Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Rosetta Voi teillä on jännät ajat edessä! :) Toivottavasti saisitte toivomanne lahjan kyytiin :heart:

Muisku Mukavaa, ku pyörit vielä täällä meidän kanssa :) Laitahan oireita jos ja kun niitä tulee.

Jennyli Toivottavasti sääkin pääsisit nopsaa seuraavaan kiertoon missä saisit ottaa clomit avuksi ellet sitten tule tässä kierrossa raskaaksi :whistle:

Täällä ei ihmeempiä, ny on toista iltaa napsittu clomeja suuhun kahden tabletin annostuksella. Jänskää nähdä miten käy, vaikka tulosta jo vahvasti epäilenkin.

PERJANTAI 13.2.2009

Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna

Emppu3008.....20/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......22/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................7/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........13/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............30/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........23/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........27/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........17/30............yk 16........esikoinen...clomit
Piglet..............10/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............14/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..............................yk1.........................clomit,terot,metut
Lily of the valley.......................yk7............toinen

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73

Haamuilijat:

Plussanneet:

Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa

Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm

Rosetta ihana kun ootte päässeet noin nopeesti eteenpäin =) Nyt vaan kovasti tärppionnea että ensimmäinen inssi tois tulosta db :heart: Ainakin tilanne kuulostaa tosi ihanteelliselta!!
Oletteko muuten julkisella vai yksityisellä? Ja millainen inssi oli kokemuksena? Itselläkin kun tuo inssi tuolla korvan takana on ollut. Vaikka kai nuo kaksi seuraavaa kiertoa yritetään vielä clomeilla.

Alisalle kans kovasti onnea tähän kiertoon db. Eiköhän tuo 2tbl saa jo ovulaationkin aikaan++++++++++ :heart:

Missäs on Emppu?! Mun on ihan ikävä :D

).( Odotellaan, odotellaan |O Tänään en enää tikuttanut että säästyy testit ensikiertoon ;)

Hyvää viikonloppua kaikille! :hug:

Julkisella puolella ollaan =). Täällä ei ilmeisesti ole juurikaan jonoja kun asiat etenee näin nopsaan. Inssi on ihan kivuton ja nopea toimenpide. Oisko 15min mennyt, jos sitäkään. Mies kävi aamulla viemässä pari tuntia ennen minun aikaa simpat sinne ja sitten ne pestiin ja laitettiin kohtuun katetrin avulla. Ennen inssiä mulla oli kolmena päivänä Menopur pistokset. Pistoksetkin sain ihan kivasti laittettua. Ikävintä hoidoissa on kun joutuu töistä olemaan useampana päivänä pois. Meiltä kun menee sairaalaan ajaessa reilu tunti yhteen suuntaan.

Mulla taitaa olla muuten 29/31-32

Piti kysellä jo tuolta mitäs nytin puolelta. Siis hirveet levottomat jalat on alkanu vaivaamaan joka yö! Ennen saattanu olla kerran 1-2 kuukaudessa, nyt ollu ainaki 4 viime yönä! Järkyttävää kuumotusta ja nyt näköjään meinaa valveillakin olla sellasta että pitä liikutella koko ajan. Samaan aikaan tullu myös sellanen, että meinaa krampata pohje ja jalkapohja. Todella ärsyttävä vaiva |O

Rosetta kuulostaa kyllä hyvin lempeältä ja helpolta toimenpiteeltä =) Toivottavasti tulos on myös positiivinen ;) :heart:
Meille inssi tehtäis sitten yksityisellä puolella ja joudumme sen sitten itse kustantamaan! Oliko tuo menopur muuten kallis lääke ja mihin se vaikuttaa? Ja olikos sulla clomitkin siinä mukana?

Duffy kiusallinen vaiva sinulla :/ Toivottavasti se olisi vaikka oire siitä että pieni olisi matkassa mukana+++++++++ :heart:

Mulla oli clomit kp3-7 Menopur kp8-10 Pregnyl kp 11.
Kp8 ultrassa näkyi pieni folli oikealla, mutta kp11 ultrassa se ei ollutkaan kasvanut, mutta vasemmalle oli tullut kaksi isoa follia. En tiiä voisko tuosta päätellä ettei clomit oikein toimi. Toisaalta sain pelkillä clomeillakin ovisplussan edellisessä kierrossa.
Kolmesta menopurista jäi omavastuu osuudeksi noin 50? ja pregnylistä5?. Jos joudutaan tekemään uusi inssi saan laittaa kaksi menopur pistosta heti clomien perään ja sitten vasta tehdään kontrolli ultra. Menopur sisältää FSH:ta ja LH:ta eli saa munikset kasvamaan.

Mulla on tänään kp22/26-79 ja yk0 edelleen. Clomit ei tässä kierrossa antaneet toivottua hoitovastetta, joten tästä kierrosta tuli huti. Seuraavassa kierrossa ois tarkoitus ottaa clomeja annoksella 2 tablettia/pv kp3-7 ja sit taas seurantaultraan.

Jennyli Jotenkin oon tosi skeptinen ton tupla annostuksen suhteenkin, en tiedä miksi. Mulla todella ärsyttävä sivuvaikutus mitä tulee, on armoton kuivuus tuolla alapäässä :headwall: Mitää muuta ei havaittavissa tässäkään kierrossa. Toivoisin niin, että se ovis tulis, mutta jos ei, niin joudun nää clomit hylkäämään. :ashamed: Määki eilen mietin, että mihin on Emppu hävinny :eek:

Evenstar Täällä kans syödään clomeja nyt kahden tabletin annostuksella, kun yhdellä ei saatu mitään aikaa. Mulla ovis varmistetaan verikokeella.. Onko sulle puhuttu mitään jatkoista, jos tuokaan annostus ei saa ovista aikaan?

Sattukos kellekkään mitään näin perjantaina 13.päivä? Ite myöhästyin töistä, muuten päivä meni oikein hyvin :D

LAUANTAI 14.2.2009

Emppu3008.....21/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......23/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................8/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........14/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............29/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........22/26-79......yk 0....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........28/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........15/26-28............yk 16........esikoinen...clomit
Piglet..............11/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............15/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Purmeli83..............................yk1.........................clomit,terot,metut

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73

Haamuilijat:

Plussanneet:

Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa

pilviini...................??/??..........................................toinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm

[/quote]

Heh, edelleen on kiertopäivät pielessä.. :ashamed: Eilen perjantaina 13.2. oli kp22, tänään lauantaina 14.2. on kp23.

Alisa84, eipä ole tähän mennessä keskusteltu siitä vaihtoehdosta vielä ollenkaan, että mitäs sitten tehdään, jos kaksinkertainen clomiannoskaan ei tuota toivottua tulosta. Mulla on PCO ja tässäkin kierrossa munasarjoissa näkyi useampia semmosia 8-10 mm:n kokoisia folleja, joten pistoshoitojen suhteen ollaan luultavasti todella varovaisia.

Varmaan se riippuu vähän siitä, antaako tupla-annos clomeja minkäänlaista hoitovastetta ja jos antaa, minkälaista. Jos sieltä lähtis edes hiukan muita selkeemmin kasvamaan 1-3 follia pelkillä clomeilla, niin ehkä sit otettais clomien kaveriksi jotain pistoksia, mut jos sieltä ei lähde kasvamaan mitään, sit en kyllä tiiä. Varmaan ne jotain pistoksia määräis siinäkin tapauksessa, mutta minkälaisella annostuksella ja mitä pistoksia, sitä en tiedä.

Hyvää Ystävänpäivää :heart:

Täällähän minä :wave:
Elämä alkaa pikku hiljaa voittaa..Oili sitten toi tullessaan A-viruksen, joten kaaduin petiin tiistaina influenssan kourissa ja vasta tänä aamuna nousin ylös :eek: Päätä särkee nyt viidettä päivää, kaamee räkätauti, nyt eka kuumeeton päivä, toistaiseksi, eilen vielä oli kuumetta 39c! Joten nyt en edes toivo tältä kierrolta mitään plussaa, en usko että tommosen taudin yhteydessä vois ees hedelmöitystä tapahtua tai saatikka et ois normaali :eek: Mulla oli todennäköisesti siis ovis tiistaina, jolloin sairastuin :snotty: tää on taas niin tätä :headwall:

Jennyli ja Alisa Ihanaa, että oikein ootte kaivanneet mua :hug:
Jennylille , katsoin tota kuvaa sun ovistesteistä, niin kyllä mulla tollaset viivat on digitestillä näyttäneet "sarvea".
Alisa, saitko tietää sen progesteroni-arvon gyneltä? vai oliko se joku muu hormonikoe?

Mut, nyt en pysty pidempään olee koneella, tää pirun päänsärky on järkkyä, ei edes 1000mg panadolia kerralla otettuna jeesaa yhtään :headwall: Pitää vaan toivoa että olisin perheestä ainoa ketä tän sairastaa, kaameeta jos tää tulee muksuille :eek:

Hyvää ystävänpäivää kaikille :heart:

Täällä tämäkin yk on saatu nyt ihan "virallisestikin" käyntiin. Ovista odottelisin pe-la paikkeille, ja sitten viikon päästä pitäisi aloittaa se lugesteron kuuri. Mä kyllä luullakseni ovuloin joka kerta, mutta kierto ja etenkin luteaalivaihe jää melko lyhyeksi, kierron pituus on n. 24-25 päivää, ja luteaalivaihe 9-11 päivää. Niistäkin sitten 3-4 päivää menee tiputteluvuotoihin. Toivottavasti edes siihen saisi jotain apua...

:hug: kaikille sitä tarvitseville, ja tsemppiä piinailijoille!

Evenstar Pahoittelut, että kp:t ei nyt oo menny ihan putkeen. Aina ei ajatus luista, ku kiireessä tekee.. Toivottavasti saatais molemmat tupla-annostuksella ovis aikaan ja ehkä se pikkuinen sit kyytiin :)

Emppu Oho, säähän oot saanu oikein kunnon viruksen :eek: Toivottavasti oot pikkuhiljaa paranemaan päin. En saanu sen arvoa kummemmin tietää, gyne vaan sano, että se on matala eli ei ovista. Nyt syön sitten clomeja kaksi tablettia päivässä ja taas katsotaan saadaanko mitään aikaiseksi. Pikaisia paranemisia! :wave:

Tarkistakaapa kaikki taas kerran yk:t ja kierron päivät, en näköjään yhtään pysy mukana niissä.. :/

SUNNUNTAI 15.2.2009

Emppu3008.....22/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......24/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................8/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........15/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............30/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........24/26-79......yk 0....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........29/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........16/26-28............yk 16........esikoinen...clomit
Piglet..............12/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............16/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
Minime............2/32..................yk 12.... toinen...........terot

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73

Haamuilijat:

Plussanneet:

[/quote]

[/quote]

Heipä hei! Huolitteko mukaan? Tässä kierrossa aletaan kokeileen teroilla, hormoniarvot ja papa otettu vasta, hormonit ainakin ok. Papasta en oo saanu vielä tuloksia, mutta luultavasti ok, kun syksylläkin oli. nyt ois kp1/32 yk.12 toista lasta toivotaan.. Vähän huolettaa nuo terot, kun kierto on 32 niin oviksen pitäis olla n.kp8.. terot on määrätty kp15-24. Eli jo ennen ovista. Lääkäri oli sitä mieltä että muutamien kiertojen kuluttua kierto tasoittuu niin, että oviskin alkaisi tulemaan aikaisemmin. Hieman on vaan pessimisti olo.

Minime Ilman muuta huolitaan mukaan, tervetuloa vain! =) Ite oon kans kovin pessimistinen tän clomihoidon suhteen... Saas nähä, varmaan joutuu tujumpiin aineisiin siirtymään, mutta se, että millon se tapahtuu, on arvoitus.. :/ (Toivottavasti heti ens kierrossa)

Tervetuloa minime :wave:
Noista teroista täällä on käyty ennenkin keskustelua. Nehän tosiaan voi estää oviksen väärin otettuna!! Tai ainakin minulle gyne näin sanoi ja määräsi terot aloitettavaksi 2pvää oviksen jälkeen. Itse en oikein ymmärrä miksi noissa teroissa on yleensä käytäntönä tuo kp 15-24 kun kuitenkin toisilla on pidemmät kierrot kuin 28!
Mä olen siis itse tehnyt niin että tikuttelen ovista ja 2pvää ovisplussan jälkeen oon aloittanut terot (tosin nyt ne on ollu tauolla).

Alisa älä vielä heitä kirvestä kaivoon :hug: Mä uskon että tässä kierrossa sinäkin ovuloit ;) :heart:

Emppu hui kauhistus minkä pöpön oot saanu :eek: Pikaista parantumista!! :hug: Sadaan sut sitten taas tänne höpöttelemään ;)

).( Täällä taas neiti PIIIIKKUSEN epätietoinen tästä mun kropan toiminnasta!! :whistle: |O
Pientä menkkatuntemusta ollu tässä jokunen päivä ja eilen tuli minimaalisesti ruskeeta tuhrua :x Nännikipukin on helpottanut joten tässä voisi siis menkat alkaa näinä päivinä,JEE!! :D
MUTTA tänään on iskeny limat kehiin...alakerta on tosi liukas ja v.vuoto hieman venyvää mutta myös ollu hieman veristä :x Onko kukaanmuu huomannu että ennen menkkojakin tulee ovislimaa muistuttavaa limaa?!!?Vai onko mulle nyt ovis tulossa?!!?
Mä niin toivoisin menkkoja että saisin aloittaa taas clomit kun tää kroppa on ollu ihan lepotilassa eikä niitä normaaleja kiertoon kuuluvia oireita oo ollu ollenkaan :ashamed: :kieh:
Tänään en oo tikuttanu ja eilinen o-testi oli haalee nega!
Jos mulla olis ollu ovis sillon heti km vuodon jälkeen niin nyt niitä menkkoja vois kyllä odottaa. Kun nyt ei vaan mitään tulehdusta tulis ja kohtu olis tyhjentyny itsestään!

Mut voi poistaa listoilta. Menen kohtutähystykseen ja jatkan käytössä olevilla lääkkeillä. Meille ei kuitenkaan anneta kahteen vuoteen mitään hoitoja. Joten turhaan täällä hillun. Ellei sitten ihmeitä tapahdu ja itsestään raskaudu niinkuin ekalla kerralla.
Hyvää jatkoa kaikille.

kiitos Alisa ja jennyli tervetulotoivotuksista! :)

Mä nyt tässä kierrossa aloitan nuo terot sillon kp15, kun muutenkin päätin viettää tämän kierron stressilomaa tästä yrityksestä.. henkiset voimavarat alkaa hiipua, joten touhuillaan kun huvittaa ja oishan se ihan mahtavaa, jos puolivahingossa tärppäis! Alan vaan olemaan kerta kerran jälkeen varmempi, että miehen siittiöissä on jotain vikaa, koska nytkin touhuilut osui just nappiin! Pitäisi keskustella miehen kans, jos hän kävis näytteen kiikuttamassa yksityiselle jossain vaiheessa.. Oma lääkärini oli sitä mieltä, että katsotaan miehen tutkimuksia n.puolen vuoden päästä, jos ei terot auta.

Onko nuo terot muuten aina tuolla yhden tabletin annostuksella?

Tervetuloa minime :flower:

Törkeesti kospaan toisesta pinosta...
No niin, ensimmäiset tätimerkit havaittu :( Tuhrua tullu aika paljon ja mahaa juilii. Hirvee turvotus päällä kaiken lisäksi. :headwall:
Ainut hyvä puoli on se, että koska ovulaatio tapahtu ja sen myötä kehon oma keltarauhashormonin eritys oli kohdillaan on naama sileämpi, eikä oo läheskään niin hirveitä pms-oireita mitä on ollu edellisissä kierroissa! Nyt sitten pitää jänskätä tuleeko ovista ens kierrossa ollenkaan, toivottavasti tulee.

Jennyli Toivottavasti ne menkat alkaa nopsaa niin pääset napsimaan clomeja avuksi. :)

Piglet :hug:

minime Miten musta tuntuu, että joku on joskus popsinu teroja 2tbl/pvä, mut nyt en todellakaan oo varma.

Duffy Voi piru vie, jos se vaan on se täti. Toivottavasti pysyy poissa!!

Täällä ehkä havaittavissa jonkinlaista valkovuotoa (mikä toivottavasti hyvä merkki, koska viime kierto, ovuloimaton, oli ihan kuiva alusta loppuun). Mut pidän matalaa profiilia, katotaan, jos jaksan alkaa tikutteleen joku päivä sitä ovista.

MAANANTAI 16.2.2009

Emppu3008.....23/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......25/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................9/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........16/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............31/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........25/26-79......yk 0....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........30/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........17/26-28............yk 16........esikoinen...clomit
Lumi-..............17/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
Minime................3/32..................yk 12.... toinen...........terot

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73

Haamuilijat:

Plussanneet:

Yhteistyössä