Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Täällä on ollut keskustelua Teroista! Itsekin olen kovasti miettinyt omalla kohdallani niiden terpeellisuutta eli syödäkkö vai ei?!
Mulle ne määrättiin alunperin tiputteluihin ja joka johtui ovuloimattomuudesta ja progesteroni vajauksesta. Silloin mulla näkyi luomuovis ultrassa ja gyne sanoi että alkion kiinnittyminen on mahdotonta jos progesteronia ei ole tarpeeksi!! No söin sitten noita Teroja 3-4 kiertoa ja pistin merkille että kierroissa joissa ovuloin ei myöskään tiputtelua ollut. Tämän vahvisti mulle sitten toinen gyne.
No viimekierrossa jossa siis plussasin tein omavaltaisen päätöksen ja jätin Terot syömättä...tiputteluja ei ollut mutta raskauskaan ei sitten jatkunut :/
Nyt olenkin miettinyt että eikö alkio kiinnittynyt kunnolla kun en syönyt Teroja?! Turhahan näitä on enää pähkäillä mutta näin vaan mietin!
Minun mielestäni siis Terot tukee raskaaksituloa ja kiinnittymistä mutta voivat estää ovulaation väärin käytettynä! Näin mä olen ymmärtänyt?!

Toinen mikä mua on mietityttänyt niin olen huomennut että aika monella km kokeneella on myös clomitausta :/ Ehkäpä vain sattumaa mutta väkisinkin olen ajatellut että tekeekö clomit munasolusta jotenkin huonolaatuisen? Joillekinhan sopii toinen lääke ja toiselle toinen. Ja tuolla femarilla on kai aika positiivisia tuloksia saatu aikaan?!

).( Tylsää odottelua |O Päivä kerralla mennään eteenpäin ja mietin mahtaako tässä kierrossa tapahtua mitään! Varsinainen vuoto on loppunut mutta v.vuodon seassa tulee vieläkin välillä veriviiruja tai se on rusehtavaa :x
Halut on palanneet kyllä takaisin mutta mitään ovikseen viittaavia kasvukipuja ei oikein ole ollut ilmassa. Voi siis jäädä ovuloimattomaksi tämä kierto mutta suuria odotuksia ei tässä kyllä ole ollutkaan.
Ovistestejä on kuitenkin tilattava jo varastoon ;)
 
Jennyli Mukavaa kuulla että alat hiljalleen toipua menetyksestä :hug: Kommentoin noita sun mietteitäs noista clomeista ja km:sta..sitä en tiedä tekeekö clomit munasolusta huonolaatuisen..itselläni ainakin on kaksi hyvänlaatuista tullut ;) mutta myös kaksi huonolaatuista :'( tuskin tota asiaa edes on tutkittu tarpeeksi..mutta se mitä clomit tekee, ne ohentavat kohdun limistä ja siksi taas km-riski vois olla clomisteilla suurempi ja luultavasti siitä syystä, jotkut gynet käyttävät teroja kikkailuna kiinnittymisen paranemiseen, vaikka mulle se on aina tyrmätty täysin turhana lisälääkkeenä :eek: kuten täällä aiemmin kirjoittelin.
 
Purmeli tervetuloa mukaan! :wave: Tuntuu, että on vähän erikoinen lääkäri ollut sinulla :eek: Lääkkeet vaan kouraan ja sillä selvä. Kannattaa siellä seurantaultrassa kyllä käydä! Tiedätpähän sitten toimiiko clomit edes ja onko syytä nostaa annostusta sitten sen perusteella.. Ja näät että montako munista siellä on kypsymässä :) Kolmesta tabletista en minäkään ole koskaan kuullut, kuulostaa paljolta! Ja tosiaan kuusi kuukautta clomeja saisi putkeen syödä, sitten on pidettävä taukoa.

Emppu Kiva kuva :D

Peppi Hurjan paljon onnea! :flower:

lily of the valley Tervetuloa sinullekin! :wave: Eiköhän ne ensin lähde tutkimaan, että tapahtuuko sitä ovista oikeasti ja onko kyseessä PCO vai jotain muuta. Mutta aikaa vaan varaamaan, niin sittenhän se selviää! =)

ON: Kävin eilen hakemassa clomit ja niitä onneksi oli tullutkin apteekkeihin. Enää saan kahdessa kierrossa clomeja syödä ja siihen oli resepti kirjoitettukin, mutta vahingossa ilmeisesti sain neljän kuukauden satsin.. Toki siellä kerrottiin että nämä on kalliimpia kuin clomhexalit ja ihan mukisematta maksoin yli kaksinkertaisen hinnan yhtään miettimättä hintaeroa :D Kotona vasta sitten hoksasin että olihan se tablettimääräkin kaksinkertainen! Houkutus olisi nostaa annostusta omin luvin nyt kun lääkkeitäkin olisi siihen tarjolla, mutta toisaalta mikäs järki siinä olisi? Kun se ovis tapahtuu nytkin tällä annostuksella.
 
Lumi Lääkäri kieltämättä oli vähän erikoinen. Sen kummempia selittelemättä sorkki mua kaikennäkösillä vehkeillä ja ilmoitti diagnoosin, naputteli aikansa konetta kaikessa hiljaisuudessa ja tulosti kasan reseptejä kouraan. :D No, mä ajattelin kokeilla nyt muutaman kierron sillä yhdellä tabletilla, ilman ultria. Täytyy nyt kp2-4 mennä niihin verikokeisiin ja kai niidenkin perusteella vähän katsotaan miten jatketaan. Naureskelin just, että mitenhän pitkään se lääkäri meinaa mua lääkitä, kun näytti määränneen mulle yhteensä 80 tablettia clomeja ja metuja ja terojakii vissii 1,5 vuodeksi ja käski niitä kaikkia vaan popsia. :LOL: :D
 
Mä nyt päätin, etten alota teroja. Säästän ne ens kiertoon, jos nyt ei tärppää. Mulla oli kuitenki sillon ultrassa kp17 limis jotain 4,9mm joka oli kuulemma tosi hyvä ja muutenki luotan kohtuuni :D

Jennyli, hyvä kuulla, että valoa alkaa näkymään tunnelin päässä =) Älä syyllistä itteäs niistä teroista, en usko että niillä oli merkitystä. Tai siis niiden puuttumisella :D

Mä oon yllättävän hyvin voinu olla hiljaa tästä mun oviksesta :D Yleensä huutelen näistä omista vauvanteko-jutuista kavereille, mutta nyt jotenki haluan pitää tämän asian itelläni. Sellasta mietin kans, että jos ei nyt tärppää, ens kiertoon riittää teroja, mut taidan hakea sitr toiset 3kk lisää niitä, kun kerran toimivat näinkin hyvin. Jos siis teroilla on osuutta tähän ovikseen. Eikös se ollu niin, että 6kk voi syödä teroja?
 
Rosetta Tsemppiä aukiolotutkimukseen! Pidetään peukut pystyssä, että tuubat on auki :wave:

Emppu Määkin kuumeisetsi mietin, että jos sen clomiannostuksen omin päin nostaisin kahteen, mut ehkä maltan oottaa 1,5 vkoa ja kuulla sit gynen mielipiteen (kävin siis tänään verikokeissa, ovulaatiota katsottiin) Kuitenkin ens kiertoon kerkeen ne lääkärin määräyksestä lisätä, jos tarvis. Ei vitsi sää oot hyvännäkönen, oikein kaunis nainen :D :LOL:

Jennyli Mää ainakin oon käsittäny, et just clomeilla on tuo keskenmenon riski isompi, mut en tiedä kuinka paljon ja onko edes väitteessä perää :/

duffy Olipas tietämätön lekuri :/ Tai siltä ainakin kuulosti.

Purmelia Mulla ainakin nostetaan nyt toisessa clomikierrossa annostusta mikäli ovista ei oo tapahtunu. Miten sulle määrättiin terot, siis mille kierron päiville?

Lumi- Ehkä parasta vain pidättäytyä tuossa sun nyjyisessä annostuksessa, jos se kerta toimii :):)

Täällä oireettomuus jatkuu, pieniä nippailuita ollu, mut tais olla viime kierto just samanlainen eli tätiä odotellessa.
 
Muisku, aijaa! Mä luulin, että yleensä määrätään joko 3kk tai 6kk ja sit sen jälkeen aletaan automaattisesti puskemaan clomeja. Täytyypä kysyä gyneltä, jos ei nyt tärppää ja sit ku ens kierrossa oon syöny nuo viimeset terot. Mietin, että eihän mun kannata clomeja alkaa syömään, jos tää ovis tapahtuu! tietty jos ovis tulee 3-4kk välein niin sit, muttamutta täytyypi seurata nyt tilannetta :D

Mä en tajua miksi se mun gyne oli sillo viime syksynä niin skeptinen ja sai minutki ihan down ja kuitenki oliko kuukautta ennen ku menin sen gynen luo mulla oli ovis, muistin sen eilen, oli nimittäin tasan samat oireet ku nyt ja sillon oisko se nyt ollu syyskuussa aattelin että onkohan mulla ovis ja kas kummaa, kuukautiset tuli tasan 14päivän päästä! Ja nyt sit jos on ovis niin kylläpäs ovuloin! Ku hän oli sitä mieltä ettei toivoakaan ovuloinnista, alko oikeen ärsyttämään koko akka :kieh:
 


TIISTAI 3.2.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....9/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
shenda81........15/28-32........yk 7.........Toinen.......femar
MyPoodles.......11/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................23/26-32......yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........34/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............19/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........12/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........16/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........5/30............yk 16........esikoinen...clomit
Piglet..............51/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............3/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
titonia.............37/??...........yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........43/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Filuuri............4/27-30........yk 4........kakkonen.....lugesteron
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..............................yk1.........................clomit,terot,metut
Lily of the valley.......................yk7............toinen

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]













[/quote]

 
Duffy Siis joo hei en mä sano varmaks. Mut sillon joskus kauan aikaa sitten mulle ainakin ois syötetty teroja monta kuukautta ja sit viä clomienkin kans jos niistä ois mulle ollu hyötyä. Ja oon kuullu vaan et clomeja ei sais syödä ku max 6kk putkeen, mut en tiä oisko sit teroillakin joku tollanen aikaraja. Mut tosiaan et sä clomeja tarvi jos kerran ovuloit...vaik kyllähän ne joskus määrää niitä siitäkin huolimatta.
 
Huomenta kaikille...sellaista haluisin kysyä teiltä, joilla oviksen kanssa ongelmia, että oletteko testailleet sitä kuinka kauan ennen gynelle menoa vai tiedättekö ovuloimattomuutenne jostain muusta syystä? Mulla ei ole mitään konkreettistä syytä ajatella, ettei ovista tapahdu, vaikka en sitä selvästi tunnistakaan. Estrogeenit mulla on aika alhaiset, vaikkakin normirajoissa. Menkat on säännölliset kierto 28-31 päivää. Tiputtelua on ennen menkkoja, joskus enemmän ja joskus vähemmän (lue.useampana päivänä). Olen aika kahden vaiheilla noiden ovistestien kanssa, kun meillä vasta kolmas yk takana. Kävin joulukuussa tarkastuksessa, ultrassa kaikki ok ja silloin ainakin oli kunnon folli kasvamassa. Nyt käytän estrogeenigeeliä, kun mun nivelet oireilee alhaisesta tasosta. Se on ollu kuukauden käytössä. Eli nyt kysymys, kun teillä on kokemusta. Kannattaisko mun vaan odotella vielä muutama kuukausi ja katsoa tärppääkö. Vai alanko testaamaan ovista jo nyt? Kiitos kaunis :)
 
Duffy kiitos =) Eihän tässä voi kuin toivoa ja haaveilla uudestaan ;) Ja valtavaksi tämä vauvakuume on tuntunut kasvavan :heart:
Itse kun en tapahtuneelle mitään voi eikä tämä murehtimisellakaan miksikään muutu! Vaikka km tekikin kipeää meille molemmille niin katseen olen suunnannut tulevaan ja olen osannut kaivaa tuosta ikävästä kokemuksesta myös jotain positiivista! Uskon että ikävien asioidenjälkeen seuraa aina jotain hyvää ja että sen kolmannen rakkaan vielä mekin saamme :heart:
Ja nyt ainakin huomaan miten rakkaita nuo kaksi tervetta lastani ovat :heart:

Kovastihan sitä uutta plussaa toivoisi mutta en uskalla asattaa toiveita liian korkealle, senverran kuitenkin että kesään mennessä pussaan varmasti ;) :D

Ja kiitos että olen saanut purkaa ajatuksiani tänne teille, se on helpottanut valtavasti :hug:
Tästä pinosta ja teistä on tullut mulle tosi tärkeitä vaikka sen enempää en teitä tunnekaan :heart:

Monilla onkin jo piinapäivät meneillään...toivottavasti saamme pian lisää plussauutisia++++++++++ :heart:

Oviksen metsäsätäjille myös tärppionnea++++++++++++++++ :heart:

Teroista senverran että mun mielestä niissä ei olemitään erityistä rajoitetta kauanko niitä saa syödä. Niissä on aika vähän progesteronia ja tukevat vain luonnollista progesteronitoimintaa. Riippuu tietysti vaivasta miksi niitä syödään...monesti tiputtelut ainakin saattaa korjaantua muutamien kuukausien käytön jälkeen.

Marta eihän siinä oviksen tikuttelussa mitään häviä ;) Saat ainakin selville ovuloitko ja milloin olisi parhaat tärppipäivät. Minua ainakin ovat helpottaneet vaikka oviksen tunnistan hyvin muutenkin =)
 
Voi vitsit kuka vähän toppuuttelis nyt mua kun mun ajatuksissa taas vaan pyörii testaus!! :whistle: Eihän mul oo mitään järkee tuhlata testejä kun en voi olla raskaana. Silti ois niin kiva ihan vaan testauksen vuoks testata. On tää niin merkillistä: se yks viiva siinä testissä on niin inhottavaa nähdä ja silti ois pakko ittensä asettaa siihen tilanteeseen...siis tuijottaan sitä hemmetin yhtä viivaa. Kai se on ku lukee muitten plussauksista niin tulee itellekin olo et haluu testata vaik tietää tuloksen etukäteen.
Aamulla taas ronkin itteeni mut mitään tuhruun viittaavaakaan ei taas näkyny! :kieh:
 
Muisku tiedän tunteen että sitä raskautta kuitenkin aina toivoo ja miettii että mitä jos sittenkin! Ikinähän se mahdollisuus ei ole poissuljettukaan kun menkkoja ei kuulu ;) Ovishan on voinut olla vasta myöhemmin =)
Onko sulla mitään oireita? Entä lääkkeitä? Ensikierrossako aloitat ne clomit?

 
Jennyli No eihän mulla ees oo mitään oireta tosiaan! Ei niin mitään. Lääkkeitä en oo syöny vielä (lukuunottamatta sitä yhtä kiertoo viime syksynä jolloin napsin kaappiin jääneitä clomeja :ashamed: ) ja ens kiertoon mul ois ne clomifenit oottamas ja sit sitä inssiä ois tarkotus yrittää. Tosiaan kp43 menossa...mahaa ei juili, ei valkkaria liikaa eikä liian vähänkään, tisseissä ei tunnu miltään (mut eipä niis koskaan) ei mitään oloo mihinkään suuntaan. Ja tosiaan niinku täs oon jo miljoona kertaa, vähän niinku itelleni, toitottanu niin eipä olla juuri harrastettu sänkykammaritouhuja tässä keirrossa. Viimeks tais olla jotain melki 2vko sitten ja siitä edelliset osu sinne kp14 tienoille. Ovis tuntemuksia/limoja ei oo ollu missään vaiheessa! Eli tää on ihan mahdoton yhtälö!
 
Marta Mulla ainkain pitkä kierto oli ovuloimattomuuden syynä, se tarkistettiin vielä verikokeella (nyt katottu yhteenä 3 kertaa ja viimisen tulosta en vielä tiedä). Mullakin näky edellisessä kierrossa folli, joka gynen mukaan olis voinu irrtota, mut eipä sit irronukkaan.. :/

Jennyli ihanaa, että olet löytänyt positiivisen asenteen taas elämään :hug: Ihan varmasti tekin saatte vielä pikkuisen kyytiin :) Millonkas sulla oli jälkitarkastus vai oliko sulla sellasta?

Muisku Voi toivottavasti te saisitte kuitenkin sen ylläriplussan, ehkä se tulee kun vähiten odotat. ;)

Tänään kp 23, 4 päivän päästä saattaa täti tulla ellei odotuta mua taas.. Viikonloppuna jännitys nousee mikäli se täti ei tosiaan oo tullu. Ärsyttävää, jos se kiusaa mua taas poissaolollaan. Tänään päätin, että testin teen kp 37 (16.2) (eli periaatteessa pari päivää sen jälkeen, ku menkat ois pitäny alkaa) enkä yhtään aikaisemmin.

Päivitän myöhemmin illalla listaa :wave:
 


KESKIVIIKKO 4.2.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....10/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
shenda81........16/28-32........yk 7.........Toinen.......femar
MyPoodles.......12/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................24/26-32......yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........35/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............20/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........13/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........17/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........6/30............yk 16........esikoinen...clomit
Piglet..............52/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............4/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
titonia.............38/??...........yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........44/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Filuuri............5/27-30........yk 4........kakkonen.....lugesteron
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..............................yk1.........................clomit,terot,metut
Lily of the valley.......................yk7............toinen

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]







 
Alisa mulla ei ollut mitään jälkitarkastusta :/ Tällähetkellä kun en ole enää edes asiakkaana missään kun julkinen heitti ns. pellolle ja yksityiselle klinikalle en ole vielä hakeutunut. Raskaus oli niin alussa että siitä en vielä neuvolaankaan saati mihinkään muuallekkaan ehtinyt ilmoittaa!
Kyllähän sitä pohdin pitäisikö varata aika ultraan tarkistamaan tilanne mutta uskon että kohtu on tyhjentynyt itsestään. Vuoto on loppunut ja olo on ihan normaali,ei kipuja tmv. Ensikierrossa oon kuitenkin päättänyt hakeutua yksityiselle ihan jo clomien ja seurantaultrankin tiimoilta...kun nyt vaan päästään ensin sinneasti ;)


Nyt mennään kp 11 ja kyllä mua on väkisinkin alkanut jänskättää tuleeko ovis ;) Miehen kanssa on ollut puhetta että jatkamme yritystä heti :heart:
Sunnuntaille-ensiviikolle sitä oviksen ihmettä voisi odotella...tosiaankin odotella, en tiedä tapahtuuko sitä ilman lääkkeitä mutta toivossa on hyvä elää ;)

Toivottavasti saisimme ihania plussauutisia pian...eli nyt naiset plussaamaan urakalla ;) :heart: :heart:
 
Hyvä muisku että oot kanssani samaa mieltä ;) :heart:

Mä taidän olla vähän liikaakin vauhdissa taas :whistle: Tuntuu että pyörin jatkuvasti täällä palstalla katsomassa olisko tullut jotain uutta luettavaa :saint:

Hmm...ovulaatiolaskureilla oli pakko kokeilla koska hedelmällinen aika saattais olla ja ovistestejä tilasin ainaki 3kk:ksi :p
Vaikka kyllä mä sen oviksen aika hyvin tunnistan ilman niitäkin!
Sairaalaan soittelin myös ja pyysin heidän lähettämään syksyllä tehdyistä tutkimuksista kertomukset mulle kotiin. On sitten jotain mustaa valkoisella tehdyistä tutkimuksista kun meen sinne yksityiselle ;)
Ei ainakaan aukkaria tarvitse minulle enää tehdä!!

Isäntä on menossa perjantaina firman saunailtaan ja tässä jo mietin miten sitä hemmottelis itseänsä yksin ollessa =) Ehkäpä pyhitän sen herkuttelulle vaikka 2kg lihoneena tarttis päinvastoin ottaa itseensä niskasta kiinni :whistle:
 
Eiköhän kaikki ruveta nyt plussailemaan sillei pysyvästi =) . Ovisplussa bongattu eilen ja käytetty hyödyksi, toivottavasti tarpeeksi hyvin.
Kävin uusimassa clomien reseptiä tänään sille varalle jos se samperin täti tulee taas parin viikon päästä. Ultrattiin samalla kohdun ja munasarjojen tilanne, luultavasti follikkeli jo puhjennut kun ei yht äkkiä suurempia löydetty. Limakalvo oli "turpea", muistaakseni 12 mm.... Mielellään määräsi jatkoon samat doupingit kun ei hyperstimulaatiota ole ja tuo limis on noin hyvä.. :D
Jospa tuota uutta reseptiä ei tarttis käyttää... :LOL:
 
Jennyli Niin joo, miks teillä ei julkinen tehny enää teidän eteen mitään? :/ Voi toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen :heart: Sano, jos haluut takasi nää päivittäjän hommat :) Voin kyl tehdä niitä jatkossakin, mut ajattelin, että jos haluut palata vanhoihin hommiin =)

Täällä ollaan kans samoilla linjoilla, että ei muutakuin kaikki plussaamaan niin saadaan haudata tämä pino ;) ++++++++++++ :whistle:

Täällä menkka juilinta tai joku juilinta alkanut. Samoin valkkarin tulo, vaikkei tuu läheskään yhtä paljon ku viime kierrossa.. Eli todennäköisesti täti tulee (ihan niinku alkukierrosta on jo tuntunu). Toivottavasti se ei vaan ihan vielä yllätä, vois tulla vaikka kp 28 nii se olis sopiva tai parastahan se olis ku se ei tulis ollenkaan ja ihan sillä verukkeella, että salamatkustaja ois kyydissä :D
 


TORSTAI 5.2.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....11/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
shenda81........17/28-32........yk 7.........Toinen.......femar
MyPoodles.......13/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................25/26-35......yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........36/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............21/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........14/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........18/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........7/30............yk 16........esikoinen...clomit
Piglet..............53/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............5/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
titonia.............39/??...........yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........45/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Filuuri............6/27-30........yk 4........kakkonen.....lugesteron
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..............................yk1.........................clomit,terot,metut
Lily of the valley.......................yk7............toinen

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]









 

Yhteistyössä