Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Emppu iiik, onpa sulla jännät paikat ;) :heart: Nyt peukut ja varpaat pystyyn+++++++++++++++
:heart:

Ja tosiaan EVA mullekin tehtiin kyllä julkisella hormonikokeet ja aukiolotutkimus sekä sain clomit mutta muita hoitoja ei tehdä ja minut käännytettiin nyt myös seurantaultriin yksityiselle.
Mä pääsin julkiselle siitä syystä että kierrot oli ihan sekaisin ja poikien syntymästä lähtien tiputteluvuotoja ja ovuloimattomuutta. puolivuotta oltiin oltu ehkäisyttä kun tuon lähetteen tekivät ja syksyllä kävin 4krt polilla.
 
Mulla on ihan hirveen kipeät noi tissit, auuuuts! Mut siitähän on ollut palstalla puhetta että clomit aiheuttaa paljon kaikkee oireita mitä voi kuvitella raskausoireiksi...Viimeksi kun tärppäsi, niin tissikipu alkoi vasta muutama päivä ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja negakierroissa ei silloin ollut mitään tissikipuja, mutta nyt tän kakkosen yrityksen aikana on lähes joka kuukaus tissikipu, joka alkaa reilu viikko ennen menkkoja. Nyt siis jo heti oviksen jälkeen.
Munasarjoissa ei enää mitään kipuiluja, joten ovis on mennyt, mutta siltikään en oo kyllä mitenkään kuiva tuolta alhaalta :whistle: Mut en enää kyllä jaksa hempeillä edes varmistukseksi :ashamed:
emppu3008 Mullakin on ollut ihme tuntemuksia sektiohaavan kohdalla joskus aiemminkin ja tänään tuntui tosi viiltävä kipu sieltä! En tiedä miksi, mutta se on aina ollut loppukierrossa, jos on tuntunut.
 
Tvv Mulla ei oo mitään alavatsalla kipua ja sellasta omituista venytystä, vähän niinkuin sisäistä kutinaa arven kohdalla, vaikee selittää :p Tää tissien arkuus ei kuulu mulla normisti enää näin loppukiertoon, nyt siis dpo 11 jo, ovikseen kyllä kuten sullakin nyt, mutta nyt sen pitäis lähipäivinä sitten kyllä lopahtaa jos täti on tulossa..no, mulla on noita testejä sen verran kaapissa et jos lämmöt on aamulla viel korkeella ni voisin huomen harkita testailua :p Mut saa nähä meneekö pupu pöksyyn :eek: Aika omituista muuten että historiassa oon aina ollut kova tyttö testaileen mutta niillä plussakierroilla en jostain syystä ookkaan uskaltanut aloittaa testailua aikasin, mistä lie sitten johtuukaan :whistle: Liittyskö sulla toi haavan kipu kuitenkin tohon sun ovikseen? Mittailetko sä lämpöjä?
Muuten onko teillä yleensä loppukierrossa ollut hirveet himot :p ?
Mulla himot on yleensä liittyneet ovikseen, mutta tänään lähes raiskasin ukkokultani, joka ei kylläkään pistänyt pahakseen, mutta mua kyllä hieman ihmetytti tuon ajankohta kiertooni nähden :ashamed:
 
Emppu ++++++++++++ :whistle: Toivottavasti olis hyviä merkkejä! ;)

Eva Mä en edes yrittänyt julkiselle puolelle vaan hakeuduin suoraan lapsettomuuteen erikoistuneelle klinikalle. Lopetin lokakuussa pillerit ja seuraava kierto olikin jotain 110 päivää. Kp80 kieppeillä soitin klinikalle ja sain pian ajan. Lääkäri totesi pco:n ja määräsi primolutit, metut, terot ja clomit, joten näytti ottaneen tilanteen ihan tosissaan heti. :D Tosin verikokeiden tulokset kp4 näytti niin hyviä arvoja, ettei niiden perusteella mulla mitään pco:ta pitäis olla. Rakkuloita kyllä oli, joten kaipa mulla se sitten on.
Ainakin mulla ollut tosi hyvää palvelua ja olen ollut tosi tyytyväinen. Nyt kylläkin vasta yk2, joten saas nähdä tapahtuuko tässä silti yhtään mitään. :LOL:

Mua ärsyttää nyt ihan suunnattomasti. Nyt on kp16, enkä ole sitä ovista edelleenkään bongannut. Varmaan 5 päivänä oon tikutellut, mutta en todellakaan samoihin aikoihin päivästä töiden takia. Luulin, että mulle edelleen tulis selvät oireet niinkuin pillerikierroissakin, mut eipä näköjään. Epäilisin, että se on nyt mennyt, koska paikat alkaa olemaan aika kuivat, mut nyt en tiiä milloin aloitan ne terot!? En kuitenkaan haluais niitä liian aikasin aloittaa, jos se ovulaatio ei kuitenkaan ole ollut, mutta hirveästi ei viittis pitkittää niiden aloittamistakaan, koska sitten taas venyy kierto. :headwall:
 
Empulle oikein kovat tsempitykset!!! d :) b Plussapuhuria täältä puhaltelen :whistle: +++++++ ja tämä siis kaikille muillekin :D

Oireita ei ole täälä ilmennyt muutakuin sitä hemmetin pahoinvointia. Alkoi nyt vielä aiemmin ku esikosta. Tiputuksessakin olin jo yhden yön kun menin niin huonoon kuntoon. :( On tää vaan kauheeta...mut mitäpä sitä ei kestäis.
Siä sairaalas mut myös ultrattiin ja eka lääkäri sano et näyttäs tuulimunalta!! Seuraavana päivänä toinen lääkäri taas sano et ois näkevinään sikiön ja aivan hennon sykkeen. Ota tuosta nyt selvää!! :/ Pakko pitää mieli toiveikkaana ja peukut pystyssä et jälkimmäinen lekuri ois oikeessa.

Muisku 6+5
 
Muisku kiva kun kävit :hug: Toivottavasti olosi helpottaisi pian! Ja enenkaikkea että pieni olisi masussa kasvamassa :heart: Ja onhan se!! :heart:

Emppu täällä yksi jota haluttaa ennen menkkojen alkua :wave: :whistle: :p
Mulla halut menee hieman hullun kurisesti...haluttaa ennen ja jälkeen menkkoja ihan hirmusti mut sitten ovisaikaan ei niinkään hirveesti vaikka valmis olen silloinkin :whistle: Tosin plussakierrossa halut oli kadoksissa ennen menkkojen alkua! Joo..mää oon tämmönen päinvastainen tapaus kun kaikki muut :LOL:
Toivotaan että sinun halut olisi merkki pienestä ihmeestä++++:heart:

Tvv mulla on ollut joka kierrossa nyt runsas v.vuoto oviksen jälkeen...ei siis tietookaan mistään kuivasta kaudesta!! Joten älä ressaa ;)

Mä muuten aloitin tänään dpo 2 Terolutit...ajattelin tosin että ottaisin vaan jktn päivä?!
Omituinen on ollut alamasu tänään...tosin ei tää enää ovikseen liittyvää voi olla,se kyllä meni jo mutta joku siellä jomottelee edelleen..en osaa edes selittää tätä tunnetta :$
 
EVA Ite marssin suoraan yksityisellä, koska mun kp:t huiteli yli 200. Sieltä sain heti terot kierron säännöllistämiseen ja sitten myöhemmin sain clomit.

maikkis Kiva kuulla, että toivoa on, pidetään sitä yllä :)

Jennyli En vielä riemuitse, koska näitä tuntemuksia on aikasemminkin ollut ja silti sitä ovista ei ole tullut, joten sen vuoksi vanhva tunne nyttekin, että ei se sitä tarkoita. :ashamed: Kuitenkin ollaan oletettua ovista hyödynnetty viimeksi tänään ;)

Emppu Sullahan niitä oireita rupes kertymään :p Toivottavasti kaikki oireet enteilee plussaa +++ :whistle: Kahtena kertana sitä ovista oon tikutellu ja molempiin tuli hailakat viivat eli ei ovista. Kokeilen vielä huomenna, että saanko yhtään tummempaa viivaa kehiin.

Millon yleensä tuo aukiolotutkimus määrätään? Onko se ihan "rutiini" toimenpide jossain vaiheessa lapsettomuustutkimuksia?

Purmelia Onko noista sun lääkkeistä joku pistettävä vai onko ne kaikki tabletteja? Paljonko tuollanen coctaili tulee maksaan? :) Mulla sama ongelma tällä hetkellä, että millon alotan nuo terot..

Muisku Oho, sullahan on ollu raju alotus :hug: Toivottavasti siellä pikkuisella on kaikki hyvin, pakko olla! Mitenkäs sulla jatko, seuraako ne jotenkin tilannetta lähiaikoina ultralla vai mitä meinaavat?

Kiva, että on aktiivista porukkaa, mukava kirjoitella! :) :wave:
 




MAANANTAI 23.2.2009



Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....29/30...........yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......32/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................17/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........23/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............7/31-32.......yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........4/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........37/31...........yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........24/26-28.......yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............24/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi...................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..........18/30..........yk1...............clomit,terot,metut
Lily of the valley...................yk7............toinen
Minime................9/32...........yk 12.... toinen...........terot
maikkis123...............16/24-26....yk6....esikoinen...lugesteron
Jennyli......................30/??..........yk 1.................clomit
E-V-A.............4/22-33......yk6..........kolmas.....ei vielä mitään apuja

Taustalla
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm


 
Alisa Ei oo mitään pistettävii lääkkeitä. Makso yhteensä siinä satasen hujakoilla, eli ei kuitenkaan kovin halpaa huvia! :D Mut toisaalta toi metusatsi kestää ehkä kuukauden, clomeja on neljään kiertoon, niin ei niitä kaikkia tarvi ihan joka kuukausi hakea. :)

Mä tulin nyt siihen tulokseen, että ovis on ollut ja mennyt. Paikat tosiaan on kuivat ja nännit vähä hellät. Miten pian oviksen jälkeen alkaa se "kuivempi kausi"? Tietysti sekin on yksilöllistä, mutta mietin vaan, että milloinhan se ovulaatio sitten on ollut...
 
Muisku Mietinkin tossa hiljattain että mitä sulle kuuluu :hug: Voi sua, kun on ollut rankka aloitus. Sulla on vielä kuitenkin niin vähän viikkoja ultran kannalta, ettei kannata huolestua ja tosiaankin lekurit ei yleensäkkään mainitse mitään sykkeestä, jos eivät sitä todella havaitse, joten kyllä kaikki siellä on hyvin :heart: Menetkö uudelleen ultraan milloin? Jaksuja ystäväiseni :hug:

Purmeli Mulla alkaa kuivuus heti oviksesta seuraavana päivänä, joilloin myös lämmöt nousee sen 0,5 c Tissikipu voi jatkua vielä päivän pari oviksen jälkeen. Jos aloitat terot kp 19 tai 20 niin eihän se kierto sit ainakaan ihan hirveeksi pitäis venyä tai miten nopsaan sulla alkaa vuoto viimeisen teron jälkeen? Mulla yleensä 2 vrk:n kuluttua, niin sen mukaan laskeskelin, mutta jos oot varma että ovis oli jo, niin eikös ne voi sit aloittaa vaikka huomen?

Jennyli Voiko teroja ottaa jokatoinenpvä? Eikö siinä oo riski että vuoto alkaa jo ennen aikojaan?

Alisa Oon käsittänyt että aukiolotutkimus on julkisen puolen hoitojen alun perustutkimus, samoin kuin tosiaan labrat ja simppatesti. Koska muuten turhaahan se ois clomeja syöttää jos torvet ois tukossa, ohjaavat sitten samantien tarvittaviin hoitoihin. Ja joillain pariskunnillahan vikaa voi olla myös miehessä, vaikka nainen useimmiten luulee vian olevan hänessä. Meillä "pikkuvikaa" on molemmissa, ollut aina, mutta ihmeesti noi kaks ollaan saatu aikaseks :whistle: mut saa nähä miten käy tän kolmosen kanssa :kieh: Älä huolestu, jos sulla ei vielä kroppa reagoi tohon 2tbl.n annokseen, mulla noita kiertoja on tarvittu aina 3 ja 4. kierto on tuonut plussan, mulla ollut myös ongelmana ohut limakalvo seurantaultrissa ja yhtäkkiä se onkin ollut hyvä ja raskautuminen on onnistunut. Tiedän, ettei sitä plussaa jaksa odottaa, mutta älä heitä hanskoja tiskiin vielä tässä vaiheessa :hug:

Ja sitten tänne...lämmöt hieman laskusuunnassa :( No, vielhän tässä on muutama päivä ennen tädin tuloa, sitten kyllä nostan clomiannoksen 2tbl:iin seuraavalle kierrolle :kieh: Oikeestaan muuta en toivo kuin että täti sais tulla ajallaan keskiviikkona, jos kerta aikoo tulla..ihmetyttää todella nää oireet, kaikki on aivan kuin raskautuneella, paitsi nyt noi lämmöt ( en niiden takia uskaltanut testata) ja oon pikkuhiljaa tullut siihen tulokseen että noi oireet mulla on progesteronin aiheuttamaa ja sitten jos raskaudun niin oireettomuus on varmaankin se paras oire :LOL: Mun on meinaan tosi vaikee muistaa nois oikeista plussista mitään alkuraskauden oireita, oon vaan testannut kun vuoto on jäänyt tulematta, joten oiskohan se oireettomuus silloinkin ollut se suurin oire :eek:
 
Purmeli Mihin kaikkeen noi lääkkeet vaikuttaa? Tässä kerään tietoa noista eri hormooneista, että voin pistää gynen tiukille tossa parin viikon päästä :LOL:

Emppu Kiitos taas tsempeistä :hug: Täytyy yrittää pitää pää kylmänä ja odottaa sekä toivoa, että se ovis joskus mullekin tulee. Ootko sää syöny joka kierrossa saman verran clomeja vai onko annosta nostettu seuraaviin kiertoihin, jos oot saanu ovisplussan vasta 3. tai 4. kierrossa? Ainut positiivinen asia on, että tässä kierrossa tuota limaa ( :x ) on tullut, jota viime kierrossa ei tullut ollenkaan.

Tänä aamuna taas kerran yritetty bongailla ovista tikkujen kera, mutta laihaksi se saalis jäi. Edelleen samanlainen viiva, kun niissä kahdessa muussakin testissä. Ei yhtään vahvempi eli eikö tuosta voi jo päätellä, että se hormooni ei ole edes nousussa? :| EMppu Mistäs sää tilasitkaan sun digitestin? Onko antaa linkkiä? :D
 
Alisa Siis aikoinaan ennen kuin lapsia siunaantui niin mulle syötettiin aivan turhaa 1tbl:n annostuksella 4 kiertoo, kierrot venyi enkä ovuloinut kertaakaan, sitten söin 4 kiertoo 2 tbl:n annoksella ja vasta silloinkin vika kierto toi plussan ja esikoisen =) Eli söin siis yhteensä 8 kiertoo clomeja :eek: Kierrot aina venyi siis tolla yhen tbl:n annoksella, silloin oli mukana terotkin. Mulla siis tolla 2 tbl:n annos on välillä tuonut ovisplussan, mutten silti oo raskautunut, sitä ei kukaan osaa selittää et miksi mulla aina toi 4. kierto on ollut plussakierto.. (paitsi vikalla kerralla olikin 3. kierto..km rv 6+ :'( Mulla ne ei oo koskaan nostaneet annosta suurempaan kuin 2, sanovat vaan aina että 6 kiertoa 2 annoksella tuo plussan ja niin on tullutkin, tosin vikat 2 plussaa siis olleet viallisia :'( Sekava selitys, toivottavasti sait selvää, mutta tällästä sekoilua tää kolmosen yritys on ollut :kieh:

Tässä linkki, tässä kierrossa ollut käytössä myös tän firman tavalliset ovistestit digitestin ohessa ja hyvin toimivat, joten uskallan suositella niitäkin :)

http://www.halpa-testi.fi/clearblue_testit-c-11.html
 
Alisa mitä testejä sulla olikaan? Kaikkihan ei toimi kaikilla ja noita nettitestejä ei ainakaan minun gyne suositellut vaan kehoitti ostamaan apteekista. Jatkaisin kuitenkin vielä bongailua ja tietysti hempeilyä aktiivisesti ;)
Saikohan noita digitestejä halpatestit.fi sivuilta kaikista halvimmalla?! Itse oon tilannu verkkoapteekista ja on maksanu 33e.
Myös käyttämäni fertestit (saa esim. Prismasta) on toiminu mulla paremmin kuin hyvin =)

Emppu
peukut edelleen pystyssä db :heart:
En tosiaan tiedä voiko teoja ottaa jtnp?! Eihän vuoto ala ilman niitäkään ennen aikojaan?! Hmm...pitäisiköhän mun nyt kuitenkin ottaa jokapäivä?! Voihan se olla eduksi limakalvoille ajatellen seuraavaakin kiertoa ;)

Mukavaa laskiassunnuntaita kaikille :wave:
Mulla on herneet likoomassa ja pitäisi laittaa porisemaan...sekä pullat tietysti uuniin :p
 
Emppu Niin mä nyt tässä mietin, että taidan napata ensimmäisen teron jo tänään. Kyllä se on varmasti nyt mennyt, paikat on kuin saharan autiomaa ja huomattava muutos tapahtui kp14 illan ja kp15 illan välillä. Tää on mun eka terokierto, joten en tiedä yhtään kauan menee menkkojen alkuun. Siks otan jo heti tänään ekan, ni kierto pysyis kohtuullisena... ;)

Alisa Primolutit sain siis vain käynnistämään kuukautiset. Metforemit (käytetään yleensä aikuistyypin diabeteksen hoitoon) määrätään käsittääkseni yleensä, jos on pco + ylipainoa. Pco saattaa jotenkin sotkea elimistön insuliinisysteemiä ja sillä tavoin haitata lapsentekoa ja niillä tasapainotetaan sitä. Mulla siis ei ole koskaan ollut verensokereissa häikkää. Terot ja clomithan sulla tais olla itselläänkin?
 
Emppu Ymmärsin kyllä sepustuksesi:) Tuo luo uskoa ja toivoa omaankin kiertoon, ehkäpä vielä joskus.

Jennyli Mää tilasin niitä tuolta mammaksilta ja niitä liuskoja ovat. Ehkäpä mää yritän vielä huomenna ja tiistaina bongailla sitä ovista, mut sit saa kyl jäädä. Lopullisen varmistuksen kuulen sitten verikokeiden tuloksista. Toivossa on hyvä elää.

Purmeli Ahaa ok, joo mulla itellä oli clomit ja terot, joten niiden käyttötarkoitus selvä :)
 
Kiitos vaan teille tsempityksistä!!
Mulle ei enää ultra-aikaa annettu. Tietty yksityisellä voisin käydä ja oli mulla aikakin sinne, mut olin sen jo perunu ja nyt mietin et pitäskö sittenkin käydä. Rahaa ei vaan nyt ois yhtään ja toisaalta se ei kuitenkaan muuta asioita miksikään, mut oishan se kiva tietää ettei tarvi turhaan luulla viikkojakin olevansa raskaana vaik ei ehkä oliskaan.
Mutta tämä nyt jää mietittäväks.
Olo on hieman huonontunut eilisestä ja tänään oon kaks kertaa käyny oksulla, vaik sinänsä ei vieläkään sellasta ihan kuollutta oloo oo. Pulkkamäkeen en taida tänään silti jaksaa.
Teille muille toivottelen iloista laskiaista!!! :)
 
Mikähän siinäkin on että tää on jo kolmas kierto kun oviksen jälkeen iskee flunssaoireet päälle?!
Nenä tukossa aamuisin/flunssainen ääni, illalla vilu ja aamulla kuumotus. Muutenkin kolottaa ja tuntuu olo jotenki kurjalta :/ Ehkä tuun sit oikeesti kipeeksi :kieh:
Eilen oltiin poikien kans pitkään ulkoilemassa ja pulkkamäessä ja sain kyllä selläsen syväjäädytyksen että ihmekös tuo sitten olis!!

Mä oon päättäny että yritän nyt aloittaa terveellisemmän elämän!! :whistle: ;)
Tupakkaa en oo polttanu nyt 5 päivään ja vaikeeta on kyllä välillä ollu :$ Mutta oon ylpee :D Ja nyt pitäis sit alkaa liikkuun enemmän ja lopettaa mässäily. Oon lihonu nyt melki 3kg ihan mässäilyn takia ja olo on yökkö :x Farkuista huomaa heti kun ei meinaa mennä jalkaan!!
 
Muisku Toivottavasti kaikki menee vielä parhain päin ja saatte pikkuisen syliinne :hug:

Jennyli Kovasti tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen. Hieno päätös! :) Kyllä sää pystyt siihen, usko pois. Tuskan hetkiä tulee varmasti, mutta pysy lujana ja positiivisena :) Toivotaan parasta =)

ON: Eilen heti aamusta alkoi tosiaan tuo painon tunne alavatsalla ja sitä tunnetta on jatkunut tähän aamuun asti. Tuntuu siltä kuin rakko olisi ihan piripinnassa eli aivan täynnä. Heti tulee mieleen, että hyperstimulaatio tuntuu varmasti tältä (mutta sata kertaa pahemmalta) tai sitten siellä kasvaa joku folli/folleja, jotka sitten ovat muuttuneet tai muuttuvat kystiksi. No ehkä ei pidä maalata piruja seinille.. Eilen illalla lenkillä tuntui myös pari vihlasua oikealla alavatsassa. Limaisuuttakin on havaittavissa, varsinkin kävellessä, mutta muutoin tuntuu lähes normaalilta. Pitää tänään ennen töihin menoa vielä yrittää tikuttaa sitä ovista, mutta enpä usko, että siihen mitenkään kovin vahvaa viivaa tulee. :| Eilen kuitenkin ihan varuilta lähetettiin simpat matkaan :whistle:
 
Olikohan mulla sittenkään koko ovista kun ei nuo lämmöt mihinkään nouse?? En ole kyllä ennen mittaillut, mutta ei oo mitään huomattavaa lämmönnousua havaittavissa :/

Jennyli Mäkin lopetin polttamisen kun esikoista yritettiin. Meni vain kolme tupakoimatonta kiertoa niin tärppäs :) Sitä ennen yksi alkuraskauden keskenmeno 9kk aiemmin. Polttaako sun miehes?
 
Pakko tulla kertoon näin pikasesti :D Jennyli Sää voit ehkä olla oikeassa tuon oviksen suhteen, nimitäin pissin just tikkuun ja viivat on ihan hitusta vaille saman väriset :D :D Voi toivottavsti tuo testi ei huijais mua. Laitan illalla kuvaa, jos osaan :) Pitää vissiin tänäänkin yrittää hyödyntää tuo ja ehkä vielä huomenna.. Onko liikaa, jos tulee 3 päivää peräkkäin? Vai pitäskö tänään jättää väliin? :whistle: :p
 
Muisku Jos olisi ollut tm-epäily niin olisivat kyllä antaneet uuden uä-ajan viikon kuluttua, joten nyt uskon vielä enemmän sen viim. ultran tehneen lekurin näkemään sykkeeseen. Mun käsittääkseni tuo seur. vkon kontrolliuä on aivan vakio silloin kun kyseessä on tm, niin ainakin mulla oli ja silloin kertoivat että näin tehdään aina, ettei vahinkoja satu. Mutta sä voit kyllä soitella sinne missä olit hoidossa ja kysyä pääsyä vielä ultraan, vedoten tohon yhen lekurin epäilyyn. Ainakin voit pyytää lukemaan epikriisistä, mitä ne lekurit sinne ovat sanelleet, uskoisin kuitenkin että sulla on mahikset päästä sinne uudelleen kun hoidettavana oot siellä ollut. :hug:

Alisa Jee, se on oili kun siellä ilmoittelee. Älä säikähdä tota clomien aiheuttamaa "megaovista", itsekin oon ollut monesti ihmeissäni, että onko kyseessä hyperi, kun en oo saanut edes virtsattua kunnolla, kävely on aiheuttanut kipua yms. mutta niistä kovista oviskivuista on sitten tullut tulostakin :whistle: Pikkasen noi kivut meikäläisellä tahtoo haitata tota puuhailua oviksen aikaan, hampaat irvessä tyyliin.. :ashamed:

Jennyli Toi sun flunssainen olo saattaa johtua röökinpolton lopetuksesta, siinä kun räkää alkaa tulla melkein heti lopetuksesta, elimistö alkaa puhdistaa itseään..Hieno homma, kun oot tehnyt hyvän päätösen :flower:

Ja tänne rintamalle ei mitään uutta...samat oireet on edelleen päällä, lämmöt ei oo laskenut niin kuten pitäis, testiä en oo viel uskaltanut tehdä, pelottaa jos kierto venyy taas johonkin kp 45-60 saakka, tietty mulla ois teroja kaapissa siltä varalta..mut ärsyttää tää kropan toiminta taas silti niin pirusti :kieh:

Mutta nyt pitänee poistua, aamupäivä kuluu siivouksen merkeissä ja sit alkaa taas lukeminen, kumpikaan ei huvittas yhtään |O
 
Tännehän oli parissa päivässä tullut paljon tekstiä, katotaas mitä muistetaan... ;) Onnittelut Alisalle oviksesta! Ja tsemppiä empulle piinailuun.

Toivottavasti Muiskulla on kaikki kunnossa, sulla sen verran vähän viikkoja, että ei siellä välttämättä mitään näe. Mutta itse olin syksyllä samassa tilanteessa, joten tiedän miltä tuntuu. Mulla kuitenkin viikkoja oli vähän enemmän, joten siellä olisi jotain pitänyt näkyä, ja kun ei mitään löytynyt, tiesin että tilanne ei siitä parane. Mulla kuitenkin oli kaikki oireet jo hävinneet siinä vaiheessa, joten tuota pahoinvointia voisi ehkä pitää ihan hyvänä, vaikkakin ikävänä, merkkinä...

ON: Mulla on niin sellainen olo, että tästä kierrosta ei tule mitään. Ovis oli niin epämääräinen, että siinä on ehkä ollut jotain häikkää. Lisäksi aamulämmöt on nousseet, mutta ei normaalille tasolle, joten niistäkin voisi arvella jotain olevan pielessä. Mutta ehkä tän kierron voi ottaa vähän siltä kannalta, että kerryttää lugeilla tuota keltarauhashormonin määrää, ja toivoo että ensi kierrossa kaikki toimisi sitten paremmin. Sääli vain että nämä fiilikset eivät vähennä sitä piinailun määrää n. viikon kuluttua...
 
Muillakin nähtävästi sekavia fiiliksiä, mulla on kauhee haikeus iskenyt. Alkaa itkettää, kun ajattelee vauvamahoja ja sitä mahdollisuutta, ettei itse enää saa sitä kokea. Nyt kun on joutunut noita mahoja katselemaan, koska joka puolella tutut on raskaana. Onnittelen kyllä sujuvasti ja juttelen raskausasioista, mutta pieni kateus kytee jossain mielensopukoissa. Kai se on normaalia vaikka ei toisten raskaudet ole multa pois. Anteeks nyt tämä valitusvirsi.. :ashamed:
 
Taas piti tulla tänne avautumaan...

Mä en nyt tajua. Oletin oviksen menneen silloin kp14-15 välillä, kun paikat kuivui ihan täysin ja noina oletettuina ovispäivinä pari kertaa vihlas alamahassa. Sitä ennen siis tosissaa kunnolla limaa. Mut nyt, kp18, oon taas ihan limanen :x :LOL: ja mahaa nipistelee ja polttelee ihan tosissaan ja välillä on sellanen elohiiri tunne alavatsassa! Mä aloitin ne terot toissapäivänä, kun luulin oviksen menneen, mut oliskohan se kuitenkin vasta nyt vai mitähäh... :/
Harmittaa, etten alunperinkin mittaillut lämpöjä, kun nyt vois niistäkin ehkä jotain päätellä...
 

Yhteistyössä