Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset

Muisku Joo, oon mä niitä testejä tehny enemmän, ku laki sallii. :D Sillon varsinkin, kun sitä tätiä ei kuulunut pillereiden jälkeen.

Eihän sitä tietysti noin varhaisessa vaiheessa kannattaiskaan käydä hössöttämään, mut en tiiä miten ite tulis toimittua, ku plussa pärähtäis tikkuun. :p
 
Purmeli, onko tuo Primolet samaa tavaraa ku Terolut? mulla nimittäin terojen kans oli sellanen juttu, että viikon päästä viimesen tabletin ottamisesta tuli menkat ja aika monen kokemuksista olin lukenu, että muutama päivä vaan menee.

Mulla pyörii koko ajan päässä, että onkohan tärpänny, ärsyttävää :kieh: sit jos/kun täti tulee niin saa taas pettyä...
 
Duffy Mä mietin tossa päivällä samaa ja mun käsittääkseni primolutia käytetään vuodon aikaansaamiseksi, jos kiertoa ei ole, kuukautisten siirtämiseen jne. ja terolutia kierron "ylläpitämiseen", jos kierto on epäsäännöllinen tms.
Mitä mä oon noista teroista lukenut, niin se on vissiinkii aika yksilöllistä kuinka nopeasti se vuoto alkaa.
Mun täytyis nyt alottaa parin päivän päästä clomit, jos näistä nyt ihan oikeat menkat tulee ja sit loppukierrosta terot. Epäilyttää kyllä jo valmiiks seuraavien menkkojen tulo, teroista huolimatta, koska näyttää nykyään olevan mun elimistölle tosi vaikeaa toi tädin kyläily. :D

Plussatuulia kovasti sinnepäin!!! ;)
 


LAUANTAI 6.2.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....13/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......15/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................26/26-35......yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........38/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............23/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........16/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........20/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........9/30............yk 16........esikoinen...clomit
Piglet..............55/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............7/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Filuuri............8/27-30........yk 4........kakkonen.....lugesteron
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..............................yk1.........................clomit,terot,metut
Lily of the valley.......................yk7............toinen

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]











 
Muisku Täti oireita ei tänään enää oo ollu. Uskon, että kierto vain venyy taas kerran. Kaks ensimmäistä terolut kiertoa oli 26 ja viimenen oli 35, nyt sit odottelen jotain tohon välimaastoon. Oletan, että sillä kp 35 mennään, enkä jännäile yhtään ennen sitä. Toki se toivo nostaa päätään, jos ja kun tuon kp 26 yli mennään :ashamed: Tsemppiä aamuseen testiin, ihan varmasti sieltä se plussa edelleen tulee :)

Duffy Niinku Muiskull tuossa jo totesinkin niin tosiaan mulla menkat tuli kaks kertaa muutaman päivän jälkeen terojen loppumisesta ja viimesessä kierrossa se jostain kumman syystä venähti.. Todella ärsyttävää ja toivoa herättävää.
 
Alisa Toivotaan että kierto todellakin nyt venyis tooooosi pitkäks ;)

Testasin äsken uudella testillä ja tulos oli ehkä vielä hivenen tummempi viiva kuin se toissapäiväinen. Eli kyllä se nyt plussa ainakin on, mutta jatkostahan ei voi vielä sanoa mitään. Kädet ja varsinkin jalat :D ristissä ettei sieltä nyt vuoda mitään ylimäärästä pois ainkaan 9 kuukauteen! Lasketusta ajasta en osaa sanoo oikeen mitään...johki lokakuulle se kai menis.
 
Muisku Tarrasukkia matkaan!! :flower: =)

Mulla nyt tosiaan kp2, ihan järkyttävät kivut! Kauhulla odotan huomista työpäivää, kun joutuu kaksinkerroin taipumaan kouristuksista... :(
Mut ihanaa tietää, että nyt pääsee vihdoin tositoimiin. :heart:
 
Lauantaita leideille :wave:

MUISKU: Millä testeillä oot testaillut? Vahva viivahan sulla oli jo ekassa testissä! Ootko menossa muuten alkuraskauden ultraan? Kyllä kaikki on hyvin, usko pois :heart:

Alisalle ja Duffylle isoo +++++ :whistle:

Täällä venttaillaan oilia, kaikki muut oireet on ok, mutta ovisplussa se vaan puuttuu :/ No, toivon mukaan tulee illalla tai viim. huomisen aikana niin kierto ei pääsis venymään, mutta koska mulla ei ennen metuja clomien pieniannostus edes lyhentänyt kiertoa saati että ois saanut ovista aikaan niin nyt pelkään että tässä kierrossa käy samoin, mutta siihenkin on sitten sotasuunnitelma jo tehty :whistle: jos ovisplussaa ei tuu niin aloitan loppukiertoon terot ja seuraavaan kiertoon sit ton tutun 2tbl:n annoksen ja sitä ainakin sit 2 kiertoo jos on tarpeen :p Ja sittenkin mulla jää vielä kahelle kierrolle clomit 1tbl:n annoksella ja kuus kiertoo tulee sitten täyteen..mut toivottavasti plussais nyt ennen ihan vikaa kiekkaa..mullahan on jostain ihme syystä neljäs clomikierto ollut plussakierto aina, paitsi ihan vikalla kerralla 3. kierto, mutta sehän meni jo alkumetreillä (6+) kesken :'( No, katellaan, jospa se oili osais tänne piipahtaa :p
 
Voi Purmeli sielä kipujen kourissa. Inhottavaa! :hug:
Emppu Testasin ihan marketista ostetulla halpistestillä...olikos ne RFSU:n testejä vai mitä. Aattelin et kun torstaina sain jo melko vahvan plussan niin viikkoja saattas olla jo ehkä hieman enemmän ku se 4+0. Esikosta testasin dpo15 ja sain paljon haaleemman viivan sillon. Eihän se tietysti välttämättä mitään kerro raskauden kestosta, mut jotenkin aattelisin et ehkä nyt on jo lähempänä 5 vko täynnä kun se 4. Kyllä mä varhaisultraan haluun mennä, tietysti. Kävin esikostakin kaks kertaa :D Jotenkin se vaan varmistaa tilannetta helpottavasti.
Toivottavasti Emppu saat ovisplussan tänään. Testaatko siis kaks kertaa päivässä? Eiköhän se tule jos kerran oireetkin on ja sitten vaan hyödyntämään sitä! =)
 
Muisku No, sitten ainakin testitulos on erinomainen, koska eihän ne oo mitään herkkistestejä käsittääkseni =) Niin, voihan se raskaus olla tietty pidemmällä tai sitten sulla on kaksi salamatkustajaa mukana ;)
Joo, nyt aion testailla kaksi kertaa päivässä nää kp 13-15, koska mulla on niitä halpispuikkoja hirmu paketti, pitkästä aikaa, käytössä ja varmistan sitten digitestillä, niitä vielä muutama varastossa. Toivon tosiaan että clomit on tehonneet ja munis tosiaan irtoaa :kieh: Pientä nippailua kyllä on, muttei mulle kelpaa pienet nippailut, tahtoo ihan kunnon oviskivut :p koska ne myös voivat tuoda plussan :whistle:

Ja Purmelille voimia kipujen hallintaan :hug:
 
Muisku onnea vielä kerran :hug: :heart: Noi marketin testit on mun mielestä 25 herkkyydeltään ja täytyy sanoo että hyvältä näyttää kun noin komeen plussan oot niihin saanu =) Mä nimittäin en saanut tästä kesken menneestä noihin liuskoihin kun ihan tooooosi haaleen haamun! CB ja apteekin oma antoi mulle ne vahvemmat plussat.

Purmelille puhallukset kipeiden menkkojen vuoksi! Toivottavasti pian helpottaa :hug:

Empulle oviksenbongaus onnea++++++++++++++ :heart:

Tän ovis asian kans painin minäkin |O Ei kyllä mitään hajua missä mennään!! Pelko on siitä että se ryökäle tosiaan otti ja meni jo :ashamed: Jos km jälkeen sit ovis tapahtuikin normaalia aiempaa! Ihmetyttää vaan että oireet oli sit vaan älyttömän mitättömät kun en ovikseksi tunnistanut:/ Nännit on edelleen kipeet ja lämmöt huitelee missä sattuu!!!
Oon nyt eilen ja tänään tikuttanu ja tänään tuli aika vahva viiva jo mut muuten ei oireita vieläkään |O
Tää kierto pitikin mennä hissuksiin ja kattoo miten kroppa toimii mut hirmunen kuume kun on päällä niin harmittaahan tuo jos se ovis nyt ohi meni :ashamed:

Meillä isäntä maannu koko päivän krapulaansa ja minuu sapettaa :kieh: Tosin ihan mukavahan se että sekin välillä kävi kunnolla tuulettumassa ;)
 
Kiitos kaikille haleista! :heart: Kyl tän kestää, kun vihdoin pääsee hommiin. ;)
Maanantaina labraan, saas nähä kuinka kauan niissä tuloksissa menee...

Hei, tuli tuossa mieleen, että onko clomeilla vaikutusta menkkojen kestoon vai vaikuttaako vain ovulaatioon? Mietin vaan, että kauankohan tästä tädin vierailusta joutuu kärsimään. Ei ole nimittäin minkäänlaista havaintoa kauanko mun luomumenkat voi kestää, kun niitä ei moneen vuoteen ole ollut. Hah...no, joo...luomumenkatpa hyvinkin, primoluiteilla hankittu! :LOL:
 
Purmeli mulla on ollut clomeilla ihan samanlaiset menkat kuinmuutenkin eli sen 6päivää. Ovulaatioonhan tuo lääke vaikuttaa, eli kypsyttelee munasoluja ;)
Aloitatko kp 3 clomit? Kovasti tärppionnea tähän kiertoon+++++ :heart:
 
Jennyli Okei. Ehkä tää piina sit ens viikolla loppuu. :D
Huomenna joo pitäis elämäni ensimmäinen clomi napata. Toivottavast ei tuu mitää sivuvaikutuksii, kun töihinkin pitäis mennä. :/
Ainakin pillerikiertojen aikana aina tunnistin ovulaation, joten eiköhän se sieltä tule, tuskin edes tikuttelen. Mut tietyst eri asia tärppääkö ovulaatiosta huolimatta! :p
Outoa vaan, ettei lääkäri kysynyt yhtään aikaisemmista ovuloinneista vaan tyrkkäs suoraan reseptinipun kouraan. Mut ihan hyvä niin! :)
 
Purmeli Mulla clomit lyhentää vuotopäivia ja vähentää vuodon määrää reilusti. Kun alotan clomit kp 3, otan yleensä tabun aamuisin niin päivällä on jo hanat minimillä. Luomumenkat mulla on erittäin runsaat ja kesto n. viikon, clomeilla viidentenä päivänä vuoto on yleensä loppu. Ja just tän takia kai multa kiellettiinkin km:n jälkeen clomien aloitus ilman väli-luomukiertoa, koska olisi lopettanut vuodon kesken ja mahdollisesti jättänyt jotain "raskausjäämiä" kohtuun.

Täällä alkaa vaikuttaa hyvältä, alavatsa alkaa turvota, muuttuu aremmaksi, joten oili on varmaankin tulossa, FF antoi aikaa maanantaille jos menis samoin kuin ed. kierto ja jos oireet pitänee paikkansa niin plussaa ovistestiin pitäis tulla huomenissa..ja sit muuten "kiva" oire oviksesta on mielettömät ilmavaivat :ashamed: en tajuu miks... Niin ja siis korjaus ed. tekstiini, että vain oviskivut tuo sen plussan jos tuo :whistle:
 
Muisku Kyllä varmasti kaikki on hyvin, älä huoli :hug:

Emppu Vai venailet Oilia :LOL: :LOL: Toivottavasti se Oili tulee kylään pikimmiten ;) Hei kuules, itse tässä ajattelin myös, että uskaltaisinko aloittaa clomit 2tbl:n annostuksella, ku vielä en oo saanu verikokeiden tuloksia.. Gyne kyllä sano, että seuraavan kiertoon tulee sitten 2tbl, jos ei oo ollu ovista. Nyt ajattelin, että jos alottaisinkin clomit kp 3. ku viimeks alotin ne kp 5. ja tuohon kp 3:seen en kerkeä niitä verikokeiden tuloksia saada.. Vai pitäskö ootella eka ne verikokeiden tulokset (vaikka uskon 99%:sesti etten ovuloinut) ja aloittaa sitten kp 5? Ymmärsikkö mitä ajoin takaa? :D

Purmeli Mulle ei tullu noista ekoista clomhexaleista mitään sivuoireita.

Eli siis, täällä tänään tullu ruokalusikallinen rusehtavaa vuotoa siteeseen ja sitten pieniä tippoja. Saas nyt sitten huomenna nähä, että onko se tänään jo kp 1 vai vasta huomenna. Mulla on muutenkin tosi niukka vuoto, joten tää saattaa olla jo kp1. Tänään kävin apteekista hakemassa clomeja (nyt oli clomhexalit lopetettu ja clomifenejä sain), pitää sit miettiä tosiaan, että alotanko omin päin kp 3 kahdella tabletilla vai odotanko gynen lupaa ja aloitan vasta kp 5 kahdella tabulla. Jotenkin ei ees hirveesti harmita, ku tiesin alusta asti, että tää kierto meni ihan harakoille. Nyt vaan pelottaa, että mitä jos se kahden tabletin annostuskaan ei saa munista irtoamaan :ashamed:
 
Alisa Ensiks, kun aloitat clomeja niin kp 1 lasketaan vasta kun on kunnon vuoto, varmaankin siksi että tuhrua voi tulla alkuraskaudessa, kuten allekirjottaneella esikoisen kanssa ja silloin siis clomit on ehdottomasti kiellettyjä.
Mulle gyne on sanonut että clomikp:llä ei ole väliä, ottaako kp 3-7, 4-8 tai 5-9, kunhan ei aiemmin eikä myöhemmin ja oikeella annostuksella, siis ei kp 2 tai kp 6 aloitusta, toivottavasti käsitit. Eli voit ihan hyvin muuttaa kp:t, ovis aikaistuu ja kierto taas suhteessa lyhynee.
Ja sitten sitten vielä annostuksesta..ootko siis miten varma ettei ovista tullut 1tbl:n annostuksella? Multa on tosin hiukka vaikee kysellä noita ohjeistuksia, kuten olette huomanneet että monasti tohtoroin myös itse näissä jutuissa, mutta mulla pco on niin vahva ongelma ettei varmaan toi kolmen tabun annostuskaan ois saanut aikaan hyperiä tai kaksosraskautta. Mutta nyt Alisa annan sulle pari vaihtoehtoa..
1. otat nytkin 1 tbl:n annostuksella ja odottelet kiltisti gynen vastausta..mutta jos vastaus on vahvasti epäilemäsi ovuloimattomuus tällä kierrolla niin sen vastaus on sama kuin sun ja mun: nosta annosta kahteen seuraavalla kierrolla :p
2. otat suoraan 2tbl:n annoksella ja hankit ittelles kp 10-12 (jos otat clomit kp 3-7) seurantaultran, niin tiedät sitten miten toimivat sulla =)

Mutta nyt on lapsukaisteni nukkumaanmenoaika jo takana, joten äipän täytynee nyt poistua :whistle: ja sen jälkeen... peittojen heilutukseen :p
 


SUNNUNTAI 7.2.2009




Nimi................kp:t............yk............haaveissa........apuna


Emppu3008.....14/30............yk 2..........kolmas......clomit+metut
MyPoodles.......16/29-?........yk 8...........................terot
Alisa................28/26-35......yk 4........esikoinen...clomit+terot
Tinjamin..........39/31............yk 3.........toinen........clomit
Duffy...............24/31-32........yk 9..........esikoinen...terot
Evenstar.........17/26-79......yk 1....esikoinen....metut+Clomit
rusina85..........21/31............yk 8..........esikko.........terot+clomit
Rosetta..........10/30............yk 16........esikoinen...clomit
Piglet..............56/27-29......yk 13........esikoinen....terot+glugophagen
Lumi-..............8/30...........yk 14........esikoinen....clomit+metut
piksu...............?..................yk 16........esikko.........ei vielä mitn
Filuuri............9/27-30........yk 4........kakkonen.....lugesteron
Peppi.....................................yk..........esikoinen.....Femar
Purmeli83..............................yk1.........................clomit,terot,metut
Lily of the valley.......................yk7............toinen

Taustalla
Jennyli (toistaiseksi)
Tähtisäde
Rouva B (luomuilee )
Upelankali
Äitee73







Haamuilijat:




Plussanneet:



Nimi........................LA...........................yk.........monesko tulossa


Muisku.................................................yk5............toinen
Vilver...................................................yk??..........????
MAM2....................................................yk 15........toinen
mama-84...............................................yk 25.......toinen
Hemuli1981...........................................yk 7...........?
tyty86..................2.8.2009....................yk9.........esikoinen
Nooraska.............??/1.2009...................yk9........esikoinen
Äippä-75..............??/??..........................yk?.........toinen
Lappitar...............10/1...........................yk7.........toinen
Sirpula.................16.1...........................yk10......esikoinen
pilviini...................??/??..........................................toinen
haavemamma73..4.2.2009...............yk11.......esikoinen
kaa......................19.3.2009...................08/07......esikoinen
Linna....................27.3.2009..................yk9..........esikoinen
Hani-....................1.4.2009...................yk9..........toinen
JJ-t.......................10.4.2009.................07/07......esikoinen
Solina83..............20.4.2008.................yk15........kolmas
Laala...................24.4.2009.................yk2..........esikoineN
Emili......................?................................yk9..........?
Aurora72..............?.................................yk5.........1.yhteinen
nalleperhe............?................................yk7..........toinen
huhtityttö.............?................................yk23........esikko
Velvet Kiss...........?................................yk12.......esikoinen
Moore..................?................................yk3.........kolmas
pilvilinna..............20.7.2009..................yk13.......esikoinen
Aubrieta................................................yk3.........4. lapsi, tyttö syntyi rv.39+1 27.11.2008 klo 12.58, painoo 4315g ja pituutta 50cm
[/quote][/quote]











 
Huomentapäivää :wave:

Ja perskules ettei sitä ovisplussaa tullut vielä aamullakaan :kieh: :kieh: Nyt oon aika ihmeissäni, kun ovisoireet vaan voimistuu mutta lh-huippu puuttuu..oisko se voinut mennä niin nopeesti ohi, siis n. alle 12 tunnissa että oisin sen missannut :eek: ?? Kun aiemmin mulla on kyllä oireiden alettua samantien testi näyttänyt plussaa..tosin illalla en enää testaillut, joten kun illalla alkoi oireet niin aamulla huippu ois jo ollut ohi?? Arghh |O Vaikka mun kroppa voi kyllä sekoilla vaikka miten, folli kypsyy muttei sitten clomeilla riitä potkuu enää muniksen irrottamiseen..mene ja tiedä..mutta ukkelin kanssa kyllä vällyjä heilutellaan varmuuden vuoksi, ettei ainakaan siitä oo kiinni :p Lämmöt kyl kertoo kans ihan mitä sattuu, ei ainakaan kerro siitä et ovis olis jo takana..no, testaan nyt viel tänään kerran ja huoman aamulla ja sit saa riittää, koska oireiden pitäis olla jo huomenna ohi ja oviksen huomenissa, siis jos oireisiin on uskominen :kieh: :kieh: Tää on taas niin syvältä, kun kroppa rupee sekoilee |O

Zori, tää omanapaisuus :ashamed: Toivottavasti teillä on positiivista tähän sunnutaihin =)

Täällä on ilmakin mitä karsein, vettä tulee kun esterin kainalosta, meidän piti lähtee ulkoilutapahtumaan, muttei kyllä huvita sateessa seisoskella :whistle:

vali-vali Emppu :wave:
 
Emppu Joko sait sen plussan?? Kyl mä uskon että se tulee tikkuunkin, en usko että ihan niin äkkiä menis ohi et oisit sen tikuilla missannu...vaik kaikki on tietty mahdollista. Hyvä kuitenkin et ootte hydyntäny jos se onkin jo ollu.
Ja Alisan tilanne?? siis alkoko ne menkat kunnolla?
 
Positiivista alkuviikkoa :p

Juu, ovisplussat pamahti nyt aamulla molempiin testeihin, sekä puikkoon että digitestiin, oikeestaan osasin jo odottaa kun illalla oli melkein tasavahvat viivat puikkotestissä =) Eli nyt tällä kertaa, täysin poiketen aiemmista, alavatsan oviskivut olivat ennakoivia kipuja, sitä sitten taas en tiiä onko toi hyvä vai huono juttu :eek: No, eipähän nyt ainakaan kierto kamalasti pitäis venyä eikä oo tarvetta teroja aloittaa, taas revitään postiivista kuten huomaatte :whistle: Vielä tänä iltana pitää ukkokultaa hiukan kiusata, sitten jätän sen rauhaan vähäksi aikaa ;)

Muisku Mites oot jaksellut, alkaako oireita jo kehittyä?

Alisa Tosiaan, mikäs sun tilanne, jatkuko vuoto ? Mihin ratkaisuun clomien ottamisen suhteen päädyit?

Jennyli Mites sun Oilin metsästyksen kanssa?

Luin muuten FF:n sivuilta oviksesta ja siellä neuvottiin, että petipuuhia pitäis olla jo ennen ovisplussaa, koska ovis voi olla samana päivänä kuin ovisplussa :eek: Mietin vaan, että miksi mä sitten oikeestaan testailisinkaan, koska puuhan vois sitten suoraan aloittaa sinä päivänä kun kipuilut alkaa :eek: Mä oon tähän asti luullut ja lukenutkin että ovis olisi plussatestistä aikaisintaan 24 h:n kuluttua..mutta FF oli siis asiasta eri mieltä :| Oooteko te lukenut jostain vastaavaa?

Mutta, nyt täytyy ruveta tekemään koulutehtäviä, valitettavasti, harmittaa kun ulkona aivan mieletön ulkoilukeli :headwall:
 
Jee, hyvä Emppu! Onnittelut bongatusta oviksesta!
Tääl ei oireita oo mitään. Mut ei ollut esikostakaan mitään, ei ennen pahoinvointia joka alkoi 7. viikolla... nythän mä en tiä missä mennään mut kauhulla ootan et jos se sama iskee taas. Oli meinaa yhtä helvettiä. Ennemmin vaik synnytän 10 kertaa ku otan sen pahoinvoinnin ja oksentelun :(
Tänään on kyl pari kertaa kourassu mahasta, silleen menkkamaisesti mut paljon kovempaa. Ja musta tää ei kyl ihan kuulu asiaan. Mut toivotaan nyt parasta...ja pelätään pahinta!
 
Sitä piti vielä kysäistä teiltä kanssasisaret..
Lopetatteko yleensä testailun ovisplussan saatuanne vai jatkatteko niin kauan kunnes näyttää negaa?

Muisku Tiedän todellakin ton pahoinvoinnin karmeuden :x Älä pelästy noita mahakirpasuja tai -kramppeja, nehän kuuluu asiaan vaikka, tiedän, että itse kuvittelee heti pahinta :hug:

Olin koiruuden kanssa ulkoilemassa, ah mikä upee keli, sopivasti pakkasta ja ah, kuinka arska paistaa B) Nyt upee fiilis....
.. vaikka eilen oli toinen..kävin muuten eilen apteekissa hakee lisää metuja ja koska olin eilen niin suivaantunut kaikkeen, otin clomitkin mukaan :ashamed: kuten huomaatte mulla ei kuitenkaan oo kovin suuret plussaodotukset tästä kierrosta :whistle:
 
Muiskulle onnea ja toivottavasti ne krampit on ns. hyvällä asialla.

Minä olen lopettanu oviksen tikuttelun kunhan olen plussannut tai nyt noilla uusilla marketin testeisllä olen tikuttanut myös sen seuraavan päivän kun silloin olen saanut niin vahvan plussan ovistesteihin ettei varmaan tummempaa viivaa saiskaan niihin. Yleensä mulla jo sit kyllä ovis jo siis samana päivänä, jotan pupuilut aloitetaan jo ekan plussan aikaan.

Nyt menossa kp 22, pientä vilustumis oiretta (ja vitsit että toivoo että se liittyis masuasukkiin, mutta ärsyttävän paljo on liikkeellä flunssaa että se vain sitä vois olla..) Mitään muuta ei vielä, mietinki et miks ne kaks viikkoo ennen ovista menee yleensä tosi nopeesti, eka viikko menkois ja toinen viikko odotellessa ja bongaillessa ovista, mut sit oviksen jälkeen se aika matelee ihan sika hitaasti sen pari viikkoo (kunnes kierto alkaa alusta, jospas ei!).
Pitäisköhän käydä apteekista hakemas muutama clomi paketti ja supermarketista tarjouksesta korillinen siteitä sekä jotkut tosi tiukat housut. Ja sitten toivois että ne kaikki jää käyttämättä :LOL: sillei kyl vois onnistuaki, yleensä pakkaa mennä niin..

No joo eipä mulla mitään asiaa ollu.. =)
 
Joo rusina, silleenhän se usein menee... Mäkin täs kierros kävin apteekissa sen kymmenennen kerran ja aloin siä jo hiiltyynkin kn clomeja ei vaan saanu. Sit kun kaks vko sitten ne vihdoin onnessani hain niin sit kävikin näin...jää clomit käyttämättä (jos vaan nyt hyvin käy).
 

Yhteistyössä