Huomentapäivää jälleen :wave:
ALISA: Otettiinko sulla toi luteaalivaiheen progesteroni kans? Saatko tietää sit tulokset kun meet käynnnille vai onko sulla puh.aika aikasemmin? +++++
sinne :heart: Jep, enkös ookkin upee daami, muuten toi kuva musta on erittäin onnistunut, toi hiusten blondaus on ainoo mikä tos kuvassa häiritsee ja et usko kuinka kauan laittauduin ennen kuvausta
Shendalle Voimia ja :hug: Tervetuloa uudelleen :heart:
Jennyli Toi sun julkinen "hoito" kyllä kuulostaa uskomattoman tylyltä ja mikä porsaanreikä tossa onkaan että kaksoset lasketaan samoin kuin kaksi eri raskautta :/ Mutta teidän kohdalla ei kyllä toteudu toi hoitotakuu, joka kuitenkin on ihan sama kaikille katsomatta siihen missä asuu..mutta tietenkin nopeampaa ja parempaa palvelua saa aina yksityiseltä, mutta silti... Tosi kiva lukea sun juttujas, vaikuttaa tosiaan että ootte jo valmiit seuraavaan yritykseen :hug: Onnea oilin metsästykseen, allekirjoittaneella sama homma, oilia ventataan ja iso pussi ovispuikkoja kaapissa
Mulla on ollut aika kökkö-viikko, toissapäivänä sain taas kerralla 2 raskausuutista :/ Tiedän kyllä ettei noi raskaudet oo multa pois..mutta kuitenkin..miks ei meille voi tulla.. tiedän oon kamala tyyppi, mut sisimmässäni en aina jaksa iloita ystävien ja tuttujen raskauksista, mutta tää ei tarkota sua
Muisku :heart: eikä ketään muutakaan teistä! Ja sit eilen kävelin koululle niin silmään sattui lööppi: Karpela raskaana, mua ketutti sekin :kieh: varmaan siksi kun se on mua vielä parisen vuotta vanhempikin ja raskaana... :kieh: :kieh:
Sain sen clomireseptin ja nyt mietin että seuraavaan kiertoon taidan aloittaa sen 2tbl annostuksen, koska mulla niitä nyt on siis vähän ylimääräistä, siis yli 6 kiertoon tolla 1tbl:n annostuksella..ja sitten jos ei tärppää niin taidan minäkin sitten konsultoida tota yksityistä puolta
jos siis nyt ei tärppää kevään aikana..tai sitten lyön kans lopullisesti hanskat naulaan.. |O saa nyt nähdä..perskules että oon taas syvällä näissä mietteissäni, taitaa syy olla tosin väsymyksen..tää koti+työ+koulu+raskautumisyritykset = on välillä vähän liikaa..kai.. |O
+++++
kaikille, myös oilin metsästäjille =)