Jennyli älä vielä heitä kirvestä kaivoon, vasta sitten, jos ja kun ne menkat tulee :hug: Jokainen raskaus voi olla erinlainen, joten eihän sitä vielä tiedä
Hauskoja shoppailuhetkiä!
Julian Tervetuloa vain mukaan, sanon samaa kuin Jennylikin, että esikoisesta kuumeilevien pinoon olisi varmasti sinulle se oikeampi paikka, täällä kun yritystä on ollut jo pitempään ja meistä kaikki taitaa tarvita jonkunlaisia apukeinoja vauvan saamiseen. Mutta jos haluat niin saat toki pysyä täälläkin
Emppu Täällä kans sotasuunnitelma valmiina jo ensi kiertoa varten
Minkä vuoksi otat 2 tbl, kun on vasemman puolen vuoro? Jep, oikea asenne, raivolla eteenpäin ja toivotaan, että se
The kierto olis nyt tämä =)
Jennyli Itellä ei kyllä koskaan teroista oo tullu mitään pahoinvointia/kuvotusta. Nyt oon niitä kaks päivää napsinu ja nyt sitä pahaa oloa on, mutta en usko sen johtuvan siitä? Tai mistä sen tietää.. :x
Eva Hyvä se on se varmistus saada niin ei tarvi omassa päässä pähkäillä, että missä mennään.
On: Tällä hetkellä olen saikulla, kun huono olo tulee ja menee, nytkään ei oo yhtään paha olo, kohta varmasti on. Oksentaa ei oo onneks tarvinnu. Tänä aamuna kuitenkin vatsa löysällä, joten päätin olla pois, etten asiakkaita tartuta. Miehen veljen poika oli saanu oksutaudin just näin, että ensin meni vatsa löysälle ja seuraavana päivänä tuli oksu. Eilenkin oli tosi väsynyt, emnin jo 22.00 nukkuun, mikä ei ole yhtään mun tapaista..
Tänään kävin verikokeissa ja arvatkaas mitä?? Kun pääsin siihen tuoliin istumaan, niin hoitaja kysy nimeä ja sanoi sitten, että ei täällä ole lähetettä susta.
Saman tien mun päähän tulvi ajatuksia, että nyt en saa sitten tietää, että onko se ovis oikeesti ollu vai ei. No, se kysy sitten, että mitä multa pitäs ottaa ja sanoin vain, että tais olla se s-prog., jos se nyt on se kp 21:n verikoe. Hoitaja sano, että otetaan verikoe ja hän yrittää soittaa klo:8 sinne naistenpolille ja saada sitä lähetettä. Voin kuulemma soitella tuloksista jo ensi viikon keskiviikkona, mutta jos en saa vastauksia, niin hän ei oo saanu sitä lähetettä
Ihmettelin sitten, että gyne sano, että vastauksissa menee 2vkoa ja toinen hoitaja sano 1,5 vkoa ja nyt tämä sanoo, että puoli viikkoa. Aika erilaisia näkemyksiä. Tämä hoitaja kuitenkin sanoi, että hänestä noita s-prog. juttuja katotaan joka päivä. Lopuksi hän sanoi, että unohda se, että hän ei saisi sitä lähetettä, hän aikoo sanoa tytöille, että lähete on tultava
Eli katsotaan nyt miten käy. Ens ke kokeilen onneani ja soittelen, jos tulokset eivät ole saapuneet, kokeilen soittaa pe, sillon kuulemma viimestään pitäs olla tuloksien saapuneen. Joo, että semmosta tänään. :$