Huomenta leidit :wave:
Tervetuloa
Ulpulummukka tänne vaan kuumeilemaan B)
Purmeli Mulle terot on aiheuttanut pahoinvointia ja mielettömät tissikivut, siis kun söin niitä yksistään.. +++++
sinne :heart:
Rusinalle onnea oilin metsästykseen :heart:
Alisa Hieno ovisplussa, onnittelut! Olen saanut ovisplussan aina 2tbl:n annoksella ja nyt molemmilla kierroilla metujen + 1tbl:n annoksella, mutta sehän ei takaa että ovista saati sitten plussaa tulis, valitettavasti
ovishan todetaan vasta jälkikäteen tapahtuneeksi, joko uä:lla tai sitten tolla luteaalivaiheen s-prog:lla, mulla esim. se arvo oli ollut "huippu" viime kierrolla, joten ovis oli varmasti ollut, mutta todennäköisesti siis taas kiinnittymisessä häikkää :kieh: Lisäksi sitten taas vaikka folli ois hyvän kokoinen ja munis irtoais, niin aina niissä ei ole sukusoluja, joten eipä sitä hedelmöitystäkään voi tapahtua..siis valitettavasti tuntuu välillä että normaalissa raskautumisessa tarvii niin monen asian mennä nappiin, että ihmettelen miten se meillä on kaksi kertaa |O En nyt halua sua lannistaa, mutta yritin vastata kysymykseesi, sitä paitsi musta ei kannata nyt välittää..tää on tätä täti-ketutusta varmaankin :hug:
Minime Ohjeissa sanotaan ettei viivoilla oo merkitystä, mutta olen ainakin ite huomannut että viivat vahvistuu plussaa kohden ja välillä viivat on olleet plussassa tosi vahvat ja välillä ei tasavahvat on näyttäneet plussaa, joten ei niihin ihan oo uskominen, paitsi jos oot alkupäivistä saakka säilyttänyt testit ja vertaillu, kuten mä oon tehnyt
Tänne vaan sitä samaa..nyt siis dpo 15, tai 14 tai mikä lie, toi sairastuminen varmaankin sekoitti koko oviksen.. :kieh: mutta en siis oo uskaltanut vieläkään testailla, en tiedä miksi..mutta nyt päätin että jos täti ei viikonloppuun mennessä oo tullut niin sitten testaan
Mä näin taas niin sekoja unia ettei oo tosikaan..meidän takkahuone oli muuttunut kolmnkertaiseksi kooltaan, siellä oli 3 pianoa ja 2 bilispöytää + 3 ihanaa vanhaa kaakelitakkaa, olimme ukon kanssa aivan innoissamme huoneesta..sit yhtäkkiä olinkin tekemässä r-testejä ja sain mielettömät mustantummat viivat johonkin liuskatestiin ja kuvailin kännyllä niitä onnessani lähettääkseni kuvan miehelleni..olin niin onskuna siinä unessa että kohta taas alkaa itkettää :'(
*muoks* niin ja ne lämmöt ei sitten pudonneetkaan..eilen aamulla 36,2c--päivällä 37c, samoin illalla--nyt aamulla 36,9c..huoh..
Jennyli Jatko-opiskelen sh:n AMK tutkintoa, työn ohessa, tarkoituksena ois vielä erikoistua kätilöksi tulevaisuudessa, mutta toivottavasti tässä tulis nyt pitkä viive..ettei tarvis hakea kätilökoulutukseen ihan heti