Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Saako liittyä seuraan? :)

Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta ollaan yritetty puoli vuotta, eli yk6 menossa. Ongelmana mulla on pitkät, ovuloimattomat kierrot. Niihin sain nyt avuksi Femaria, jota olen syönyt ensimmäistä kertaa tässä kierrossa. Femar on toiminut hienosti, yksi mahtavan kokoinen folli löytyi ultrassa, mutta tärppiä tuskin on käynyt. Viikko ovulaation jälkeen on ollut tiputteluvuotoa, josta olenkin vähän huolissani. Mahtaako se olla esteenä kiinnittymiselle?

Syökä täällä kukaan muu Femaria? Lääkärini mukaan se toimii paremmin kuin clomit; vähemmän sivuvaikutuksia ja yleensä kypsyttää vain yhden follin. Sitä voi myös syödä useamman kierron putkeen ilman taukoja.
 
Tervetuoloa Peppi mukaan kuumeilemaan :wave:
En nyt muista...joku tais noita femareita kans popsia. Mikä kp sulla menossa? Kohtahan sen sit varmaan tiedät että onko toiminut niinkuin tarkotus! =) Ainakin kuulostaa ihan hyvältä. Enkä mä usko että pienestä tiputtelusta välttämättä mitään haittaa oo.

Ite oon puoli vuotta kuumeillu kakkosta. Eka sai alkunsa inseminaatiolla. Mut mulla kans kierrot tosi pitkiä eikä ovista oo tänä puolen vuoden aikanakaan tullut vissiin kertaakaan. Nytkin menossa kp38 eikä menkoista tietoakaan. Seuraavaan kiertoon meillä on jo inssi suunnitteilla koskan emme jaksa turhaan yrittää kun tiedossa on että vikaa löytyy ja kakkoskuume on kova.
Tsemppiä ja onnea teille yritykseen!
 
Rosetta voi kun olisi sinulla tärpännyt!! :heart: Pidetään peukut pystyssä täälläkin!

Peppi tervetuloa mukaan! :wave:

ON: Ei minkäänlaisia oireita.. Jos sitä ei lasketa, että en voi nukkua mahallaan??? :eek: Juu, ei varmaan ole raskausoire :D Mutta en kyllä ymmärrä mistä tämä nyt johtuu ettei vaan mahallaan pysty olemaan!
 
Tervetuloa peppi30 :wave:
Harmillista tuo tiputtelu, omasta kokemuksesta tiedän :/ Oletko saanut loppukiertoon mitään keltarauhaslääkettä? Itse sain Terolutit koska mulla tiputtelu johtui liian matalasta progesteronista! Mutta älähän vielä masennu...toiset ovat kyllä plussanneet tiputteluista huolimatta :heart:


Rosetta toivottavasti huomena saat testiin komean plussan++++++++++ :heart: Jännittää db:D

Lumi toivottavasti myös sinulla on kyseessä r-oire++++++++++++ :heart: Koska meinaat testata?

Mua alkoi kans kiinnostamaan tuo Femar! Clomejahan mulla on vielä 2 kiertoon mutta taidanpa kysyä sitten ensikäynnillä kannattaisiko ne vaihtaa tuohon Femariin!

Eipä muuten mitään ihmeellistä...tylsää ja masentavaa |O :ashamed: Mutta eiköhän se tästä taas kun pääsee yrityksen makuun ;)
 
Hui, Rosetalla on jännät paikat! Täälläkin pidetään peukkuja. :p

ON: Kummallista, eilisen aamun jälkeen ei yhtään tuhrua. Sitä siis kesti viikon verran. Nyt siis dpo 13. Yöllä heräsin alavatsakipuun, kohdun seuduilla ikään kuin viilsi. Aamulla sama jatkunut. Menkkakivut on yleensä toisenlaisia; turvottavaa ja pingottavaa tunnetta alavatsalla. Toivo jo heräsi. Vaikka voihan tämä Femar-kierto olla oireineen ihan erilainen. Niin ja tämä oli siis eka kierto, jossa tuota tuhruvuotoa oli. Jossei tärppi käy, niin pitääpi kysellä Terolutia avuksi.

Mukavaa perjantaita kaikille!
 
nega testattu ja melkein heti senjälkeen tarttui ekat punaiset viirut paperiin, kyrsii ihan kympillä :'(. maanantaina pitää soitella polille ja yrittää saada aika perjantaille aukiolotutkimukseen. Onneksi clomit kuitenkin näyttää toimivan kun kierto lyheni reippaasti.
 
Tervetuloa Peppi :wave:

Rosetta Testailitko tänään? b :) d

Jennyli Sullahan on ihan hyvät mahikset plussata tällä välikierrollakin, vaikkei clomit oo käytössä, kun clomithan varastoituu elimistöön, jos useamman kierron oot käyttänyt ja siis vaikuttavat ovikseen luomukierrollakin käytön jälkeen. Tuttuni söi neljä kiertoa clomeja 1tbl:n annoksella ja viidennellä kierrolla plussasi, kaksi lasta ennestään "luomuna". Eikös sullakin kaksoset oo "luomut" ?

Täällä vaan clomeja popsitaan, eilen oli gynen puh.aika ja hyviä tuloksiahan se tosta viime kierrosta kertoi, luteaalivaiheen progesteroni oli ollut 60 (viitearvot 7-80), mutta kuten tiedämme niin plussaahan se ei silti tuonut :| Mutta, gyne lohdutteli ettei meidän sentään tarvi toivoa heittää, nyt metut on parantaneet selvästi ovulointiani, määräsi mulle vielä neljäkiertoa clomeja lisää, joten sitten kun resepti saapuu ja jos apoteekistä niitä vaan saan, niin mulla onkin sitten tän kierron lisäksi vielä kuuteen kiertoon clomit ja gyne oli vakuuttavan varma että näillä tärppää..voi kun vaan ite jaksais uskoa :ashamed: Siis tärppiinhän kyllä uskon minäkin, mutta raskauden normaalisti jatkumiseen uskoni on koetuksella :/ Mutta, mun nyt vaan täytyy psyykata itseäni tähän kaikkeen ja eilen mietinkin, että jos tää nyt sit ois ihan vika yirtysrupeama nää clomit syötyäni, kävi sitten miten kävi, toivottavasti tietysti hyvin, mutta jos ei käy, niin pakkohan tää yritys on joskus lopettaa, ihan ukkokultaanikin ajatellen..
muoks* Niin siis ukkomuruseni pettyy nykyään aika pahasti tädin tullessa, aiemmin oli tyylillä: "kyllä, se sieltä tulee kun on kaksi kertaa ennenkin tullut", mutta nyt alkaa siis sitäkin jo epäilyttää että mahtaakohan tullakkaan..olin hämmästynyt kun kerroin nyt viime kierron tuntemuksiani ja pettymyksiäni sille tädin tultua ja sanoin että olin aivan varma että nyt tärppäs..niin ukkokultani vastas..jos se olikin tärpännyt, mutta jokin meni pieleen kehityksessä tai kiinnittymisestä... olin yllättynyt hänen pohdiskelevasta ja "asiantuntevasta" kommentistaan ;)
Anteeks nyt tää masis-mietiskelyni, mutta mietteitä matkan varrella tulee varmaan jokaiselle :ashamed:
 
Tervetuloa Pepille! :wave:

).( Eilen tuli aavistus tuhrua ja tänään näyttää jatkuvan. Lugejen ohjeissa lukee, että niitä tulisi syödä kunnes vuoto alkaa. Onko tuhru jo vuotoa, tietääkö kukaan? Ajattelin tänään olla enää ottamatta niitä illalla, kai se kunnon vuoto sitten käynnistyy viimeistään huomenna.

Mä voisin vielä vaikka odottaa raskautumista pidempäänkin, jos vaan tietäisin, että se sieltä tulee ja saan tuloksena terveen lapsen, mutta jokainen kuukausi tuntuu niin masentavalta kun aina tulee vakaammin mieleen, että ei tää ikinä onnistu. :( Tietty tällä kertaa tää oli vasta kolmas yrityskierto, eikä siis vielä yhtään mitään, mutta kun nyt jo tuntuu, että ei se seuraavastakaan tule tärppäämään. :'( Sori marina, tää on vaan tätä kun uusi kierto on alkamassa.
 
Kiitos pahoitteluista =)

Töissä yksi siivoja kysyi asken "oon vähän katsellut, että onkos teille pikkuinen tulossa" ja kun vastaisin että ei niin kommentoi vielä "ethän vaan narraa". Voitte uskoa että ei ainakaan parantanut oloa :/ . Kieltämättä mun masu muistuttaa rv 15 masua kun on turvoksissa kuin ilmapallo menkkojen aikaan :p .
 
Peppi tervetuloa joukkoon! :wave:

Rosetta Pahoittelut negasta ja tädin tulemisesta :hug: :hug: No ei ne ihmiset osaa kyllä yhtään aatella mitä suustaan päästävät.. :/ Varmaan todella kurja olo tuon jälkeen..

Emppu Tsemppihalit :hug: Onneks kuitenkin gyneltä sait hyviä uutisia, että lääkkeillä kroppa toimii. Mää oon ollu ihan masiksessa, että mulle ei saada edes lääkkeillä toimimaan.. Tuo femar-niminen lääke kyllä herätti kiinnostukseni. Pitää kysyä saisko sitä käyttöön, jos ei kahdestakaan clomista ole apua (En kyllä toki vielä tiedä, onko tästä yhdestäkään). Kurjia kuitenkin nuo negatiiviset ajatukset, ne vaan monesti valtaan tuon pään.

Filuuri Tekstisi oli kuin mun suusta. Ihana samaa oon ajatellu, että olispa joku kristallipallo millä näkis, että se lapsonen meille joskus suodaan niin jaksais yrittääkin vaikka kuinka kauan, mutta nyt tuntuu, ettei me edes millään rankimmilla hoidoilla saada lasta (vaikka vasta clomit kokeilla..) Eilen jo puhuin miekkoselle adoptiosta... :ashamed:

ON: Täällä ei edelleenkään mitään ihmeempiä tuntemuksia/oireita.. Eli negatiiviseen sävyyn mennään loppu kierto. Testaushaaveistakin oon jo luopunu..
 


LAUANTAI 31.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....5/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
shenda81........12/28-32........yk 7.........Toinen.......femar
MyPoodles.......8/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................20/26-32......yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........31/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............16/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........9/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........13/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........31/30............yk 15........esikoinen...clomit
Piglet..............48/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............30/30...........yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............34/??...........yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........40/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Filuuri............31/27-30........yk 3........kakkonen.....lugesteron
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]













 
Rosetta pahoittelut negasta ja tädistä! :hug: Ja erityispahoittelut tökeröstä kommentista! :eek:

Aika monella tuntuu olevan vähän pessimistinen olo yrityksen suhteen tällä hetkellä.. Sitä se on itselläkin! Ei mitään uskoa siihen, että tässä kierrossa olisi tärpännyt ja aika varma olen, että täti tulee jo huomenna (päivää liian aikaisin). Mutta sitä olen miettinyt, että miksi kierrot on niin erilaisia? Toisissa kierroissa oviksen jälkeen on kaiken maailman nippailuja ja repäisyjä ja menkkamaisia kipuja monta päivää ennen tätiä ja sitten taas toisissa kierroissa ei yhtään mitään. Uskaltaako ajatella, että niissä kierroissa, joissa tuntemuksia on enemmän olisi voinut edes yrittää tapahtua jotakin..? Kun ovulaatio kuitenkin on tapahtunut joka kierrossa clomien kanssa, niin hassulta tuntuu että kierrot on kuitenkin fyysisesti niin erilaiset ja vaihtelevat.
 
Tervetuloa Peppi

Rosettalle tännekkin pahoittelut =) Meillä kans töissä kyselevät aina kuukautisten aikaan,e ttä joko se vauva tekee tuoaan, ärsyttävää mutta minkäs voit että maha on ku ilmapallo ja kun oon muuten hoikka niin kai se sit näyttää vauva-masulta :/

Jännäilijöille tasaset tsempitykset kaikille b:Dd

Mä en oo vieläkään saanu ovisplussaa, tänään kp15 ja saapa nähdä tuleekokaan sitä. Tosin tässä kierrossa limoja on tullu eri lailla ku esim edellisessä, että täytyy vaan sitkeesti tikuttaa. Miehen kans lähtään huomenna yhdeksi yöksi Kuusamon tropiikkiin, jospa se rentoutuminen ja Kuusamon taika vaikka toimis ;)
 
Heips =)
Olen lueskellut sillon tällön tätä teidän pinoa. Ja nyt olen itsekseni miettinyt että raskautuminen voipi olla ongelmallista koska mulla on aina ollut lyhyt kierto, ennen en tietenkään ole mitään oviksia miettinyt, pääasia että menkat on tullut.
Muistan että teininä kierto oli jopa 19-23päivää, eipä kai sen pidempi.
Nyt on pari kiertoa ollut ovulaatiosta (tai siitä oletetusta, tikussa ei koskaan ollut täysin tasavahvoja viivoja) tädin vierailuun on ollut vaan noin 9-10päivää.
Eli ilmeisesti tässä puhutaan lyhyestä luteaalivaiheesta?
Onko siihen olemassa "tehokas" ja "helppo" lääkitys? Vai onko vaikea hoitaa?

Olen menossa gynekologille viikon päästä ja otan tämän puheeksi siellä, mutta tietysti kokemukset muilta on enemmän kun tärkeitä. Hiukan olen jo hakua käyttänyt, mutta tietysti aina jokainen tieto on tarpeen :)
 
Täällä alkoi tänä aamuna tuhru :/ Vaikka tuon tosiaan jo eilen osasi aavistaa, että täti tulee tänään, niin ottaa päähän silti.. |O No, ainahan mä olen kyllä huonolla tuulella menkkojen ekat päivät..

:ashamed:
 


LAUANTAI 31.1.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....6/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
shenda81........12/28-32........yk 7.........Toinen.......femar
MyPoodles.......8/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................20/26-32......yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........31/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............16/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........9/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........13/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........31/30............yk 15........esikoinen...clomit
Piglet..............48/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............30/30...........yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............34/??...........yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........40/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Filuuri............31/27-30........yk 3........kakkonen.....lugesteron
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]





Korjasin kp:ni, tänään siis 6/30 =) Emppu









 
Rosetta Pahoitteluni tollasesta junttikommentista :hug: Matkan varrella mullekkin on käynyt vastaavaa, aamulla testannut negaa ja samantien täti ilmoittanut tulostaan, se on tosi syvältä, tiedän :kieh: :kieh:

Filuuri Se kristallipallo kyllä jeesais tosi paljon meidän elämäämme :LOL:

Tosta tulikin mieleeni, että ootteko koskaan laittanut sähkäri niille ennustajille, madam mammalle tai ennustaja-ellille? Mä laitoin aikoinaan, v. 02, kun odotin kuopusta ja madam mamma ennusti mulle oikein, että kuopus on tyttö ja syntymäpäiväkin oli aika lähellä oikeeta.. (en uskonut odottavani tyttöä ennustuksen jälkeenkään) ja että saamme pojat vielä v. 09 ja v.11, miehen kanssa naureskeltiin silloin asialle, mutta vaikuttaa että ennustus osuu lähemmäs oikeeseen, siis ainakin siinä ettei ennemmin oo meille kolmosta tullut ja eihän tässä kyllä oo enää kun pari kiertoo aikaa että laskettu aika osuis vielä vuodelle 2009.. :eek:

Lumi :hug: Mä oon miettinyt ihan samaa noiden kiertojen erilaisista tuntemuksista, mut ainoo mikä mussa on aina historiassa noissa plussakierroissa esiintynyt, kova oviskipu..jos sitä ei oo niin plussaakaan en oo odotellut..siis sellanen inhottava, n. kolme päivää kestävä alavatsan turvotus ja arkuus, sekä ukon kanssa puuhastelu on ollut kaikkea muuta kuin nautinto, mutta miksipä sitä ei parhaan asian vuoksi hieman kärsisi..mutta ukkokullalle ei varmaankaan oo mitenkään hekumallista kun itse oo naama tuskasta irveellä :ashamed:

Nyt on enää huominen vika clomi ja taas uus venttailu alkaa, nyt on varastossa sitten myös noita halpis ovispuikkoja, aloitan testailun niillä ja digitestillä varmistan sitten plussan..nyt on inhottavat ajoittaiset kuumat aallot ja "pikkasia" mielialanvaihteluita, onnesta ärjyilyyn :kieh: En ota tostakaan ihan selvää et miks jossain kierroissa sivuoireet on voimakkaammat ja joissain niitä ei oo ollenkaan...?

Mutta, leppoisaa lauantaita leidit ja ++++ :whistle: tarvitseville sekä iso :hug: pettyneille, mutta muistakaa ja uskokaahan mua :attn: vuosi 2009 on meille kaikille se the plussavuosi :attn:
 
Sero mulla on lyhyt luteaalivaihe jota yritetään nyt tukea Lugesteron nimisellä lääkkeellä. Sisältää luonnollista progesteronia. Kierto mulla on ollut suht säännöllinen josta lääkäri päätteli, että ovis tapahtuisi, mutta vaikka munasolu sitten hedelmöittyisikin, niin ei pääse kiinnittymään kun luteaalivaihe on niin lyhyt ja kohdun seinämät jo rapistumassa pois siinä vaiheessa kun munis olis kiinnittymiseen valmis. Mun luteaalivaihe on ollut 7-10 päivää nyt näissä tikuttelemissani kierroissa. Ovis n kp19-20 ja menkat alkaa jo 27-30. Nyt eka kierto lugeja menossa ja tänään kp 32, ovis oli luultavasti kp19. Hyvin vähäistä tuhrua alkoi tulla jo torstaina kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta luget on ilmeisesti pitäneet ne poissa. Jatkoin niiden popsimista kun ohjeena on ottaa niitä kunnes vuoto alkaa ja ajattelin, että odotan kunnon vuotoa. Tänään kuitenkin testasin negan ja lopetin lugejen ottamisen. Katsotaan kauan menee ennen kun täti pyyhältää paikalle. =) Vähän olen miettinyt mahdanko edes ovuloida, mutta kivut ja limat kyllä puhuis sen puolesta, että siellä se munis irtoaa. Pitäisi kai ruveta mittaamaan lämpöjä, niin sen voisi ehkä paremmin todeta.
 
Rosetta Voi turkasen nega! :( Haleja!
Peppi Eikös sinulla ois testauksen paikka??!! Kyllähän noi sun oirees kuulostais siltä että tärppi ois saattanu tullakin d :) b Vai onko täti saapunut??
).( On kyllä ollut vaihteeks tosi kiireinen viikonloppu...tai eihän se viä oo ees menny vaik tänään luulin et on sunnuntai kun oikeestaan meil alko viikonloppu jo torstaina. On touhuttu miljoona eria asiaa, enkä tännekään oo oikeen kerenny.
Kp40 ja näyttäs vähän sitä että tästä kierrosta tuleekin sitten ennätys ton pituuden suhteen. Yks kierto (edellinen) on venyny nyt 40-päiväseks ja tämä taitaa mennä komeesti yli, ei nimittäin mitään tätioireita vieläkään. Hitto se tietää et mulla on clomit kaapissa oottamassa eikä piruuttaankaan tuu...
 


SUNNUNTAI 1.2.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....7/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
shenda81........13/28-32........yk 7.........Toinen.......femar
MyPoodles.......9/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................21/26-32......yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........32/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............17/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........10/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........14/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........32/30............yk 15........esikoinen...clomit
Piglet..............49/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............31/30...........yk 13........esikoinen....clomit+metut
titonia.............35/??...........yk 15........esikoinen....clomit
Muisku78........41/40...........yk 5..........toinen.........ei vielä mitn(clomit)
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Filuuri............32/27-30........yk 3........kakkonen.....lugesteron
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]












 
Huomenta vaan,

Tääällä herättiin juuri talviseen pakkkasaamuun. :)

Tätiä ei näy, eikä tuhruakaan ole tullut sitten torstai-aamun, vaan eipä ole minkäänlaisia oireitakkaan (menkka/raskaus). Testailen vasta alkuviikosta, jos täti ei kurvaa paikalle. Epäilen, että kiertoni taitaa olla täysin sekaisin, mitäs jos se dpo6 alkanut tuhru olikin menkat? Tavallisesti mulla on kyllä ihan kunnon vuotoa. Onko teillä kellään mennyt menkat sekaisin clomien kanssa? Kierto liian lyhyt/pitkä ajatellen, että ovulaatio kuitenkin on tapahtunut? Tai menkat muuttuneet pelkäksi tuhruksi?

Katselin tuota listaa ja monella on clomit ja terot samaan aikaan? Onko niin, että clomien kanssa kierto ei pysy säännöllisenä ja teroilla saadaan aikaan vuoto, jossei tärppää?

Minäkin olen miettinyt ihan samaa, että olisin ihan rauhallisilla mielin, jos voisin olla varma, että tässä vuoden sisään tärppää. Eli kristallipalloon voisin vilkaista minäkin. :)

Itselläni on kuitenkin aika levollinen olo, sillä meitä kierto-ongelmaisia ja pco-naisia on vaikka kuinka ja paljon. Ja hyvin montaa pystytään auttamaan pelkillä hormoneillakin. Uskotaan mekin kaikki siihen ja pidetään peukut pystyssä pienen käärön puolesta. Jonakin päivänä vielä, aivan varmasti. :heart:
 

Yhteistyössä