Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Voihan vinetto!!! Siis eilen töis yks parikymppinen muija toitotti suureen ääneen olevansa raskaana! :eek: Se puhu siitä kaikille ja meinas jo mennä hermo kun se selitti kaikki mahdolliset neuvolajutut ja oireensa ja mietti miten sit mahtaa mahansa kanssa pystyä tekeen hommia jne. Mut paras oli ku kysyin et koska LA niin kuulemma lokakuussa!!! Siis haloo... jos sil on lokakuussa LA niin sil on viikkoja ehkä enimmillään 5 ja täälä se jo suureen ääneen kertoo suunnitelmiaan jne. Mä en kyl tossa vaiheessa pihastais kellekään. Joo, mut tää tyyppi on ihan kakara viäl itekin vaik onkin ööö...21 kai. On muuten samainen tyyppi joka sillon viime viikolla demonstroi kahvipöydässä sitä kuinka mies luovuttaa niitä siittiöitään :kieh: :| (kerroin tota juttua viime viikolla ku Aamulehdes oli siitä luovuttajien pulasta) Että tällasia "iloisia" uutisia täälä. Että ottaa vaan pannuun enemmän ja enemmän.
 
Muisku, ei oo todellista :D Hurjan isot onnittelut :flower: Olipas mukavaa nähdä kuva heti aamusta, tää on hyvä merkki, oon vuorokauden palstalta pois ja plussaa ropisee :heart:
Kyllähän sä sit taidat olla uus neitsyt maria :LOL: vai mites se sun aiempi kommentti menikään...
Onnittelut vielä, hieno juttu :hug:
 
Muisku Tuohan vahvaakin vahvempi plussa,ONNEA!! :hug: Aivan mieletön juttu ja nythän mää pääsen sanoon, että "Mitä mää sanoin" :D Aivan loistavaa kyllä!! Pikkuiselle tarrasukkia ja liimaa, jotta pysyy matkassa :heart: Ihanaa!! Oliko sulla nyt mitään oireita?

Itellä menkkatuntemukset voimistuu, ainakin ajoittain.
 
Muisku ihanaa :hug: :heart: Onnea hirmuisesti :flower: :heart: Mikä sen ihanampaa kuin saada tällaisia yllätyksiä tähän pinoon!! fiilikset nousee itselläkin pilviin :D
Toivottavasti tultais pian perästä!!

Ja näyttää kyllä tosi hyvältä kun oot saanu liuskaan noin komeen plussan!! ;) Onnellista odotusaikaa :heart:
 
Alisa saat olla päivittäjämestarina jos vaan haluat? =)
Kyselit myös miksi julkinen ei enää jatkanut meidän hoitoja...syynä se että heillä on käytäntönä että auttavat max. 2 lapsen hoidoissa samalle pariskunnalle ja meillä kun on kaksi lasta,vaikkakin vain yksi raskaus niin emme saa julkisella puolella hoitoja :/ Kovasti yritin olla säälittävä ja vedota siihen että eipä siihen itse voi vaikuttaa jos kaksoset tulee kerralla mutta ei mennyt läpi :LOL:
Tekivät mulle siis vain kierron kartoituksen ja hormonikokeet, aukiolotutkimuksen ja yhden folliultran clomit aloittaessani. Sitten antoivat lähtöpassit ja jatkohoitoon pitäisi siirtyä yksityiselle.
 
NYt muisku tonne apuja tarviivien plussa pinoon :wave: saadaan sinnekki vähä eloa =) ja kaikki muutkin ois tarkotus saada mitä pikimmiten tonne pinoon mukaan..on ikävä teidän pinon ihmisii :hug: oikeen paljon plussaonnea kaikille :wave: !!
 
Mut voi poistaa ainakin toistaiseksi tästä pinosta.
Nyt loppu meidän vauvahaaveilut.Mun henkinen kantti ei tätä enää kestä.
Kun ei se tule niin ei tule.

Mä myyn vaunut ja kaikki vauvanvaatteet pois lopullisesti.

Tärppionnea tänne kaikille ja kiitoksia suuresta tuesta mitä täällä on saanut

Ehkä palaan vielä jonain päivänä
 
Siis uskomatonta Muisku, tosi paljon onnea!!! :heart:

Mut voi poistaa myös tästä pinosta. Jos nyt jonnekin jaksan kirjotella, niin kuulun ennemmin tonne lapsettomuuspuolelle... pistoshoidot alkaneet ja eka inssi tulossa tässä kierrossa.

Tsemppiä kaikille! :wave:
 
Huomentapäivää jälleen :wave:

ALISA: Otettiinko sulla toi luteaalivaiheen progesteroni kans? Saatko tietää sit tulokset kun meet käynnnille vai onko sulla puh.aika aikasemmin? +++++ :whistle: sinne :heart: Jep, enkös ookkin upee daami, muuten toi kuva musta on erittäin onnistunut, toi hiusten blondaus on ainoo mikä tos kuvassa häiritsee ja et usko kuinka kauan laittauduin ennen kuvausta :LOL:

Shendalle Voimia ja :hug: Tervetuloa uudelleen :heart:

Jennyli Toi sun julkinen "hoito" kyllä kuulostaa uskomattoman tylyltä ja mikä porsaanreikä tossa onkaan että kaksoset lasketaan samoin kuin kaksi eri raskautta :/ Mutta teidän kohdalla ei kyllä toteudu toi hoitotakuu, joka kuitenkin on ihan sama kaikille katsomatta siihen missä asuu..mutta tietenkin nopeampaa ja parempaa palvelua saa aina yksityiseltä, mutta silti... Tosi kiva lukea sun juttujas, vaikuttaa tosiaan että ootte jo valmiit seuraavaan yritykseen :hug: Onnea oilin metsästykseen, allekirjoittaneella sama homma, oilia ventataan ja iso pussi ovispuikkoja kaapissa :whistle:

Mulla on ollut aika kökkö-viikko, toissapäivänä sain taas kerralla 2 raskausuutista :/ Tiedän kyllä ettei noi raskaudet oo multa pois..mutta kuitenkin..miks ei meille voi tulla.. tiedän oon kamala tyyppi, mut sisimmässäni en aina jaksa iloita ystävien ja tuttujen raskauksista, mutta tää ei tarkota sua Muisku :heart: eikä ketään muutakaan teistä! Ja sit eilen kävelin koululle niin silmään sattui lööppi: Karpela raskaana, mua ketutti sekin :kieh: varmaan siksi kun se on mua vielä parisen vuotta vanhempikin ja raskaana... :kieh: :kieh:
Sain sen clomireseptin ja nyt mietin että seuraavaan kiertoon taidan aloittaa sen 2tbl annostuksen, koska mulla niitä nyt on siis vähän ylimääräistä, siis yli 6 kiertoon tolla 1tbl:n annostuksella..ja sitten jos ei tärppää niin taidan minäkin sitten konsultoida tota yksityistä puolta :whistle: jos siis nyt ei tärppää kevään aikana..tai sitten lyön kans lopullisesti hanskat naulaan.. |O saa nyt nähdä..perskules että oon taas syvällä näissä mietteissäni, taitaa syy olla tosin väsymyksen..tää koti+työ+koulu+raskautumisyritykset = on välillä vähän liikaa..kai.. |O

+++++ :whistle: kaikille, myös oilin metsästäjille =)
 
Emppu halaukset sinulle sinne väsymyksen ja mietteiden keskelle :hug: Kyllä tämä kuumeilu on rankkaa,ihan totta minullekin! Ja vaikka kuinka yrittäisin olla positiivinen niin valehtelisin jos väittäisin että en tunne katkeruuden tai kateuden tunteita :/
Jotenkin tämä että raskaus ei onnistu ns. luomusti tekee tämän kuumeilun vielä rankemmaksi. Täytyy turvautua lääkkeisiin ja mitä jos sittenkään ei onnistu :ashamed: Tai jos onnistuu niin päätyy kesken!!
Toiset sitten paukahtaa raskaaksi heti yhdestä kerrasta ja hyvässä lykyssä ei edes lasta ole halunneet :kieh:
Samoin mullakin tuli eilen jotenkin surkee fiilis tuosta Karpelan raskaudesta...ajattelin ihan samoin kuin sinä emppu että itse olen paljon nuorempi enkä vaan raskaaksi tule :ashamed: Jotenkin sitä vaan vajosi taas tosi alas ja ajatteli että tuokin vaan tuosta noin vaan ja nyt hehkuttaa sitten onneaan koko kansalle:kieh:
Eli vaikka olisinkin tai ainakin yritän olla positiivisin mielin niin kyllä minuakin välillä riipaisee toisten raskausuutiset!
Tosin ei yhdenkään tämän pinon plussanneista...kaikki olette kyllä onnen ansainneet :heart:

Mulle tuli tänään postissa tilaamani ovistestit,Jee!! :D
Ja lisäksi sairaalasta ne pyytämäni kopiot tutkimuksista! Niissäkin luki moneen kertaan siitä että hoitoihin ei ruveta koska pariskunnalla on kaksoset ja viimeisen kerran kohdalla luki kuinka käynnit julkisella loppuvat tähän ja seuraava osoite on yksityinen piste! |O
Lisäksi sielä luki että hormonikokeiden perusteella mulla olisi PCO-tyyppiset munasarjat :eek: Mutta siis minulle ei ole annettu henkilökohtaisesti käynneillä tällaista tietoa!! Yhdellä kerralla kyllä kysyessäni gyne sanoi ultratessaan että mulla on pieniä folleja useampi mutta ei ns. selvää PCO löydöstä!
Noh, ehkäpä yksityisellä tosiaan saan senmukaista palvelua mikä on hintakin ;) Ja odotuksen onnikin koittaisi pian :heart:

Shendalle ja titonialle iso :hug:
 
Voi kuttu :headwall: :kieh: Olenkohan missannut jo oviksen tässä kierrossa?! Kuinkahan pian km vuodon jälkeen voi ovis jo tulla?! Kun vasta viimeviikolla tuo vuoto loppui ja nyt kp 12!! vai onkohan mulla vaan joku hormonihäiriö!!
Mutta joo...nännit on kipeytyny tänään ihan hirmuisen kipeeksi just niinku aina oviksen jälkeen :eek: Ja aamulla kun mittasin piruuttani lämpöö niin se oli melkein 37!
Hirveet haluthan mulla on ollu koko viikon ja alkuviikosta hieman etovaa oloa niinkun monesti oviksen aikaan. Voihan hittolainen sentään!!
Mitään erityisiä oviskipuja ei kyllä oo ollu, välillä oikeelta nippailee hitusen ja mitään huomattavia limojakaan ei ole ollut...tosin nyt tuntuu kovinkin kuivalta. Iso höööh!!
Ja hyödynnetty sitä ei sitten tietenkään oo jos näin asiat on :/
 
Muisku, onnea plussasta! :flower: tarrasukkia monta paria ja vauvaliimaa monta litraa :D

Rosettalle tsempit tähänkin pinoon :D

Jennyli, voi kökkö jos se ovis vilahti ohi :( Mutta toisaalta, on ainaki kohdulla enemmän aikaa toipua ennalleen km:stä ja valmistautua uuteen raskauteen =)

Minä näin viime yönä unta, että sain pienen poika vauvan :heart: itkin siinä unessa liikutuksesta ihan ja se vauva oli ihana! Ihan kalju vaan, mä oon aina aatellu että saatas kiharapäinen vauva ku miehellä luonnokihara tukka :D Voi ku olis enneuni...
 
Voi kiitos teille kaikille ihaNAISILLE kuumeilijoille! Kyllä mä aamulla olin ihan shokissa ja tärisin vaan eikä pystyny tajuun. Nyt kun on hetken sulatellu asiaa niin yhä se vaan ihmetyttää. Kaipa näitä ihmeitä voi sattua vaik en kyl uskonu et omalle kohdalle. Oireita ei oo ollu mitään, enkä ovistakaan oo bongannu mitenkään limoista tai mistään.
tyty Niin ihan luomukierto tämä oli...pitkä vaan sellainen
Emppu Josko mie sitten tosiaan oisin se neitys maria :D En mä oikeen osaa antaa selitystä tälle :/ Ja mitä tohon kateuteen tulee...tiedän tosiaan tuon. Mut se on jännä et jos jotenkin tunnet sen ihmisen niin se kirpasee, mut tälleen netissä kun et tiedä toisesta kuin nimimerkin niin ei silleen osaa olla maansa myyny toisen plussasta. Kyllä tuo Karpela muakin eilen ärytti kans.
Mutta joka tapauksessa, yritän nyt pitää jalat maassa ja elellä ihan hissukseen ainakin pari kk ja ehkä sitten jos vielä on matkalainen kyydissä niin voin alkaa iloitseen kunnolla. Enkä ainakaan mee heti huuteleen tästä töissä niinku se mun työkaveri eilen, huh huh!

Shenda Olen todella pahoillani puolestasi. Ehkäpä ainakin kunnon tauko tekee terää. Ja se ettei oikeen kuumeilemalla kuumeile. Kevät tulee ja mieli piristyy, ehkäpä se plussa tulee kun sitä ei todellakaan odota.
Jennyli Kyl mä uskon et ovis vois sulla jo olla. Kyllähän kp12 kuitenkin on jo "ovisaika". Koittakaahan nyt vielä saada hyödynnetyksi ja jos ovista ei ookkaan niin onpahan ainakin harjoteltu taas :) Peukut teille... kuten muillekin...pystyssä!
 
Muisku Ihanaa, onnea kovasti!! :flower: =)

Mä en nyt oikein ymmärrä taas. Mä söin sen Primolut-kuurin vuodon aikaansaamiseksi. Vuodon pitäis alkaa 2-4 päivää kuurin lopettamisen jälkeen. Kuuri loppui maanantaina ja tiistaina tuli sen verran vuotoa, että just ja just huomasin ja sen jälkeen ei mitään, alavatsakivutkin hävis sen tiistain jälkeen melkein kokonaan. Mietin vaan, et perseelleenkö tääkin nyt meni ja taas yrittämisen aloittaminen siirtyy...?? :|
 
titonialle piti myös toivotella jaksuja! :hug:
Purmeli Eipä nuo lääkkeetkään aina sitä vuotoo aikaseks saa...niinku esim. mulla oli sillon ku kokeiltiin. Oottele nyt viä pari päivää tai sit ehkäpä voisit myös testata??!
 
Muisku jos nää mun tänään ilmestyneet kummat tuntemukset johtuis oviksesta niin siinä tapauksessa olis jo liian myöhäistä,voi hele!! |O
Eli ovis olis ollu ja menny jo, ehkä kp 10-11! Nimittäin tissikipu ja lämmöt mulla kohoo noin vrk oviksen jälkeen. Noh harjoiteltiin me silti tänään oli myöhäistä tai ei :p
Mutta ihmettelempä vaan hirmuisesti olemattomia ovisoireita jos se nyt otti ja meni :/
Ikinä en ole ovuloinut näin aikaisin enkä näin huomaamattomasti...ainakaan nyt kun oon itseäni kuulostellu tän kolmos kuumeen aikana!
Toisaalta taas en heitä vielä kirvestäkään kaivoon just sen takia että tämä on ollut niin oireeton...ja toisaalta mulla nipisteleen edelleen välillä tuolla jossain munasarjoissa ja kn on visusti kiinni kun yleensä se on ovisaikaan ihan levällään :whistle:
Alan huomena tikuttaa ovista ja jos nyt viikkoon ei plussaa tuu niin sitten en sitä enää odotakaan ;)
 
Jennyli Voin kyllä päivitellä tätä :D Aika tyly tuomio tuolta julkiselta, mut ei kait se auta.. :/ Mulla sama, ettei oo tyypillisiet PCO:laisen munasarjat, mut pieniä munarakkuloita löytyi. Toivottavasti ovis ei oo menny ohi!

Emppu Jos rehellisiä ollaan niin en tiiä mikä verikoe multa otettiin, tiiän vain sen, että ovista se kartoittaa :D Mut kp 22 se otettiin. Mun pitää soitella tuloksista ens viikon keskiviikkona. Jos menkat alkaa ylihuomenna niin kerkeen just alottaan sen 2tbl päivässä, toivottavasti vain saan lääkärin sitten kiinni. Ajattelin, että olis kiva koittaa noita clomeja kp 3-7, mut saas nyt nähä. Mulla ihan samat fiilikset, että välillä nuo raskausuutiset tympii toden teolla.. :(

Rosetta Tsemppiä tutkimuksiin :wave:

Muisku Tuo sun plussaaminen saa kyllä toivon heräämään omalla kohdalla. Ihanaa, että ihmeitä tapahtuu :)

ON: Ylihuomenna voi alkaa oottaan jo menkkoja :|
 


PERJANTAI 6.2.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....12/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......14/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................25/26-35......yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........37/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............22/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........15/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........19/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........8/30............yk 16........esikoinen...clomit
Piglet..............54/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............6/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Filuuri............7/27-30........yk 4........kakkonen.....lugesteron
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..............................yk1.........................clomit,terot,metut
Lily of the valley.......................yk7............toinen

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]










 
Muisku Kyl tää nyt vähän siltä näyttäis, että täti tulis vihdoin ja viimein. Hurjat juilimiset on ainakin. Millä sulle sitten saatiin se vuoto, jos ei lääkkeet tehonneet?
Testaaminen ei kyllä käynyt edes mielessä, ku kp alkoi jo olla siinä 110 paikkeilla. :D
 
Purmeli Mul noi kierrot ei nyt ihan noin kamalan pitkäks venyny ja sit vaan ooteltiin et menkat alkavat itekseen. Kyllähän ne sit aina jossain vaiheessa tulivat! Toivotaan että nyt se täti sitten olisi kans tulossa jos kerran juilimistakin jo on. Ja ainahan noita testejä voi sit ees huviks tehdä :D
Mites Alisa onko sulla tätioireita??
).( Aattelin huomenna aamulla tehdä vielä toisen testin. Mä en oikeen jaksa viä uskoo tähän niin. Tänään ei olla mitään miehen kans puhuttu ees asiasta, ihan niinku ois sellanen sanaton sopimus et vasta sitten aletaan hössöttään ku on jotain varmempaa tietoo.
 

Yhteistyössä