Muisku Mietinkin tossa hiljattain että mitä sulle kuuluu :hug: Voi sua, kun on ollut rankka aloitus. Sulla on vielä kuitenkin niin vähän viikkoja ultran kannalta, ettei kannata huolestua ja tosiaankin lekurit ei yleensäkkään mainitse mitään sykkeestä, jos eivät sitä todella havaitse, joten kyllä kaikki siellä on hyvin :heart: Menetkö uudelleen ultraan milloin? Jaksuja ystäväiseni :hug:
Purmeli Mulla alkaa kuivuus heti oviksesta seuraavana päivänä, joilloin myös lämmöt nousee sen 0,5 c Tissikipu voi jatkua vielä päivän pari oviksen jälkeen. Jos aloitat terot kp 19 tai 20 niin eihän se kierto sit ainakaan ihan hirveeksi pitäis venyä tai miten nopsaan sulla alkaa vuoto viimeisen teron jälkeen? Mulla yleensä 2 vrk:n kuluttua, niin sen mukaan laskeskelin, mutta jos oot varma että ovis oli jo, niin eikös ne voi sit aloittaa vaikka huomen?
Jennyli Voiko teroja ottaa jokatoinenpvä? Eikö siinä oo riski että vuoto alkaa jo ennen aikojaan?
Alisa Oon käsittänyt että aukiolotutkimus on julkisen puolen hoitojen alun perustutkimus, samoin kuin tosiaan labrat ja simppatesti. Koska muuten turhaahan se ois clomeja syöttää jos torvet ois tukossa, ohjaavat sitten samantien tarvittaviin hoitoihin. Ja joillain pariskunnillahan vikaa voi olla myös miehessä, vaikka nainen useimmiten luulee vian olevan hänessä. Meillä "pikkuvikaa" on molemmissa, ollut aina, mutta ihmeesti noi kaks ollaan saatu aikaseks
mut saa nähä miten käy tän kolmosen kanssa :kieh: Älä huolestu, jos sulla ei vielä kroppa reagoi tohon 2tbl.n annokseen, mulla noita kiertoja on tarvittu aina 3 ja 4. kierto on tuonut plussan, mulla ollut myös ongelmana ohut limakalvo seurantaultrissa ja yhtäkkiä se onkin ollut hyvä ja raskautuminen on onnistunut. Tiedän, ettei sitä plussaa jaksa odottaa, mutta älä heitä hanskoja tiskiin vielä tässä vaiheessa :hug:
Ja sitten tänne...lämmöt hieman laskusuunnassa
No, vielhän tässä on muutama päivä ennen tädin tuloa, sitten kyllä nostan clomiannoksen 2tbl:iin seuraavalle kierrolle :kieh: Oikeestaan muuta en toivo kuin että täti sais tulla ajallaan keskiviikkona, jos kerta aikoo tulla..ihmetyttää todella nää oireet, kaikki on aivan kuin raskautuneella, paitsi nyt noi lämmöt ( en niiden takia uskaltanut testata) ja oon pikkuhiljaa tullut siihen tulokseen että noi oireet mulla on progesteronin aiheuttamaa ja sitten jos raskaudun niin oireettomuus on varmaankin se paras oire
Mun on meinaan tosi vaikee muistaa nois oikeista plussista mitään alkuraskauden oireita, oon vaan testannut kun vuoto on jäänyt tulematta, joten oiskohan se oireettomuus silloinkin ollut se suurin oire