Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Meillä kun tärppäs tuo esikoinen niin silloin ainakin sekstailtiin kahtena peräkkäisenä päivänä. Kokonaisuudessaan ei ollut kuin 5 seksikertaa koko kierrossa.
Jos ei olisi nyt tätä vauvan yritystä niin ei varmaan oltaisi kuin kerran kuussa :ashamed: Munkin on ihan turha edes aloittaa pupuilua jo kp8 tai 9 alkaen koska nytkin ovis oli vasta kp18, mut kun aina kaikki muut täällä kirjottelee et ovat jo aloittaneet tyyliin kp6, niin itsekin sit perässä :D Tosin kp6 mulla on vielä menkat!
Me ollaan nyt menty aika kiitettävästi joka toinen päivä! Ennen ei olla näin ahkeria edes oltu. Mut heti kunhan menee ovis ohi, niin ei kiitos seksiä yhtään kuin vasta seuraavien menkkojen jälkeen :whistle: :LOL:
Mut eipä se seksin määrä tosiaankaan auta tässä asiassa vaan ajoitus. Silloin esikoisen aikana oli kiertoja joissa pupuiltiin tosi monesti, mutta sit kun ajoitus osui kohdilleen niin ei tarvittu useita seksikertoja.
 
Sama täällä...meillä on kaksoset saanu alkunsa silleen että mulla ei ollu tietookaan oviksesta ja oltiin tosi harvakseltaan sitten. Kuinka ollakkaan sit yksi ja ainoo kerta oikeeseen aikaan riitti just kun vähiten sitä odotin ;) :heart: Se että tärppäsi tuli kyllä niin yllätyksenä etten olis ikinä uskonu :D Ja nyt sitä sitten yritetään kaikin poppakonstein raskautua :whistle: :saint:

Ja tää 'hiljaisuus' sillä rintamalla on alkanu oikeestaan vasta poikien syntymän jälkeen kun ollaan väsyneitä töistä ja arjen pyörittämisestä. Mut se ei tarkoita kuitenkaan sitä että meillä menis huonosti...hellyyttä voi olla ilman yhdyntääkin ;)
 
Moi!
Mullakin näkyy ovis plussa noilla prisman testeillä kaks päivää, yleensä ovis on jo kuitenkin tuolloin toisena päivänä..
Meillä onneksi on joku uus rakastumisvaihe päällä kun seksiä on varmaan väh. joka toinen päivä. Tosin oviksen aikoihin joka päivä, eipähän ainakaan sit siitä jää kiinni... =)

Täällä on kp1/31 ja uus yrityskiekka... Kävin jo tiistaina hakemas clomifenit ja terot apteekista, kun ei mitään oireita alkanu olla.. Jospa se nyt kolmas clomi kerta km:n jälkeen toden sanois... Toivottavasti..
 
Voi hitto...

Tästä aiheesta voi olla juttuja vaikka kuinka monta täällä aikaisemminkin, mut nyt en jaksa käydä selailemaan. :ashamed:
Voisitteko kertoa mulle, että onko Terojen aloittamisella jotain vaikutusta ovulaation tuloon?
Mun siis pitäis aloittaa Terot ylihuomenna eli kp16 ja ovulaatiota ei ole ainakaan vielä ollut. Voiko se siis tulla vielä terojen aloittamisen jälkeen ja onko niistä jotain haittaa? Vai pitäiskö mun odottaa se ovulaatio ja sen jälkeen vasta aloittaa terot? Uskoisin kuitenkin ovuloivani jossakin vaiheessa, koska olen siis sen tunnistanut joka kierrossa e-pillereitäkin syödessäni ja nyt olen syönyt vielä lisäksi clomejakin.

Saa nähdä voiko tässä tulla mitään vauvaa pyhällä hengellä. Parina edellisenä iltana oon saanu riidan aikaseksi, kun en voi ymmärtää miksi on niin vaikeaa heilutella peittoja silloin kun nimenomaan pitäisi. Eihän muuloinkaan ole mitään ongelmaa. Ja niin on jäänyt seksit saamatta... :LOL:
Kävin jo syyttelemään, että mies ei taida edes olla tosissaan jutussa mukana ym typerää ja sit oltiinkin mykkäkoulua... :whistle:
 
Purmeli aloita ilman muuta terot vasta oviksen jälkeen!! Mielellään 2pvää ovisplussan jälkeen. Terot voi siis tosiaan estää oviksen väärin otettuna ja jos sulla on clomitkin käytössä niin kyllä se ovis sieltä vielä tulee ;)
Toivottavasti saat isännän kellistettyä+++++++ :heart:
Tikutatko ovista?

Hmm...mulla on ollut nyt 12h tuntemuksia vasemmalla :whistle: Se kova kipu loppui johonkin klo. 15 ja nyt on ollu lievempää jomotusta!
Isäntä saattaisi olla sittenkin sillä tuulella ;) :p Ainakin on kovin hyvällä tuulella =) Jospa vielä tänään niin sitten jätän isännän rauhaan kuukaudeksi...joopajoo :LOL:
 
Jennyli ja muut oviksen piinassa olevat :D niin miulla kun o-tikkuun on tullu plussa,niin samana päivänä on ollu ovis..seuraavana päivänä on jo kohdunnapukka ollu kii ja limat kadonnu..et ku siin ovistestin ohjees lukee jotekii"saatuasi positiivisen tuloksen ovulaatio tapahtuu 24-48tunnin sisässä"niin miulla on kyllä tosi nopee se ovis tullu..et jos seksii ajotatte ni miusta petiin vaa heti ku plussa tulee ;) !
 
Jaa-a, ostinpa sitten kuitenkin ovistestit (cb), kun piti apoteekissa käydä muutenkin.. :saint: Ei mun mielestä oo mitään järkeä missata ovista terojen takia, aloitan ne plussan jälkeen sitten. Jos sitä plussaa edes saan.. Tuo cb on muuten sikakallis, sanoin apteekin tädillekin, että sietäis saada jotain kela-korvausta, jos vuosia joutuu käyttämään.
 
Jennyli Meinasinkin, että gyneltä kysyisin sitä 3tbl/pvä,oon kuullu, että joku joskus ottanu tuollakin annostuksella, mutta tuskimpa sekään auttaa, varmaan vaan parasta ruinata ne toiset aineet mulle.

Täällä ainakin menee niinpäin, että mies olis valmis sänky puuhiin vaikka joka päivä, mutta mua se ei kiinnosta läheskään niin usein. Oikein joudun taistelemaan itteni kanssa, että kierron puolivälissä tulis hempeiltyä.. :ashamed: Tänään kokeilin tikuttaa ovista ja ihan olematon viiva siihen tuli, joten ei ainakaan tänään.
 
Huomenta kaikille ja ihunaa alkavaa viikonloppua!! :hug:

Me sitten eilen kuitenkin :p :whistle: ;) :heart: :LOL:
Ja nyt jäänen odottamaan josko...
:LOL:

Kivut on ainakin hävinny ja nännit tullu taas aroiksi joten mä uskon tai haluan uskoa että ovis oli eilen ;)
Kiusaus oli suuri pissiä nytkin tikkuun mutta oman mielenrauhan vuoksi en sitä tehnyt!! Nyt jätän isännänkin rauhaan, ainakin hetkeksi ;)

Niin ja mut voi varmaan Alisa lisätä takas listoille kun tilanne on näin selkeesti yk 1 ;) Kierrosta tulee piiitkä nyt kp 27/?
 
Mäkin heitin ukon eilen kenttään :LOL:
Sellasta vaan ihmettelen, kun yleensä mulla on alkanut rinnat aristaan reilu viikko ennen menkkojen alkua, niin nyt alkoi jo eilen, eli ovispäivänä ?? Joten jos mulla alkaa menkat reilun viikon päästä, esim 1.3, niin luteaalivaihe jää kyllä aivan liian lyhkäiseksi! Mutta tosiaan menossa eka clomikierto joten ei voi tietää miten elimistö siihen reagoi...
 
Hienoa, että Jennyli sai miehensä kellistettyä. Ja toista viiva vailla kanssa. Nyt sitten vain odottelemaan tuloksia!

Huoh, ilmeisesti se ovis itselläkin oli sitten eilen, vaikka en taaskaan saanut o-testihin plussaa. Eilen ja toissapäivänä oli ihan selkeät haamut, eilen vahvimmat, mutta ei se testiviiva ollut kontrolliviivaa vahvempi. Ja testit tein sekä ap:llä että ip:llä, joten johonkin testiin olisi se huippukin pitänyt saada... Tänään oli enää ihan vähän vain väriä tikussa havaittavissa, ja aamulla oli lämmöt jo ylhäällä, eikä enää mitään limoja. Touhuiltua tuli toissa päivänä illalla ja tänään aamulla varmisteltua, kun eilen illalla olin tuntevinani oviskipua, mutta mistä sitä koskaan tietää. Toivottavasti riittävät...

Ens kerralla kyllä ostan sen cb:n digitaalisen testin, ja jos siihenkään en saa plussaa, niin sitten kyllä täytyy vähän miettiä asiaa tarkemmin. Ovulaatio mulla tapahtuu, mutta luin yhdestä kirjasta että jos lh:n taso on alhainen ovis voi tapahtua, mutta munasolu ei välttämättä ole "kypsä", ja se voi aiheuttaa sen että ei tule raskaaksi/alkuraskauden km:n. Siitäkin voisi olla kyse siis... No, lauantaina sitten luget kehiin. Siinä kirjassa sanottiin vielä, että B6-vitamiinin puuten voi aiheuttaa luteaalivaiheen ongelmia, joten ehkä sitäkin pitää sitten käydä apteekista ostamassa...
 
Leppoisaa loppuviikkoa :wave:

Nyt kun muistan mainita, niin halpa-testi.fi myy cb:n digitestejä halvimmilla hinnoilla, vähän halvempi kuin mammaksilla ja paljon halvempi kuin apteekista ostettuna. Oon sieltä tilannut jo pitkään niitä, nopea toimitus ja suosittelen jos saituus iskee :whistle:

Jennyli, Tvv ja maikkis Teillähän on mukava piinailuporukka nyt kasassa :D

Mulla on jo dpo 10 :eek: Piinailu on mennyt tässä kierrossa aivan ohi ton sairastelun takia, eli oli siitäkin sitten jotain hyötyä, en oo tosiaan kummemmin kyttäillyt oireita tai laskenut dpo:ta, mutta koska mulla on kassillinen testejä :LOL: kaapissa niin voishan tota pissiä tikkuun viikonloppuna, ihan niinkuin harrastuksen vuoksi :LOL: :LOL: ja siis tosiaan mulla on veskin kaapissa pieni body shopin kassi täynnä ovis-ja r-testejä :whistle: Juu en oo mitenkään sekaisin, ehen :saint:

Alisa Metallican lippujen hankinta oli jännitysnäytelmä sinänsä, muksut oli pikkasen kummissaan kun ensin kuului koneelta tuskanhuuto ja vähän ajan kuluttua riemunkiljaisu ja kun tulivat katsomaan niin vedin kunnon sadetanssit koneen ympärillä :LOL: :LOL: Koska lippupalvelun sivut sekoili, ne herjas mulle ensin että kaikki liput oli loppuunmyyty kun olin vielä jonottamassa sivuille, jatkoin sissinä jonotusta ja yhtäkkiä pääsin sivuille ja samantien lipun ostoon, kädet täristen naputtelin sinne kortin numerot kun koko tilauksen suorittamiseen maksuineen oli aikaa 5min, muuten lens ulos taas sivuilta :p Mutta, tosiaan oon fanittanut bändiä teinistä, eli yli 20 vuotta..oonko vanha, voi luoja |O Ja nyt vasta pääsen keikalle, stadikan keikkaliput meni ohi ja hallikeikoille en ees jaksnut yrittää..mut sitä siis kuumeisena kesää oottelen ja toivottavasti meitä ois kesällä 2+ katsomassa jättiä ;) Rakas ukkoni ei fanita, itse asiassa diggailee aivan erilaista musiikkia, mutta mitäpä sitä ei rakkaansa vuoksi tekisi :whistle:
 
Tvv minulla taas rinnat käyttäytyy oviskierroissa siten että nännit pamahtaa tosi aroiksi oviksen aikaan ja viikon verran niissä on ihme kihelmöintiä ym. tuntemuksia. Mitä lähemmäs menkkoja mennään niin tuntemukset häviää...paitsi viimekierrossa jossa plussasin niin nännit olivat arat loppuun saakka ja vielä km jälkeenkin. Eli erosi kyllä negakierroista ;) Josko sullakin nyt ihan normaalisti kipeyty oviksen tähden?! keltarauhanenhan se kai on joka tuon tekee ja sitten kun se alkaa ennen menkkoja surkastua niin kipu häviää.

Emppu onnea Metallican lipuista :flower: :D Toivottavasti teitä olisi sielä tosiaan 2+ :heart:
Me olemme myös rankemman musiikin ystäviä (isäntä eritoten ) ja keikkoja ja Saunaa+Tuskaa on tullut kierreltyä!

Olisihan tuo Metallicakin vielä joskus mukava nähdä, siitä tulee kyllä teinivuodet elävästi mieleen ;)
 
Jennyli No teillä ainakin on ovisaika hyödynnetty, nyt ei voi olla kyllä yrityksestä kiinni ;) Kovasti plussa onnea ++++ :whistle:

Emppu Mahtavaa, että liput saitte :p Sullakin siellä piinaavat ajat käsillä, toivottavasti sulle tulis plussa ihan lähipäivinä testiin :heart:

Täälläkin mies kallistettu eilen ja huomenna jatketaan harjoituksia, ainut mikä varjo tässä pään päällä edelleen leijuu on se, että mitään ovikseen viittaavia oireita ei ole :/
 




LAUANTAI 21.2.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....27/30...........yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......30/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................15/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........21/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............5/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........2/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........35/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........22/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............22/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........16/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime................7/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............14/24-26....yk6....esikoinen...lugesteron
Jennyli......................28/??..........yk 1.................clomit
E-V-A.............2/22-33......yk6..........kolmas.....ei vielä mitään apuja

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm



 
Heip kaikki!

Oon kauan ollut sivuilla mukana, ja rankan tuulimunakokemuksen jälkeen jättänyt kirjoittelut vähemmälle. (clomi+tero -avusteinen raskaus)
Pco siis löytyy mulla taustalta. Nyt enää silloin tällöin avustellut kiertoa teroilla.

Sitähän tässä lähdin kertoilemaan, että nyt kun söin 10kpl teroja menkkojen aikaansaamiseksi, niin ilmaantuikin OVIS viimeisenä teropäivänä! (joka oli siis jotain kp reilusti+40) Eli nyt mennäänkin dpo10.. eivätkä terot näköjään estäneet ovista!

Mutta siis tahdoin vain vähän heittää toiveita terojen vaikutuksista huolestuneille, kun usein olen huomannut puhuttavan että terot estäisivät oviksen.. ihan näin ei siis ole :)

-mivi-
 
HEI!

Mahtaisinko mahtua tähän pinoon mukaan?

).( Hieman taustaa.. Eli kuumeillaan kolmatta ja eilen alkoi yk6. Kaksi ekaa lastamme ovat saaneet alkunsa yk1 ja nyt ei sitten millään. Mulla on epäsäännöllinen kierto ja ties mitä muuta.

Koska olette ottaneet yhteyttä lääkäriin, jotta olette saaneet apua? Itse soitin neuvolaan kun viimekuussa oli välivuotoa tai menkat (todella vähäistä vuotoa 2vkoa) ja jos se oli välivuotoa ja nyt todella alko normi menkat n kierto venyi kyllä jonnekkin 60 päivän kohdille :eek: Niin soitin siis neuvolaan ja ihmettelin tätä kropan toimintaa, niin siellä vaan todettiin että ihan normaalia, stressaat varmaan vauva-asiaa niin siitä nämä vuotohäiriöt. onkohan mitään toivetta päästä julkiselle ees tarkistuttaa et onko kaikki ok ennen vuoden yritystä? Vai ootteko käyneet yksityisellä?

Kiitos jos joku viitsii kokematonta auttaa näissä asioissa, kun se vauva olis niin toivottu.

KP2/22-33......yk6..........kolmas..... ja ei vielä mitään apuja

:wave:
 
EVA tervetuloa :wave: Luulen että puolen vuoden yrittämisellä on vielä nihkeä päästä julkiselle puolelle tutkimuksiin :/ Sinuna menisin ihan vaikka yksityiselle gynekologille (ei välttämättä lapsettomuusklinikalle) puhumaan ja perustutkimuksiin. Sitäkauttakin voisit saada esim. lääkkeellistä apua jos tarve =)

).( Täällä on ainakin ovis ohitettu!! Eilen ei enää mitään kipuja ja tänään o-testi jo haalee =) Joten uskon että irtoominen tapahtui silloin torstaina ja nyt olis sitten dpo 2! Hyödynnetty on ja nyt vaan odotellaan...voi kumpa :heart:
Tämä ovis oli kyllä harvinaisen kivulias!!

Alisa mulla tänään kp 28 :attn: :D
 
Mivi Hienoa kuulla, itse täällä painiskelen, että miten tällä kertaa nuo terot aloittaisin, ihan vain jos se ovis tulis..

EVA Aina mahtuu mukaan :) :wave: Oon samaa mieltä, ku Jennyli, että julkiselle voi olla aika nihkeetä päästä ja siellä ne varmasti käännyttävät ovelta jo senkin vuoksi, että sinulla on kaksi lasta. Suosittelen yksityisellä käyntiä, sieltä saat avun, jos se on tarpeen.

Jennyli Voi, täällä on peukut ja varpaat kohti taivasta teidän puolesta, toivottavasti saisitte sen hippusen sieltä kyytiin :heart: Kp:t korjattu :)

Tänä aamuna tuntui vasemmalla puolella alavatsaa pari aika kipeää ja terävää "iskua". Se ei ollut viiltelyn tuntuista vaan sellaista, kuin joku olisi jollain pakusmmalla neulalla pistänyt yhteen kohtaan :x Nyt heti mielikuvitus alkoi laukkaamaan, että mitäs jos se olisikin ovis.. Ajattelin kokeilla tikuttaa hetken päästä. EIkös niitäkin tapauksia oo, että ovis on tullut vaikka tikku ei ole sitä näyttänyt? *haaveilee* :whistle:
 
Kiitos Alisa84 ja Jennyli, jos saan udella niin oletteko te käyneet sitten yksityisellä, saaneet hyvää palvelua sieltä? Tuntuu vaan että nauretaanko mut sieltä ulos, kun jotkut yrittää vuosia ja meillä kuitenkin vasta puolvuotta takana.

Ovulaatiotesteistä viel pikkukysymys, kun nekin mulle ihan outoja. Kattelin että tuo cb digitaalinen on aika kallis :eek: Pitääkö se koko pakkaus ostaa aina uusix? Mulle tuskin 7 tikkua riittää kun kierto niin epäsäännöllinen. Onko kellään kokemusta Donna sylkitestistä? kallis sekin, mutta 2 vuoden käyttöikää luvataan..
 
Alisa, mulla ainakaan nuo netistä tilattavat halpis o-testit ei näytä plussaa juuri koskaan, mutta ovis kuitenkin ilmeisesti tapahtuu ainakin lähes aina, ja kerran olen jopa raskautunut. Eli toivoa on :) Mulla muuten tuo listan loppuosa on yk6.....esikoinen.........lugesteron
 
Alisa jee!!! :D Uskon että tunne on merkki oviksesta joten nyt vaan tehokasta hyödyntämistä ;) :heart: Vielä ei välttämättä kuitenkaan irtoamisesta ole kyse!!

EVA minä kävin julkisella viimesyksynä mutta mitään itse hoitoja meille ei sielä tehty koska meillä on jo 2 lasta! Lisäksi julkiselle tarvii mun mielestä sen vuoden yrittämisen...siis että lähete kirjoitetaan. Mutta yksityiselle klinikallehan voi mennä ihan koska vaan, vaikka olis alle vuosi yrittämistä. Ikävä puoli tietty se että kalliimpaahan se on mutta ehkäpä palvelukin sitten parempaa. Julkisella on aika liukuhihnameininki :/ Niin ja eihän sun tarvii välttämättä mennä lapsettomuusklinikalle vaan ihan yksityinen gyne riittää. Kyllä sieltäkin esim. lääkkeellistä apua saa!

Ja ovistesteistä...tuo digitaalinen tosiaan on kallis :$ Ja uusi pakkaus on aina ostettava kun niitä liuskoja ei myydä erikseen :kieh:
Mutta ehdottomasti tuo digi on paras ja helppo lukuisin ja itse kyllä pidän siitä hirveesti! Mulla on rinnalla myös halvemmat liuskat (fertestit) joita käytän aina aluksi ja lähellä ovista otan sitten digin mukaan. Näin oon saanu kestään 3kk ton yhden digipakkauksen =)
Sylkitestistä ei ole tietoa...se ehkä vaatii pientä opettelua aluksi?!
 
Täällä paniikissa ollaan |O Niin mielenkiintoiset oireet taas päällä etten oikeen tiedä mitä pitäis ajatella :eek: Torstai-illasta lähtien rinnat todella arat, etenkin nännit ja nyt tänään ihmeellistä venytys tunnetta alvatsalla, etenkin sektiohaavan kohdalla :eek: toi ei oo ainakaa historiassa koskaan ollut mikään tätioire, mutta mistä helv.. sitä taas tietää vaikka nyt sitten oiskin..mulla kun yleensä esim. tissikipu on oviksen aikoihin eikä ennen tätiä ja nyt oli siis oviksen aikaan sitten oli taukoo ja nyt tuli uudelleen...voi perskules että tää meni taas tämmöseksi vaikkei mun pitänyt mitään tältä kierrolta ootella :kieh: Ja tässä pitäis sitten vielä keskittyy tenttiin lukemiseen, joopa joo :whistle:

Eva Me päästiin julkiselle puolelle vaikka on kaksi lasta, mut varmaankin sen takia koska ei olla saatu yhtään lasta luomusti, mun PCO:n takia. Menin aikoinaan elokuussa tk:n omalle lekurille joka laittoi lähetteen samantien ja joulukuussa oli eka vastaanottoaika lapsettomuuspolilla. Siellä on tehty labrakokeet, aukiolotutkimus, miehen simppatutkimus ja clomihoidot, mitään tehokkaampia hoitoja sieltä ei saada, eikä meillä oo itseasiassa haluakaan lähtee niihin..

Alisa Kyllähän tuo oviskivulta vaikuttaa..siis ootko tikutellut nyt? Ja ovisplussahan voi tulla vasta kipujen jälkeen, kuten mulla tässä kierrossa :whistle:

Ja samoin nyt oon itekin tehnyt kuin Jennyli eli testailen ensin halpis-ovistikuilla ja sitten varmistan tikuilla saadun plussan digitestillä, riittää tosiaan siten hyvin ainakin kolmeen kiertoon toi yks digitestipakkaus :whistle:

Mut nyt pitänee poistua itseään rauhoittaakseen koko koneelta, muuten taas alkaa se mieletön googlaus kaikista mahd. raskausoire-tarinoista |O
 

Yhteistyössä