Jennyli Onnea ovisplussasta! Tänään ja huomen vaan petipuuhia
Ja terot vaan sitten kehiin, eiks ne oo sulla aikaisemmillakin kierroilla olleet käytössä? Muuten oon käsittänyt että lugesteron on "puhdasta" progesteronia ja terot synteettistä, sen vuoksi kai teroista puhutaankin haittaavana liian aikaisin otettuna. Hitto, mä tosiaan käyn vähän vajaalla kun avasin sivut ja näin sun testikuvan niin luulin että oot plussannut, siis r-testillä, oikein kuule syrämestä otti ja melkein kiljaisin kunnes ymmärsin luetun
minime Anteeks, oon nyt tosiaan hieman pihalla kaikkien jutuista :ashamed: mutta syötkö vain teroja vai tuleeko sullakin clomit käyttöön myöhemmin? Ja siis tosiaan nopeella päässälaskulla sullahan ois ovis kp 18 tienoilla jos luteaalivaihe on sen 14 päivää, joten sun tulis aloittaa tosiaan terot vasta oviksen jälkeen..vai onko gynelläsi ajatuksena saada kiertosi teroilla lyhenemään?
Mä sitten sekosin täläkin kierrolla vaikkei todellakaan ois pitänyt :headwall: Eli eilen siivouksen lomassa alkoi ihmeellinen nippailu alavatsalla, vähän niinkuin menkkakivut, ei kauheen kivulias, mutta kuitenkin sellainen että piti siivous aina keskeyttää ja illalla lämpö oli romahtanut 36,1c...tänä aamuna taas 37c...ja mä sitten sain päähäni, että tää on nyt kyllä kiinnittymisdippi lämmöissä ja kipu kiinnittymiskipua
Joopa joo, koskaan en oo mitään kiinnittymiskipua tuntenut oikeilla plussakierroilla , enäänhän tästä puuttuis se kiinnittymisvuoto, joista paljon puhutaan mutta harvalla se sitä käsittääkseni on
Ja tänään sitten tilasin oikein tukkupaketin mammaksilta herkkistestejä, vaikka niitäkin päätin olla tilaamatta
Ja tosiaan syy miksi en usko tältä kierrolta plussaa on toi mun sairastuminen oviksen aikaan ja se, että munis on irronnut oikeelta puolelta, joka ei oikein kunnolla pelitä, siis aukiolotutkimuksessa ei saatu täyttä selvyyttä että onko torvi auki vai ei.. Perskules kun oon luupää :headwall: :headwall:
Ai niin tohon peitonheilutukseen oviksen ajankohtaan, FF sanoo että petipuuhia tulis olla 3 päivää ennen ovista jatkuen päivän oviksen jälkeen, eli yhteensä 5 päivänä
Mut käytäntö voikin olla sit eri kuka pystyy