Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset





SUNNUNITAI 1.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....4/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......38/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................23/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........29/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............13/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........10/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........43/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........30/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............30/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........24/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime................16/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............22/24-26....yk6....esikoinen...lugesteron
Jennyli......................36/??..........yk 1.................clomit
E-V-A.............10/22-33......yk6..........kolmas.....ei vielä mitään apuja
Apila87.........8/28.............yk?..........................Clomit+Terot

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm





 
Jennyli Minkäslainen koiruli teillä on? Miten se otti vastaan vauvat, kun tulitte sairaalasta kotiin? Mulla alko kans flunssa just tolleen :snotty: Voi ja tiedän ton tunteen, ku ei yhtään nappaa mennä töihin :/ Millos sulla on vapikset?

minime Jee, toivottavasti ovis on käsillä ja pääsette hyödyntämään sen ;)

Täällä paha olo alkaa pikku hiljaa väistymään (koputtaa puuta), ainakin toivottavasti. Tänään valkkarin tulo lisääntynyt huomatttavasti, mutta siitä en osaa päätellä mitään, koska ennen ei oo ovista tullu. Tänään siis dpo 5. Aatelkaa, niin se vain kääntyi taas maaliskuulle, eiköhän nyt jokainen oteta se plussa tässä kuussa +++++++++++++++ :whistle:
 
Huoh,särkylääke oli otettava. Olo senkun huononee...väsyttää,särkee,pyörryttää ja veren maku maistuu suussa :( Voi hitsi, kipeeksi taidan tulla...kun nyt ei influenssa iskis!! :eek:

Alisa meillä on 8-vuotias rottweler tyttönen =) Siihen aikaan kun pojat syntyi meillä oli kaksi rotikkaa mutta valitettavasti nuoremmasta oli pakko luopua koska aika ja eneria ei mitenkään riittänyt kahteen koiraan saati touhuta aktiivisen nuoremman koiran kanssa :( Mut hyvän uuden kodin sai tuo koiruus =)
Hyvin ollaan samaan huusholliin sovittu lasten ja koiran kanssa. Mitään ongelmia ei oo ollut,tosin onhan koiran asema muuttunut radikaalisti! Nyt se on lemmikki eikä enää mun vauva :whistle:
Hyvät hermot tuolla meidän koiralla on ja pojat saa senkans kyllä peuhata...tosin ei poikiakaan niin kauheesti tuo koira kuitenkaan kiinnosta. Enemmän ne kissan perässä juoksee :D

Ja hyvältä kuulostaa...eiköhän me kaikki maaliskuussa plussata tai saada ainakin kyytiläinen matkaan ;) :heart:
 
Jennyli: :hug: Voihan pylly! Toivottavasti ois sitä kuuluisaa ennen plussaa -flunssaa! :heart:

Alisa: Mullakin joskus alkaa tulemaan valkkaria oviksen jälkeen, tiiä sitten mistä johtuu. Voi johtua progesteronista ja sehän on ihan hyvä homma! :)

Joo eilen tosiaan tuli sitä o-limaa jonkin verran sekä älytön päänsärky! Mietin, että oisko voinu o-plussa jäädä bongaamatta.. Koska oon nyt muutamana päivänä tehny testin aamupäivällä. Vaikka eikö cb yleensä näytä 2 päivää plussaa silloin kun ovis on? Emmä tiä, mut nyt on tikut käytetty ja taas jäi niillä plussa saamatta, taitaa olla rahan tuhlausta mulla tuo tikuttelu.

Juu ja olen samaa mieltä teidän kans, maaliskuu on hyvä kuu plussata!! :heart: :heart: ++++++ :whistle:
 
Sunnuntaita arvon kanssasisaret :wave:

Jennyli Wau, säkin oot rotikan onnellinen omistaja :D Meillä oli kaks narttua silloin kun lapset syntyivät, elivät 12-vuotiaiksi ja lähtivät peräperää paremmille metsästysmaille, nuorempi koirista kuoli suruun kun johtaja poistui sen elämästä :'( Niillä oli siis alle vuoden ikäero, eikä ikinä olleet toisistaan erossa, lääkärikäyntejä lukuunottamatta, joten arvattavaahan tuo oli, mutta erittäin järkyttävää niiden kuolemat oli meille kaikille, lapsille ekan koiran kuolema oli ensimmäinen kuolemantapaus ylipäänsä, joten siinä tuli sitten niiden kanssa sekin asia läpikäytyä, vaikka toisaalta oli hyvä että kyseessä oli koira, eikä esim. isovanhempi, vaikka täysi perheenjäsen olikin :eek: Nyt meillä on sitten täyskaheli vouhake, rottisuros 2v. :LOL: :LOL: Mutta lastemme paras kaveri, joka ei leikkiin kyllästy koskaan... Rotua tuskin vaihdamme, niinkauan kuin jalat kantaa :LOL:
Pahoittelut sairastumisestasi, toivottavasti kuitenkin ois se vaan tavallinen lentsu, eikä A-virus, mulla kun se oli ja kuume kyllä nous tosi pian korkeeks, saman päivän illalla kun tuli flunssainen olo :hug:

Alisa Eikös toi runsas vv oo hyvä oire, noilla dpo:illa, niin ainakin mulla :D Kuivuus on aina tiennyt tädin tuloa :kieh:

Ja sitten tähän mun sotaan tätiä vastaan :kieh: Otan 2tbl kun vas. vuorossa siksi että se toimii paremmin ja on auki, oikeessa en uskalla ottaa kun ton yhden koska siellä on torven suulla pari pientä kystaa ja pelkään että silloin kohdunulkoinen tulee helpommin kun munis voi juuttua sinne :eek: Ja kaks otan aivan omaa itsepäisyyttäni, koska ei toi 1tbl:n tekemä ovis mun mielestä ollut niin hyvä kuin aiemmin tolla 2 annoksella on ollut vaikka toi s-prog olikin sillä kierrolla hyvä, mut kun en usko niin en usko |O Sit mä oon ruvennut nyt hieman pelkäämään sitä että jos se vika ei ookkaan enää mussa :ashamed: vaan ukossa, koska sillä on ollut häikkää simppatesteissä aina (2x otettu) vaikka gynet sanoi että paljon huonommillakin tuloksilla on lapsia saatu ilman IVF:ää, mutta ne täydellisten siimahäntien prosenttiosuus on ollut kuitenkin pieni ja toisella kerralla paljon pienempi kuin ekalla ja vuosia oli siis n. 6 vuotta välissä ja nyt taas siitä vikasta testistä on kulunut aikaa jo yli 2 vuotta :( Siksi tuohon peitonheilutteluunkin oon sotasuunnitelman laatinut, puuhat aloitetaan vasta ovisplussasta ja vaan dpo-1 ja dpo0, koska kuopus sai alkunsa yhdestä ainoasta kerrasta ovisplussapäivänä, oli silloin juhannus ja lähdimme kavereiden mökille, joten muuta mahista ei ollut ;) Eiks kuulostakkin hienolta ja tarkkaanlaaditulta sekä etenkin tehokkaalta suunnitelmalta :LOL: :LOL: Tätä vois melkein pitää meidän pienenä hoitosuunnitelmana :D Mut muukaan ei tunnu auttavan nin pakkohan se on :p

++++ :whistle: kaikille tarvitseville :heart:
 
Äh,kyllä tää taitaa olla ihan sitä itteensä eli flunssaa :/
Mulle on tullu nyt vahva tunne että kohdussa ei ole ketään :ashamed: Sen vaan tuntee!! Ja valitettavasti oon aina oikeessa ollut.
Mut enskierrossa plussaan eli leijonan raivolla eteenpäin!! :D

Minime harmi kun et saanut ovista bongattua :/ Melkein suosittelisin digin rinnalle halvempia liuskoja (esim. fertest) niin ei menis noi kalliit digit noin äkkiä!
Mä oon tehny aina aamupissasta testit ja cb:llä oon yleensä saanu vaan yhtenä päivänä plussan! Tosin tässä kierrossa olikin sitten joku megaovis :whistle:
 
Emppu: Hyvä sotasuunnitelma, eihän sitä enempiä yrityskertoja tarttekaan ja pysyy siimahännätkin iskussa! ;) Musta tuntuu, että meillä ne ehtii jo loppua ennen h-hetkeä, kun aloitellaan yritykset aina viikkoa liian aikaisin! :LOL:

Jennyli: Hyvä, että sulla on kuitenkin noin positiivinen asenne!! :) Pikaisia paranemisia! Joo, mä meinasin ostaa fertestejä rinnalle, mut tulin sit siihen tulokseen, että cb saa riittää.. :headwall: Noilla liuskoilla olen siis aikaisemmissa kierroissa saanut jopa kaksi kertaa ihan oikean plussan. Niin nyt sitten ihmetyttää, että miksei tuolla cb:llä. Onhan noissa herkkyyksissäkin toki eroja. Jospa cb:n herkkyys on liian suuri mulle ja mulla irtoaa munis pienemmälin lh-piikillä? Äh, minä se osaan kääntää asiat aina jotenkin väärinpäin.. :LOL:
 
Jennyli Kiva kuulla, että koira ottanu hyvin lapsoset vastaan :) Meilläkin yks pikku koiruli ja oon monesti miettiny, että miten se tulis vauvan ottaan vastaan, mut varmaan turha vielä tuollaisia miettiä :whistle: Toivottavasti pääsisit äkkiä flunssasta eroon, jos se nyt sitä ihteään on :/

Emppu Aijaa, no toivotaan että se sitä olis :D Eipä mulla kyllä oikein muita oireita oo, paitsi tää aaltoileva pahoinvointi, mut se nyt ei taida vielä liittyä oletettuun raskauteen :LOL: Minä kp:nä syöt clomeja? Ja millon bongaat oviksen? Sullahan on hieno sotasuunnitelma tähän kiertoon, toivottavasti tuo sen kauan kaivatun tuloksen =) Määki oon suunnitellu jo seuraavan kierron hempeilypäivät, sitten mennään kiltisti vain joka toinen päivä (n. viikkoa ennen ovista) eikä oteta ihan hilkkua ennen ovista mitään peitonheilutus spurtteja/maratooneja :LOL:

Minime Musta tuntuu kans, että meillä kävi tässä kierrossa niin, että ne siimahännät loppu just ennen h-hetkeä :LOL:

Tekasin tuossa pitsapohjan ja kohta siihen saa alkaa levittään täytteitä :p Kävin äsken suihkussa (kiinnostaa varmaan kaikkia :LOL: ) niin yht'äkkiä tuli tunne, että siellä masussa olis joku, mut tällä hetkellä taas on tunne, ettei siellä mitään ole :ashamed: Rasittavaa miten voi aatokset ailahdella näin.. Menispä päivät nopsaaa!
 
Alisa Jokos sulla on testipäivä lyöty lukkoon ja testit kaapissa odottamassa :p
Taitaa olla suihkupäivä siis muillakin, mä olin ite just ton meidän koiruuden kanssa, selkä jumissa tulin sieltä, mustia karvoja koko kylppäri täynnä kun ei tuo hurtta kovinkaan nauti pesusta :kieh: :LOL: Aina tommosissa tilanteissa mietin että eiks meillä mitenkään vois olla jotai chihuahuan tyyppistä toy-koiraa :LOL: Pitsaa :p et viittis tulla meillekin tekemään :attn: ?? Niin ja syön siis clomeja kp 3-7, mulla ollut aina noi päivät.

Oon niin onnellinen kun toi niagara on tyrehtynyt, olin todella pulassa noi ekat kolme päivää, 5 yösidettä päivässä täyteen..lori,lori..eikös silloin jo puhuta runsaasta vuodosta :eek:
 
Auttakaas nyt kun oon jo ihan pulassa vaikka yritystä vain vähän takana.

Mutta luteaalivaiheesta kyselisin, eka kierto ovisplussa kp 17, kierto 29pv, toinen kierto ovisplussa kp 14, kierto 25pv, nyt ovisplussa 20, kierto 31pv. Eli siis plussasta seuraava päivä voisi olettaa että irtoaa, eikös? Noistahan tulee jokaisesta kierrosta vajaa tosta luteaalivaiheesta, noin 10päivän nurkissa.
Kävin gynellä jonka mielestä tuo pitäisi riittää, mutta mun laskujen mukaan tänään olisi ollut dpo10 ja alkoi vuoto, eli eikös sillon dpo jäi 9päivään? Kun eilen oli dpo9 ja tänään alkoi vuoto.. Eihän se voi millään riittää?

Yritystä siis vasta vähän takana, mutta onko turhaa yrittää jos luteaalivaihe jää joka kerta noin lyhyeksi?
 
Äh,taisi PMS paukahtaa päälle :$ Kävin tuossa just riehumassa kotona ja tää loppupäivä meneekin varmaan aika hiljaisissa merkeissä :whistle: :ashamed:
Johtuu tietty paljon siitäkin että oon kertakaikkiaan niin väsy ja jokapaikkaa kolottaa |O Ja päivän kun tekee töitä niin toinen työpäivä alkaa kotona...isäntä kun ei tee MITÄÄN!! :kieh:
Pojat ei päässy ees ulos vaikka on älyttämän komee päivä!
Ja just nyt vois kaikki lemmikitkin suksia hevon kuuseen...tää karvanlähtö tekee mut hermoraunioksi :kieh:
Anteeksi :ashamed:
Tästä ei siis voi päätellä muuta kuin että täti tulee :/ Kuinka teillä muilla alkaa PMS-oireet vai alkaako?! Ton progesteroninhan pitäis lieventää sitä, niin varmaan...
 
Voi hitto...On taas jäänyt palstailutkin vähiin, tuli nimittäin aivan järkyttävä flunssa. Kolmeen vuorokauteen en ole nukkunut juuri yhtään aivan hirveän yskän takia. Siihen päälle vielä maha ihan sekaisin. Aamulla meni hermo ja painatin polille, sain sentään vanhat kunnon astmalääkkeet takasin ja nyt oon jopa nukkunutkin päivällä, ihanaa! :)

Mä eilen malttamattoman testailin ja mukamas sain jonkun haamujen haamun, eli oli varmaan oman mielikuvituksen tuotetta. Miehelle en viitsinyt edes näyttää, kun... sillä on kuitenkin niin huono näkö... :LOL:
Ihmeellisiä nivuskipuja on, mut voi olla, että johtuu vaan tuosta ylenpalttisesta yskimisestä. Välillä vihlaissut ihan kunnolla, kun on yskinyt. Ja nännit ja rintojen sivut on edelleenkin kipeät.
En oikein usko, että olisi tärpännyt, testailla on pakko kuitenkin! :p
 
Emppu Tällä hetkellä testipäivä vois olla tuo 11.3 eli dpo 15 ja ei oo testejä, jotenkin oon haluton testaan ennenku ihan oikeesti olis jotain testaamisen aihetta, mutta toisaalta.. :whistle: Tuosta koiran pesusta, meillä on tuollainen pikkuinen karvakasa ja vaikka sen peseminen ei kauheen hankalaa olekkaan, mut kyl se vie äkkiä 20-30min aikaa, ku joutuu lontraan hoitoaineiden ym. mömmöjen kans, siihen päälle sit saman verran föönaamista niin äkkiä on tunti menny :D Mikäs siinä, ainahan sitä yhden pitsan lisää vois tehdä :p Oho, säähän oot vuotanu, mää yleensä pärjään tuolla side määrällä koko tädin vierailun ajan.. ELi limakalvo on varmaan hurkan ja kurja ohut :ashamed:

Jennyli Ite en ainakaan oo huomannu kärsiväni noista PMS-oireista.

Purmeli Toivottavasti sun silmät näki ihan oikein :) Millon uutta testiä kehiin? :p :whistle:

On: Tänään tuossa vähän ennen yheksää (juuri ennen kuin kuorosodan voittaja ratkes, Hyvä Timo, kuoro ;) ) vihlas aika reippaasti tuolta vasemmalta puolelta, ihan niinku puukolla ois pistetty. :eek: Nyt sitten mielikuvitus lähti liikkeelle.. Enhän mää mitenkään tarkkaan tiiraile itseäni ja kroppaani :whistle:
 




MAANANTAI 2.3.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....5/30...........yk 3..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......39/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................24/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........30/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............14/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........11/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........44/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........4/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............31/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........25/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime................17/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............23/24-26....yk6....esikoinen...lugesteron
Jennyli......................37/??..........yk 1.................clomit
Apila87.........9/28.............yk?..........................Clomit+Terot

Taustalla
E-V-A
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm





 
Rosetalle myös pahoittelut onssin epäonnistumisesta :hug:

Voisin siirtyä taustalle ja palata sitten aktiivisesti kirjoittamaan mikäli tän viikon gyne käynnillä selviää jotain sellaista että apuja tarvittaisiin.

:wave:
 
Pahoittelut Rosetalle :hug: :( Uuteen kiertoon iso+++++++++++++++++++ :whistle:

Purmelilla
onkin jännät paikat ;) Eiköhän siinä testissä sitten jotain viivaa ole jos kerta näin olet nähnyt :heart:

Täällä ollaan kuumeessa :( Aamuyöllä oli 39

Toinen pojistakin on flunssainen ja saas nähdä jaksaako koko hoitopäivän :/ Vein siis pojat itsekkäänä hoitoon että saan nukkua :ashamed: Ja istun tässä koneella kuitenkin :whistle:

Enää ei ole oireen tynkääkään,taitaa tissikipukin olla häviämään päin ja sehän on merkki tädin vierailusta :| Nyt vissiin dpo 11!
 
Rosetta :hug: ja seuraavassa kierrossa..eiku tulta päin ja täti toivotetaan hel.. :whistle:

Alisa Joo, kyllähän noi pistelyt, juilimiset, nippailut ja muut alavatsatuntemukset noilla dpoilla on kiinnittymiseen liittyviä :) Tiedän tunteen kun jokaista nippailua tarkkailee ja tunteet menee vuoristorataa :whistle: +++++ :whistle: sinne :heart:
*muoks* unohtui eilen..ovisplussa on tullut aina kp 14-16 ja siitä seur. päivänä ollut ovis, jos lämpöihin on uskomista..

Purmelille b :) d , toivottavasti viiva vahvistuu, jos siinä oli hitunenkin väriä, niin plussahan se on =) Minkämerkkinen testi oli?

Kylläpä tuntuu tehokkaalta nyt pitkän tauon jälkeen toi 2 tbl.n annos, täti sai kyytiä heti kättelyssä ja inhottavan tuttu sivuoire on voimakkaana kuvioissa, toi aamuöinen kuumat aallot kohtaus :| Mutta mitäpä sitä ei hyvän asian puolesta kestäis :p

Jennylille Pikaista paranemista :hug:
 
Mä testasin tänä aamuna uudestaan ja olin muka taas näkevinäni jotain viivaa. En kyllä tosiaan luota mun näköön! Tihrustamalla, kun tihrustaa, niin johan sitä näkee vaikka kuinka monta viivaa... :LOL: Jätin testin pöydälle ja sanoin miehelle, että siitä nyt saa sitten itse tulkita mitä näkee vai näkeekö mitään. Mies vilkaisi ja sanoi, että jaa... eli ei tainnut nähdä. :D
Nyt testaan seuraavan kerran vasta muutaman päivän päästä...niin varmaan... :LOL:

Sitä mä vaan tässä taas pohdiskelen, että millonhan sitä clomiannosta voi suurentaa, jos/kun tässä kierrossa ei tärpännyt..? Lääkäri vain sanoi, että jos ei tulosta ala tulemaan, niin nosta annosta 2 tablettiin. En tajunnut siinä innostuksessa kysyä, että kuinka kauan sitä "tulosta" pitää sillä yhden tabletin annoksella odotella... Kuitenkin hän puhui myös annoksen nostamisesta kolmeen, jos ei mitään tapahdu ja sitten myös seurantaultra. Sitäkin jäin miettimään, että kuinkakohan kauan lääkärisetä meinas mulle niitä clomeja syöttää, kun ei puhunut ajasta mitään... :D
 
Purmeli Oliko toi testi joku erittäin herkkä? Montako päivää sulla on ovisplussasta? Vielä ei siis mun mielestä tarvi vahvaa viivaa näyttääkkään vielä, edelleen b :) d
ja noista clomeista, siis annosta nostetaan yleensä jos nykyinen annos ei tuo ovista, eli ovisplussaa ei saada, julkisella puolella eivät ole halukkaita nostamaan annosta, jos ovis tapahtuu..olikos muuten sulla s-prog nyt oviksen jälkeen? Mutta, itse tosiaan nostin nyt tälle kierrolle kahteen kun en usko tohon yhden vaikutukseen, oman historiani vuoksi, mutta mulla siis todellakin on sen verran paha toi pco, että munasarjat erittäin laiskasti reagoi ja tarviin useemman kierron plussatakseni..eli siis elimistöni kaiketi tarvitsee kerryttää itteensä tarpeeks tota clomia, jotta alkaa toimii :LOL:
Mutta siis käsittääkseni gynet tarkoittaa tuloksella oviksen tulemista, ei niinkään plussaa, mut jos nostat kahteen..jos sulle ees tarvetta enää tulee ;) niin kannattaa kyllä annoksen noston yhteydessä käydä ultrassa, kun ensi kertaa noita käytät. Olikos muuten sullakin metut käytössä? Miten gyne sanoi niiden kanssa toimittavan kun plussaat? Itse mietin, että haluisin jatkaa niiden syömistä plussan jälkeenkin, mutta gyneltä en oo ihan kunnollista vastausta saanut :|
 
Emppu Tais olla mammaksin herkkä. Ovista en siis saanu tikutettua, ainakaan kun tikuttelin milloin sattuu töiden takia. Mut varmaankin se oli ja meni elimistön oireista päätellen, eli nyt dpo10 tai 11.
Tänään ollut menkkatuntemuksia, vaikka ei kai ne vielä vois alkaa, kun syön perjantaihin asti teroja...?
Ei ollut s-progia... Mä jotenkin kuitenkin luotan siihen lääkäriin, kaikesta epämääräisyydestä huolimatta :D, mut siis se vaan määräs mulle lääkkeet, sanoi, että syöt näitä niin kauan kunnes tulet raskaaksi ja jos ei tulosta tule, niin nostat clomiannoksen kahteen... Tämä siis lapsettomuuteen erikoistuneella klinikalla, eikä lääkäri tosiaan ollut mikään pojankloppi, joten luulisi olevan asioista perillä! :D
Metujen jatkamisesta raskautumisen jälkeen ei ollut mitään puhetta...
No, ehkä mä vielä ens kierron syön clomeja 1 tabletilla ja sit ehkä soittelen lääkärille ja kyselen jatkosta...
 
Oih, purmelilla on jännääää!! :) Kovasti peukkuja pidän sulle!! :heart: :heart:

Noo, aloitin tänään terot ja toivottavasti nyt sitten ainakin kierto vähän säännöllistyis, kun vaihtelee välillä 30-45. Tänään ilmeisesti ovis, kun on niiin märkää.. :x Jospa sinne joku siittiö ois munanjohtimiin jääny kytikselle, pitää kyllä vielä tänään varmistaa. ;)
 
Jennylille pikaiset paranemiset täältäkin kautta :hug: Ihan oikein teit, että veit pojat hoitoon ja saat ite istua koneella, eiku siis levätä :D :LOL: :)

Emppu toivotaan, että se ois sitä kiinnittymiskipua :whistle:

Purmeli Toivottavasti se viiva olis ollu haamu :) Eiköhän sitä voi jo heti toiseen kiertoon nostaa ellei jotain ole kyydissä ;)

Täällä outo olo jatkuu, välillä on huono olo ja välillä ei.. Maha on turvonnut ja se kuplii välillä kauheesti (vissiin ilmaa suolistossa), musta tuntuu, että mua myös janottaa koko ajan :p Joo, pikkusen päässä pyöritelty noi oireet :LOL:
 

Yhteistyössä