Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Huh, nyt olis verikokeissa käyty ja viikko odottelua. Kattovat ne prolaktiinit, lh:n, follikkelia stimuloivan hormonin yms. Tosi realistisella kannalla oon liikenteessä, mut katotaan vaan kuinka paljon jännittää ensi maanantaina! :LOL:
Kuitenkin ekat clomit nappastu ja alkaa menkatkin toivottavasti! helpottaa. Vuoto on ollut tosi kamalaa ja kivut myös. :headwall:
Millonkahan sitä ovulaatiota vois odotella...?

Plussatuulia vaan kovasti kaikille, kun näytätte jo ovuloineenkiin! :heart:
 
Täällä kaks plussa temppuillu, enkä oo päässy tänne eilen, enkä tänään, u vasta nyt illalla :headwall:

EMppu ja Muisku Täällä on nyt Kp 3, mulla todella niukkaa vuoto yleensäkin, joten jos alan odottelemaan kunnon vuotoa niin sitä sitten odotellaan. Päätin, että clomit aloitan vasta kp 5 eli keskiviikkona ja vasta sitten, kun oon jutellu gynen kanssa. Enpulle onnittelut oilista :D

Purmelia No sun ei tarvi kauaa tuloksia ootella, toivottavasti saat maanantaina hyviä uutisia :)

On: Täällä oli eilen iavn kauhee masis päivä. Ikinä en tätä "lapsettomuutta" oo murehtinu ja itkeny niin eilen hanat repes oikein kunnolla. Kivi lähti vyöryyn siitä, kun siasn kuulla miehen veljen vaimon olevan raskaana. Jotenkin tuli vain tunne, että meille ei koskaan sitä omaa suoda jne.. :'( Samalla tuli ajatukset, että koska mulla on niin niukka vuoto niin se varmaan johtuu limakalvon ohuudesta ja eihän siihen sillon mikään kiinnity, jos ovis saataisiin aikaaan. Todella kurja olo oli ja taisin nukahtaakin illalla itkun tuherrukseen.. :ashamed: Tänään hiukan paremmat fiilikset vaikka ei mitkään loistavat.
 


TIISTAI 10.2.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....17/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......19/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................4/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........42/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............27/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........20/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........24/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........14/30............yk 16........esikoinen...clomit
Piglet..............60/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............11/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Filuuri............12/27-30........yk 4........kakkonen.....lugesteron
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..............................yk1.........................clomit,terot,metut
Lily of the valley.......................yk7............toinen

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]










 
Alisa :hug: Rutistukset sinne! Tämän asian kanssa rämpiminen ei ole helppoa! Epätoivo iskee vähän väliä ja mitä kauemmin aikaa menee, myöt usko hiipuu. Mut luovuttaa ei sais. Toivotaan että tänään on jo parempi päivä. Ja mä tiedän ihan varmasti et teille vielä pienokainen tulee!
Itsekin eilen ja tänään oon jo murehtinu et masukki ei pysy mukana. Tänään ollu ihan kauheet menkkajomotukset koko aamun. Koskahan alan vuotaan... ?? :(
 
Alisa iso :hug: Otettiinkos sinusta nyt loppukierrossa kokeita että saatiinko ovis clomeilla aikaan?

Emppu onnea oviksesta :flower: Mä lopettelen oviksen testailun yleensä siihen plussapäivään...toki joskus oon testannut myös seuraavana päivänä ja digitestiin on tullut kyllä sitten nega,liuska taas saattanut olla vielä tasavahva.

Täällä kp 17 ja ovista ei kuulu, ei kipuja eikä LH-huippua :/ Ei taida siis lääkkeettömässä kierrossa olla tarpeeksi potkua!! Lämmöt seilaa ihan omaa rataa, tänään 36.6 joten en usko sen oviksen vielä menneenkään. Rinnat on kyllä arat, en tiedä johtuuko km:sta?! Mut muuten ei oo mitään viluoireita yms. oviksen jälkeistä.
Taitaa siis mennä menkkojen odotteluksi |O
 
Hei vaan kaikki. Taitaapa olla niin, että myös minä kuulun tähän pinoon. Esikoista on nyt yritetty vuosi, ja syyskuussa mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys rv 8 tai 9 tuulimunan takia. Sen jälkeen ei sitten ole tapahtunut mitään, ja kun kaikki ympärillä sikiää, niin tässä alkaa olla aika epätoivoinen... Viime kierrossa olin gynellä, ja sain tiputteluvuotoihin lugesteronit, jotka nyt tässä kierrossa aloitan. Ja jos mitään ei kevään aikana tapahdu, niin toukokuussa aloitetaan tarkemmat tutkimukset. Nyt on kp 3/24-26 menossa, ja tämä on nyt yk 6 keskenmenon jälkeen...
 
Mulla oli perjantaina se aukiolotutkimus ja tuubat oli nätisti auki. Gyne ehdotti yllättäen inssiä tähän kiertoon ja totta kai suostuttiin suunnitelmaan. Viikonlopun pistin Menopuria nassuun ja eilen kävin kontrollissa. Kaksi kypsää munarakkulaa vasemmalla puolella =) eli pistin sitten irrotuspiikin eilen illalla ja huomenna aamulla inssi B).
 
Heippa täällä olis meneillään kp10 jo nyt.Ei oo tullu pahemmin oltua palstailemassa kun pettymystä pettymyksen perään. :( Mut kai se tästä. Nyt meinataan ottaa ihan rento linja,en aio ees tikuttaa täs kierros,harrastellaan seksiä sillon kun halutaan eikä kellon tarkkuudella. Ei vaan jaksa.

Rosetta mulla olis toi tuubien aukiolon selvitys edessä. Olis ollu jo mut olin kuumeessa ja se meni sit ohi. Millasta oli,sattuiko? kauan se kesti? Olis kiva tietää vähän et mihin on joutumassa. :) Niin ja tsemppiä inssiin =)
 
Hei huhuu :attn: :wave: Täällä menossa kp7!!! Ilmoitin jo aiemmin vaihtumisesta!!!
Outoa että jo kp5 ja vielä 6:kin pyyhkiessä paperiin tuli aikas paljon limaa, vuotoa tuli kolme päivää. Mistä moinen voisi johtua? Onko jollain muulla ollut noin?
 
Hei

Mut voi poistaa listalta, lopetan nyt kuumeilun suosiolla. Kävin tänään lääkärissä ja sain kuulla, että kohdun limakalvo lienee vahdingoittunut syksyisessä kaavinnassa ja sillä miltä se nyt näyttää ei raskautta saada aikaan. Eli se siitä sitten. :(

Parempaa onnea muille! :flower:
 
Muisku78
Oliko teissä kummasakaan mitään "vikaa"???
Eikun sillä kyselen kun tuossa edellä sanoit että teillä tärppäsi inssillä niin kun mua niiiin himottais tehdä se ja kattoa onnistuisko sillä.Ettei siihen IFV tarviis mennä.Meillä kun lääkäri sanoi että jos miehen siittiö tilanne normaali niin tutkimusten mukaan inssin ja tavallisen yhdynnän välillä ei ole eroa vaan sama raskausmahdollisuus.

Mutkun mä vaan haluaisin edes kerran yrittää.....
 
Muisku Kiitos tsempityksistä! Ja älä huoli, sulla menee varmasti kaikki hyvin ihan loppuun asti ja saatte oman nyytin syliin :heart:

Jennyli Huomenna soitan gynelle ja kyselen verikokeiden tuloksista, selviää siis edellisen kierron ovis. Jos ja kun sitä ei ollu niin aloitan sitten huomenna clomit kahdella tabletilla. Kiitos myös sulle tsemppirutistuksista :)

Maikkis Tervetuloa mukaan! Sullakin ollu kurjia kokemuksia :ashamed: Kovasti uusia plussatuulia! ++ :whistle:

Rosetta Wau, teillähän nopeaa toimintaa :) Hieno juttu! Kovasti plussatuulia myös teille +++ :whistle:

Filuuri Voi kurjuus!! Onneks on lääkkeitä mitkä saa limakalvon paksunemaan :hug:

Piglet Sori, menny aivn ohi sun kp:n vaihtumiset..
 






TORSTAI 12.2.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....19/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......21/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................6/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........12/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............29/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........22/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........26/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........16/30............yk 16........esikoinen...clomit
Piglet..............9/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............13/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..............................yk1.........................clomit,terot,metut
Lily of the valley.......................yk7............toinen

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]





 
shenda Niin mul on se PCO ja muniksia jouduttiin kasvatteleen piikeillä. Ja miehen simpoissa oli hieman jotain häikkää...siis tosi paljon siittiöitä ja liikku hyvin mut paljon epämuodostuneita. En sit tiä et auttoko se pesu siinä niin et sit se inssillä heti tärppäs? :/ Mut sit toisaalta tää toinen on ihan luomuna saanu alkunsa sillä samalla siemennesteellä, et sikäli ei voi sanoo et meissä mitään sellasta "vikaa"ois ollu. Onhan se onnistumisprosentti inssillä melko pieni, mut musta tein kyllä ehkä kannattaa eka sitä yrittää. Ainakin siinä varmistetaan et simpat menee oikeeseen paikkaan, eli kohtuun asti ja oikeeseen aikaan.
 
Voi filuuri :hug: :( Älähän silti vielä menetä toivoasi, toivon todella että olisi jokin keino millä tuon kohdun limakalvon saisi kuntoon :hug:
Uskon että teillekin se pieni vielä tulee :heart:

Mä sain tänään ovistestiin aika hyvännäköiset viivat! Tosin CB:n digimittari oli mennyt jotenkin epäkuntoon ja en saanut sillä tulosta (sitä sarvea) :/ Vähän kyllä sapettaa :kieh:
Osaako joku muu tulkita tuota CB.N pelkkää liuskaa?! Laitan kuvat näistä mun o-testeistä (klikatkaa isommaksi).


Mutta oireet puuttuu ihan tyystin...ei nippailuja eikä limoja. V.vuotoo on kyllä mutta ei sellaista kun pitäis, eikä kohdun suukaan ole sellainen kuin yleensä. On tää kans hankalaa...saakelin CB!! Sillä olis saanu varman vastauksen,hööööh!!!!
 
Jennyli, mulla oli cb:ssä tollanen viiva ku se näyttö näytti sitä munan kuvaa siellä sarvessa :D Eli kyllä sulla kuule ovis taitaa olla! Varmaan se km sitä myöhästi, ei muuta ku peitot heilumaan!

Tervetuloa uusille :flower:

Empulle piti ainaki toivottaa onnea oviksesta! :D Siellä on varmaan hyödynnetty se hyvin hihi.

Täällä taas tappio mielellä ollaan. Viime yönä heräsin juomaan ja vessaan niin tuntu menkka-nippailuja mahassa, näihin aikoihin ne alkaaki yleensä. Ei oo mitään raskauteen liittyviä oireita, mut sit perus loppukierron oireet on.
 
Biancca mulla on ollut käytössä clomit ja Terolutit (tosin nyt välikierto). Clomeilla on kasvateltu munasoluja koska en ovuloi kovinkaan useasti ja Terolutit mulla oli tiputteluihin joita mulla ei ole nyt vissiin 3 kierrossa enää ollut (kopkop).
Viimekierrossahan plussasin mutta km tuli rv 5+2 :'(
Prolaktiinilääkitystä mulla ei ole poikien syntymän jälkeen ollut koska prolaktiiniarvot on ollut siitä asti kunnossa. Ennen poikiahan ne oli koholla ja mulla oli lääkitys koska ilman sitä en olisi ovuloinut.

Juuh,en kyllä yhtään tiedä onko mulla ovista nyt vai ei :headwall: Siinä CB:ssä oli joku ihme häiriö ja tietty olin ehtiny jo tikun kastaa ja heittää aamupissat pois joten se testi meni pieleen! Noh se testi alkoi sitten toimia ja tein uuden CB:n seuraavasta pissasta ja se oli nega! Eli enpä sitten tiedä |O
Tää oireettomuus kyllä viittaisi siihen ettei sitä ovista välttämättä ole eikä aamullinen liuskakaan välttämättä plussa ollut vaikka kovin tasavahva olikin. V.vuotoa kyllä on ja ehkä se saattaisi aavistuksen olla venyvää mutta ei selkeästi :whistle: :x
Täytynee kuitenkin yrittää hyödyntää, eipä siitä haittaakaan ole ;)
Voi että mä odotan kyllä jo enskiertoo että saan aloittaa ne clomit uudestaan!!
 
Jennyli Ehkä ton voi lukee sitten jo ovisplussaks ;) Ainakaan kannattaa uskotella niin :D

Duffy Elä vielä menetä toivoa :hug:

Täällä tänään varmistu, että ovista ei oo ollu, joten clomiannostus nostetaan kahteen tablettiin.. Tänään alotan niiden popsimisen. Jennyli, oliko tai tuliko sulle mitään sivuoireita clomeista?
 
Pöh,en usko ovikseen!! Kyllä ne oireet vaan on se paras mittari ja nyt niitä ei ole,plaah |O
Noh,katsotaan jaksaisko sitä kuitenkin poikien mentyä nukkumaan hempeillä ihan varmuuden vuoksi ;)
Jotenkin vaan ei oo sellasta intoo ees noihin petipuuhiin kun tietää ettei kropassa tapahdu mitään :/ Voi siis olla että uni voittaa |O

Alisa mulla noista clomeista on sivuoireena kuumat aallot. Tulevat siinä oviksen tienoilla ja loppuu kyllä sitten oviksen jälkeen. Munasarja nippailut alkaa siinä viikkoo ennen itse ovista. Mulla itselläni on selkee ero ovuloimattomien ja ovulaatiokiertojen kanssa ja siksi oon 99% varma että nyt ei ovista ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alisa84:






TORSTAI 12.2.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....19/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......21/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................6/26-35......yk 5........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........12/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............29/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........22/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........26/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........16/30............yk 16........esikoinen...clomit
Piglet..............9/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............13/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..............................yk1.........................clomit,terot,metut
Lily of the valley.......................yk7............toinen

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote]





[/quote]

 
Jennyli Mä uskon että sulla se ovis ois ollu! Toivottavasti jaksoitte illalla hyödyntää! ;) Mulla sillon se digitaalisen tikku näytti ekalla kerralla oikeestaan niinku yhtä vahvoja viivoja...eli niinku joku liuskatesti ois näyttäny ovista (tai no vahvempi se ei ollu, mut aika lailla tasavahvoja) ja sit toisella kertaa vaik näyttikin "plussaa" niin sillon tikussa ei ollu ku hailu viiva ja sillon en ollu oikeesti ovistellu. Et tiä sit noista...ku niitä tikkujahan ei tietty sais katella, vaan sitä sarvee :/
).( Tein eilen vielä yhden testin kun poltteli niin kaapissa. 2h pissasta tuli muutamassa sekunnissa paaaljon vahvempi viiva ku kontrolli. Siltikään en ole vielä uskaltautunut tonne odottajiin. Täs mietin et millon vois varata ajan varhaisultraan??? Ois kiva jos syke jo näkyis, mut kun en malttas odottaa enää. Näkyisköhän ens viikolla jo? :/ En muista miten esikosta oli. Niin ja ehkä en sikskään haluu odottajiin siirtyä kun tää ketju ja te ihmiset ootte niin ihania täälä!! :heart:
 
Huomenta kanssasisaret :heart:

Kiva muisku että käyt meitäkin moikkaamassa :heart: Tottakai saat täällä käydä vaikka pääsetkin jo onnellisesti odotuspuolelle =)
Mä ainakin uskon että sinulla on kaikki hyvin ja pieni masussa kasvaa ja kehittyy :heart: Vaikka ymmärrän myös sen että alussa on tietyllä lailla varovainen. Itse ainakin opin etten heti rynnistä odotuspuolelle jos joskus onni vielä meitäkin koittaa, ja koittaahan se ;) :heart:
Musta toi r-testikin on aika hyvä mittari koska itsellä se tosiaan näytti liuskoilla vaan haamua ja sitten apteekin omassa alkoi viiva heikentyä ennen kesken menoa. Sulla ainakin hormonipitoisuus kasvaa niinkuin pitää ;)
Ja samaa mieltä oon sun kanssas että tää pino on kyllä paras!!

).( Tänään tehty o-testi haamu!! Ilmeiseti mulla on siis ollut LH:ta mutta ovikseen en vaan usko :/ Kyllähän me eilen hempeiltiin sitten kumminkin mutta kyllä tuntuu niin turhauttavalta ja vahvasti siltä että ei tässä kropassa ilman lääkkeitä mitään tapahdu...tai sitten se ovis tosiaan oli sillon viimeviikon alussa!
Mulla on nännit meinaan vieläkin super arat ja lisäks on vähän hikoiluttanu aamuisin. Mut muuten lämmöt menee miten sattuu, ei viluta ja masussa ei tunnu niin miltään...ihan kuin se olis ihan pysähtyneessä tilassa :whistle:
Mut jos se ovis oli jo silloin aikaisin niin ensviikolle vois sitten odottaa menkkoja ja oikeestaan mä toivon sitä =) Odotan että pääsen taas aloittamaan Clomit ja päästään yrittämään vaavia taas oikein kunnolla :heart:
Mä lopetan nyt tikuttelut tähän ja jään odottamaan. toivottavasti tästä ei tulis mikään megapitkä kierto |O

Isännästä on tullu ihan höperö...se ei suoraan sano kuinka kovasti vauvaa toivoo mutta eilenkin esitteli mulle myynnissä olevia tila-autoja jotta sitten mahdutaan kaikki hyvin autoon jne. :LOL:
Meillä oli myös keskustelua siitä kahdeksikosta jotka nyt ovat syntyneet johon isäntä tuumas että 'niin meiltähän puuttuu vielä kaksostytöt' :D
Joopa mutta lämmittäähän tuo syräntä :heart:
Lauantaina meillä tuleekin tuon ukko-kullan kanssa 5-vuotta yhteistä taivalta täyteen :heart:
 
Timjamin: Ei kannata jännittää sitä aukiolotutkimusta. Mulla ei ainakaan sattunut yhtään. Muutaman minuutin juili menkkamaisesti munasarjoja toimenpiteen jälkeen.

Nyt on sitten eka inssi takana =). Kaksi munarakkulaa oli juuri lähdössä liikkeelle, kun gyne laittoi simpat kohtuun, joten ajoitus varmaan ainakin ihan hyvä. Sain lugestron kuurin nyt pariksi viikoksi tukemaan mahdollista kiinnittymistä. Jatkosta sovittiin jo sen verran, että jos ei nyt tärppää pidetään yksi clomi kierto välissä ja siten uusi inssi =). Ihanaa kun pitkästä aikaa on semmoinen olo, että on oikeasti mahdollista tulla raskaaksi.
 

Yhteistyössä