Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset





TIISTAI 3.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....6/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......40/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................25/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........31/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............15/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........12/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........45/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........5/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............32/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........26/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime................18/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............24/24-26....yk6....esikoinen...lugesteron
Jennyli......................38/??..........yk 1.................clomit
Apila87.........10/28.............yk?..........................Clomit+Terot

Taustalla
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm






 
Heips!

Jennylille peukutuksia plussan puolesta b=)d Kyselit noista teroista niin mulla ne ainaki aiheutti pahoinvointia loppukiertoa kohden, mutta toivotaan että sun huonovointisuus johtus jostaki ihan muusta ;)

Nyt en sitten muista mitä piti kommentoida ja kenelle, mutta laitetaan yleiset tsempitykset kaikille b:Dd

Uusille tervetuloa ja :hug: niille keiden luona tädin pirulainen vierailee.

ON: Ovislimat bongattu vknloppuna, jee! Olin ihan varma että en ovuoi tässä kierrossa kun viime kierrossa tuli ovis. Siis mä oon ihan varma, että se vyöhyketerapia alkaa kantaa hedelmää :D Nyt ku vielä kantas tämä kun kohtuki hedelmää :LOL:

Jennyli! Miten aloit nyt syömään teroja? Eli siis sullahan oli ihan luomukierto vai? Sen ainaki muistan, että tikutit oviksen, missä vaiheessa aloit niitä teroja ottamaan? Taidan minäki alottaa nyt sitten terot oviksen jälkeen niin eipähän jää siitä sitten kiinni.
 
ärsyttävää odottelua. eilen söin vikat luget, ja olin ihan varma että tänään hanat aukeaa, kun sitä tuhruiluakin on jo parina päivänä tullut ihan reilusti, mutta ainakin vielä saa tätiä odotella. lämmöt kuitenkin alhaalla, on menkkajomotuksia yms, joten vierailu on enemmänkin kuin odotettavissa. jos nyt jotain hyvää haluaa etsiä, niin pms-oireet on olleet tässä kierrossa melko lievät. liekö siihen auttaneet luget vai kaikki ne vitaminiit mitä oon popsinut, en tiedä, mutta ihan kiva että saa edes jotain tuloksia.

Purmelillahan on jännät paikat! Toivottavasti olisi plussasta kyse! Ja tsemppiä muillekin piinailijoille!

Duffylle onnea oviksesta. Tuota vyöhyketerapiaa on useammatkin kehuneet, että siitä on apua... Onko muilla kokemuksia? Entä mitä se suunnilleen maksaa, ja missa vaiheessa kiertoa sinne kannattaa mennä? Tässä alkaa vähän olla sellainen olo, että kaikki keinot vaan käyttöön...
 
Sairasloma jatkuu torstaihin saakka...influenssaa tämä nyt sitten luultavasti on :/
Menkkoja odotellessa...oon jo 100% varma että ne alkaa :ashamed: Menkkakipujakin on jo! Ja mulla on TOSI surku mieli :'(
Mut ehkä hyvä niin, oon syöny särkylääkkeitä kun leipää :/

Duffy joo mulla oli nyt luomukierto ja ovisplus tuli kp 25! Teroja aloin syömään kp 28 eli paripäivää oviksen jälkeen ;) Näin mulle on annettu ohjeeksi että 2-3pvää oviksen jälkeen!
Plussaonnea++++++++++++ :heart:
 
Terveisiä odottajista :wave:
Eilen ultrassa vihdoin varmistui että kyllä sielä masussa asukas on joten nyt voi vihdoin edes hetkeks huokaista! Tuli tuossa mieleen jos jotain kiinnostaa...vaik tuskin tästä nyt mitään apua on...mut mullahan raskautumista edellisessä kierrossa ultrattiin ja gyne sano et munasarjat täynnä rakkulaa ja limakalvo niin ohut ettei se ota kyllä mitään vastaan. Silloin aloin heti syömään foolihappoa ja omega-3:sta ja sitten tämä raskaus alkoi eli munasarjojen on täytynyt toimia ja limiskin on sitten ollut paksumpi. En oikeen itekään usko että näillä kauheeta merkitystä ois ollu, mut eihän sitä tiedä.

Paljon plussatuulia tänne ja teitä odotellaan tuola toisella puolella!!!
jennylille paranemisia!!

Muisku 7+6
 
Muisku, ihania uutisia! Mä syön kans foolihappoa ja tuota omegaa pitäs kyllä alkaa syömään, aika satunnaista mulla se.

maikkis, mä käyn yhdellä meidän perhetutulla hoidossa, niin se velottaa vaan nimellisen maksun. Yleensä vyöhis maksaa 30-60e riippuu missäpäin hoidetaan, kuinka kauan ja minkälaisesta vyöhiksestä on kyse (klassinen, koko kehon, refleksologinen jne) Sillä ei taida olla väliä missä vaiheessa kiertoa sen alottaa, en muista ees millon ite alotin. Oisko ollu kierron alussa. Nyt viime kierrossa ku ovuloin niin tehtiin sit niin, että luteaalivaiheen aikana en käyny ollenkaan, että jos siellä ois hedelmöitys tapahtunut niin ei sitä kiinnittymistä häirittis sitten. Mut siitäki kannattaa kysyä.

Jennyli, okei, pitää testata sitä ovista niin tietää sit että missä vaiheessa alan noita teroja syömään. Paranemisia sinne :)
 
Muisku onnea tuhannesti :heart: Oon täällä kateudesta
;)
Mä oon muuten syöny kans koko yrityksen ajan foolihappolisää+monivitamiineja. Nyt mulla on Multitabsin raskausvitamiinia kun ehdin ostaa sitäkin :whistle:
Nojoo, lisäks syön vehnänalkioöljyä mikä on siis E-vitamiinia! Välillä juonu myös greippimehua.
 
Muisku Onnea kovasti, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti! :heart: :flower:

Kiitoksia tsempityksistä! Mä varmaan taas kohta testailen, kun en jaksa miettiä... :D Liian aikastahan tälläinen testaileminen on, mut mun on saatava aina kaikki, tässä, nyt ja heti! :D
Menkkakiputuntemuksia on koko ajan, mut nännit edelleen aika kipeät. Aikaisemmin ainakin nännikipu hävinnyt ennen menkkoja ja kipuja ollut vasta silloin, ku vuotoa on tullut kunnolla. Jännästi tuo alavatsa- ja alaselkäkipu säteilee välillä nivusten kautta reisiin. Ja hirveä nälkä oli koko viime yön vaikka illalla söin...
Mies sanoi eilen, että kyllä sä taidat olla raskaana, kun juokset koko ajan vessassa... Enpä ollut asiaa ajatellutkaan. :p
Edelleen realistisella mielellä, eli eiköhän ole toiveajattelua, että näin pian... :/
 
Purmeli: Koska testailet uudestaan, jännittää kyllä sun puolesta!!++++++++++ :whistle:

duffy: Mä oon kans harkinnu tuota vyöhyketerapiaa, ja melkein jo varasin ajankin, mutta sitten tulin siihen tulokseen, että kun seuraava kierto alkaa..

muisku: Onnea!! :heart: :flower: =) Varmasti ihana tunne!

).( Lämmöt on vähän noussu, joten ajattelisin, että o oli eilen.. oireidenkin perusteella! Terotkin voi kai nostaa lämpöä? Kyllä ne vissiin jotain tekee tuolla mahassa, kun vihlasee ja tuikkii aina välillä.
 
Jennyli Tyhjää oli täynnä tikku, kun testasin. Lukuunottamatta siis sitä toista viivaa. :LOL:
Toka kierto siis menossa, eka oli se pillereiden jälkeinen 110 päivänen kierto. :D
Mulla on siis kaikki mahdollinen, eli clomit, terot ja metut. ;) Ja ensimmäinen kierto niillä. Siksi vähän epäilyttää, että kaikki tää johtuukin noista lääkkeistä.

Outoa kyllä, mut koko tän oviksen jälkeisen ajan mä oon suhtautunu tosi kevyesti tähän koko "projektiin". Mä vaan naureskellen teen noita testejä, eikä edes jännitä mitä tikussa näkyy. Tuntuu, etten edes yllättyisi vaikka tikkuun tulisikin kaksi viivaa. :LOL: Edellisen kierron samassa vaiheessa tein ihan otsa hiessä testejä ja petyin aina tosi paljon, kun mitään ei näkynyt. Toivon vain, että ennen ensi viikon viikonloppua alkaa menkat, tai sitte ihme tapahtuisi ja tikkuun ilmestyisi toinen viiva, että tietäisi voiko ottaa alkomaholia. Nyt perjantaina siis loppuu terot...
 
Duffy Jee, hienoa, että ovis lähestyy :p Toivottavasti v.terapia kantaa hedelmää, olis mahtava juttu! Ite kävin joku 5 kertaa v.terapiassa, sillä yritettiin saada menkkoja käynnistettyä, mut eipä tuottanu mulla tulosta, ainakaan noilla hoitokerroilla ei ollu apua. Mut uskon kyllä tuohon hoitomuotoon. :)

Muisku Ihanaa, että pikkuisella kaikki hyvin :heart:

Purmelia Täälläkin peukutetaan teidän puolesta! :wave:

Minime Mulla ei ainakaan terot oo nostanu lämpöjä, lämmöt ollu aina alle 36 tai just sen 36, tässä kierrossa missä oviksen bongasin niin lämmöt on huidellu 36,5-37. Ei kyl kauheen todellinen tuo mun mittaustapa, ku mittaan kainalosta. Enkä mittaa edes aamuisin vaan näin päivällä, mutta suurinpiirtein samaan aikaan, enkä ennen oo tälläsiä lukemia saanu.

On: Täällä valkkari lorisee :$ Ja janottaa, mitään muuta oireita ei oo. Nippailuja on ehkä kerran pari päivässä, mut ne lasken jo luulotaudin piikkiin. Vielä pitäs viikko kärvistellä, että kannattais ees harkita testiä... Huomenna kokeilen soitta verikokeiden tuloksista, josko olisivat tulleet. Millon muuten ovistestillä vois yrittää kokeilla, että näkyykö hedelmöittyminen? :whistle: Aattelin vain.. ;)
 
Nyt mäkin kai sopisin virallisestikin tähän ketjuun.. ;)

Kävin tänään lääkärillä ja terolutit määrättiin kierron 17-24päivä otettavaksi.
Kyselin sitten että mitäs jos ovulaatio on vasta myöhemmin niin haittaako nuo terot ovulointia, sain vastaukseksi että ei pitäisi haitata.
Ja ongelmanahan mulla on lyhyt luteaalivaihe, vain noin 9-10päivää.
"Keräytyykö" terot elimistöön? Clomien kohdallahan ilmeisesti myös kuurin lopetuksen jälkeen vaikuttaa vielä seuraavankin kierron, onko terojen kohdalla samoin?

Täytyy vissiin tuota hakua vähän katsastaa myös että mitäs tietoa sieltä löytyy teroista :)
 
Heippa!

Vaikka poistuin listalta vähän aikaa sitten, nyt täytyy palata kertomaan uutisia... vaikkei tätä vielä meinaa uskoa itse todeksi. Lähes puolentoista vuoden yrityksen jälkeen raskaustestiin ilmestyi vihdoinkin ne kaksi viivaa! Ihan alussa vasta mutta toivo on ainakin korkealla, että pysyy kyydissä =)

Ihan helpolla ja nopeasti ei tosiaan tänne asti päästy, tarina on mennyt näin:
Pillerit jätin pois elokuussa 2007. Luomumenkkoja ei kuulunut ollenkaan, tammikuussa 08 kävin ekan kerran lääkärissä ja sain yhden kuurin teroja. Maaliskuussa menin yksityiselle lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle, ja sain taas teroja ja lähetteen julkiseen lapsettomuushoitoon. Toukokuusta alkoi tutkimukset ja kesäkuussa eka clomikuuri ilman vastetta. Syksyllä clomeja jatkettiin mutta "onnistuneita" eli ovulaatiokiertoja oli vain 2, välissä 1 tutkimuskierto. Vuodenvaihteessa clomeja ei edes saanut ja tammikuusta tuli taas välikierto, helmikuussa aloitettiin pistoshoito ja inseminaatio... ja siitä sitten tärppäsi, ekalla kerralla! Jotenkin tässä kierrossa on ollut kyllä tosi positiivisella fiiliksellä ja ajatellutkin että nyt se vois tapahtua...

Täällä on näköjään ollut puhetta omega3:sta - mäkin oon ottanut kalanmaksaöljyä tammikuun alusta joka päivä, jokin merkitys on voinut olla silläkin.
 




KESKIVIIKKO 4.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....7/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......41/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................26/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........32/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............16/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........13/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........46/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........6/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............33/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........27/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime................19/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............25/24-26....yk6....esikoinen...lugesteron
Jennyli......................39/??..........yk 1.................clomit
Apila87.........11/28.............yk?..........................Clomit+Terot

Taustalla
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm








 
Onnea titonia :flower: :heart: Ihana kuulla hyviä uutisia, ne luo aina uskoo itsellekin...myös tuo että inssilläkin voi onnistua =) Sitä kun oon itsekin miettiny jos ei tässä muuten ala tapahtuun!

Täällä vieläkin

Eilen alkoi ihan tajuton aivastelu ja nyt on sitten pää täynnä räkää :/ En muistakaan koska mulla olis tällänen tauti ollu!!
Mä jätin pojatkin kotiin kun toinen oli niin yskänen eilen ja voi helkkari, nyt ne painaa kun mitään ei oliskaan ja mä en jaaaksa |O
Onneks mun äiti on tulossa kohta käymään!!!

Tissikipu on muuten palannu,mistälie tutkiskelusta ärtyny :whistle: Muuten ei mitään.... |O Dpo 12 tai 13!!
alakerrassa on lorahteluntunne mut ei muuten mitään jomotuksia taas tänään. Ja pinna ON kireellä,voi taivas!!!
Mikähän megavuoto sieltä oikeen tulee?!!? :eek:
 
Maikkis :hug: ja eikun tulta päin sitten vaan.. :kieh:

Titonialle onnittelut :flower: Hienoa kuulla näitä onnistumistarinoita :heart:

Muisku Jippii, mielettömät onnittelut ultrauutisista :flower: Uskoin kyllä asukin olemassa oloon koko ajan :D Voihan paksusti :hug: Noi lekurit kyllä sais pikkasen opetella tota tahdikkuutta, ettei ihan heti tarvi availla suutaan vaikka tm:aa epäileekin ja vois sitten myös ottaa huomioon ultratessa rv:en määrän ennenkuin rupee tekemään liian hätäisiä diagnooseja ja mikä pahinta saavat aikaan aivan turhaa huolta ja surua :kieh: :kieh: mutta onneksi se oli vain sen ekan lekurin töppäys :)

Alisa Hyvät oireet sulla, miten pystyt olemaan testailematta? Kunnioitettavaa :) Ovistestit ei lukemani perusteella ( löysin sivut joilla oli testaustulokset kuvineen) näytä aikaisempia plussia kuin r-testitkään vaan jos r-testi näyttää haamua niin ovistesti näyttää plussaa eli vahvempaa viivaa, mutta testaile ihmeessä sillä niin saadaan jännitys laukeamaan :D

Jennyli Mites menee? Ootko paranemaan päin? :hug:

Täällä on vika clomipäivä ja huh huh mitkä kuumat aallot nyt parina aamuna ollut, inhottavia :eek: Siis olin vaan unohtanut kuin toi 2 tbl:n annos tuo mukanaan ton inhottavan sivuvaikutuksen..tuttu juttu mutta ärsyttää :headwall:
 
Heh,ristiin meni emppu meidän kirjotukset ;)
Koitahan jaksaa ikävien sivuvaikutusten kanssa :hug: Mulla on ihan samaa vaan 1 tabl. annoksella! nyt luomukierrossa oli lievempää.
Ja eipä täällä helpota...vieläkään :/
 
Jennyli Mulla kans tauti päällä, tää yskä ei tunnu häviävän millään! :headwall: Meinasin kuitenkin töihin lähtee yskimään.
Toivottavasti tissikipu enteilisi hyvää... :heart:

Emppu Sullako ei yhden tabletin clomiannostuksesta tullu sivuvaikutuksia? Ei tosin mullakaan, mutta eipä tullut mieleen, että niitä voi sitten suuremmalla annostuksella tulla..huokaisin vain helpotuksesta jo. ;)

Mut siis omaan napaan. Mä en taas tajuu. Mun alapää on sellanen rasvanen! Jos ootte käyttäny flagyl comp-puikkoja, niin tiedätte tunteen. Mä en siis niitä nyt käytä, mut tuntuu just sellaselta, kun sitä rasvaa olis valunu ulos... :x Vvuotoo ei oo mainittavasti, eikä mitään hajuja yms. Eli siis mitvit?
Ja toinen nännipiha on kuiva kuin korppu ja toisessa on jotain ihottumaa...häääh... :eek:
 
Jennyli Jaksuja :hug: toi lasten, varsinkin villien sellasten, on todellista herkkua sairaana :kieh: Eikös toi tissikivun palautuminen tiiä hyvää yleensä b :) d

Purmeli Juu, on toi pienempikin annos tehnyt ns. lämpö aaltoja, mutta nyt puhun tooodella kuumista *hot* aalloista :LOL: siis aivan yhtäkkiä tulee kokovartalo "hiki" ja jotenkin hetkellinen tuskasuus..tää tulee mulla siis yleensä aamulla vielä pedissä, mutta tänä aamuna se prkl iski kun olin jo noussut :kieh: Vähän pelottaa noi tulevat päivät ennen ovista, kun tästä eteenpäin mulla yleensä noi oireet vaan voimistuu..no, muut käyttävät talvivaatteita niin mä meen kouluun kesävetimissä :LOL: :LOL:

Meillä on taas käynyt himassa joku täystuho pyörimässä ja kyllä pikkasen ketuttaa kun tää siivousvastuu on näköjään kokonaan siirtynyt mun vastuulle, ihan kuin mulla ois niin sikana ylimäärästä vapaa-aikaa ( mitä nyt aina tänne aikaa kyllä riittää :whistle: ) :headwall: Ukko saa tuta taas illalla pienehköjä huomautuksia asiaa koskien :kieh:
 
titonia: Onnea!! :flower: =) :heart: Aina tuntuu kivalle, kun joku pitkään yrittänyt vihdoin saa sen plussan!! =)

Eikö teillä tuu teroista mittän sivuvaikutuksia? Musta tuntuu ihan ku ois raskaana, koskaan ennen ei oo nännit kipuillu näin, väsyttää aivan sikana(=pohjaton uupumus), mahaa turvottaa ja nyt tiedän mitä alamahan nippailu tarkoittaa! :eek:

kaikille flunssaisille paranemisia!! :hug:

 
Sero Tervetuloa vain mukaan tännekin :D :wave: Laitakko kp:t niin lisään sut listaan :)

Titonia Ihana kuulla hyviä uutisia :heart: tuollaiset saa itelläkin toivon heräämään :)

Emppu Mää luulen, että nää oireet on ihan mun pään sisällä kekistty :LOL: ja tänään on vasta dpo 8, joten eipä taitais näkyä vielä, joten siksi on helppoo olla testaamatta ;) Ai sulla alko heti kuumat aallot :/ Mulla ne tuli clomikuurin jälkeen. Meilläkin asunto ihan mullinmallin, pitäs alkaa siivoon, mut evvk |O

minime En tiiä mikä mua turvottaa, mulla vatsa kuin ilmapallo, mut en usko sen johtuvan teroista, ku ei ennenkään oo tullu tollasta muutako just ennen menkkoja.. Ei hitto, nyt tajusin, mitä jos mun menkat alkaakin huomenna?? :eek: Kierto ollu teroilla aina (paitsi kerran) sen 26 päivää. Tässä kierrossa kyllä epäilin bongaavani oviksen, joten siksi odottelen niitä vasta viikon päähän..

On jatkuu.. Vv hiukan lievittynyt, enää ei tule haitaksi asti.. vatsa tosiaan kuin ilmapallo, jos kukaan ei tietäis niin vois luulla,e ttä oon raskaana jollain viikoilla 15 :D ja jano on edelleen, nippailuita myös ajoittain.. Mikään ei ole muuttunut moneen päivään, joten olis kiva päästä jo uuteen kiertoon mikäli sellainen on tulossa
 
).( Tulin nyt sitten kertomaan lääkäri kuulumiset. Löytö PCO, mitä epäilinkin. Mulla se hyväpuoli että ei ole ylipainoa. Lääkäri suositteli jättää sokerit, perunan, pastan ja valkoset jauhot pois ruokavaliosta ja jos ei 3kk sisällä näytä testi plussaa niin sitten saan lääkkeet. Ultralla katottiin ja yksi johtava follikkeli tai follikkelikysta näkyi 15mm läpimitta. Ei osannut sanoa että kumpi oli ja totta puhuakseni en edes ymmärrä noista mitään. Yritin hieman googlettaa, mutta kyllä niin tietämätön olen näistä. No sellasta tänne ja katotaan mitä tuleman pitää :|

Onko muita joilla PCO?
 

Yhteistyössä