Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Ja täällä vollataan :'( :'( En tajuu mikä mulla oikein on :eek: siis varmaan jotain pms:ää, mutta mulla on koko ajan itku kurkussa, varsinkin jos luen jotain vähänkin surullista tai tv:stä tulee jotain..mihin en kyllä normisti reagois noin |O :'( :'(
Aamulla muuten löysin vastauksen Ff:n sivuilta siihen, mitä oon jo siis epäillytkin..eli progesteroni + kova vauvakuume = raskausoireet eli mulla kun ei luomusti oo tota progesteronia kuin hitunen, niin siksi varmaankin kroppa sekoaa täysin...ja epäilen kyllä noilla metuilla olevan myös osuutta tohon asiaan, koska ei mulla pelkät clomit oo koskaan aiheuttanut tälläsiä oireita kuin nyt näissä kahdessa kierrossa tää yhdistelmä on :eek:

Anteeks tää minunkin avautuminen, mutta nyt ei pysty muuta :x

Hmm...purmeli en osaa kyllä sanoo :/ Voithan mitata lämmön nytkin ja jos on siinä 37 kieppeillä niin ovis on varmaan tapahtunut. Tosin jos mietityttää ja on mahdollista niin ei muutakuin hyödyntämään ;)

Emppu
teehän aamulla r-testi ja päästä meidät jännityksestä!! ;) :D Kuulostaa kyllä ihan siltä kuin olis pikkuinen matkassa :heart:

Itsellä ei kuivaa kautta oo taas nähtykään,v.vuotoo on tosi runsaasti :x Lisäks nippailee vieläkin munasarjoista...sellaisia pieniä neulanpistoja! Ja tää kumman flunssainen olo...en usko että liittyy tupakointiin koska tää on jo kolmas kierto samaa :/ Oviksen jälkeen alkaa flunssaoireet :kieh:

Mä kaivoin painonvartijoiden pisteet esiin ja oon niitä tänään laskenu =) Ensin mietin kaalisoppadieettiä mutta se taitais olla mulle liian raju koska oon hoikka muutenkin! Mut nää 2kg kun sais pois niin menis taas farkutkin jalkaan ;)
Isäntä tuumas mun laihisvimmasta että laihduta sitten synnytyksen jälkeen, ei raskaana voi laihduttaa :LOL: Jostain syystä se on nyt ihan varma että raskaana ollaan :whistle: :D
Nyt koiralenkille, moi :wave:

Emppu Koita kestää, tällästä vuoristorataahan tää on vähä itse kullakin :hug:

Jennyli En mä taida ruveta mittailee niit lämpöi, ku meen niistä varmaan entistä enemmän sekasin. :D Luulenpa, että kroppa on nyt vähä koetuksella noiden kaikenmaailman hormonien ja muiden nappuloitten kanssa. Muutama edellisenä iltana ollut tosi etova olo ja mä itse haluan olettaa sen niin, että ovulaatio on tapahtunut silloin muutama päivä sitten ja paha olo johtuu ovulaation ja elimistöön mätettyjen lääkkeiden yhteisvaikutuksesta... :D Harmi, kun raskaudesta johtuvaa pahoinvointia ei voi olla näin aikaisin, koska mähän päättelisin heti olevani paksuna :LOL:
Btw, jospa se v.vuoto oliskin sulla nyt sit merkki raskaudesta...eikös se niin mee ;)
++++ :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Emppu3008:
Ja täällä vollataan :'( :'( En tajuu mikä mulla oikein on :eek: siis varmaan jotain pms:ää, mutta mulla on koko ajan itku kurkussa, varsinkin jos luen jotain vähänkin surullista tai tv:stä tulee jotain..
Sama täällä. :ashamed: Ennen tänhetkisten menkkojen alkua mulla oli oikein kunnon PMS-witutukset (pardon my French) ja menkkojen alettua oon ollut tosi herkillä, paljon herkempi kuin normaalisti.

Eilen esim. jumituin katsomaan dokkaria edesmenneestä Heath Ledgeristä ja kyyneleet vaan valui, kun dokkarissa päästiin Brokeback Mountain -leffaan. Saati sitten siinä kohtaa, kun puhuttiin Heathin kuolemasta. :'( Illalla katoin vielä sen WTC-leffan ja siinä kans kyyneleet virtasi ihan kiitettävästi. Jopa tänään aamulla, kun uutisissa puhuttiin Oscareista ja Heath Ledgerin postuumisti saamasta Oscar-palkinnosta, olin ihan itku kurkussa ja kyyneleet silmissä. En edes koskaan fanittanut Heath Ledgeriä erityisemmin, mut jotenkin kyseisen herran kohtalo on viime päivinä itkettänyt monta kertaa. Liekö syy clomeissa vai menkoissa vai missä.

Voi purmeli kun oliskin oikee oire mutta minä kun oon tämmönen vastarannan kiiski ja kroppa toimii just päinvastoin kuin pitäis niin eipä tämä v.vuoto oo merkki mistään :/ Tää taitaa olla kolmas kierto kun kuivaakautta ei oo tullu ja kyllähän viimekierrossa plussasinkin, edellisessä en...eli ei tästä voi päätellä mitään |O

Lämmin :hug: kaikille hormoonien valtaamille ja kaikille muillekin niitä tarvitseville!

Minäkin olen ollut loppukierrosta aika herkkä...tällähetkellä taas aika kireän oloinen :whistle:
Ja joo, tällähetkellä minuakin kiukuttaa kaikki jotka saavat kokea odotuksen onnen kp 1 :ashamed: Ja miksi minun onneni päätyi kesken :'(
Heh, toivottavasti meillä kaikilla olis hyvä ja aurinkoinen päivä huomena :heart:

Heippa!

Sallitteko tällaisen ulkopuolisen piipahtajan kysymyksen: Onko joku teistä käyttänyt Primolut-nimistä lääkettä? Jos, niin mihin ongelmaan se on määrätty ja millä kiertopäivillä olet sitä syönyt? Voikohan kuurin aikana tulla raskaaksi?

Olisin ylen kiitollinen jos joku pystyisi tähän jotain kommentoimaan! Mukavaa viikkoa, taustailen täällä aina välillä ;)

T. UniUnna (yk 12, kakkonen haaveissa)

UniUnna, Primolut on vastaava lääke kuin Terolut. Sitä käytetään kierron tasaamiseen. Mulle on määrätty Primot ja käytän niitä kp15-24 silloin kun en ovuloi tai jos hoitoja ei pystytä muusta syystä tekemään.

Helou!

Pidin alkukierron vähän hiljaiseloa, ku ei siinä oikein tapahdu mitään niin ei oo kauheesti kirjoteltavaakaan.

Empulla on tosi hyvän kuuloset oireet, nyt vaan testiä kehiin ja plussaa päräyttelemään :D

Tervetuloa uusille :flower: ainakin pari kappaletta oli teitä.

Yleiset plussatuulet kaikille ++++++++++ :whistle:

Meillä mies nyt sitten suostu siihen siemennesteanalyysiin. Kyllä sitä ärsyttää se suunnattomasti, mutta ymmärtää että se täytyy tehdä, että tiedetään miten meitä aletaan hoitaa. En oo vielä tilannu mitään aikoja ku mietiskelen nyt miten sitä tekis. Kuinka kauan teillä on menny niiden vastausten saamiseen tossa sperma testissä?
Laitoinki kysymyksen eilen tohon etusivulle, mut ku ei siihen oo tullu yhtään vastausta niin aattelin kysyä vielä täältä =)

Emppu Toivotaan, että se oili sieltä tulla jolkuttelisi ;) Plussaonnea sulle, oireet on kyllä lupaavat :whistle:

maikkis Kiitos, ainakin se yrittää tulla, tai niin haluan uskoa :)

Minime Täällä kans yks, joka alkukierrossa itkee pillitti, ku kuulin miehen veljen vaimon olevan raskaana.. Tuntu vaan niin pahalle, ku oma tilanne on mikä on.

Jennyli Toivottavasti teillä isäntä on oikeessa pikkuisen kyytiläisen suhteen :whistle:

Duffy Heinoa, että mies suostuu tutkimuksiin, varmasti helpottavaa :)

Tässä nyt kovasti painin sen kanssa, että milloin ne terot pitäis aloittaa.. En nimittäin oo vielä niitä alottanu. Oisko kp 20 hyvä, tänään 17? Mulla ei edelleenkään tuu mitään kunnon limoja, mut alavatsassa esim. niistäessä tuntuu, samoin kävellessä..
Tuossa ois tän aamunen ovistesti: http://www.aijaa.com/v.php?i=3667632.jpg

En näköjään osaa linkittää tuota, mut ottakaa tuosta osoite niin näette :D

TIISTAI 24.2.2009

Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

Emppu3008.....30/30...........yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......33/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................18/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........24/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............8/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........5/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........38/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........25/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............25/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........19/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime................10/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............17/24-26....yk6....esikoinen...lugesteron
Jennyli......................31/??..........yk 1.................clomit
E-V-A.............5/22-33......yk6..........kolmas.....ei vielä mitään apuja

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73

Haamuilijat:

Plussanneet:

Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa

Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm

Evenstar Mä kans vollasin kun katoin wtc-leffaa :'( Oon sen aiemminkin nähnyt, enkä kyllä muista itkeneeni silloin :whistle: , eilen tosiaan illalla vollasin kuin luin mitäsnyt? :ä :LOL: säälittävää, eikö totta..? Muuten, mitkä hoidot sulla siis on tulossa, IVF?

Jennyli Eiks toi varhanen vv oo aina hyvä merkki plussan suhteen :whistle: +++++ :whistle: sinne :heart: Luin muuten mun vanhoja merkintöjä ja kahdella kierrolla mulla oli ollut flunssa heti oviksen jälkeen ja toisella niistä sitten plussasinkin, mutta oli se kierto, jolla km sitten myöhemmin :'( Aika omituinen juttu, yleensä mulla ei koskaan mitään flunssaa luteaalivaihessa oo ollut, paitsi tietty nyt tällä kierrolla, mut oli kyllä hieman kovempi tauti kuin flunssa :whistle:

Duffy Ukkokultani on käynyt elämässään jo kahdesti tumputtamassa kuppiin, ihan hyvin on "luovutukseensa" suhtautunut..en sitten tiedä mitä se ukostani kertoo :LOL: :LOL: Kuulemma rekvisiittaa luovutuskopissa on tarpeeksi :whistle: ja voihan sen himassakin tehdä, jos vaan kerkee nopeesti toimittaa näytteen, meillä just se toimitusaika oli ongelma, niin mies kävi vastaanotolla. En tiedä kuinka kauan tutkimuksissa menee, me saatiin lähete+purkit ekalla vastaanottokäynnillä ja vastaukset tokalla käynnillä aukiolotutkimuksen yhteydessä, eli väliä oli n. kk..en tiedä oisko sen saanut puhelimitse nopsempaan, mutta siis julkisella puolella näin.

Omaan..mulla on nyt sitten täti todennäköisesti kolkuttamassa :kieh: lämmöt oli tänään laskenut, joten äkkiähän se sitten tulee kun on tullakseen :kieh: :kieh: Jään odottelemaan.. mut nyt pitää lähteä kouluun, pitäkäähän peukkuja että tentissä jotain edes tietäisin..on toi lukeminen ollut vähän takkuamista, kun on vaan pitänyt keskittyä oman kropan tutkiskeluun :whistle:

Mukavaa päivää kaikille :wave:

Alisa hyvältä kuulostaa ja niin tutuilta oireilta ;) Tosi vahva viiva sulla jo o-testissä ja kaikillehan ei tuukkaan kunnon o-plussaa ja silti raskautuvat, rippuu testeistä!! Tänään sinulla onkin varmaan jo kunnon plussa tai sitten jos tuo viiva alkaa haalistumaan niin eilinen on ollut plussa.
Nyt vaan aktiivista hyödyntämistä ;) Ja ihanaa saada sutkin kunnolla jännäileen :hug: :heart:

Voi Emppu mä olin niin varma että plussaat :hug: :/ Mutta eihän se tätikään vielä ole tullut joten.... ;) :heart:
Mitäs sinä muuten opiskelet? Tsemppiä kokeisiin db!

Evenstar
saanko kysyä miksi et käytä teroja kierroissa joissa ovuloit? Nyt alkoi taas mietityttää olisko niitä pitäny aloittaa vai ei :whistle:

Duffy meilläkin isäntä antanut siemennäytteen yksityisellä eikä siinä mennyt kuin viikko kun tulokset tulivat. Julkisella voikin mennä enemmän aikaa?!

).( Eipä tämä flunssaoire sitten varmaan mitään hyvää lupaa :/ Minullakin kun meni kesken edellisessä kierrossa :ashamed: Toisaalta taas monilla on alkuraskauden oireena flunssainen olo joten onhan kaikki mahdollista ;) Mut mä luotan itse omalla kohdalla enemmän masutuntemuksiin ja tietty sitten jos alkaa huonoa oloa pukata ;)
Nää flunssatuntemukset tulee varmaan tosta kohonneesta lämmöstä?! Illalla kun palelee ja aamulla on kuuma. Yleensä tämä tukkoisuus on aamuisin, jotenkin kai kuivat nuo röörit. Nojoo, mutta en kyllä tällaistakaan muista niiltä ajoita kun kroppaa ei tullut pahemmin tutkittua :whistle: Olisihan se nyytti tervetullut...voi kumpa :heart:

Moikkelis moi! JA hyvää laskiaistiistaita!
Minullaki on noi ovikset suht kivuliaita, mut se ei haittaa ku tietää mistä se johtuu...

Minulle vois päivittää kp 6 /31 tuonne joskus ja yks yk. lisää... Huomenna viimeinen clomi ja sit ovista bongailee hiihtolomaviikolla...

Mua kiusataan |O
Tulin just kotiin, lähdin aikaisemmin kun väsyttää niin perkuleesti ja ajattelin että mittaampa nyt huvikseni lämmön..oli aamusesta 0,8c korkeemmalla :eek: Eli siis täti tuskin tulee huomenna..kettu, että mua ärsyttää tällänen :kieh: :kieh: Nyt lähen nukkumaan ja katselen sitten taas mikä on tilanne..
Onko täällä muiten muita jotka mittailee lämpöjään..edes loppukierrolla? Miten teillä noi lämmöt käyttäytyy ihan vikoina päivinä/päivänä? Mulla kun yleensä tulee lasku niin se myös on ja pysyy alhaalla ja täti kolkuttelee jo pihassa..mut nyt :kieh: :eek: |O

Alisa Eiköhän se kp20 ole ihan hyvä terojen aloituspäiväksi. Eiköhän se ovulaatio ole siihen mennessä ohi, jos sait jo eilen noi hienon viivan! =)

Emppu Toivottavasti ei tätiä näkyis, eihän ne lämmötkään kaikkea aina voi merkata ;)

ON: Nyt olis ehkä dpo5. Eiköhän se ovis ollut silloin, kun epäilin ensimmäisen kerran, eli kai kp14. Nännit on hellät ja rinnat tuosta kainaloiden alta. Jännä kun aikaisemmin ollu koko tissit kipeät ja tosi raskaat ovulaatiosta menkkoihin, mut nyt ei oo.
Mua kuvottaa suunnattomasti ruuan haju, mut se menee ohi, kun uskaltautuu syömään. Eli mies hoitakoon ruuanlaitoin. :p Etomista muutenkin yleensä iltaisin ja tänä aamuna.
Ihmeellisiä temppuja tekee noi hormoonit, ihan kun olis muka oikeita raskausoireita. :LOL:

Hei kaikille!

En tiedä oikein mihin ketjuun kuuluisin mutta tämä tuntui sopivimmalta...

Eli meillä IVF/ICSI kaksospojat ikää 5kk ja mammalla jo kauhee vauvakuume. Toiveissa toiset kaksoset... :eek: hullu mikä hullu.

Vielä ei kovempaa yritystä, mutta ehkäisyä ei ole ollut koko aikana. Poikia tehtiin 7 vuotta.

Josko saisi liittyä seuraan...

Emppu Toivottavasti sun oireet on merkki kyytiläisestä :heart: ootko muuten saanu vain 3. tai 4.clomikierrossa ovisplussan? Mietin, että mitäs jos tää jääkin ainokaiseksi ovisplussaksi? :eek:

Jennyli Kiitos, ihanaa, että tsemppaatte. Itestäkin on nyt tosi jännää, kun saa ihan oikeesti jännäillä menkkojen alkuun asti :)

Purmelia Jep, terot aloitan sillon kp 20, ehkä se riittää :) Kovasti plussa tuulia sinnekin, oireet ainakin kuulostaa lupaavilta :p

On: Ovis tosiaan tänään bongattu (aamupissistä), ovisviivat olivat yhtä paksut :D Käykääs kurkkaan : http://www.aijaa.com/v.php?i=3673864.jpg. Tänään alkanu kurkussa sellanen tunne, että flunssa tulossa. Tänään myös huomasin töissä kuumat aallot ja välillä sitten vilun väreet. Uskon noiden tulevan clomeista, eikös ne voi vieläkin vaikuttaa? Menikös se nyt niin, että voin odotella huomenna oviksen tulevan, kun tänään viivat yhtä paksut? Tikutan joka tapauksessa huomenna vielä.

**Muoks: tuo kuva kyl vähän hämää, oikeesti ne viivat oli yhtä paksut :D

Ulpulummukka TErvetuloa vain mukaan kuumeilemaan, mukava saada uusia nimiäkin mukaan :) :wave:

KESKIVIIKKO 25.2.2009

Emppu3008.....31/30...........yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......34/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................19/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........25/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............9/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........6/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........39/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........26/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............26/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Purmeli83..........20/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Minime................12/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............18/24-26....yk6....esikoinen...lugesteron
Jennyli......................32/??..........yk 1.................clomit
E-V-A.............6/22-33......yk6..........kolmas.....ei vielä mitään apuja

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73

Haamuilijat:

Plussanneet:

Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa

pilviini...................??/??..........................................toinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm

ulpulummukka: Tervetuloa!! Toivottavasti tällä kertaa teidän ei tarvitse noin kauaa odottaa odotusta!

Alisa: Hyvä hyvä, ovis käsillä, eikun hyödyntämään! ;) Ja voisko kiertopäiviä korjata, tänään on kp12. En minä mikään pilkunviilaaja ole.. :saint: Se vaan ykskin päivä eteenpäin on aina parempi!

ON: Tuosta cb:stä: Onko tikun viivoilla mitään merkitystä? Testasin sunnuntaina, kun oli muka jotain tuntemuksia, niin viivat oli melkein yhtä vahvat, mutta näytössä ei näkynyt ovista.. Eilen testailin kans ja viivaa ei näkynyt oikeastaan ollenkaan? En testaa tuolla joka päivä, kun tulee muuten niiin kalliiksi, kaks pakettia kierrossa.. :D Mitään ovislimojakaan en oo vielä bongannu eikä se ois mahdollistakaan mun kierron pituudella, ei oo koskaan alle 30 pvää..

Alisa hienoo,jee!! :D :heart: Tosin en saanut sun kuvaa nyt auki,hö!! :kieh: Ja nuo sun tuntemukset liittyy ihan ovikseen ;) Mulla jopa tässä luomukierrossa kuumia-aaltoja ja vilua jne.

Tervetuloa ulpulummukka :wave: Meillä myös kaksospojat, ikää tosin jo 2.5v. :heart: Nyt kova kuume pikkusisaruksesta...ihan vaan yhdestä ;) :D Tosin en miniä tupliakaan hanttiin laittaisi ;)
Onko teidän mahdollisuus saada myös luomuvauva? Vai uudet hoidot edessä? Onko teillä identtiset vai epäidenttiset pojat? Meillä identtiset =)

Minime, ei sinulla varmaan vielä ole ovista ollut. Tuo cb on kyllä luotettava joten jatka vaan testaamista ja bongausonnea :heart:

Emppu voi kääk :D Voisiko kuitenkin pieni olla masussa? :heart:
Mä mittailen kans lämpöjä loppukierrosta ja hmm...mulla taitaa laskee lämmöt vrk ennen tätiä. En muista heittelyitä! Mut plussakierrosta lämmöt tuntu kohoavan entisestään kun menkkojen piti alkaa.

).( Täällä edellinen kierto toistaa itseään. Masussa ollu oviksesta lähtien nippailuja ja nappailuja ja eilen menkkajomotusta. V.vuotoo on runsaasti :x Viimeyönä näin aivan ihanaa vauvaunta :heart: Mulla oli pieni poika jota siinä kovasti imetin ym. En olis kyllä halunnu herätä ;)
Viimekierrossa myös uni...sinä tosin tein positiivisen r-testin.

Nojoo...voishan sitä tietty olla itsevarma ja sanoo että nyt on tärpänny mutta en mä sellaseen usko,se olis liian ihanaa! :ashamed: Ja mä putoisin tosi korkeelta jos alkaisin tollaseen uskomaan!! Tuntuu että nyt km jälkeen satuttaa toi tippuminen enemmän :ashamed:
Mut toivotaan :heart:

Huomenta leidit :wave:

Tervetuloa Ulpulummukka tänne vaan kuumeilemaan B)

Purmeli Mulle terot on aiheuttanut pahoinvointia ja mielettömät tissikivut, siis kun söin niitä yksistään.. +++++ :whistle: sinne :heart:

Rusinalle onnea oilin metsästykseen :heart:

Alisa Hieno ovisplussa, onnittelut! Olen saanut ovisplussan aina 2tbl:n annoksella ja nyt molemmilla kierroilla metujen + 1tbl:n annoksella, mutta sehän ei takaa että ovista saati sitten plussaa tulis, valitettavasti :eek: ovishan todetaan vasta jälkikäteen tapahtuneeksi, joko uä:lla tai sitten tolla luteaalivaiheen s-prog:lla, mulla esim. se arvo oli ollut "huippu" viime kierrolla, joten ovis oli varmasti ollut, mutta todennäköisesti siis taas kiinnittymisessä häikkää :kieh: Lisäksi sitten taas vaikka folli ois hyvän kokoinen ja munis irtoais, niin aina niissä ei ole sukusoluja, joten eipä sitä hedelmöitystäkään voi tapahtua..siis valitettavasti tuntuu välillä että normaalissa raskautumisessa tarvii niin monen asian mennä nappiin, että ihmettelen miten se meillä on kaksi kertaa |O En nyt halua sua lannistaa, mutta yritin vastata kysymykseesi, sitä paitsi musta ei kannata nyt välittää..tää on tätä täti-ketutusta varmaankin :hug:

Minime Ohjeissa sanotaan ettei viivoilla oo merkitystä, mutta olen ainakin ite huomannut että viivat vahvistuu plussaa kohden ja välillä viivat on olleet plussassa tosi vahvat ja välillä ei tasavahvat on näyttäneet plussaa, joten ei niihin ihan oo uskominen, paitsi jos oot alkupäivistä saakka säilyttänyt testit ja vertaillu, kuten mä oon tehnyt :LOL:

Tänne vaan sitä samaa..nyt siis dpo 15, tai 14 tai mikä lie, toi sairastuminen varmaankin sekoitti koko oviksen.. :kieh: mutta en siis oo uskaltanut vieläkään testailla, en tiedä miksi..mutta nyt päätin että jos täti ei viikonloppuun mennessä oo tullut niin sitten testaan :whistle: Mä näin taas niin sekoja unia ettei oo tosikaan..meidän takkahuone oli muuttunut kolmnkertaiseksi kooltaan, siellä oli 3 pianoa ja 2 bilispöytää + 3 ihanaa vanhaa kaakelitakkaa, olimme ukon kanssa aivan innoissamme huoneesta..sit yhtäkkiä olinkin tekemässä r-testejä ja sain mielettömät mustantummat viivat johonkin liuskatestiin ja kuvailin kännyllä niitä onnessani lähettääkseni kuvan miehelleni..olin niin onskuna siinä unessa että kohta taas alkaa itkettää :'(
*muoks* niin ja ne lämmöt ei sitten pudonneetkaan..eilen aamulla 36,2c--päivällä 37c, samoin illalla--nyt aamulla 36,9c..huoh..

Jennyli Jatko-opiskelen sh:n AMK tutkintoa, työn ohessa, tarkoituksena ois vielä erikoistua kätilöksi tulevaisuudessa, mutta toivottavasti tässä tulis nyt pitkä viive..ettei tarvis hakea kätilökoulutukseen ihan heti :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
Evenstar[/b] saanko kysyä miksi et käytä teroja kierroissa joissa ovuloit? Nyt alkoi taas mietityttää olisko niitä pitäny aloittaa vai ei :whistle:
Öö, siksi nyt lähinnä, koska hoitava lääkäri ei pitänyt Primojen käyttöä tarpeellisena niissä kierroissa, jolloin ovulaatio tapahtuu. Miksi hän tätä mieltä oli, sitä en tiedä. Sillä tavalla mie nyt joka tapauksessa hoitosuunnitelmani ymmärsin, että mahdolliset hutikierrot (siis hutikierrot munasolun kasvatuksen suhteen) ja muista syistä johtuvat välikierrot syön Primoja kp15-24, mutta hoitokierroissa mun ei tarvitse niitä syödä. Tai näin ainakin tällä hetkellä, saa nähdä muuttuuko toimintatapa sitten, kun eka inssi on oikeasti saatu tehtyä.

Emppu3008, olen menossa ensimmäiseen inssiin heti kun kroppa saadaan toimimaan oikealla tavalla. Mulla on PCO ja luomusti kierrot on mitä sattuu, vuotoja tulee tyyliin kerran ja jouluna. Viime kierrolla edes perusannos ei clomeja tuonut toivottua hoitovastetta (eli johtofollia ei ollut), joten tässä kierrossa kokeillaan clomeja tupla-annoksella (2 tabl/pv, kp3-7). Nyt keskiviikkona on kp6, vielä yksi päivä clomeja ja perjantaina aukiolotutkimukseen. Samalla saatetaan ehkä nähdä jotain alustavaa clomien mahdollisesta hoitovasteesta.

Jennyli Helpottavaa kuulla, että kuuluu asiaan :) Voi, toivottavasti sunkin oireet pitää paikkansa ja ootte saanu pikkuisen kyytiin uudestaan, olis aivan ihanaa :heart:

Emppu aijaa, enpäs oo tiennykkään :eek: Onneks meen pe sinne verikokeisiin ja saan sitten 1,5 vkon päästä soitella tulokset. ainakin on sata varma tulos. Ihan hyvä, että joku mua pudottelee maan pinnalle, tässä jo malttamattomana lasken päiviä lähestyvään täti-ajankohtaan. Edelleen puhaltelen plussa tuulia sinne päin ++ :whistle:

evenstar Tuu han sit heti kertoon miten sun aukiolotutkimus meni perjantaina :) toivottavasti saat hyviä uutisia.

Miten tuo dpo lasketaan, jos eilen oli viivat yhtä paksut? Onko tänään siis jo dpo 1 vai vasta huomenna? oletan nyt sen oviksen sitten tapahtuneen. :D eilen kyllä jo vähän väkisin peittoja heiluteltiin... :/ Tänään ei taida enää mieheltä irrota...

Tännepä se täti yöllä oli löytänyt :kieh: No, osasin jo epäillä illan kivuista asiaa..jostain syystä toi luteaalivaihe oli siis 15 päivänen nyt, luulen että toi sairastelu kyllä vaikutti jotenkin asiaan, todennäköisesti määritetty väärin :whistle: joten siis.. kp 1/30 yk 3
Ja nyt sitten tuplaan tälle kierrolla clomit 2 tbl:iin metujen kanssa..saa nähä onko mitään vaikutusta..noh, piinailu päättyi, ainoaa positiivista tästä, jota osaan tälle aamulle löytää :p

TORSTAI 26.2.2009

Emppu3008.....1/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......35/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................20/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........26/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............10/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........7/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........40/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........27/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............27/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
Purmeli83..........21/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Minime................13/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............19/24-26....yk6....esikoinen...lugesteron
Jennyli......................33/??..........yk 1.................clomit
E-V-A.............7/22-33......yk6..........kolmas.....ei vielä mitään apuja

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73

Haamuilijat:

Plussanneet:

Yhteistyössä