Alkumetreillä 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minisun..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just, samaa mieltä! Mut se eka lause oli kyl ihan miun omasta päästä :D

Mut nyt karkaan töistä aiemmin, ettei ne koiran ruuat ala sulamaan autossa (ovat siis pakasteena)...

Huomiseen!

Hirveesti jo tullut tekstiä sillä aikaa kun nukui päikkäreitä. Oisin voinut nukkua vielä toisetkin puolitoistatuntia,mutta ei kai sitä voi koko päivää nukkua..?:D

Kyllä mä nyt ajattelin ihan sinnikkäästi jaksaa sinne lauantai-aamuun asti odottaa. Meillä on niin pikkuinen apteekkikin, että tuskin sieltä löytyy muuta kuin apteekin omaa raskaustestiä.:D Toivottavasti odotus sitten palkitaan näkyvämmin.

Joo, hehe, pitäiskö mut laittaa siihen esittelylistan ja plussanneiden välimaastoon..heh, tai siinhän mä meilkein olenkin.:D Sit katotaan minne tuuli siitäkuljettaa;kohti onnen itkua vai koti itkua..

Hui kun nyt tuli kylmä kun nukkui!

äh, olen kyllä kirjoitusvirheiden kuningatar! Mun nimimerkki pitäis olla kirjoitusvirhe paholainen..toivottavasti ymmärrätte mun tekstiä..siis esim ei koti vaan kohti..

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08
Hillitön Hilda 27/30 TJOT 04/08
karamelli83 25+25 01/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08, +04/08
minisun 25+27 09/07 +04/08

Jännäyslista

Sinililja 27.4.
Hillitön Hilda 27.4
Onnellinen hössöttäjä 30.4

Kylläpäs täällä hiljeni, ovatko kaikki aurinkoilemassa?

Mulla niin väsy olo että en jaksa edes ulkovaatteita vaihtaa..:D
Hitsinvitsi, ukolla on toiveet tosi korkeella, se viittaa koko ajan jotenkin siihen että pikku toukka sielä tekee pesää kohtuun..:)
Voi, voisinpa kertoa ukolle piankin iloisen uutisen. En haluaisi tippua korkeelta nyt.

Huomenta!

Täällä taitaa nyt olla tylsät odotteluajat käsillä... Hiljasta on...
Jännäyslistalla seuraavana on Silinilja+Hilda ja siihenkin on vielä aikaa yli viikko... En yhtään ihmettele, jos on vähän tuskastuttavaa odotella... :) Koittakaa jaksaa!

Hertta

Kylläpäs aika on yht'äkkiä rientänyt, sinililjalla jo kp20!! Kohta me saadaankin jännätä taas!
Mulla on yhä ollut vatsakipua, siis vatsalaukussa, olen aika varma että on ihan jotain bakteeriakin mulla. Illalla sain ravata koko ajan vessassa. Nyt vain turvottaa ja vähän tuntuu inhottavalta.
Menkkamaisia oireita ei ole ollenkaan, rinnat vain hiukan arat. Joka toinen hetki olen varma että olen raskaana, joka toinen hetki taas ihan varma että kyllä se täti kohta tulee. Ja ne hetket vilistävät ihan silmieni edessä,eli mieli muuttuu tosi usein.:D Ei auta kuin odottaa. Sehän se taitaa olla meidän ketjulaisten isoin ongelma!:D

Katsoitteko sen vauvadokkarin teemalta eilen? Katsoin nyt aamulla tallennuksesta, ihan jees. Ukkokin katseli ennen kuin lähti töihin. Ihasteltiin enemmänkin masuja ja kuinka likkeet näkyivät, kuin niitä tutkimustuloksia jne. Ja itkin kuin taulusieni kun äiti synnytti..Hih, hieman herkkis?;)

melli kp29/28-33

Ai jo?? No kai se oikeasti on jo, nyt ei vaan tunnu siltä.

Mä otin sen nauhalle, katselen viikonloppuna. Kuulosti kyllä mielenkiintoiselta.

Takaisin hommiin (lue:kahville siis ;)

Mun alavatsaan on sattunut nyt erikoisesti.. oispa se jotain kiinnittymisjuttuja!! Mut toisaalta on oltava realisti, mun vatsa on ollut vähän sekaisin kohta kaksi viikkoa eli senkin puolesta löytyy oiretta joka lähtöön. Mutta järkyttävää tällainen syynääminen..
Sit oon tällä viikolla käynyt taas pienen tauon jälkeen BodyPumpissa, joten sen jäljiltä on myös oiretta jos toistakin.. eilen ajattelin, että hienoa, nyt tuntuu jotain nivusissa, mutta sitten tajusin sen olevan peräisin jumpasta.. Säälittävää, mutta totta. Ei auta mikään, odotellaan vaan.
T:kärsimätön kaveri

Huomenta.

Karamelli: etkös sie meinannu huomenna testailla? Ei oo enää kauan kun saat varmuuden ja sitten alat ottaa rennosti.

Täälläkin masukipuja, mielessäni kuvittelen kuin munasolu kaivautuu kohdun seinämään... tai sitten nää ennakoi ihan menkkoja, damn. Miulla on joka raskauden alussa ollut menkkamaisia kipuja joten ei voi ennustaa mitään. Nyt vasta dpo 5-6, joten tuskin vielä olisi aikakaan minkään kiinnittyä, aargh.

Voi hitto jäi tuo dokkarikin kattomatta. Onneksi Faktalta (muistaakseni?) tulee synnytyssarjoja niin voi aina niitä kattoessa itkustaa :D.

Mie Hertta laitan siulle tänään sähköpostia kunhan on enemmän aikaa. :)

Oho, toista rintaa nipistelee, tai mie alan olla luulosairas. Miten mie meen joka kerta näin hysteeriseksi näiden oireiden kanssa? Eilen mieheltä kysyin et muistaako missä vaiheessa viimeksi tuli raskausoireita niin äijä tuumasi, että varmaan n. pari viikkoa ENNEN hedelmöittymistä :D. Se kertookin paljon miun oireiden bongaamisesta.

Mutta onhan tää jännittävää aikaa. Toivottavasti vaan ei tartte tipahtaa ja korkeelta, enää kenenkään.

Mutta juostava taas...

Aina kun täti tulee niin ajatukset jotenkin nollautuu ja se odotuksen odotus siirtyy pois..nyt koittaa olla ajattelematta päiviä ja saada taas muuta ajateltavaa siihen asti kun/jos on taas jännättävää:) Ovis ajoittuu mulla nyt siihen vapun tienoille..saas nähä missä sillon mennään..no väliäpä tuolla olen päättänyt kaataa miestä paikassa ku paikassa, että eipä tuo ongelma ole;) sit jännäyspäivä sijottuu just ukon synttäripäiväks:) ois kyl kiva synttäriylläri;)

Kyllähän Sinililjallakin on kiinnittymiset jo siel käynnissä, raksamiehet alkaneet urakoimaan;)

Karamellillä huijui tilanne, mut uskon kyllä, että se plussa vahvistuu! Huomen aamuun ei ole enää montaa tuntia;)

Tädin runtelema Mimona kp2/29-30 (Täti piiskaa mua tääl olan takaa, kun ei tykännyt siitä, että järkkäsin sille sen Hawaijin reissun..Mä puolestani yritän kestitä sitä oikein hyvin ujuttumalla leivoksiin syanidia sun muuta myrkkyä..sillain sopivasti, että se makaa teholla sen 9kk koomassa ja sit alkaa heräileen x)

Hyvä hyvä, oireet vaan lisääntyy :)

Onks siulla Hilda monta lasta? Täällä ei taidakaan olla ennestään kuin yksi, Liisaleena, jolla on ennestään jo lapsi. Mut täällähän saa jutskata kaikki, olipa lapsia jo entuudestaan tai ei :) Sillä ei ole merkitystä!

Pääsisin jo kahden maissa töistä lähtemään, kun tulin jo kuudeksi... Kyllä muuten väsyttää... Mut ei tässä enää oiskaan kun 3 tuntia!

Niin katoin kans sen dokkarin..ja itseänikin eniten kiinnosti ne mahat ja miten se vauveli siel liikku..siis välil koko maha oikein hylly! jestas, voi vaan kuvitella miltä se tuntuu kun joku siel möyrii;) Toki oli myös mielenkiintosta ne kuulo ja makutuntemusten välittyminen..ja juu melkeen itku tuli siin lopus kun se synty ja se tohtori mies selitti siitä katseesta mikä pysäyttää kaiken hetkeksi..ja että siitä syntyy vanhemmuuden side lapseen;)..huah..yhyy tahtooo kans!!:)

Taitaa se näkyä uusintanakin..jos oikein muistan niin 27.päivä? ja tais olla sama paikka ja aika;)

En tiiä voiko tää vielä olla mitään kiinnittymiseen liittyvää, ei oo viikkoa vielä mennyt. Ja se on varmaan toi mun ongelmavatsa mikä siellä vaan mölyää. Mutta kuten Hildakin, mä olen myös tällä viikolla koko ajan elävästi nähnyt, miten se munis kavereineen siellä etenee kohtua kohti ja vilkuttelee välillä mulle :) (vilkuttelut tuntuu nipistyksinä..). Nyt se on jo pääsemässä perille. Elän siis jossain ihan omassa pienessä mielikuvitusmaailmassani! :)

No on se kumma, jos se Mimonan täti tuosta hengissä selviää! Koomaan vaan koko akka!

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08
Hillitön Hilda 27/30 TJOT 04/08
karamelli83 25+25 01/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08, +04/08
minisun 25+27 09/07 +04/08

Jännäyslista

Sinililja 27.4.
Hillitön Hilda 27.4

Poistelin itseni listalta. Tänään tuli vahva viiva, eli kierto on todella sekaisin kun nyt on kp 18. Noh, ollaan nyt sitten tänään ehkäisty ja vkl myös. Ei sittenkään tapahtunut vahinkoja....toisaalta on vähän haikea olo. Olisihan se kuitenkin mahtunut tähän, ihan hyvin..aina noita työhommeleita saa siirreltyä... :) On tämä vaikeaa... :D

Miekin kävin kattoon, että mikäs uus vauva-ohjelma teemalt tulee..mut ne taitaa olla sama ohjelma mikä näky eilenkin..noo hulluko olen (vauvahullukin nykyään) niin voipi olla että katson uudestaan ellen jopa kolmeen kertaan..no ei ..se ois jo liiottelua;)

No hmp, hösis, no oishan se ollu kiva jos pieni vahinko olisi käynyt;):.tai mistäsitä koskaan tietää jos siellä joku sitkas kaveri uiskentelee viel:P

Huh, meikäläinen kuuluu kans noihin hymynaamojen ylikäyttäjiin..mut onneks ne ei lopu kesken;) :) :D :P

Niin ja toivottelempas tässä kaikille ihanaa vkl:a ennenkö aloitan siivousoperaation! Ja karamelli tulee heti huomen aamuna varmistaan sen plussan! odotan sua nenä kiinni näytössä sit!;)

Mimona rakas, jos olet nenä kiinni näytössä, näyttö likaantuu,etkä kuitenkaan näkisi mitään niin läheltä, joten en suosittele.:)
Joo, teen aamulla sen testin, jos uskallan. pelottaa ihan mielettömästi.

Voi hitsi hösis, olisi ollut kiva jos ois saanut lukea sun hössötyksiä jännityspäivästä jne!:D
Mutta tosiaan, jos siellä onkin joku yksinäinen sisukas veijari vielä matkailemasa..

Juu, mie mietin kun se tohroti siitä silmien aukomisesta puhui, että mitä jos sen missaa, eikö sit tule vanhemmuussidettä lapseen? Pitääkö sit synnytksen jälkeen heti vain tuijottaa hysteerisesti silmiä, estellä että ei vauvaa lasketa syliin ennen kuin katse on nähty? Juoksee synnytyspöydältä perään kun vauvaa putsataan?
Hih..

Sinililja, huippua että näet sielusi silmin kun toukka tekee perustuksia kotiinsa, ei tarvitse arvailla mitään!;D

Hih, hassuja tytskyjä täällä. Hilda on aikamoinen oireiden bongailija kun aavistelee pari viikko ennen hedelmöitystä!;D Voi hitto, olsipa mullakin se kyky! Hihhihhii..mitäs me oireiden bongailijat.

raskaustieteellisen oireyhtymien limalogit, valmiina jälleen tekemään epäilyttävien löydösten pohjalta hurjia epätotuuksia!!:D

melli kp29/28-33, limalogeista epätietoisin

Elä sie Karamelli panikoi yhtään :) Se siun haamu kyllä on ihan satavarmasti huomenna jo selkeempi viiva! Haamukin kun on plussa!

Tuut sit välittömästi kirjottaa tänne tulokset! Mie en pääse vklna kirjottamaan tänne mitään, mut käyn kännyn kautta lukemassa uutiset ;)

Huoh, enää tunti töitä! Sit kotiin kiireellä pakkaamaan ja eikun auton rattiin ainaki kuudeks tunniks...