totesi heti, että lh ja fsh on ihan hyvät. Mietin, että luulisi sen tietävän, kun se niiden vastaanotto on kuitenkin erikoistunut lapsettomuuteen ja eiköhän se noiden arvojen kanssa ole tekemisissä joka päivä. Mut sit oli kuitenkii pakko heti alkaa googlailee! :LOL:

Alisa Haluaisitko päivittää mun tiedot listalle...? ;) Tänään siis kp 11/30 ja esikoinen yrityksessä.
Vähän vaikea tietää tuota kierron pituutta, kun ei ole mitään havaintoa. Terot loppuu vasta kp28, joten oliskohan toi 30 realistinen arvio...?

Jennyli Tilasin mammaksilta niitä ovistikkuja. Jotenkin niiden käyttö ei kyl yhtään houkuta, aamupissasta ei saa tehdä ja sit kuitenkin pissan pitää olla rakossa se 2h ja siinä ajassa ei ois saanu juoda vettä jne.. Mut katotaan, jos parina aamuna jaksaisin tikutella. Oon kyllä ihan varma, että ei sitä ovista nytkään tuu. Jotenkin vaan semmonen vahva tunne. Voi tulispa ne menkat nopsaa niin saisin laittaa sut taas listoille mukaan :D

Purmeli Onnea hyvistä uutisista! :flower: Jep, mää päivitän :)

Duffy VOi kurjuus mikä tilanne. Toivottavasti siihen tulis kohta selkoa ja vielä positiivista sellaista ;)

Täällä se vähänenkin valkkari loppunu :eek: Aamulla vielä tuli vähän reippaammin, mut nyt tuntuu taas ihan kuivalta.. Eli eipä tuo tupla satsi saa varmasti mitään aikaan tuolla... Plaah! No vielä en heitä kirvestä kaivoon, onhan nyt vasta kp 10.

TIISTAI 17.2.2009

Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

Emppu3008.....24/30...........yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......26/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................11/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........17/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............32/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........26/26-79......yk 0....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........31/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........18/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............18/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........12/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime................3/32...........yk 12.... toinen...........terot

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73

Haamuilijat:

Plussanneet:

Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa

Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm

[/quote]

Kiitos tsempityksistä. Tänään ei oo tullu juurikaan tuota vuotoa, ehkä lusikallinen pikkuhousunsuojaan. Vessassakäydessä on tullu jonku verran. Alavatsaa on nippaillu vähän enemmän, saas nähdä runsastuuko tuo vuoto huomiseen mennessä :/

TIISTAI 17.2.2009

Emppu3008.....23/30...........yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......26/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................11/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........17/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............32/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........26/26-79......yk 0....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........31/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........18/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............18/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Purmeli83..........12/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Minime................3/32...........yk 12.... toinen...........terot

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73

Haamuilijat:

Plussanneet:

Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa

pilviini...................??/??..........................................toinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm

[/quote]

Päivitin omat kp:t, oli "pikkasen" edellä =)

Hyvää huomenta kanssasisaret :wave:

Huh, miten paljon mulla olikaan luettavaa, tehän ootte olleet hurjan aktiivisia mun sairastellessa :snotty: Anteeks, jos henkilöt ja kommentit menee sekaisin, muisti ei nyt oo mikään mun vahvin puoleni, saati sitten tällee toipilaana, käyn vähän vajaalla :whistle: Mutta...

Jennyli Onko sulla vieläkin lämmöt korkeella, mainitsit että huitelee 37:ssa? Mietin vaan että jos toi vv sitten kertookin jostain muusta..ootko muuten tehnyt r-testiä km:n jälkeen? Ja tosiaan, kyllä mulla tulee n. 1-2 pvää ennen menkkoja äklön limaista vv:a, mutta sitä on tullut myös plussattuanikin, joten en ihan osaa auttaa ongelmassasi :whistle:

Duffy Jänskättää puolestasi, ++++ :whistle: Mä en oo ihan paras rauhoittelija sun tilanteessa, sillä aikoinaan plussattuani olin "tuhrutellut" viikon, vuoto oli rusehtavaa, erittäin vähäistä( tippa siteeseen ja joskus pyyhittäessä paperiin), kunnon vuoto ei alkanut ja menkat oli n. viikon myöhässä kun tein testin ja tulos viettää nyt parhaillaan ekaa hiihtolomaansa koulusta :p Kun oli eka raskaus niin en muista tulkinneeni mitään alkuraskauden oireita. b:)d

Alisa Nooh, et nyt vielä luovuta, ei oviksen edes pitäis tulla vielä nyt clomeilla, vasta muutaman kp:n kuluttua :hug:

Purmeli Mulla on tallessa vanhat epikriisit esikoisen yritysajoilta ja siellä luki näin: FSH 7,0 LH 13,5 eli on PCO viite. TSH normaali, samoin prolaktiini. Ja noi labrat oli otettu siis kp4. Ja mulla siis todellakin on PCO, kaikkine mukavine oireineen :kieh:

Ja tänne ei muuta ihmeempää, ainakaan navan alle, kuulu. Nyt dpo7 eikä mitään oireita, pelottaa jos kierto taas venyy, ton sairastelun takia meni toi lämpökäyräkin aivan sekasin, mut on se tietty hienon näköinen käyrästö ff:n sivulla :whistle:
Mutta eilen se paistoi päivä tännekkin risukkoon..kesäni on pelastettu, sain liput ukolleni ja mulle metallijätin kirjurinluodon keikalle, eli mehän lähdetään papan kanssa Metallican keikalle Poriin :D En malta odottaa :whistle:

Mutta, nyt on pakko alkaa siivoomaan, siivoojamme on ilmeisesti ollut sairaana, koska meillä on kuin täystuho ois käynyt pyörimässä :kieh:

Ai niin, tervetuloa uusille..olikos minime ja maikkis :wave:

Kipakkaa pakkashuomenta! =)

Emppu ihana että alat olla toipumaan päin :hug: Kiva muutenkin että pistäydyit, kummasti teitä kanssasisaria tulee aina ikävä :whistle: ;)
Juu, eipä ole ovista tänäänkään näköpiirissä...hiiva tosin taitaa tulla kiusaksi :x :kieh: O-testi siis tehty ja liuska oli aika tasavahva mutta digi oli sitten nega. Huoh, oon kohta käyttäny jo kaikki mun liuskat tälläseen turhanpäiväseen kiertoon :eek:
Jotakin tuntemuksia tuola alamasulla on, ehkä menkkoihin viittaavaa...välillä tosin nippasee munasarjankin kohdalta. Enemmän tää kuitenkin enteilis menkkoja kun ovista joten mennnkaaaaat alkakaa joooooo!! :LOL:
Noita lämpöjä en oo mitenkään säännöllisesti/tarkkaan tässä kierrossa seurannu ja mittaus-aika on saattanu olla ihan mikä vuorokauden aika tahansa...mut aina tulos on ollu 37 ja ylikin! Tänään 37.3.
Että ei lämmötkään ovikseen viittaa vaan paremminkin siihen että se olis ollut jo! Mielestäni lämpöni on alle 37 alkukierrosta,oli sitten kello mitä hyvänsä!
Ja limaa on tainnut mullakin tulla joskus ennen menkkoja tai ainakin niiden aikana joten odotellaan |O

Mä tein eilen hyvän löydön ja huusin huuto.netistä pojille jatkettavat sängyt :D Päästään sitten harjoittelemaan nukkumista 'isojen' poikien sängyissä ;) Mitähän siitäkin tulee :whistle:

Duffylla ja Jennylillä on jännät paikat. Mulla tulee runsaasti valkkaria ennen menkkoja, se on sellaista "kermaista". Plussakierrossakin mulla tuhrutteli runsaan viikon, ja se oli välillä ihan runsastakin, mutta silti se tärppäsi. Peukut pystyyn teille molemmille!

Täälläkin Alisan tavoin bongaillaan ovista. Oireita on jo vaikka minkälaisia, mutta o-testit näyttää negaa (kuten olettaisinkin). On varmaan emättimen limakalvot jotenkin herkällä, kun tänään touhuilujen yhteydessä tuli verta, vaikka mihinkään ei sattunut. Enpä ole tässä kierrossa kyllä greippimehua juonut, oliskohan sillä merkitystä...

Mutkin saisi muuten lisätä listalle, eli tänään mennään kp 10/24-26, esikoista toivotaan, luget aloitan lauantaina ja yk:ta on kertynyt 6 km:n jälkeen.

Herrrmoja raastavaa (anteeksi että taas tuun analysoimaan mun oireita)!! :whistle:
Kävin pissalla ja voi jessus mitkä kananmunalimat :x Kn alkaa olla kans avoin!! Voiko mulla sittenkin olla tulossaovis?! Ei nyt ihan tälläsia limoja kuitenkaan ennen menkkoja oo,eikä näin kirkkaana!! Paremminkin just sellaista kermaista :whistle:
Tänään ei ollut kuitenkaan LH-huippu mutta huomena saattaa olla! Hitsi kun digitestit loppui ja uusi tilaus ei vielä tänään tullut (vaikka yleensä kyllä tulee päivässä ) :/
Mulla on kyllä tuolla vas.puolella ollut jomotusta välillä...tosin hentoista!!

Huomenta!

No niin, negatiivinen testi taas tehty ja maha on kipeytyny siihen malliin, että taitaa täti tänään kunnolla kurvata pihaan. Laskeskelin, että ovis onki sitten vissiin ollu tiitaina 2vk sitten tai sitten mulla on ollu 15pv.n luteaalivaihe. Ja me just sillo maanantaina ei jaksettu enää pupuilla, sunnuntaina pupuiltiin ja maanantaina oltiin niin väsyneitä ettei jaksettu ja aateltiin että kyllä se sunnuntain pupuilu riittää :( No, täytyy olla tässä kierrossa viisaampi, jos sa ovis nyt sitten tulee tässä kierrossa.

Duffy iso :hug: Toivottavasti ovis tulisi myös ensikierrolla ja pieni tarttuisi mukaan+++++++++ :heart: Suosittelen oviksen tikuttamista, jos vaan jaksaa siihen ryhtyä ;)

Emppuuuuuu tuu auttaaaaaan!!! :attn: :LOL: Sinulla kun ovikset on aina kans selkeä oireiset niin tuleeko sulla oviskipu jo ennen plussaa...siis jomotus,ei nipistely?!
Mulla siis tänään tullu tosi runsasta limaa (eilenkin oli jo pientä ) ja kn on alkanu aukeen. Pientä nipistelyä vas. puolella on ollut tässä päivien saatossa mutta tänään on kyllä jomotellu enemmän!
O-testi aamulla nega joten huomena on PAKKO olla plussa jos on ollakseen mut noi kivut mua nyt mietityttää että aikai vaan irtoo ennen aikojaan?!!?
Miten sitä ei taas tällaistakaan muka muista edellisistä kierroista!! Sen kyllä muistan että limailu on alkanu jo ennen plussaa.

Miehelle jo mahdollisesta oviksesta vinkkasin ja nyt oonkin miettiny että pitäiskö hyödyntää jo tänään vai säästää huomiseen jos se plussa tuleekin? Meillä kun ei hempeilyrintamalla oo niin aktiivista että voisin luottaa että huomenakin tulisi hyödynnettyä :/

Ja sitten sarjassamme tyhmiä kysymyksiä :whistle: Osaako kukaan sanoo voiko ns. vanhasta aamupissasta tehdä ovistestiä?!
Mulle luultavasti tulee cb:n digitesti huomena postissa ja minä kun oon vannoutunu sen nimiin. Jos aamulla liuska näyttää plussaa niin voinko säästää sen aamupissan ja tehdä parin tunnin päästä digitestillä? Vai onko sitä LH:ta enää seisoneessa pissassa?

Ja täältä riennetään apuun...
Siis mulla "oviskivut" ei oo mitään nippailuja, vaan ihan kunnon juilimisia ja kun tätä yritystä on ollut näin kauan niin tiedän melko tarkalleen kummalta puolelta irtoo, koska ne on mulla aina yleensä toispuoleisia.
Ja homma menee näin..kuivuus vähenee, muttei mitään limailuja..kivut alkaa...ja yleensä 24h:n sisällä ovisplussa, esim. kivut alkaa illalla ja plussa aamulla...ovisplussasta alkaa vetinen, valuva lima..siis erittäin kirkas ja vetinen, normi vv: oon verrattuna ja tällöin oletan oviksen olevan (vrk plussasta), koska sitä seuraavasta päivästä lämmöt on nousseet ja kaikki on taas ohi :p Siis yleensä kun lämmöt nousee sen puoli astetta niin lasketaan edellinen päivä ovispäiväksi..
Mutta sekoitan sua vielä sillä, että tässä kierrossa kaikki menikin eri lailla, siis mulla alkoi kivut lauantaina ja plussan sain vasta maanantaina. Mulla noi kivut siis ei kerro varsinaisesti oviksesta vaan siitä kehittymisestä ja kuoriutumisesta, vai miksi sitä nyt sanotaankaan..

Ja tosta pissajutusta en muuta tiedä, kuin että laita se pissa jääkaappiin, et pysyy tuoreena :D Mut itse kyllä epäilisin tulosta, jollei se sitten oo plussatulos :LOL:

Emppu tuhannet kiitokset :flower: :D Tää mun sekoilu tuntuu kyllä ihan hölmöläisen hommalta mut nyt oon melkein 100% varma että ovis on tuloillaan ;)
Mä muuten yleensä kans tiedän kummalta puolelta munis irtoo ja nyt on vasen puoli oireillu. Viime kierrosta oli oikee ja sitä edellisessä vasen =)
Mulla on yleensä viikko enen ovista alkanu nippailut ja kasvukivut ja irtoomisen oon tuntenu kipeempänä kun kasvukivut. Irtoomisen jälkeen on taas ollu n. vrk sellasta tärähdyskipua.
2 aiemmassa kierrossa mulla on alkanu oleen limaa päivää ennen ovisplussaa ja irtoomispvänä sitä on ollu vähiten. Limat mulla on tosi selkeet venyvät/limaset ja alkerta on tosi liukas :whistle: Munasolu on irronnu plussasta seuraavana päivänä. Ja kyllä tää nyt samalta vaikuttais, menkat ei ala kyllä koskaan täälleen!!
Huomena siis luulis plussa läjähtävän...ainaki toivon ;)

Ja siksi tota pissaa ajattelin säilöö :whistle: :LOL: Koska eihän se o-plussa välttämättä sitten laimeemmasta päiväpissasta tuu,vai?

No niin, mulle saa päivittä kp1/32 yk10 :( Niin ku arvelinki, kunnon vuoto alko päivällä. Se hyvä puoli tässä on, että kerran en ollu raskaana niin ainakin kunnon vuoto ja sitämyöten normaali hormonitaso =) Täytynee tilata taas tikkuja, tai taidan aluksi kattoa minkälaista vuotoa pukkaa ja jos ovikseen viittaavaa niin sitten alan tikuttelemaan.

KESKIVIIKKO 18.2.2009

Emppu3008.....24/30...........yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......27/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................12/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........18/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............2/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........27/26-79......yk 0....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........32/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........19/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............19/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
Purmeli83..........13/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Minime................4/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............11/24-26

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73

Haamuilijat:

Plussanneet:

ML: Mie kerkisin syödä clomeja jo ennen aukiolotutkimusta yhden kierron. Mutta yleensä varmaan tehdään aukiolotutkimus ensin. Mutu tuntumalla luulisi ettei ole väliä onko ovis kp14 vai kp19, koska ei tuo myöhäisempikään ajankohta kovin myöhäinen ole. Sitten on varmaan enemmän merkitystä jos ovistikut näyttää plussaa vasta joskus kp25-30 niin kuin mulla usein luomuna.

Huomenta :wave:

Nyt se sitten pläjähti!! Niin selkee ovisplussa että ei tässä digitestejä tarvita (ikinä saanu liuskalla näin sälvää ) :p Enkä sitten ollutkaan ihan hakoteillä tuntemusteni kanssa ;)

Ovis siis tulossa luomusti mutta kp JO 25 :eek: Joten mitä mieltä ootte, pitäiskö mun aloittaa terolutit tähän kiertoon että tukis kai sitten luteaalivaihetta?!

Ainoo murhe on nyt siinä että eilen kuitenkin hempeiltiin ja nyt täytyy sitten kehitellä kunnon viettelytaktiikka että tänäänkin onnistuu :whistle: :| ;) Ja pitäiskö huomenakin?! :eek:

Yhteistyössä